Wat is er zo grappig aan als ik vragen mag?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef journeyoflife het volgende:
kan je geen art maken ofzo en geven aan je tandarts.. net zoals vincent van gogh het deed..
zo betaalde hij ook zijn rekeningen..
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon werk hoe denk je anders dat ik mijn verzekering betaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef twiFight het volgende:
Gaatje laten vullen en snel werk zoeken luie hond
Ik zat net op deCZ site te kijken en ik zag inderdaad dat tandarts er bij inbegrepen zit zit dus 2 maanden met voor niks met pijn te lopen ga morgen gelijk afspraakje makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef lienelien het volgende:
CZ studentenverzekering? Tandarts zit daar (gedeeltelijk) bij in. Ik krijg iig gewoon controles en gaatjes vullen en foto's ed gewoon vergoed
En daarnaast kost vullen maar ¤50 oid. Niet zo piepen dus.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik zat net op deCZ site te kijken en ik zag inderdaad dat tandarts er bij inbegrepen zit zit dus 2 maanden met voor niks met pijn te lopen ga morgen gelijk afspraakje maken
Daar zijn jullie toch voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vooral ook nooit naar je polis kijken, gewoon meteen hier gaan janken
Die ziet je aankomen met een klein gaatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Norro-tje het volgende:
niet verzekert laat je doorverwijzen naar de kaakchirurg, die ingrepen worden op je eigen risico na wel vergoed
Als je onder de 21 bent, is een verzekering voor de tandarts sowieso bullshit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Ori het volgende:
Betere polis zoeken voor volgend jaar.
Ik heb een Extra Zekur (ja, met een u) polis van Unive. 96.22 per maand, is met aanvullend pakket en ook tandarts. Als je bereid bent een hoger eigen risico te riskeren, heb je dat pakket al voor 70 per maand
edit: ah, je had het toch wel.
Ik mis ook die tijd, die tijd voordat al die Arubanen besloten naar Nederland te verhuizen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Karasta het volgende:
Ik mis de tijd dat ik in Aruba woonde en eenmalig 50 gulden (+/- 20 euro) betaalde voor AZV (Algemene zorg verzekering)
Sinds we allemaal nederlanders zijn hebben we daar gewoon recht opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik mis ook die tijd, die tijd voordat al die Arubanen besloten naar Nederland te verhuizen...
Nee, eerst 2 maanden met kiespijn rondlopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef lienelien het volgende:
Vooral ook nooit naar je polis kijken, gewoon meteen hier gaan janken
lol ik weet het niet heel slim maar goed elke dag is een leer dag .quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, eerst 2 maanden met kiespijn rondlopen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Touwtje om je kies binden, aan de deurknop vastmaken, en dan ouderwets hard dichtgooien.
Nee nee ik heb op de site gekeken en ik wordt volgende maand pas 21 dus de tandarts zit sowizo in mijn pakket en ik heb jongeren aanvullende pakket en daar zit ie ook bijquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Mooi kloten voor je ts!
Morgen ga jij je verzekering iets verhogen, inclu tandarts pakket en volgende week ga je naar je tandarts!
Niet erg denk dat niemand met plezier naar een tandarts gaat of dokterquote:Op woensdag 20 mei 2009 00:25 schreef Karasta het volgende:
[..]
Nee nee ik heb op de site gekeken en ik wordt volgende maand pas 21 dus de tandarts zit sowizo in mijn pakket en ik heb jongeren aanvullende pakket en daar zit ie ook bijMorgen even afspraak maken en hopen dat ie niet getrokken moet worden (ben beetje bang voor dokters en vooral tandartsen)
Hier toevallig wel iemand. Ik ga met plezier naar de tandarts. Het is een prettige man die zijn werk goed doet. Beetje pijn hoort bij het leven, en het is voor een goed doel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Niet erg denk dat niemand met plezier naar een tandarts gaat of dokter
sm liefhebber?quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier toevallig wel iemand. Ik ga met plezier naar de tandarts. Het is een prettige man die zijn werk goed doet. Beetje pijn hoort bij het leven, en het is voor een goed doel.
Ik ga serieus nooit met tegenzin naar de tandarts.
En over het pakket verhogen en een week later gaan: jammer joh, daar trappen ze echt niet in hoor.
Lege bierkratjes inleveren?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:05 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik heb gewoon werk hoe denk je anders dat ik mijn verzekering betaal
Same here.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Hier toevallig wel iemand. Ik ga met plezier naar de tandarts. Het is een prettige man die zijn werk goed doet. Beetje pijn hoort bij het leven, en het is voor een goed doel.
Ik ga serieus nooit met tegenzin naar de tandarts.
En over het pakket verhogen en een week later gaan: jammer joh, daar trappen ze echt niet in hoor.
ik snap het ook niet, dan doe je echt iets verkeerd als je dat al niet kan betalen. Wat nu als je tegen een boom aanfietst en je tanden zijn eruit? Ga je dan ook niet omdat je 3000 euro moet gaan betalen bijvoorbeeld? Als je het niet kan betalen moet je een uitgebreidere verzekering nemen, zeker voor je tandartskosten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 01:56 schreef twiFight het volgende:
Als je werkt dan is 80 euro ook geen probleem. En 90 euro ook niet, zodat je tandartskosten vergoed krijgt. Als je dat niet trekt dan moet je meer gaan werken. Is met een minimumloon iig prima te betalen.
Valt mijn plantage nu al opquote:Op woensdag 20 mei 2009 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
PS: Ben je stroom aan het aftappen of zo? Sinds je hiernaast woont doen de straatlantaarns het niet meer of af en toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |