Heel herkenbaar, dat van die stempels. Ik krijg ze de laatste tijd ook regelmatig opgedrukt. Steeds vaker zelfs. Zo was er ooit een bepaalde user (ik zal geen namen noemen) die mij van een 'haatcampagne tegen de islam' betichtte en mij herhaaldelijk 'extremist' noemde.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:53 schreef SCH het volgende:
... Daar ligt ook meestal de kern van mijn opmerkingen: ik nuanceer veel, niet vanwege het nuanceren maar omdat die nuance er nou meestal is. En de tendens is tegenwoordig van dik hout zaagt men planken en als je je bij de feiten houdt ben je een pietlut of een Marokkanenvriend of een dhimmi of whatever.
Natuurlijk mag je af en toe wel wat overdrijven, dat doe ik zelf ook, maar het is ook belangrijk om de feiten in ogenschouw te nemen in een algemene discussie. Een simpele opmerking van mij dat er vroeger ook veel jeugdcriminaliteit was, levert tientallen bashes op en een onzinnige discussie waarin ik voor wereldvreemd wordt uitgemaakt. Terwijl het een feitelijke constatering is. Zo gaat dat heel veel. Ook met de opmerking over 'de meeste criminaliteit', het aantal moslims in Nederland, het verband tussen de islam en bepaalde daden. Het lijkt bijna niet meer mogelijk om daar feitelijk over te discussieren.
Ik beken dat ik me de laatste tijd ook teveel laat meeslepen. Heb lang niet in NWS gepost omdat ik het niet leuk vond, nu vind ik het nog steeds niet leuk maar heb ik af en toe last van een soort jeukende en onzinnige missiedrang om tegenwicht te bieden aan algemeenheden en vooroordelen. Dat levert een stempel op. Dat zal voor mensen die het tegenovergestelde denken wellicht ook het geval zijn.
Waarbij nu zo'n beetje de situatie is dat er een balzaal vol dansende karikaturen is ontstaan met een paar blauwe orkestleiders die het dirigeerstokje kwijt zijn.
Dat is een stuk beter .quote:
Er zijn ook zat figuren die daden van bijvoorbeeld Londsdalekneusjes relativeren. Waarom zeik jij daar niet over dan? Ik bedoel het is de selectiviteit die boekdelen spreekt. En ik ben inderdaad van mening dat je een ongenuanceerde semi-troll ben, ligt nu eenmaal aan je manier van spreken over bepaalde problemen. Daar kan ik ook niks aan doen, hetzelfde zal je namelijk vast ook van mij vinden.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dat van die stempels. Ik krijg ze de laatste tijd ook regelmatig opgedrukt. Steeds vaker zelfs. Zo was er ooit een bepaalde user (ik zal geen namen noemen) die mij van een 'haatcampagne tegen de islam' betichtte en mij herhaaldelijk 'extremist' noemde.
Fijn dat je zo veel waarde hecht aan feiten, maar als het even uitkomt, schuift iedereen die gemakkelijk aan de kant om te preken voor eigen parochie. De AIVD houdt zich bijvoorbeeld bezig met de terreur van dierenrechtenactivisten; hele rapporten zijn erover geschreven. Toch hebben bepaalde users (ik zal geen namen noemen) heel veel 'sympathie' voor deze figuren en blijven ze daarom hun daden relativeren.
Verder heb ik de indruk dat dat situatie op NWS, ondanks de onderbezetting, goed onder controle is en dat de blauwe orkestleiders het samen met de gastdirigenten prima doen. Maar bepaalde users (ik zal geen namen noemen) vinden het leuk om aan de stoelpoten van moderators te zagen en hebben zelfs een reputatie op dat gebied. Niet eens een stempel, maar gewoon een echte reputatie.
Je mag best namen noemen. Ik zal proberen in te binden met die termen als extremist en haatcampagne, maar wel onder de voorwaarde dat jij en anderen ook hun hand in eigen boezem steken. Ik vind jou en damian e.d. heel waardevolle users waar mee te discussieren valt maar jij gaat er toch wel erg prat op dat je er nooit naast zit. We laten de topics nu teveel kapen door de schreeuwerds of gaan meeschreeuwen.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, dat van die stempels. Ik krijg ze de laatste tijd ook regelmatig opgedrukt. Steeds vaker zelfs. Zo was er ooit een bepaalde user (ik zal geen namen noemen) die mij van een 'haatcampagne tegen de islam' betichtte en mij herhaaldelijk 'extremist' noemde.
Fijn dat je zo veel waarde hecht aan feiten, maar als het even uitkomt, schuift iedereen die gemakkelijk aan de kant om te preken voor eigen parochie. De AIVD houdt zich bijvoorbeeld bezig met de terreur van dierenrechtenactivisten; hele rapporten zijn erover geschreven. Toch hebben bepaalde users (ik zal geen namen noemen) heel veel 'sympathie' voor deze figuren en blijven ze daarom hun daden relativeren.
Verder heb ik de indruk dat dat situatie op NWS, ondanks de onderbezetting, goed onder controle is en dat de blauwe orkestleiders het samen met de gastdirigenten prima doen. Maar bepaalde users (ik zal geen namen noemen) vinden het leuk om aan de stoelpoten van moderators te zagen en hebben zelfs een reputatie op dat gebied. Niet eens een stempel, maar gewoon een echte reputatie.
Ik heb nergens gezegd dat jij gebruik van geweld goedkeurt, dat maak jij er van. Je maakt wel gebruik van bewuste overdrijvingen die elke genuanceerde discussie bij voorbaat doodslaat. Dat maakte je ongeloofwaardig als mod en als user die zich zogenaamd inzet voor een heldere discussie.quote:Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wijs mij één bericht aan waarin ik het gebruik van geweld door groepen tuig relativeer of goedkeur en ik geef je onmiddelijk gelijk, Mutant01. Ik heb de afgelopen twee jaar tot in de treure aangegeven dat ik het gebruik van geweld veroordeel, net als discriminatie. Ik verafschuw mensen die anderen wat aandoen, treiteren, wegpesten, aanvallen of wat dan ook, puur om wie ze zijn. Ik beoordeel mensen liever op gedrag.
Dat is een beetje het zelfde dat je denk ik mij verwijt in de dierendiscussie. Misschien heb je dat zelf niet door. Je kiest altijd snel partij, je gebruikt eenzijdige voorbeelden en in die zin neem je wel degelijk stelling en wek je ook de indruk bepaalde dingen goed te keuren, zoals onder andere discriminatie. In ieder geval relativeer je dat. Je verwijt mij dat in de dierproefdiscussie, dat snap ik, al blijf ik ook stellen dat ik geweld en terreur afkeur. Toch blij jij mij dat verwijten. Hetzelfde geldt voor jou als het om moslims gaat. Je bent daar vaak zo eenzijdig in, dat dat vergelijkbaar is. Begrijp je dat?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:34 schreef Elfletterig het volgende:
Wijs mij één bericht aan waarin ik het gebruik van geweld door groepen tuig relativeer of goedkeur en ik geef je onmiddelijk gelijk, Mutant01. Ik heb de afgelopen twee jaar tot in de treure aangegeven dat ik het gebruik van geweld veroordeel, net als discriminatie. Ik verafschuw mensen die anderen wat aandoen, treiteren, wegpesten, aanvallen of wat dan ook, puur om wie ze zijn. Ik beoordeel mensen liever op gedrag.
Het gaat er ook om wat andere mensen in je posts lezen en daar wijs ik je op. Je moet daar misschien eens over nadenken en bij stil staan en het niet direct afwijzen. Blijkbaar lukt dat formuleren niet zo want ik vind wel dat je discriminatie regelmatig relativeert en ook groepen over 1 kam scheert, en ik lees dat niet als enige.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:14 schreef Elfletterig het volgende:
Niet echt, moet ik zeggen, SCH. Ik probeer juist vaak om mijn standpunt zo te formuleren dat ik niet hele groepen over één kam scheer. Ik ga zorgvuldiger te werk dan jij kennelijk denkt, maar goed... Ik keur hoe dan ook discriminatie nooit goed; ik snap niet dat mensen dat tussen de regels door lezen in mijn posts.
Als ik ooit behoefte krijg naar de keukenhof te gaan ben je de eerste die het hoort.quote:Op woensdag 15 april 2009 09:40 schreef SCH het volgende:
Is dit een uitnodiging om samen naar de Keukenhof te gaan NS?
Het ging me niet om voorbeeldenquote:Ik zou het niet weten maar volgens mij kan je een willekeurig topic pakken waar Lemmeb of dr. Nikita in posten.
Ah leuk! Een topic waarin ik destijds ook gepost heb!quote:Op woensdag 15 april 2009 12:27 schreef NorthernStar het volgende:
edit: gevonden
De nieuwe wet van Godwin.
In mijn herinnering was ie van SCH maar dat klopt dus niet.![]()
Ja dat vind ik ook. Termen als "downsyndroom repliek", zoals gebezigd door Fortune_Cookie lijken me in zo'n topic niet bepaald gewenst.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:08 schreef Goover het volgende:
Off topic gerotzooi in een serieus topic:
Jongen uit Oegstgeest komt onder trein in Rotterdam # 5
Miss kan hier iets aan gedaan of voor gewaarschuwd worden?
Aan de moderators het verzoek dit weg te halen en tevens te onderzoeken of het niet eens tijd wordt voor een bannetje voor deze meneer.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom ga je überhaupt in discussie met een bruinhemd? Alsof hij enigszins rationele posts op hun waarde weet te schatten.
Viel mij ook al op, maar oppertroll Mutant01 mag alles hierquote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
En nog eentje die het betreffende topic denkt te kunnen gebruiken om z'n frustraties over de groeiende PVV te uiten:
[..]
Aan de moderators het verzoek dit weg te halen en tevens te onderzoeken of het niet eens tijd wordt voor een bannetje voor deze meneer.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Tsja, als je dat al niet snapt dan houdt het voor mij toch echt op. Dan kun je wel aan komen zetten met VMBO-krachttermen als "downsyndroom repliek", maar dat versterkt mij alleen maar in het idee dat ik toch al van je had. Namelijk dat ik hier te maken heb met een tuigmarokkaantje.
quote:Op donderdag 16 april 2009 16:19 schreef Lemmeb het volgende:
Aan de moderators het verzoek dit weg te halen en tevens te onderzoeken of het niet eens tijd wordt voor een bannetje voor deze meneer.
of beter nog: "israel wordt bestookt. terugvechten wordt niet gezien als normaal, door oorlogvrezende landen."quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Mylene het volgende:
Israel en zijn veroveringsoorlog #58.
TT van vorige deel moest aangepast worden omdat die neutraal genoeg was. Nu vind ik deze nieuwe TT ook niet echt neutraal. Daarom een vriendelijk verzoek om deze om te zetten naar iets neutraals, bijvoorbeeld weer Israël - Hamas de oorlog.
Nah, niet objectief. Hamas en co maken zich net zo goed schuldig aan collectieve straffen door o.a. raketten af te vuren en daarmee angst te zaaien onder de Joodse bevolking.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:33 schreef Monidique het volgende:
Of Israël en z'n collectieve straffen en strafexpedities om de aandacht af te leiden van joodse kolonisatie op de Westelijke Jordaanoever. Dat zou ook objectief en neutraal zijn, maar misschien wat te lang.
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:31 schreef Mylene het volgende:
Israel vs Palestijnen #58.
TT van vorige deel moest aangepast worden omdat die neutraal genoeg was. Nu vind ik deze nieuwe TT ook niet echt neutraal. Daarom een vriendelijk verzoek om deze om te zetten naar iets neutraals, bijvoorbeeld weer Israël - Hamas de oorlog.
hij is toch al gewijzigd of is dit hem nog steeds niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 23:12 schreef Mylene het volgende:
Sp3c, mop, wil je hier even naar kijken:
[..]
Hoi, ik heb je titel veranderdquote:Op donderdag 16 april 2009 23:18 schreef Mylene het volgende:
Oh ja, Frutsel heeft er al naar gekeken zie ik nu.
Prima.
Had ie ook wel even kunnen zeggen.
Het is nu wel een erg laffe versie geworden. Iets meer pit had wel gemogen, vind ik. Er zijn wel meer partijdige titels in deze serie, of niet dan.quote:Op donderdag 16 april 2009 23:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hoi, ik heb je titel veranderd
Ja sorry, deed het ff tussen door
Dat begrijp ik ook wel, maar ik begon met een duidelijke stellingname en die is nu gereduceerd tot volkomen neutraal. Dat gaat me te ver.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:39 schreef sp3c het volgende:
meer pit volgens welk perspectief ... Israel vs de terroristen was niet goed geweest neem ik aan?
ja er zijn meer partijdige titels geweest in de serie ja, er zijn ook al meerdere titels aangepast door ons in deze serie en wij maken er dan iets neutraals (laf volgens jouw) van
dat is hem wel een beetje jaquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:45 schreef Lemmeb het volgende:
Als je het er nou van begin af aan wat minder dik bovenop had gelegd,
Lemmeb is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel gelijk. Ik was me er van bewust dat ik erg ver ging. En ik snap jullie positie ook wel. Ik zit al de halve avond te zoeken naar het juiste woord en kom nu op kruipen. Israel kruipt naar de uiteindelijke verovering toe. Zoals iemand zei: "Peace. Piece by piece."quote:
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.
Spannend he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.
Euhm, ik denk dat er idd één of twee van jou bij zaten in de lijst van 242 gewiste postsquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
De serie is al achterhaald... er liep een andere, deze is voortgevloeid uit de Hamas-Israel oorlog. De "ouwe israel vs palestina" moet er ook nog ergens liggen. Mylene heeft gewoon gelijk en een goed geheugenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is nu wel een erg laffe versie geworden. Iets meer pit had wel gemogen, vind ik. Er zijn wel meer partijdige titels in deze serie, of niet dan.
En als je dan toch bezig was, had je de plaatjes ook wel aan kunnen passen. Al zijn die inderdaad inmiddels wel over de datum.
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Idd, daarom laat ik dit ook staan..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .quote:
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
nee, je hebt gelijk. dat vechten we in topics wel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
laten we nu aub niet opnieuw hier in FB beginnen
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef sp3c het volgende:
als je per se iets uit moet vechten dan doe je dat maar via PM waar niemand er last van heeft
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.
ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik nog gepeperde pm's van jouw in mijn inbox
hoe dan ook, doe het ergens anders
Bewaar ze goed, misschien zijn ze nog van belang als ik minister van OCW ben in het kabinet Wilders 1.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:47 schreef sp3c het volgende:
volgens mij heb ik nog gepeperde pm's van jouw in mijn inbox
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk, je kan het gewoon als junkmail beschouwen, je kunt zelfs users blokkeren als je dat wilt dus maak er niet zo'n drama van. Jij reageerde steeds op mij en dan blijf ik antwoord geven, zo ben ik opgevoed. Ik ben je er geloof ik nog 1 schuldig, sorry.
echt niet!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat ook jij idd via pm begon te stalken die avond. sch heeft gister al een waarschuwing van mij gekregen.
zo persoonlijk dat de ontvanger van niets weetquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Er ging een siddering door huize SCH. Kom op zoalshetis, je maakt je een beetje belachelijk. PM's zijn helemaal niet persoonlijk,
get your acts straight dude.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
echt niet!
jij stuurde gepeperde pm'en en ik reageerde daar 'vriendelijk' op!
mijn acts zijn straight!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:10 schreef sp3c het volgende:
volgens mijn gegevens waren het 23 gepeperde pm's ontvangen tussen 00:40 en 02:07
en 23 heel vriendelijke verzachtende pm's verstuurd tussen 00:43 en 02:09
de datum laat ik even achterwege maar mijn facts zijn ook gewoon straight hoor
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.
Van beide kanten.
luister dan naar wat dat marokkaanse vuilspuitertje roept tegen de politie. en dan net doen of het geen marokkaantje is.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:26 schreef Meki het volgende:
Ook de politiemacht is marokkanen zat....
Videodump
samenvattend lokkende troll topic
hij is al dicht zielige stakker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat roept ie dan? Ik hoorde het niet.
Slecht topic trouwens. Gewoon een linkje gedumpt. Maar goed... Als opleidingen het niveau bijstellen, wie zijn de Fokkers dan als midden in de maatschappij staande community om achter te blijven?
Je pappa jaquote:
Doe dat maar fijn via PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je pappa ja
Ik zeg alleen dat het een slecht topic is. En ik vroeg wat.
dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Oudste baby ter wereld is 26 jaar
Duidelijke persoonlijke aanval naar mij toe !!!
Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.
lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.
Ik val niet op pubersquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.
quote:
Ik zie helemaal geen terrorist. Alleen iemand wiens geduld een beetje op is en die dat niet onder stoelen of banken steekt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Kijk iemand deze terrorist weg halen Israel vs Palestijnen #58.
Check MED... was zelfmoordterrorist, is nu weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Kijk iemand deze terrorist weg halen Israel vs Palestijnen #58.
Egnie... zeiken moet je van alcohol, dus de echte alcoholisten zitten hier wel, behalve in het blauw dan. Naja,Sp3c dan weer niet, das een zeikende alcoholist, maar goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Allemaal alcoholist geworden van dat gezeik van jullie
Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .
Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
Jij gaat op dr.N. in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!
Oh ja, laatst veronderstelde ik dat buachaille blond is en grote tieten heeft.
Een goed gesprek kan soms helpen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je wilt ook wat andacht in je zielige leven?
Bij deze dan, aandachtshoer.
Niet met Ryan3.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een goed gesprek kan soms helpen hoor.
Doe je dat vaak?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, met een gediplomeerd arts
Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.quote:
En het helpt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.
Geen idee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |