Lemmeb is niet mijn favoriet, maar hij heeft wel gelijk. Ik was me er van bewust dat ik erg ver ging. En ik snap jullie positie ook wel. Ik zit al de halve avond te zoeken naar het juiste woord en kom nu op kruipen. Israel kruipt naar de uiteindelijke verovering toe. Zoals iemand zei: "Peace. Piece by piece."quote:
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
Zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.
Spannend he?quote:Op vrijdag 17 april 2009 01:07 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets te maken met Fortune_Cookies MDI-projectje. Who knows.
Euhm, ik denk dat er idd één of twee van jou bij zaten in de lijst van 242 gewiste postsquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Beste mensen, kan het zo zijn dat er gisteren reacties zijn verwijderd ipv geedit in sommige topics zonder kennisgeving? Dat is namelijk in dit subforum nieuw voor mij.
De serie is al achterhaald... er liep een andere, deze is voortgevloeid uit de Hamas-Israel oorlog. De "ouwe israel vs palestina" moet er ook nog ergens liggen. Mylene heeft gewoon gelijk en een goed geheugenquote:Op vrijdag 17 april 2009 00:31 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is nu wel een erg laffe versie geworden. Iets meer pit had wel gemogen, vind ik. Er zijn wel meer partijdige titels in deze serie, of niet dan.
En als je dan toch bezig was, had je de plaatjes ook wel aan kunnen passen. Al zijn die inderdaad inmiddels wel over de datum.
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 00:48 schreef Specularium het volgende:
Idd, daarom laat ik dit ook staan..quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zelfs in FB worden postings verwijderd behalve van de grootste zeikerds om gezeik van hun te voorkomen.
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .quote:
Dit vind ik wel een beetje bullshit, er blijven (wat mij betreft) genoeg harde reacties staan.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
nee, je hebt gelijk. dat vechten we in topics wel uit.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:55 schreef Frutsel het volgende:
laten we nu aub niet opnieuw hier in FB beginnen
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:28 schreef sp3c het volgende:
als je per se iets uit moet vechten dan doe je dat maar via PM waar niemand er last van heeft
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat middel gebruik ik liever niet. vind ik te persoonlijk en kan al snel het gevoel van stalken overbrengen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |