abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67972223
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee. Omdat dit soort opmerkingen soms in topics staan die reeds bezocht zijn door een mod, wat zeg ik, waar soms door mods zelfs al is gepost.

De dooddoener dat 'de mods niet overal tegelijk kunnen zijn' staat geheel los van de realiteit van dergelijke uitlatingen op FOK. Er is meer dan genoeg aandacht gevraagd voor de situatie in FB topics en in de topics zelf.

NIEMAND kan zeggen dat ie niet weet dat deze situatie bestaat. Niemand kan zich verschuilen achter onzinnige redenaties als "ja, ik ben wel NWS mod, maar ik ga eerst altijd 3 uurtjes fappen in OUD, daarna een uurtje lachen in R&P en als ik wellicht tijd heb kijk ik wel eens naar NWS topics waar heeeeeeeeeel misschien wel eens een onvertogen woord kan vallen"

Je weet dat het speelt, dus doe dan ook de moeite om de excessen te bestrijden. Ik merk dat nauwelijks (al zag ik van de week wel wat knip acties van Frutsel).
Fortune,

Heb je even voorbeelden bij de hand liggen wat je eventueel zou aansporen tot het betrekken van de MDI, die niet weggehaald zijn door de mods en echt niet door beugel kunnen?
  maandag 13 april 2009 @ 11:58:58 #252
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67972243
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, want je mailtje is potentieel schadelijk voor FOK!, haar reputatie en functioneren, je snapt dat wij een eigen lokale MDI hebben de mods en in een breder extent de (F)admins.

Mail naar forum@fok.nl als de mods niet bevredigend genoeg handelen in jouw optiek.

De lokale MDI functioneert NIET. Niet slecht, of matig, maar gewoon NIET.

Is geen enkel excuus voor en ik ben ook niet van plan dat via 468 wegen aan te kaarten. Ik heb het meer dan genoeg aangekaart lijkt me zo.

Overigens: Fok beschadigt ZICHZELF. Enorm zwak om die schuld in andermans schoenen te schuiven. Ik begrijp dat het lastig is hoor, echt. Maar dit is véél te makkelijk.

Maar, vooruit, geen mail naar het MDI. Ik laat me nog even lekker verbazen
Intelligent, but fucked up.
  maandag 13 april 2009 @ 11:59:23 #253
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67972255
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Nee. Omdat dit soort opmerkingen soms in topics staan die reeds bezocht zijn door een mod, wat zeg ik, waar soms door mods zelfs al is gepost.
Geef dan eens een paar voorbeelden. Wijs er eens een paar aan. Want je oordeelt imho wel erg makkelijk. En ik mag toch aannemen dat je wel weet waarover je praat.

Ik heb je nog nooit eerder in Feedback zien klagen over posts die niet door de beugel kunnen. Sterker nog, ik ben je deze week volgens mij pas voor het eerst op dit forum tegengekomen.
quote:
Je weet dat het speelt, dus doe dan ook de moeite om de excessen te bestrijden. Ik merk dat nauwelijks (al zag ik van de week wel wat knip acties van Frutsel).
Ik weet van niks.

Ik weet wel dat er heel veel users zijn die roepen dat het speelt. Maar dat zijn in het algemeen users die ik sowieso niet al te serieus meer neem op dit vlak. Van die lui die het eten van een negerzoen al onder 'onvervalst wittemansracisme' scharen.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67972330
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

De lokale MDI functioneert NIET. Niet slecht, of matig, maar gewoon NIET.

Is geen enkel excuus voor en ik ben ook niet van plan dat via 468 wegen aan te kaarten. Ik heb het meer dan genoeg aangekaart lijkt me zo.

Overigens: Fok beschadigt ZICHZELF. Enorm zwak om die schuld in andermans schoenen te schuiven. Ik begrijp dat het lastig is hoor, echt. Maar dit is véél te makkelijk.

Ik ben een onderdeel van diezelfde lokale MDI en misschien moet ik maar eens mijn luie ass aan het werk zetten, ben de afgelopen dagen niet veel aanwezig geweest waadoor ik vast het één en ander heb gemist of over het hoofd heb gezien, maar dat betekent niet dat dingen die tegen de policy / wet zijn gepost blijven staan.

Heb je eventueel voorbeelden van posts / aankaartingen?
  maandag 13 april 2009 @ 12:02:31 #255
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67972353
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Fortune,

Heb je even voorbeelden bij de hand liggen wat je eventueel zou aansporen tot het betrekken van de MDI, die niet weggehaald zijn door de mods en echt niet door beugel kunnen?
Ik kan ze wel vinden denk ik, al heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte om een lange mail naar een MDI te schrijven. Ik heb een schijthekel aan kliklijnen en weet ik veel wat, maar anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die troep faciliteren en vervolgens de handen wassen in onschuld.

Ik ga zo eerst effe lekker het zonnetje in in ieder geval Als ik weer thuis ben ga ik effe zoeken.
  maandag 13 april 2009 @ 12:03:28 #256
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67972384
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik kan ze wel vinden denk ik, al heb ik eigenlijk helemaal geen behoefte om een lange mail naar een MDI te schrijven. Ik heb een schijthekel aan kliklijnen en weet ik veel wat, maar anderzijds heb ik ook een hekel aan mensen die troep faciliteren en vervolgens de handen wassen in onschuld.

Ik ga zo eerst effe lekker het zonnetje in in ieder geval Als ik weer thuis ben ga ik effe zoeken.
Ik vermoedde al dat het weer zo zou aflopen. Veel geschreeuw, maar nog geen grammetje wol.
  maandag 13 april 2009 @ 12:05:14 #257
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67972437
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik vermoedde al dat het weer zo zou aflopen. Veel geschreeuw, maar nog geen grammetje wol.
Zei ik net al niet 'vanavond' over de MDI mail?

Als je slim wil overkomen zou ik het een niveautje lager proberen Lemmeb. Bij je geestelijk gelijken.

Tot vanavond
pi_67972448
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Precies, het idee van mods is juist dat deze mensen dus niet zomaar bepaalde dingen zonder consequenties hier kunnen dumpen, zo ver is het niet en zal het ook niet zijn.

Ik zie je reactie wel tegemoet.
  maandag 13 april 2009 @ 12:06:43 #259
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_67972476
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:

Op de website van het MDI wordt aangegeven dat de persoonsgegevens van degenen die klachten melden niet worden doorgegeven. Tegelijkertijd wordt hier beweerd dat een melding gedaan door een user bij het MDI gelijk staat aan verbanning van FOK!.
Ik kan beide zaken niet met elkaar rijmen, maar in het slechtste geval betekent het, volgens mij, dat het MDI wél de persoonsgegevens doorspeelt aan FOK!.
Maar goed, anderzijds is het niet al teveel moeite om via een openbare internetaansluiting anoniem een klacht te deponeren (als de nood werkelijk aan de man is).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  maandag 13 april 2009 @ 12:09:57 #260
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67972578
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Zei ik net al niet 'vanavond' over de MDI mail?

Als je slim wil overkomen zou ik het een niveautje lager proberen Lemmeb. Bij je geestelijk gelijken.

Tot vanavond
Ah, nog zoiets herkenbaars. Het moslimmetje faalt, wordt daarop door anderen gewezen en voelt zich daardoor in z'n eer aangetast. Als tegenwicht voor dat falen begint hij mede-users voor 'geestelijk inferieur' uit te schelden. Want ja, je moet toch wat.
  maandag 13 april 2009 @ 12:23:34 #261
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67973003
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:09 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ah, nog zoiets herkenbaars. Het moslimmetje faalt, wordt daarop door anderen gewezen en voelt zich daardoor in z'n eer aangetast. Als tegenwicht voor dat falen begint hij mede-users voor 'geestelijk inferieur' uit te schelden. Want ja, je moet toch wat.
Ik scheld je niet uit. Ik stel vast dat je poging mij weg te zetten als 'veel geschreeuw weinig wol' omdat ik nu eerst de zon inga niet getuigt van geestelijke gezondheid.

Temeer daar ik in eerdere instantie verdere actie al had uitgesteld tot vanavond.

Nogmaals: probeer het eens bij de lomschool op de hoek. Daar zullen ze vast in katzwijm vallen voor je snedige opmerkingen en slimmigheidjes.
  maandag 13 april 2009 @ 12:29:56 #262
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67973179
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:23 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik scheld je niet uit. Ik stel vast dat je poging mij weg te zetten als 'veel geschreeuw weinig wol' omdat ik nu eerst de zon inga niet getuigt van geestelijke gezondheid.

Temeer daar ik in eerdere instantie verdere actie al had uitgesteld tot vanavond.
Er komt helemaal geen 'verder actie' meer. Dat weten we allemaal.

Immers, we hebben in de loop der jaren al tientallen van die schreeuwerds zoals jij hier in feedback langs zien komen. Allemaal een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt ligt het allemaal toch te moeilijk, en gaan ze liever in de zon zitten.
quote:
Nogmaals: probeer het eens bij de lomschool op de hoek. Daar zullen ze vast in katzwijm vallen voor je snedige opmerkingen en slimmigheidjes.
Tsjongejonge wat een niveau weer. Andere users verwijzen naar "de lomschool op de hoek". Nou, chapeau hoor!
  maandag 13 april 2009 @ 12:32:16 #263
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67973254
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:29 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Er komt helemaal geen 'verder actie' meer. Dat weten we allemaal.

Immers, we hebben in de loop der jaren al tientallen van die schreeuwerds zoals jij hier in feedback langs zien komen. Allemaal een grote mond, maar als puntje bij paaltje komt ligt het allemaal toch te moeilijk, en gaan ze liever in de zon zitten.
We zullen het zeer spoedig allemaal zien he
quote:
Tsjongejonge wat een niveau weer. Andere users verwijzen naar "de lomschool op de hoek". Nou, chapeau hoor!
It never hurts to help!
(Eek the Cat)
  maandag 13 april 2009 @ 14:22:25 #264
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_67975923
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Check.
Foute check. Je beschuldigt iemand ergens van, niet met.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_67976410
quote:
Op maandag 13 april 2009 14:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Foute check. Je beschuldigt iemand ergens van, niet met.
Ik stoor me er niet echt aan, ik ga ff naar buiten.
pi_67979465
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:42 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Het MDI geeft persoonsgegevens niet aan derden.
Nee, maar er is wel het risico dat FOK! er achter komt. FC wil zijn mail hier gewoon posten bijvoorbeeld. Je zou het ook openlijk moeten kunnen doen toch? Als FOK! het weet, word je geband, bij aangifte of MDI inschakelen of welke actie dan ook die FOK! als een aanval op FOK! ziet. Dat is in het verleden meermalen duidelijk gemaakt. Ik weet niet hoe streng ze dat in de praktijk toepassen, er is in ieder geval mee gedreigd en ik kan me gevallen herinneren dat het is uitgevoerd, al weet ik niet precies meer in welke situatie.
pi_67979491
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:49 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ja, dat klopt, want je mailtje is potentieel schadelijk voor FOK!, haar reputatie en functioneren, je snapt dat wij een eigen lokale MDI hebben de mods en in een breder extent de (F)admins.

Mail naar forum@fok.nl als de mods niet bevredigend genoeg handelen in jouw optiek.
Dus een openlijk bericht aan het MDI is inderdaad banwaardig? Vind je dat niet raar?
pi_67979553
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:01 schreef Triggershot het volgende:

Heb je eventueel voorbeelden van posts / aankaartingen?
Er zijn tientallen voorbeelden van racistische en discriminerende posts van Lemmeb die gewoon zijn blijven staan en ook is de user zelf niet aangepakt. Ik heb daar in het verleden over gecorrespondeerd met moderators, die duidelijk maakten dat de (F)A's er niet echt op reageerden.

Ik wil wel weer een lijstje bij gaan houden. Het is dagelijks bingo namelijk.
  maandag 13 april 2009 @ 17:00:31 #269
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67979611
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn tientallen voorbeelden van racistische en discriminerende posts van Lemmeb die gewoon zijn blijven staan
Jajaja, dat riedeltje kennen we zolangzamerhand wel. Kom met concrete voorbeelden of lazer anders gewoon op.
pi_67979717
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:00 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jajaja, dat riedeltje kennen we zolangzamerhand wel. Kom met concrete voorbeelden of lazer anders gewoon op.
Die voorbeelden zijn er genoeg, die ga ik hier niet allemaal posten, zodat jij weer eindeloos kunt huilen.

Het regime op FOK! is nou eenmaal veranderd. Vroeger werd jij geband voor teksten die nu heel normaal worden gevonden, dat is de tragiek van deze tijd. Racisme en discriminatie wordt steeds meer toegestaan. Maar als Triggershot hulp wil, dan wil ik het best weer eens bij houden.
  maandag 13 april 2009 @ 17:07:41 #271
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67979795
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Die voorbeelden zijn er genoeg, die ga ik hier niet allemaal posten
Als ik het niet dacht. Je hebt gewoon niks. Windbuil.
pi_67979883
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:07 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht. Je hebt gewoon niks. Windbuil.
Wacht maar af. Alleen in dit topic staan er al een paar. Maar een uurtje jouw postgeschiedenis doorwerken en er rolt een behoorlijke lijst uit.
  maandag 13 april 2009 @ 17:12:37 #273
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67979918
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Wacht maar af. Alleen in dit topic staan er al een paar.
Waar? Oh, wacht, ik was alweer even vergeten dat je een windbuil bent die alles bij elkaar liegt.
quote:
Maar een uurtje jouw postgeschiedenis doorwerken en er rolt een behoorlijke lijst uit.
Misschien moet je dat maar eens doen dan.
pi_67979981
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Die voorbeelden zijn er genoeg, die ga ik hier niet allemaal posten, zodat jij weer eindeloos kunt huilen.

Het regime op FOK! is nou eenmaal veranderd. Vroeger werd jij geband voor teksten die nu heel normaal worden gevonden, dat is de tragiek van deze tijd. Racisme en discriminatie wordt steeds meer toegestaan. Maar als Triggershot hulp wil, dan wil ik het best weer eens bij houden.
Net zoals je mij ook niet kan quoten?

Ik ben echt onder de indruk dat je geen greintje verstand hebt maar wel een grote bek met valse beschuldigingen, je gaat gewoon door met je rioolratgedrag.
pi_67980020
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:12 schreef Lemmeb het volgende:

Misschien moet je dat maar eens doen dan.
Dat ga ik zeker doen maar daar zul jij verder geen weet van hebben, blijf jij maar lekker hier huilen en schelden.
pi_67980036
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Net zoals je mij ook niet kan quoten?
Posts die worden ge-edit zijn moeilijk te quoten he.
  maandag 13 april 2009 @ 17:18:44 #277
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67980095
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat ga ik zeker doen
Goed zo! En veel plezier ermee.

En nu opzouten, want het is nu wel duidelijk wat een zak hooi je bent.
pi_67980119
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Posts die worden ge-edit zijn moeilijk te quoten he.
ach, flikker toch op joh, maak dat maar wijs aan een potenrammer.
pi_67980155
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:19 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

ach, flikker toch op joh, maak dat maar wijs aan een potenrammer.
+1
pi_67980167
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:18 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Goed zo! En veel plezier ermee.

En nu opzouten, want het is nu wel duidelijk wat een zak hooi je bent.
Ik mag hier niet meer posten ofzo???
  maandag 13 april 2009 @ 17:21:50 #281
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980182
Dr. Nikita, jij bent wel de laatste die een ander rat mag noemen. Heb ik je in een ander topic al eens haarfijn uitgelegd (waarna je bij mijn weten ook met de staart tussen de benen op opa's fiets terug naar Deutschland vluchtte, maar dat zou ik ff moeten checken).

Enniehoe, ik heb lekker genoten van de zon en een blonde schone. Ben wel een beetje rozig van het hele gebeuren, maar vast nog in staat om de archieven door te spitten.

Zoals SCH al aangeeft moet ik met 3 a 4 usernames een heel eind komen. Dus laten we dat maar eens gaan doen dan.
pi_67980393
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Dus een openlijk bericht aan het MDI is inderdaad banwaardig? Vind je dat niet raar?
Een melding aan het MDI kan FOK!'s reputatie schaden en het in een negatief daglicht laten komen, nogmaals als de mods niet bekwaam handelen kan er altijd nog gestapt worden naar de FA's. Als er dan nog niets gebeurt oké, maar zover komt het nimmer.
  maandag 13 april 2009 @ 17:30:14 #283
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67980394
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:21 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Zoals SCH al aangeeft moet ik met 3 a 4 usernames een heel eind komen.
Dat was zeker weer in één van z'n PM's.

Hij heeft je voor z'n karretje gespannen. Heb je dat echt niet door?
pi_67980555
quote:
Op maandag 13 april 2009 16:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Er zijn tientallen voorbeelden van racistische en discriminerende posts van Lemmeb die gewoon zijn blijven staan en ook is de user zelf niet aangepakt. Ik heb daar in het verleden over gecorrespondeerd met moderators, die duidelijk maakten dat de (F)A's er niet echt op reageerden.

Ik wil wel weer een lijstje bij gaan houden. Het is dagelijks bingo namelijk.
Als er een users is in dit topic die weet wat het is om gebanned te worden en die constant wordt ge-note is het Lemmeb wel. Het één en ander kan wel blijven staan zijn, maar daar zijn dan ook niet echt generaliserende redenen aan te verbinden,over het hoofd zien, in the heat of the moment reacties etc. Maar nogmaals we kunnen wel het een en ander roepen, maar er zijn actuele voorbeelden nodig van discriminerende posts die zijn blijven staan, in het verleden duiken en daaruit voorbeelden halen kan iedereen wel ik heb het over recente posts?
pi_67980664
Trigger, laat je je niets wijsmaken, zowel SCH als F_C hebben niets behalve een grote bek.
  maandag 13 april 2009 @ 17:42:06 #286
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980713
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als er een users is in dit topic die weet wat het is om gebanned te worden en die constant wordt ge-note is het Lemmeb wel. Het één en ander kan wel blijven staan zijn, maar daar zijn dan ook niet echt generaliserende redenen aan te verbinden,over het hoofd zien, in the heat of the moment reacties etc. Maar nogmaals we kunnen wel het een en ander roepen, maar er zijn actuele voorbeelden nodig van discriminerende posts die zijn blijven staan, in het verleden duiken en daaruit voorbeelden halen kan iedereen wel ik heb het over recente posts?
Want oude posts tonen niet exact hetzelfde probleem aan?

Nou ja, er is in de recente geschiedenis ook wel het e.e.a. te vinden.
pi_67980733
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Trigger, laat je je niets wijsmaken, zowel SCH als F_C hebben niets behalve een grote bek.
Ik wacht rustig af op recente voorbeelden van MDI waardige meldingen, ongeacht van wie ze komen of gepost zijn.
  maandag 13 april 2009 @ 17:42:49 #288
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980734
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Dat was zeker weer in één van z'n PM's.

Hij heeft je voor z'n karretje gespannen. Heb je dat echt niet door?
Ik ken die hele kerel niet, dus dat lijkt me sterk. Ik spreek voor mezelf en namens mezelf.
  maandag 13 april 2009 @ 17:43:12 #289
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67980742
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:39 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ach, ze zullen na drie uur zoeken ongetwijfeld met een lullig uit de context getrokken postje van vier maanden geleden tevoorschijn komen, en op hoge poten eisen dat deze wordt verwijderd. Gewoon voor de vorm, om te laten zien dat ze het menen.
  maandag 13 april 2009 @ 17:43:43 #290
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980753
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik wacht rustig af op recente voorbeelden van MDI waardige meldingen, ongeacht van wie ze komen of gepost zijn.
Waar mag het heen?
  maandag 13 april 2009 @ 17:44:21 #291
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980771
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:43 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ach, ze zullen na drie uur zoeken ongetwijfeld met een lullig uit de context getrokken postje van vier maanden geleden tevoorschijn komen, en op hoge poten eisen dat deze wordt verwijderd. Gewoon voor de vorm, om te laten zien dat ze het menen.
Ik ben al klaar.

Maar voor de vorm kan ik nog wel een een paar ladingen aanrukken indien nodig.
  maandag 13 april 2009 @ 17:44:59 #292
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67980784
Maar goed, ik ga maar weer eens iets nuttigs doen. SCH ontmaskeren als windbuil was immers jaren terug al eens gedaan, meerdere keren zelfs.
pi_67980824
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Want oude posts tonen niet exact hetzelfde probleem aan?

Nou ja, er is in de recente geschiedenis ook wel het e.e.a. te vinden.
Hoe wil je gebrek aan moderatie in oudere topics gaan verdedigen / weerleggen? Een moderator is een dag niet aanwezig op FOK!, noch wordt er een melding gemaakt over een topic waar tig verkeerde reacties zijn gepost, topic daalt langzaam in de archieven waardoor het bij de mods niet opvalt, is dat een voorbeeld te noemen? In mijn ogen niet, iets totaal anders is dat jij me als moderator aanspreekt op een foute reactie en ik na ik er eenmaal bewust van ben geworden het laat staan.

Er zijn misschien 30 reacties die ik edit per dag, maar er wordt er altijd nog meer gepost en er wordt nog altijd meer gemist.
pi_67980858
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:43 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Waar mag het heen?
Via de pm, triggershot@fok.nl, triggershot@hotmail.com, dit topic, maakt niet zoveel uit.
  maandag 13 april 2009 @ 17:49:41 #295
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67980900
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:44 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ik ben al klaar.
Nou, wat let je om het hier te plaatsen!

Oh wacht, je hebt natuurlijk niks.
  maandag 13 april 2009 @ 17:51:54 #296
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980954
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Hoe wil je gebrek aan moderatie in oudere topics gaan verdedigen / weerleggen? Een moderator is een dag niet aanwezig op FOK!, noch wordt er een melding gemaakt over een topic waar tig verkeerde reacties zijn gepost, topic daalt langzaam in de archieven waardoor het bij de mods niet opvalt, is dat een voorbeeld te noemen? In mijn ogen niet, iets totaal anders is dat jij me als moderator aanspreekt op een foute reactie en ik na ik er eenmaal bewust van ben geworden het laat staan.
Daar heb ik geen recent voorbeeld van, maar vanochtend schoot me wel zoiets te binnen. Die zoek ik zo ook nog even op en stuur ik mee. Dan kun je zien wat ik bedoel.
quote:
Er zijn misschien 30 reacties die ik edit per dag, maar er wordt er altijd nog meer gepost en er wordt nog altijd meer gemist.
Er kan altijd iets tussendoor slippen en hoe ruimer die teugels gevierd worden, hoe meer er doorheen valt.

Dus of harder modden of de regels verscherpen en mooi uitkomen in het midden. Gaat mij er niet om dat mensen uitermate onrespectvolle dingen zeggen over marokkanen of turken of whatever. Gaat er om dat bepaalde mensen constant bezig zijn op hun gemakje haatdragende rotzooi op Fok te dumpen.

Dan moet je niet verontwaardigd doen wanneer mensen het zat zijn als er ook nog eens regelrecht racisme doorheen glipt.

Laat ik het zo zeggen: het zal niet bijdragen aan de sfeer, laat staan de kwaliteit van de posts op Fok.
  maandag 13 april 2009 @ 17:52:50 #297
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_67980976
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:47 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Via de pm, triggershot@fok.nl, triggershot@hotmail.com, dit topic, maakt niet zoveel uit.
Okee, ik stuur je een paar linkjes, recentste staan bovenaan als het goed is.

Mocht je er meer willen, dan wil ik best nog even verder kijken.
pi_67981170
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Een melding aan het MDI kan FOK!'s reputatie schaden en het in een negatief daglicht laten komen, nogmaals als de mods niet bekwaam handelen kan er altijd nog gestapt worden naar de FA's. Als er dan nog niets gebeurt oké, maar zover komt het nimmer.
Dat ben ik niet helemaal met je eens maar de vraag is: is het openlijk naar het MDI stappen, banwaardig?
pi_67981199
quote:
Op maandag 13 april 2009 17:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als er een users is in dit topic die weet wat het is om gebanned te worden en die constant wordt ge-note is het Lemmeb wel.
Hij is al heel lang niet meer gebanned terwijl zijn postgedrag vroeger lang niet zo extreem was als nu.
  maandag 13 april 2009 @ 18:05:37 #300
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67981267
quote:
Op maandag 13 april 2009 18:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is al heel lang niet meer gebanned terwijl zijn postgedrag vroeger lang niet zo extreem was als nu.
Probeer je nu dat wat voor jou geldt bij mij in de schoenen te schuiven? Ongelofelijk, wat een brutaliteit. JIj hebt echt al je remmingen verloren heh?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lemmeb op 14-04-2009 04:44:39 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')