Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
Idd, daarom laat ik dit ook staan..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .quote:
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
nee, je hebt gelijk. dat vechten we in topics wel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
laten we nu aub niet opnieuw hier in FB beginnen
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef sp3c het volgende:
als je per se iets uit moet vechten dan doe je dat maar via PM waar niemand er last van heeft
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.
ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik nog gepeperde pm's van jouw in mijn inbox
hoe dan ook, doe het ergens anders
Bewaar ze goed, misschien zijn ze nog van belang als ik minister van OCW ben in het kabinet Wilders 1.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik nog gepeperde pm's van jouw in mijn inbox
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.
echt niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
zo persoonlijk dat de ontvanger van niets weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk,
get your acts straight dude.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet!
jij stuurde gepeperde pm'en en ik reageerde daar 'vriendelijk' op!
mijn acts zijn straight!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef sp3c het volgende:
volgens mijn gegevens waren het 23 gepeperde pm's ontvangen tussen 00:40 en 02:07
en 23 heel vriendelijke verzachtende pm's verstuurd tussen 00:43 en 02:09
de datum laat ik even achterwege maar mijn facts zijn ook gewoon straight hoor
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.
Van beide kanten.
luister dan naar wat dat marokkaanse vuilspuitertje roept tegen de politie. en dan net doen of het geen marokkaantje is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Meki het volgende:
Ook de politiemacht is marokkanen zat....
Videodump
samenvattend lokkende troll topic
hij is al dicht zielige stakker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat roept ie dan? Ik hoorde het niet.
Slecht topic trouwens. Gewoon een linkje gedumpt. Maar goed... Als opleidingen het niveau bijstellen, wie zijn de Fokkers dan als midden in de maatschappij staande community om achter te blijven?
Je pappa jaquote:
Doe dat maar fijn via PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je pappa ja
Ik zeg alleen dat het een slecht topic is. En ik vroeg wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |