Ik vind dat naai-gedrag nogal opvallend. Vond ik als mod ook al, vind ik nu als user nog steeds. En dan boeit het me niet zozeer wie nou wie naait, maar dat euforische gedrag verbaast me. In plaats van zaken gewoon te rapporteren in NWS-feedback of via een topicreport, zie je steeds het gezuig en gestook in de topics zelf, het doorzeiken in NWS-feedback en het gedans op andermans graf. Kennelijk moet NWS persé een soort strijdtoneel voor twee kampen zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Jarno het volgende:
Als ik jou erbij kan naaien zal ik het ook niet laten zoalshetis. Ik hoef toch niet bij je op de koffie? Er zitten gewoon een paar beroepstriesto's de boel te verzieken, nou, dat kan ik ook. Pleur lekker op dan.
Oh oh oh wat is het erg dat Lemmeb geband is.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat naai-gedrag nogal opvallend. Vond ik als mod ook al, vind ik nu als user nog steeds. En dan boeit het me niet zozeer wie nou wie naait, maar dat euforische gedrag verbaast me. In plaats van zaken gewoon te rapporteren in NWS-feedback of via een topicreport, zie je steeds het gezuig en gestook in de topics zelf, het doorzeiken in NWS-feedback en het gedans op andermans graf. Kennelijk moet NWS persé een soort strijdtoneel voor twee kampen zijn.
O.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dat naai-gedrag nogal opvallend. Vond ik als mod ook al, vind ik nu als user nog steeds. En dan boeit het me niet zozeer wie nou wie naait, maar dat euforische gedrag verbaast me. In plaats van zaken gewoon te rapporteren in NWS-feedback of via een topicreport, zie je steeds het gezuig en gestook in de topics zelf, het doorzeiken in NWS-feedback en het gedans op andermans graf. Kennelijk moet NWS persé een soort strijdtoneel voor twee kampen zijn.
't Is idd wachten op al die arme pleurislijders die zich aangesproken voelen nu.quote:
ja die was leuk he!quote:
Zoals wel vaker, geef je er weer eens blijk van dat je totaal niet snapt wat ik duidelijk probeer te maken. Maar dat schijnt volgens anderen weer aan mij te liggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef Meh7 het volgende:
Oh oh oh wat is het erg dat Lemmeb geband is.
Zo goed, Elfletterig?
Nogmaals, ik hoef toch niet bij iedereen op de koffie te kunnen komen? Sommige mensen hier zijn gewoon bloedzuigers, heel vaak zeg je er niks van en heel soms weer wel. Doe nou ajb niet alsof ik elke week 3x in FB te vinden ben om iemand een ban aan te naaien ofzo. Puh-lease. En als je zo kunt uitdelen als Lemmeb & co. moet je ook kunnen incasseren wmb.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
Wanneer ik mensen hier openlijk zie toegeven dat ze erop uit zijn om anderen te naaien, vind ik dat dubieus.
Welke 2 kampen ? Het overgrote deel post gewoon op een normale wijze maar er zitten ook een handvol semi-debielen hier. Dan mag je toch wel blij zijn als iig 1 is opgebokt ?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Donequote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef D. het volgende:
Fiat neemt Opel over?
neem = neemt
Kan iemand dit aanpassen aub?
Gut. Wat vei-lig.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb daar niet een heel sterk oordeel over, temeer omdat ik me liever niet bemoei met mod- en admin-zaken.
kijk kijk , uit gaten en kieren komt het laffe kwaad zijn triomfje vieren. nou gast, veel plezier ermee.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Welke 2 kampen ? Het overgrote deel post gewoon op een normale wijze maar er zitten ook een handvol semi-debielen hier. Dan mag je toch wel blij zijn als iig 1 is opgebokt ?
ik vond dat ik jouw opmerkingen erg coulant heb geïncasseerd.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoef toch niet bij iedereen op de koffie te kunnen komen? Sommige mensen hier zijn gewoon bloedzuigers, heel vaak zeg je er niks van en heel soms weer wel. Doe nou ajb niet alsof ik elke week 3x in FB te vinden ben om iemand een ban aan te naaien ofzo. Puh-lease. En als je zo kunt uitdelen als Lemmeb & co. moet je ook kunnen incasseren wmb.
Je zou je moeder nog verraden als je er beter van werd, is 't niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:02 schreef Jarno het volgende:
Doe toch niet zo schijnheilig stelletje hypocrietjes. De grootste troll is TS in dat topic en nummer 2 is zoalshetis..
Zou je denken?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik kreeg net het idee dat we ergens kwamen met die jongen.
Je vertrouwen in de mensheid is ontroerend.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:00 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ik kreeg net het idee dat we ergens kwamen met die jongen.
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een tweede kans?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:42 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Het is toch alleen maar mooi dat Lemmeb een tweede kans heeft gekregen?
Welkom terug! Het is of je nooit weg bent geweest!
Klopt het niet zo op. Ik heb helemaal niemand een ernstige ziekte toegewenst.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:13 schreef SCH het volgende:
We mogen de crew voortaan ernstige ziektes wensen, het is niet eens verwijderd
Nee hoor, je hebt je er weer knap uitgeluld en al je contacten bij de gekleurden ingeschakeld. Hulde.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Klopt het niet zo op. Ik heb helemaal niemand een ernstige ziekte toegewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |