Wat is er zo grappig aan als ik vragen mag?quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:02 schreef journeyoflife het volgende:
kan je geen art maken ofzo en geven aan je tandarts.. net zoals vincent van gogh het deed..
zo betaalde hij ook zijn rekeningen..
[ afbeelding ]
Ik heb gewoon werk hoe denk je anders dat ik mijn verzekering betaalquote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:58 schreef twiFight het volgende:
Gaatje laten vullen en snel werk zoeken luie hond
Ik zat net op deCZ site te kijken en ik zag inderdaad dat tandarts er bij inbegrepen zit zit dus 2 maanden met voor niks met pijn te lopen ga morgen gelijk afspraakje makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef lienelien het volgende:
CZ studentenverzekering? Tandarts zit daar (gedeeltelijk) bij in. Ik krijg iig gewoon controles en gaatjes vullen en foto's ed gewoon vergoed
En daarnaast kost vullen maar ¤50 oid. Niet zo piepen dus.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:06 schreef Karasta het volgende:
[..]
Ik zat net op deCZ site te kijken en ik zag inderdaad dat tandarts er bij inbegrepen zit zit dus 2 maanden met voor niks met pijn te lopen ga morgen gelijk afspraakje maken
Daar zijn jullie toch voorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef lienelien het volgende:
[..]
Vooral ook nooit naar je polis kijken, gewoon meteen hier gaan janken
Die ziet je aankomen met een klein gaatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:17 schreef Norro-tje het volgende:
niet verzekert laat je doorverwijzen naar de kaakchirurg, die ingrepen worden op je eigen risico na wel vergoed
Als je onder de 21 bent, is een verzekering voor de tandarts sowieso bullshit.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:21 schreef Ori het volgende:
Betere polis zoeken voor volgend jaar.
Ik heb een Extra Zekur (ja, met een u) polis van Unive. 96.22 per maand, is met aanvullend pakket en ook tandarts. Als je bereid bent een hoger eigen risico te riskeren, heb je dat pakket al voor 70 per maand
edit: ah, je had het toch wel.
Ik mis ook die tijd, die tijd voordat al die Arubanen besloten naar Nederland te verhuizen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:24 schreef Karasta het volgende:
Ik mis de tijd dat ik in Aruba woonde en eenmalig 50 gulden (+/- 20 euro) betaalde voor AZV (Algemene zorg verzekering)
Sinds we allemaal nederlanders zijn hebben we daar gewoon recht opquote:Op dinsdag 19 mei 2009 22:03 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Ik mis ook die tijd, die tijd voordat al die Arubanen besloten naar Nederland te verhuizen...
Nee, eerst 2 maanden met kiespijn rondlopenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:12 schreef lienelien het volgende:
Vooral ook nooit naar je polis kijken, gewoon meteen hier gaan janken
lol ik weet het niet heel slim maar goed elke dag is een leer dag .quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, eerst 2 maanden met kiespijn rondlopen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:00 schreef RemcoDelft het volgende:
Touwtje om je kies binden, aan de deurknop vastmaken, en dan ouderwets hard dichtgooien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |