hij is al dicht zielige stakker.quote:Op vrijdag 17 april 2009 13:45 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat roept ie dan? Ik hoorde het niet.
Slecht topic trouwens. Gewoon een linkje gedumpt. Maar goed... Als opleidingen het niveau bijstellen, wie zijn de Fokkers dan als midden in de maatschappij staande community om achter te blijven?
Je pappa jaquote:
Doe dat maar fijn via PMquote:Op vrijdag 17 april 2009 13:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Je pappa ja
Ik zeg alleen dat het een slecht topic is. En ik vroeg wat.
dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:07 schreef Meki het volgende:
Oudste baby ter wereld is 26 jaar
Duidelijke persoonlijke aanval naar mij toe !!!
Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:21 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat krijg je er van als je hart van nederland-achtige topics opent.
lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.quote:Op vrijdag 17 april 2009 16:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Zegt iemand die zijn identiteit met hand en tand bewaakt.
Ik val niet op pubersquote:Op vrijdag 17 april 2009 16:24 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lol. je wil gewoon mijn kontje zien he! nou mooi niet, ouwe vieskees.
quote:
Ik zie helemaal geen terrorist. Alleen iemand wiens geduld een beetje op is en die dat niet onder stoelen of banken steekt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Kijk iemand deze terrorist weg halen Israel vs Palestijnen #58.
Check MED... was zelfmoordterrorist, is nu weg.quote:Op vrijdag 17 april 2009 17:34 schreef Slappy het volgende:
Kijk iemand deze terrorist weg halen Israel vs Palestijnen #58.
Egnie... zeiken moet je van alcohol, dus de echte alcoholisten zitten hier wel, behalve in het blauw dan. Naja,Sp3c dan weer niet, das een zeikende alcoholist, maar goedquote:Op vrijdag 17 april 2009 19:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Allemaal alcoholist geworden van dat gezeik van jullie
Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:51 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Alleen het grote verschil is dat ik weet dat ik een zeikerd ben maar figuren als gelly, mek7, sch, mutant en kees22 om een paar te noemen zijn het de onschuld zelve, kunnen users zonder problemen voor nazi tot bruinhemd uitmaken .
Komop frutsel, je kunt niet met droge ogen beweren dat democratisch wordt gemodereerd.
Jij gaat op dr.N. in?quote:Op zaterdag 18 april 2009 00:10 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hallo: ik heb nog nooit iemand voor wat dan ook uitgemaakt!
Oh ja, laatst veronderstelde ik dat buachaille blond is en grote tieten heeft.
Een goed gesprek kan soms helpen hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2009 07:20 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Je wilt ook wat andacht in je zielige leven?
Bij deze dan, aandachtshoer.
Niet met Ryan3.quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:36 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Een goed gesprek kan soms helpen hoor.
Doe je dat vaak?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:38 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Nee, met een gediplomeerd arts
Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.quote:
En het helpt?quote:Op zaterdag 18 april 2009 09:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn dagelijks. En dat gaat ver kan ik je vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |