Da's geen excuusquote:Op woensdag 6 mei 2009 12:12 schreef DeathStella het volgende:
Aangezien we nog steeds de vloerbedekking er nauwelijks af krijgen (we snijden het nu in banen en dat gaat wel beter) en er overal gigantische lijmresten achter blijven en we zo schandalig behandelt zijn bij Decokay (er kon niet eens een excusses vanaf) vroegen we ons af of we hier iets tegen kunnen doen. Zouden we de schade kunnen verhalen op de Decokay of is hier een instantie voor?
Het seksleven van Marco van Basten is niet meer wat het geweest is...quote:Op woensdag 6 mei 2009 17:11 schreef Lil_Wayne het volgende:
Ja, terwijl iedereen weet dat Marco zelf ook te kort gekomen is
Goed gebruik van drollen verrijkt het bodemleven, dat is wel zo.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Sakura het volgende:
Maar om op ts zijn vraag te antwoorden, nee natuurlijk leeft die niet, hij heeft bij leven geen drol berijkt, en berijkt dus ook na zijn dood geen drol.
Een foutje is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op woensdag 6 mei 2009 22:15 schreef Wappie78 het volgende:
Tja, een foutus van 2 dagen oud zou ik niet meteen als mens omschrijven. Waar leg je dan de grens? Want ik heb miljarden potentiele kinderen op m'n buik al laten opdrogen gedurende mijn leven
's dat klaarkomen zonder zaadlozing ?quote:Op woensdag 6 mei 2009 21:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
onze gong en oudewetsche bel doen t prima op de standaard 8V beltrafo die we 20 jaar geleden bij de woning kregen :-)
mocht je 2 trafo's gaan pakken dan zou ik ze niet kwakkeloos parallel zetten...
Ik neem aan dat er "fit" bedoeld wordt.quote:Vit met Paddenstoelen
Aziatische Agarius,Maitake,Shiitake sterken uw immuunsysteem en energie
You snoze you loze.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:00 schreef zeeuwsedude het volgende:
De lastigheid is dat we niet weggaan onder het mom van een romantisch getaway, maar gewoon omdat het even lekker is eruit te gaan. Ze wil, zoals zoveel vrouwen dat zouden willen, lekker gaan wandelen, sightsee'en en winkelen. Ze vermoedt verder (hoop ik) niets van mijn snoze plannen.
Prachtig germanisme.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:57 schreef ASroma het volgende:
[..]
de vader is al ontslagen uit het ziekenhuis, was licht verletst.
quote:The blonde has received praise from other hunters in online posts.
One blogger on texasbowhunter.com described her as: "Stunning looking, and a (sic) avid hunter.
"Her shot was made at 12 yards and the Bull traveled (sic) 500 yards before going down. 500 African Villagers were fed with the meat from the Bull.:) (sic)", Africanbowhunter said.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef hverburg84 het volgende:
ze was 12 jaar... en ls ouder verwacht je dat je kind veilig is op school en enige controle.
en ik denk dat ze niet incidenteel ff een uurtje spijbelde maar sletselmatig...
De OP is ook geniaal.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:28 schreef M.I.B. het volgende:
Auto beschadigd door omvallende fiets
Vooral die beuk op zijn auto moet veel schade hebben veroorzaakt
Een beuk?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:23 schreef Askin het volgende:
Hoi Guys,
Gister ochtend ging ik met mijn vriendin een fiets bekijken bij een fiets winkel.
We hebben de auto geparkeerd aan de voorkant van de winkel waar ook andere tweewielers waren, maar doordat de wind te hard waaide vielen er 2 fietsen op de auto, en je kan het al raden we hadden een beuk en krassen op de voorkand van de auto. Wie is nou aansprakelijk voor zo een geval ?
Alvast bedankt voor reacties.
Ik geloof dat hij een beetje slaaptekort heeft.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef delano.888 het volgende:
Vaag verhaal, had een zak met 4 bolletjes per ongelijk in de zon liggen (net vandaag, een uurtje ofzo gok ik) en de hele zak is nu vochtig van binnen en de broodjes zijn ook ligt vochtig, is dit nog eetbaar?
Kut, tt had nu nat moeten zijn![]()
Ts vraagt om tips en vrachtwagens.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:04 schreef krootje het volgende:
Nog 4 weken dan is het zover.. dan stort ik me in het feestgedruis dat Ibiza heet en natuurlijk heb ik er enorm veel zin in! Alleen het enige en vooral grote vakantiestresspuntje dit jaar: Wat trek ik aan als ik ga stappen op ibiza? Ik ben er nog nooit geweest.. help?! Of weet iemand een toffe (online) shop waar ik wat moois kan kopen? Alle tips en trucks zijn welkom!
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:
Landje pik noem ik de EU. Eerst de euro, EU-president is in de maak. De bezopen EU-grondwet
Langzamerhand geven we (ieder deelstaat) zijn souverniteit uit handen. Dus ja landjepik is weldegelijk in progress. We hebben er zelfs voor gestemt. Een NEE! is geen antwoord.
Het is me toch wat met die EU. Ze pakken nu zelfs dingen van ons af waarvan ik nog nooit gehoord had!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Een superstaat kan echt niet functioneren. Dat het democractisch gaat werken is utopisch.
Als een regio al niet eens normaal kan ovreleggen.
Het verlies van souverniteit.
De Tijgers doen nu ook aan biologische oorlogsvoering?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:12 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
De overheid kan jou nu opeens DWINGEN om drugs in te nemen. En wat nu als blijkt dat het toch geen Mexicaanse griep was? Wat nu als het innemen van tamilflu meer schadelijke gevolgen voor jou blijkt te hebben?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie geloven ze nou eerder, een eerlijke student Nederlands, of een vreemde vent met hallicunaties...
Het valt niet mee.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:18 schreef portie het volgende:
[..]
In Amerika en Mexico komen er dagelijks wel tientallen vermoedelijke zieken bij. Daar speelt het dus wel. De 3 'slachtoffers' in Nederland zijn allemaal uit Mexico gekomen. Van een epedimie is er in Nederland nog geen sprake nee
Weet niet precies welke uitdrukking de user op het oog heeft, maar dit is in elk geval niet de juistequote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:55 schreef r_one het volgende:
Ook al was het 7 meter, dat ga je toch niet zelf op het zere been nemen.
Dat die 70 meter een hoop geld kost, boeit niet. Kennelijk had de VVE wel het geld er voor over om 70 meter grindpad aan te leggen, dan kunnen ze (diezelfde) 70 meter verhard pad ook mooi ophoesten.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Vind het wel beetje zielig van SBS dat ze zon 'vrolijk" programma uitzende op die avond
Volgens mij staat er een "niet" teveel.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:35 schreef McKillem het volgende:
[..]
En daar heb ik wat precies aan?
Het nieuws houd ik alleenmaar bij voor dingen die direct op mij effect kunnen hebben (zoals die griepshit om maar een voorbeeld te noemen) de rest kan mij niet aan mijn reet roesten, in grote lijnen.
Ik denk niet dat er zo achterlijk veel mensen zijn die gaan betalen voor nieuws, als de simpele berichtgeving van bijvoorbeeld nu.nl voldoende is.
Oke, we bewaren de borden wel.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef Rewimo het volgende:
Gemeente bewaarschrift indien voor bebording
Okee.
Ja hoor, loos dat dak en dat thuis maarquote:Op maandag 11 mei 2009 @ 06:57 schreef stmark het volgende:
alle illegale Mexicanen doen all het horeca werk, vind je het gek?
waarom wij in nederland, zo'n economie nooit moeten willen.
laatst was er dom wijf op tv, die zei dat nederland het net als New York moest doen "waarbij ik denk: gow dus we moeten net als New York meer dan 2 miljoen dak en thuis lozen willen?" new york is DE dump plek van de wereld! "vakantie daar is best leuk, maar het is jammer dat er zoveel dak en thuisloze zijn"
quote:
Zelfs Meki moet toch wel kunnen zien dat er iets mis is met dat woord?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:38 schreef Meki het volgende:
[..]
Nee hoor, al andere groeperingen die haat prediken etc. worden wel maatregelen getrovven maar bij extreem rechtse hebben ze vrij spel. de moederpartij van extreem rechts PVV bestaat nog.
Ik moest echt heel goed kijken voor ik de fout zagquote:Op maandag 11 mei 2009 12:51 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
Ik moest echt heel erg hard lachen!!!
quote:Op donderdag 14 mei 2009 02:22 schreef caffeinjunk het volgende:
ik heb een paar weken smsjes gedaan en dat verdiende ommenabij de 5 cent per sms, als je er dus 100 in het uur doet maar 5euro ... niet de moeite waard, anders had ik het wel langer gedaan
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef F35 het volgende:
[..]
En de gedeputeerden... wordt daar ook aan gedacht?
Die hebben nooit gekozen voor publicatie op de FP... wat gaat FOK daar aan doen?
Ik heb geen toegang tot dat subforum, dus zou je willen uitleggen wat de context is en wat er werd bedoeld?quote:
Een vrouwelijke user en haar vriend postten in die topicreeks hun eigen natuurfoto's, die door Djeez op de frontpage zijn geplaatst.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot dat subforum, dus zou je willen uitleggen wat de context is en wat er werd bedoeld?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:57 schreef marcel-o het volgende:
k vraag me in hoeverre een laser behandeling vergoed wordt in verband met psygische schade door de handycap. Aangezien borstvergroting/verkleining ook wel eens vergoed wordt.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Ik heb geen toegang tot dat subforum, dus zou je willen uitleggen wat de context is en wat er werd bedoeld?
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:20 schreef Loveman het volgende:
Ieder desenia kent zijn schoonheden...
Toch denk ik vooral zoals al gezegt aan Paula Abdul, Sandra Bullock en Kylie Minogue. Ze zijn nog steeds aan mijn muren te bewonderen. Samantha Fox is ook leuk.
Tegenwoordig creeer ik de mooiste sprookhjes over Belle Perez.
Quote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef LieLie het volgende:
Is dit topic enkel voor fouten op Fok?
Ik hielp namelijk pas geleden een groepje studenten met het maken van een krant. En die hadden op aanwijzingen van de coach de titel 'busschauffeur mishandeld tijdens nachtrit' veranderd in 'busschauffeur mishandelt tijdens nachtrit'. Leek me toch een heel ander artikel...
Dank voor de uitleg.quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Een vrouwelijke user en haar vriend postten in die topicreeks hun eigen natuurfoto's, die door Djeez op de frontpage zijn geplaatst.
Het zou best kunnen dat ze lid zijn van de gedeputeerde staten, maar in deze context wordt toch echt 'gedupeerden' bedoeld.
Als ik overweeg dat mailtje te sturen voel ik me net een puber die twijfelt of 'ie een seksshop binnen zal stappen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:11 schreef Bart het volgende:
[..]Dat is toch het eerste dat je regelt zodra je een account aanmaakt op FOK
Hoeveel e's waren het ook alweer, en waar moest het trema?quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:59 schreef AxisForOll het volgende:
Het aantrekkelijke voor wilderioten is dat het bouwverbod alleen moskeeëen treft, kerken worden er echt niet meer gebouwd
Stekjes mee in je handbagage?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:17 schreef umberrella het volgende:
Ik heb zelf een vlucht geboekt en verblijf eigenlijk ook. Ik heb niet zo veel geplant...
Door deze fout krijgt de zin een hele andere betekenis.quote:
Dit is niet zozeer een d/t-fout, maar meer een fout tegen Engels/Nederlands.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:54 schreef Tokus het volgende:
Kom op, die d/t fouten kennen we nu wel.
Nu is een wet een soort van contract met de samenleving, maar toch...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 22:52 schreef lola666 het volgende:
Het is niet verzonnen.
Een punt heb ik niet echt.
Maar vond het wel een leuk contract met hoe we hier in Nederland ermee omgaan.
En verbaas me over het feit dat dit soort wetten bestaan.
Nog een juweeltje uit dezelfde post:quote:
Volgens mij heeft ze de kriebelsquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef Kevincy het volgende:
Er zijn meer vrouwen, deze is blijkbaar niet te vertrouwen en ik denk dat ze nu al met andere jongens aan het flikvlooien is.
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 00:24 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Dit is niet zozeer een d/t-fout, maar meer een fout tegen Engels/Nederlands.
planten, plantte, geplant (NL: een plant in de grond zetten.)
plannen, plande, gepland (spreek uit: plennen. plende, geplend) (EN: een plan maken)
Misschien is het Amsterdams hoor, maar ik ken het welquote:Op vrijdag 15 mei 2009 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
Nog een juweeltje uit dezelfde post:
[..]
Volgens mij heeft ze de kriebels
Lijkt op een karakter van H.P. Lovecraft...quote:Op zaterdag 16 mei 2009 16:02 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, in deze maatschappij voed de overheid die mormols op, dus dit verbaasd me niks.
Au.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:52 schreef Flying_Phoenix het volgende:
Ik heb het nooit gedaan, en pijns er niet over om het nu te doen
Teit van goede kwalitijdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat onzin om de beslissing afwegen of het om een huur of koop huis gaat.
Je hebt het prijs verschil voor een betere kwalitijd er voor over of niet.
En nog maar eens een rijgerquote:Op zondag 17 mei 2009 19:01 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap ook niet waarom hij random de hulpdiensten lastig gaat vallen. Als bijvoorbeeld na een ruzie een ambulance komt kan ik me voorstellen dat de gemoederen nog niet bedaard zijn en sommige mensen agressief reageren. Maar bij een aanreiding zomaar een beetje de politie treiteren? Kansloos.
quote:Op maandag 18 mei 2009 12:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Eigenlijk is het bbc-en. Barbecue is het, geen barbeque.
Dat google 12.500.000 resultaten voor voor barbeque oplevert wil niet zeggen dat het goed is.
quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 13:57 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Van mij mogen dat soort mensen de bak in nadat ze al hun bezittingen en geld aan de staat hebben gegeven.
Walchelijk om op deze manier misbruik van mensen te maken
quote:Op maandag 18 mei 2009 @ 14:32 schreef Nelleke02 het volgende:
[..]
walchelijk????
Walgelijk jou kunde van de Nederlandse taal.
walchelijke mensen komen vanquote:Op maandag 18 mei 2009 14:57 schreef freako het volgende:
Niet erg origineel, wel grappig:
Van de FP:
[..]
[..]
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:38 schreef stamppot het volgende:
Lekker weer de old school communisten tegen het westen, rusland gaat weer als vanouts.
Dat wordt toch zoeken bij de bouwmarkt, maar ik neem aan dat het ergens hoog ligt.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:41 schreef logicc123 het volgende:
trouwens er kan geen sanctie worden opgelegd in fase 3 lees ik net. Hoezo houdt je je uberhout nog aan die onzin slaap-wakker regel.
Waar is de fout?quote:Op maandag 18 mei 2009 13:46 schreef HeatWave het volgende:
Het hoort hier niet echt, maar toch :
[..].
Het is bbq of barbecue. Niet bbc, da's de British Broadcasting Corporation.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 10:39 schreef legendARIEs het volgende:
"Vorige maand zegden buitenlandse donoren bijna 300 miljoen euro toe voor de wederopbouw van Haïti"
zegden toe? volgens mij is het zeiden... ik zei jij zei hij zei wij jullie hun zeiden...
Een onderbuur, dus.quote:"Arrogant gezegd is een boer een onder ontwikkelde buur."
Ik kan me trouwens herinneren dat iemand eens een overzichtje had gemaakt van alle tot nu toe bekende spelwijzen van sowieso. Weet iemand waar dat te vinden is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:25 schreef Karasta het volgende:
Nee nee ik heb op de site gekeken en ik wordt volgende maand pas 21 dus de tandarts zit sowizo in mijn pakket en ik heb jongeren aanvullende pakket en daar zit ie ook bijMorgen even afspraak maken en hopen dat ie niet getrokken moet worden (ben beetje bang voor dokters en vooral tandartsen)
WTFquote:
Die rapporten zijn kennelijk niet altijd roosgeur en maneschijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:44 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Worden volgens jou dan de problemen op dit moment adequaat opgelost? Rapporten over de projecten die lopen zijn alles behalve rozekleurig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |