onze schutting is van geimpregneed hout, ding staat 2 jaar en zitten al flinke kleurverschillen in....quote:Op vrijdag 15 mei 2009 21:03 schreef nein het volgende:
Niemand verder ervaring met geimpregneerd hout?
Kwaliteitquote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat onzin om de beslissing afwegen of het om een huur of koop huis gaat.
Je hebt het prijs verschil voor een betere kwalitijd er voor over of niet.
Ja maar...dat regelwerk makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:19 schreef erik-de-perik het volgende:
waarom geen gewone HH vlonders. op de bestaande tegels (mits deze recht liggen) een regelwerk maken en daar de vlonders op schroeven. Dit is heel belangrijk om te voorkomen dat ze krom trekken.
Dit goedkoper en ligt naar mijn mening beter dan de klikvariant
Nee, dat is geen onzin, buiten het feit dat je het ervoor over hebt of niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 13:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Wat onzin om de beslissing afwegen of het om een huur of koop huis gaat.
Je hebt het prijs verschil voor een betere kwalitijd er voor over of niet.
Natuurlijk maakt het uit wat je ervoor over hebt, alleen is het bij een huurhuis indien je het niet meeneemt "weggegooid" geld, bij een koophuis verkoop je het eigenlijk mee met het geheel, ook al zal het de verkoopprijs niet bepalen, in ieder geval zal het voor kopers aantrekkelijker zijn om een hardhouten terras te krijgen dan een geïmpregneerd terras, bij een huurhuis zal het je worst wezen wat de nieuwe huurders ervan vinden.quote:Op zondag 17 mei 2009 12:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben toch van mening dat het uit maakt of je het er voor over hebt , woongenot is ook belangrijk
bovendien tijdsduur van wonen in koophuis is ook geen garantie.
On topic , je staat er toch niet alleen voor er is vast wel iemand die je kan helpen met zagen,schroeven etc..
Ik zóu het wel kunnen doen, maar ik heb de moeite er niet voor over. Het is me gewoon echt teveel moeite, ook met hulp van mensen die handig zijnquote:Op zondag 17 mei 2009 12:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ben toch van mening dat het uit maakt of je het er voor over hebt , woongenot is ook belangrijk
bovendien tijdsduur van wonen in koophuis is ook geen garantie.
On topic , je staat er toch niet alleen voor er is vast wel iemand die je kan helpen met zagen,schroeven etc..
Hehe een glijbaan..da's niet best zegquote:Op zondag 17 mei 2009 15:27 schreef HarryP het volgende:
Weet je zeker dat je hout wil?
Want hoe ziet het er over 2 jaar uit? Zelf heb ik een houten vlonder (glijbaan) weggehaald.
In de winter/herfst gleed je zo naar de deur om vervolgens met hele vieze voeten binnen te stappen.
Marktplaats zijn nieuwe tegels, ben nu even in onderhandeling hoe en wat..quote:Op zondag 17 mei 2009 16:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Gladheid afhankelijk van de gebruikt materiaal heb hier 60m2 hardhouten terras 4 trappen niks is glad zelf van de winter niet toen het hard vroor, nog wat geworden op marktplaats?
Ziet er mooi uit.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:30 schreef nein het volgende:
Voor en na fotos![]()
Voor![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |