abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:27:38 #1
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68747855
quote:
http://www.volkskrant.nl/(...)eist_geld_van_school

ANP
gepubliceerd op 06 mei 2009 10:31, bijgewerkt op 6 mei 2009 14:43

ZWOLLE - Schrijfster Maria Mosterd, die slachtoffer werd van loverboys en daar later het succesvolle boek ‘Echte mannen eten geen kaas’ over schreef, eist 74.000 euro schadevergoeding en smartengeld van de Thorbecke Scholengemeenschap in Zwolle. Ze vindt dat de school niet heeft gezorgd voor een veilige leeromgeving en geen juist absentiebeleid had.

Dat heeft haar advocaat, Ernst Muller, woensdag bevestigd naar aanleiding van berichtgeving in de regionale krant De Stentor. Volgens hem lette de school onvoldoende op en greep hij niet in, toen Maria veelvuldig afwezig was. Ze zou in die tijd geronseld zijn door de loverboys en door hen ingezet als prostituee.

‘Het was bekend dat de problematiek daar speelde. De school was in die tijd bezig met allerlei programma's om het tegen te gaan’, aldus Muller. Volgens hem had de school het veelvuldige verzuim moeten opmerken en ertegen moeten optreden. De Landelijke Klachtencommissie Onderwijs stelde eerder al dat klachten van Maria en haar moeder grond hebben. Na die uitspraak nam de school volgens Muller een nieuw computerprogramma in gebruik om absentie te controleren.

De Thorbecke Scholengemeenschap wilde woensdag niet reageren. Zij zal dat tijdens de rechtszaak doen.

Hoe ver kunnen mensen gaan in hun ijver ergens ' een schuldige' te vinden? De school heeft zeker steken laten vallen maar het was toch zeker de dame zelf die spijbelde. En nu klaagt ze school aan dat ze haar niet tegenhielden?

We gaan zo niet echt naar een fijne maatschappij toe met ons gezoek en gegraaf naar 'schuldigen'
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:33:39 #2
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68748091
Denk dat het belangrijk is om te weten wanneer dit speelde. Toen ik nog op school zat -en net op mezelf woonde- was ik bij elkaar opgeteld ook een half jaar niet op school aanwezig. Maar dat was in de jaren 80.

-edit-
En met een beetje handigheid was er geen haan die daar naar kraaide.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_68748251
Gaat ze haar ouders ook aanklagen vanwege gebrek aan opvoeding? Want ik denk dat je het eerst daar moet zoeken.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:37:50 #4
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68748284
Straks, in de jaren 10 krijgen we dan scholen die een absentiebeleid hebben om zich in te dekken tegen aanklachten....
pi_68748311
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]
De school heeft zeker steken laten vallen maar het was toch zeker de dame zelf die spijbelde.
En waarom spijbelde ze?
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:40:30 #6
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68748396
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Refragmental het volgende:
Gaat ze haar ouders ook aanklagen vanwege gebrek aan opvoeding? Want ik denk dat je het eerst daar moet zoeken.
Ja.
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:41:06 #7
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68748420
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

En waarom spijbelde ze?
Omdat ze een loverboy had..
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:42:56 #8
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_68748514
Over welke problematiek heeft men het in het artikel trouwens?
Dat van de loverboys of van een falend absentie systeem?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  Donald Duck held woensdag 6 mei 2009 @ 21:47:33 #9
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_68748740
Wat een onzin. Dat is op de Amerikaanse toer gaan, lekker een schuldige zoeken en een schadevergoeding eisen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 6 mei 2009 @ 21:56:15 #10
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68749233
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat een onzin. Dat is op de Amerikaanse toer gaan, lekker een schuldige zoeken en een schadevergoeding eisen.
pi_68760926
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Hoe ver kunnen mensen gaan in hun ijver ergens ' een schuldige' te vinden? De school heeft zeker steken laten vallen maar het was toch zeker de dame zelf die spijbelde. En nu klaagt ze school aan dat ze haar niet tegenhielden?

We gaan zo niet echt naar een fijne maatschappij toe met ons gezoek en gegraaf naar 'schuldigen'
ze was 12 jaar... en ls ouder verwacht je dat je kind veilig is op school en enige controle.
en ik denk dat ze niet incidenteel ff een uurtje spijbelde maar sletselmatig...

de invloed van een loverboy op een jong instabiel meisje word schijnbaar door zoveel mensen onderschat...

en scholen hebben nogal eens de neiging om hun straatje schoon te vegen om geen slechte naam te krijgen.
zo was er op onze school een leraar die instabiele meisjes als leraar of mentor overhaalde tot sexuele handelingen.
uiteindelijk is dat door de schoolleiding mede in de doofpot gestopt...
(het meisje waar de laatste zaak om ging zou gelogen hebben volgens iedereen )
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:26:42 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68761409
ik vond het ook een opmerkelijk bericht. ze kan beter die loverboy helemaal kaalplukken, hij heeft immers over haar rug veel geld verdiend.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68761614
Het is natuurlijk wel vreemd dat de school nooit contact heeft opgenomen met de ouders dat het meisje er niet vaak was.
Maar neem aan dat het meisje buiten schooltijd ook altijd weg was, en dat de ouders dat toch moeten hebben kunnen opmerken (dat er iets niet klopte). Een 12-jarige die altijd de hort op is valt school én ouders toch op?
En wat wil de moeder met die 74.000 euro gaan doen?
  donderdag 7 mei 2009 @ 09:35:59 #14
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68761689
Maar eens afwachten wat het oordeel van de rechter is.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68765999
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 21:36 schreef Refragmental het volgende:
... of anders wel bij de ouders van de loverboy...
pi_68766152
Ik vind het absurd dat ze geld eist, maar ergens is er natuurlijk een punt, alleen das lastig beoordelen zonder alle info.

Ik kan me voorstellen dat als je je kind naar school stuurt je het graag hoort als hij/zij daar dus veelvuldig afwezig is. Als je dat niet te weten krijgt als ouders kun je ook niet ingrijpen, dus eigenlijk mag je van school verwachten dat ze voor jou als ouder ingrijpt.

Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er verder geen signalen waren dat er iets niet in de haak was, alhoewel sommige kids dat goed kunnen verbergen..
pi_68776477
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 11:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
Ik vind het absurd dat ze geld eist, maar ergens is er natuurlijk een punt, alleen das lastig beoordelen zonder alle info.

Ik kan me voorstellen dat als je je kind naar school stuurt je het graag hoort als hij/zij daar dus veelvuldig afwezig is. Als je dat niet te weten krijgt als ouders kun je ook niet ingrijpen, dus eigenlijk mag je van school verwachten dat ze voor jou als ouder ingrijpt.

Aan de andere kant kan ik me niet voorstellen dat er verder geen signalen waren dat er iets niet in de haak was, alhoewel sommige kids dat goed kunnen verbergen..
Als je het boek leest krijg je al wat meer duidelijkheid.

Maria ging bijvoorbeeld wel naar school om toetsen te maken waarvoor ze dan net een voldoende haalde zodat haar absentie niet zou opvallen. Als haar moeder haar vroeg of er iets aan de hand was ontkende ze. Ze kwam 's avonds ook gewoon op tijd thuis zoals afgesproken.

Haar loverboy kwam bij haar thuis over de vloer als zogenaamde vriend en won het vertrouwen van Maria's moeder. Maar ondertussen hersenspoelde hij Maria zodat zij een hekel kreeg aan haar moeder en haar daardoor ook niet in vertrouwen wilde en durfde te nemen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  donderdag 7 mei 2009 @ 16:34:45 #18
130803 Gripper
Get a grip
pi_68776910
Als er dan toch zo nodig aangeklaagd moet worden:

Ze zou misschien (maar dit is echt een heel stom voorstel van mij hoor) de loverboy in kwestie kunnen aanklagen voor de berokkende schade....
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_68776949
Het moet toch niet gekker worden. Ik hoop dat ze onder een bus komt of zo.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68776971
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:35 schreef cultheld het volgende:
Het moet toch niet gekker worden. Ik hoop dat ze onder een bus komt of zo.
waarom?
pi_68777276
quote:
Lucie Mosterd klaagde over de school van haar dochter (de Thorbecke Scholengemeenschap te Zwolle), die had verzuimd haar te informeren over het vele spijbelen van Maria. Drie jaar lang werd er tijdens mentorgesprekken niet over gesproken. Tijdens deze spijbeluren prostitueerde Maria zich. De plekken waar geweld was en handel in verdovende middelen, werd niet door een camera bewaakt. Deze klachten werden op 12 juni 2006 gegrond verklaard door de Landelijke Klachtencommissie Onderwijs (LKC)[6]. Hierop besloot Lucie Mosterd de school financieel aansprakelijk te stellen[7].

Op 6 mei 2009 maakte Mosterds advocaat Ernst Muller bekend dat de schrijfster 74.000 euro schadevergoeding en smartengeld van de Thorbecke Scholengemeenschap eist. Mosterd is onder meer van mening dat de school niet heeft gezorgd voor een veilige leeromgeving en niet voldoende heeft opgelet bij haar veelvuldige afwezigheid tijdens de ronselperiode.[8] Kort daarvoor had Mosterd op haar webpagina oud-leerlingen van de school opgeroepen zich als getuige te melden ten bate van haar rechtszaak[9].
Bron: Wikipedia
pi_68777606
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:44 schreef Cyan het volgende:

[..]

Bron: Wikipedia
gaat ze die buit dan splitten met de getuigen?

74000 is een beetje overdreven in mijn ogen, waar moet dat geld dan vandaan komen mocht het vonnis van de rechter in haar voordeel uitvallen? ik hoop niet uit het onderwijsbudget (of het budget voor toezicht op spijbelen )

verder is het natuurlijk prima een rechter te vragen om te kijken naar de evt aansprakelijkheid van de school, de school en de leerplichtambtenaar horen nl op te treden bij spijbelen en een kind op school te houden
pi_68777686
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 16:36 schreef Yorrit het volgende:

[..]

waarom?
Ik heb een hekel aan parasieten en opportunistische uitzuigers. Probeer dan geld van je belagers af te troggelen, maar probeer geen instanties uit te kleden omdat je zelf ooit naïef en dom bent geweest.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_68778417
tsja als je van 'mening' bent dat alle slachtoffers van loverboys hier zelf schuldig aan zijn houdt t snel op..
pi_68778531
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Yorrit het volgende:
tsja als je van 'mening' bent dat alle slachtoffers van loverboys hier zelf schuldig aan zijn houdt t snel op..
Die pooiers moeten ook hard aangepakt worden. Maar om instanties nou het boetekleed aan te laten trekken omdat jij naïef bent geweest .
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:19:00 #26
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68778538
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:15 schreef Yorrit het volgende:

Zijn ze tenminste ten dele, valt geen speld tussen te krijgen.

Ga achter die kerel aan. Dom wicht. Sorry hoor, maar geen enkel begrip voor dit soort lulkoek.
Intelligent, but fucked up.
pi_68778672
wat is er zo gek aan het door een rechter laten onderzoeken van een klacht (die al gegrond is verklaard door de klachtencommissie onderwijs) dat de school heeft verzuimd op te treden tegen spijbelen (wat ze verplicht zijn te doen)? Het is iig denkbaar dat deze afwezigheid van handelen heeft bijgedragen aan de uiteindelijke situatie. even los van het geldbedrag (wat ook overdreven op mij overkomt, ze heeft toch met haar boek ook al een 'slaatje geslagen' uit deze situatie (niet onterecht opzich))
pi_68778725
KLB denk, kom op man! Ze wilt gewoon geld aftroggelen, laat gewoon die gasten oppakken. Dan is ze er ook klaar mee.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_68778767
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Die pooiers moeten ook hard aangepakt worden. Maar om instanties nou het boetekleed aan te laten trekken omdat jij naïef bent geweest .
ze was 12 blijkbaar.. er zijn niet voor niets wetten die regelen wat je op die leeftijd wel/niet mag en met name wat je wel/niet mag doen MET kinderen van die leeftijd. even los van evt psychische zaken
pi_68778850
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:26 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ze was 12 blijkbaar.. er zijn niet voor niets wetten die regelen wat je op die leeftijd wel/niet mag en met name wat je wel/niet mag doen MET kinderen van die leeftijd. even los van evt psychische zaken
En als een 12-jarige wordt misbruikt, dient de misbruiker te worden aangepakt. Er is geen enkel goed argument te verzinnen om de school aan te klagen.
pi_68778886
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:28 schreef cultheld het volgende:

[..]

En als een 12-jarige wordt misbruikt, dient de misbruiker te worden aangepakt. Er is geen enkel goed argument te verzinnen om de school aan te klagen.
ik ken het verhaal verder niet maar ik neem aan dat de dader gewoon strafrechtelijk vervolgd is/wordt..

en ik gaf in mn eerdere post een argument om dit wel voor een rechter te brengen
pi_68779124
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:29 schreef Yorrit het volgende:

[..]

ik ken het verhaal verder niet maar ik neem aan dat de dader gewoon strafrechtelijk vervolgd is/wordt..

en ik gaf in mn eerdere post een argument om dit wel voor een rechter te brengen
Die Mosterd zei in DWDD nog dat de dader 'gewoon vrij rondloopt'. Blijkbaar is er onvoldoende bewijs voor een zaak, laat staan dat de school uitgekleed kan worden.

Sinds een aantal jaren zijn scholen inderdaad verplicht om spijbelgedrag te melden bij de leerplichtambtenaar, maar 8 jaar geleden was dit zeker nog niet het geval. Ik vind het erg dubieus: driekwart ton eisen van een middelbare school omdat je naar eigen zeggen je benen spreidde voor een pooier.
pi_68779496
quote:

[..]

Nee want er is geen aangifte gedaan geloof ik.

Het gaat ook niet alleen om die loverboy maar om het hele netwerk erom heen. "Haar loverboy" maakte zich ook schuldig aan mensenhandeling en prostitutie in samenwerking met een heel netwerk daar omheen.

Ze heeft geloof ik bij Jenssen uitgelegd dat ze geen aangifte heeft gedaan en de reden waarom niet. Even zoeken of ik het fragment terug kan vinden.
  donderdag 7 mei 2009 @ 17:53:49 #34
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68779555
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:51 schreef Cyan het volgende:

[..]

Nee want er is geen aangifte gedaan geloof ik.

Het gaat ook niet alleen om die loverboy maar om het hele netwerk erom heen. "Haar loverboy" maakte zich ook schuldig aan mensenhandeling en prostitutie in samenwerking met een heel netwerk daar omheen.

Ze heeft geloof ik bij Jenssen uitgelegd dat ze geen aangifte heeft gedaan en de reden waarom niet. Even zoeken of ik het fragment terug kan vinden.
Dan houdt het toch op?

Bijzonder laf om dan nu bij die school aan te kloppen, al ben ik het met haar eens dat het idioot is dat e.e.a. nooit ter sprake kwam.
Intelligent, but fucked up.
pi_68779736
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 17:53 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Dan houdt het toch op?

Bijzonder laf om dan nu bij die school aan te kloppen, al ben ik het met haar eens dat het idioot is dat e.e.a. nooit ter sprake kwam.

Dit is een fragment van de Wereld Draait Door waarin ze te gast is samen met haar moeder. Daar verteld haar moeder waarom er destijds een zaak aangespannen is tegen de school.

En in dit fragment legt ze uit waarom ze geen aangifte heeft gedaan bij 4.15 minuten.

Ik snap ook niet dat ze geen aangifte heeft gedaan tot op heden maar dat is misschien makkelijk praten als je niet in die situatie hebt gezeten. Dat ze haar school heeft aangeklaagd is tot daar aan toe. Ik kan me voorstellen dat de school aangeklaagd wordt omdat ze nooit melding van haar afwezigheid hebben gemaakt. Maar om zo'n bedrag van een school te eisen vind ik weer te ver gaan.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cyan op 07-05-2009 18:13:43 ]
  donderdag 7 mei 2009 @ 18:42:59 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68780898
als het mijn zusje was geweest had ze nu een potje op haar kamer met de lul van de dader op sterk water.
  donderdag 7 mei 2009 @ 20:51:01 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68785922
Wat ik dus NIET snap is dat de meisje niets moeten hebben van hun schuchterige oprechte klasgenoten, die echt het allerbeste met je voor hebben. En dan gaan voor z'n gladjakker, die niet vaak niet eens op hun school zit.
Die domme wichten verdienen gewoon besodemieterd worden. Hoe dom ben je om met z'n patser op te trekken. Ik verbaas er echt over als je in het winkelcentrum kijkt hoeveel van die 14/15 jarige met van de kettingmongolen optrekken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68788160
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef Lambiekje het volgende:
Wat ik dus NIET snap is dat de meisje niets moeten hebben van hun schuchterige oprechte klasgenoten, die echt het allerbeste met je voor hebben. En dan gaan voor z'n gladjakker, die niet vaak niet eens op hun school zit.
Die domme wichten verdienen gewoon besodemieterd worden. Hoe dom ben je om met z'n patser op te trekken. Ik verbaas er echt over als je in het winkelcentrum kijkt hoeveel van die 14/15 jarige met van de kettingmongolen optrekken.
We hebben het hier over een meisje van toentertijd 12! Die is onzeker, wil aandacht en interessant gevonden worden, kijkt op tegen oudere jongens en de dingen die ze doen. Want dat is "stoer". Zo'n meisje begint net te puberen met alle mixed feelings en onzekerheden die daarbij horen. Die heeft geen interesse voor een jongen van 12 die schuchter is en emotioneel nog niet zo ver is als dat meisje van 12.
pi_68788329
quote:

[..]

Je kan ff via google en youtube wat interviews met Maria Mosterd zoeken. Al met al een 4 jaar lang durende marteling, en ze komt de dader nog wel eens tegen. Ze heeft geen aangifte gedaan omdat ze eerst haar leven op de rails wil krijgen.

Altijd weer jammer, die untermenschen die hun straf ontlopen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 mei 2009 @ 21:57:57 #40
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68788618
we hebben het hier over een loverboy. iemand die zijn prooi makkelijk kan uitkiezen bij al die onzekere en vooral minderjarige schoolmeisjes. een hyena.

ze krijgt drugs en doet dingen die ze best wel spannend, leuk en misschien zelfs wel lekker vindt. dat is het begin. maar is dat een garantie voor haar toekomst? daarna moet ze namelijk dingen doen die ze helemaal niet meer leuk vindt. lijkt me vrij logisch voor een zeer jong meisje dat uit haar roes van aandacht ontwaakt.

en zijn de voorstanders van het aanklagen van de school nou echt zo dom om te denken dat 'vriendjes' van de loverboy op school niet wat kunnen regelen met betrekking tot haar afwezigheid? ik bedoel die gastjes op school die de meisjes kenbaar maken aan de loverboys. of is dat systeem jullie onbekend? er worden zelfs meisjes ingezet om rond te kijken en te ronselen.

ik wil die loverboys tot op de cent, die ze verdiend hebben aan het meisje, uitknijpen. het loont niet meer. ik wil het tiendubbel terugbetaald zien. kan in de tonnen gaan lopen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 mei 2009 @ 22:00:41 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_68788749
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef hverburg84 het volgende:

[..]

ze was 12 jaar... en ls ouder verwacht je dat je kind veilig is op school en enige controle.

de invloed van een loverboy op een jong instabiel meisje word schijnbaar door zoveel mensen onderschat...
pi_68788892
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
we hebben het hier over een loverboy. iemand die zijn prooi makkelijk kan uitkiezen bij al die onzekere en vooral minderjarige schoolmeisjes. een hyena.

ze krijgt drugs en doet dingen die ze best wel spannend, leuk en misschien zelfs wel lekker vindt. dat is het begin. maar is dat een garantie voor haar toekomst? daarna moet ze namelijk dingen doen die ze helemaal niet meer leuk vindt. lijkt me vrij logisch voor een zeer jong meisje dat uit haar roes van aandacht ontwaakt.
Ze vertelt in die interviews dat ze inderdaad onzeker was, maar ook heel onwetend dus wist ze niet dat dit niet normaal was en natuurlijk heel bang.
quote:
ik wil die loverboys tot op de cent, die ze verdiend hebben aan het meisje, uitknijpen. het loont niet meer. ik wil het tiendubbel terugbetaald zien. kan in de tonnen gaan lopen.
Eens, de school heeft hier maar weinig schuld. Ze zei overigens dat ze duizenden euro's per dag verdiende voor haar pooier. Maar nu gaat ze eerst de school aanklagen terwijl ze die rat gewoon laat lopen, dat is wel erg krom.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:08:50 #43
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_68789122
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 09:08 schreef hverburg84 het volgende:
Dit is nou nog eens wat je noemt een freudiaanse vertyping.
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:11:19 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68789232
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:03 schreef waht het volgende:

[..]

Ze vertelt in die interviews dat ze inderdaad onzeker was, maar ook heel onwetend dus wist ze niet dat dit niet normaal was en natuurlijk heel bang.
[..]

Eens, de school heeft hier maar weinig schuld. Ze zei overigens dat ze duizenden euro's per dag verdiende voor haar pooier. Maar nu gaat ze eerst de school aanklagen terwijl ze die rat gewoon laat lopen, dat is wel erg krom.
weet je wat gek is? je kan als man/jongen een onzeker, misschien niet altijd even intelligent en instabiel, meisje alles laten doen. als een marionette.

maar waarom zou je dat doen als mens? dan ben je gewoon een smerige hyena. die moet bloeden waar het het hardst bloedt. geld dus. zijn hele verdere leven lang werken om af te betalen. en het baantje wordt gecontrolleerd. ook bij geldstromen van vrienden.
pi_68789252
Die gast aanklagen is leuk, maar hij gaat toch niet veroordeeld worden. En je moet toch wat?!
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:12:27 #46
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68789281
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:11 schreef Neuroscience het volgende:
Die gast aanklagen is leuk, maar hij gaat toch niet veroordeeld worden. En je moet toch wat?!
zijn pik op sterk water lijkt me een aardige straf. maar niemand die dat doet blijkbaar.
pi_68789293
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:

[..]

Dit is nou nog eens wat je noemt een freudiaanse vertyping.
En nog een verdomd mooie @ that!
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_68789339
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zijn pik op sterk water lijkt me een aardige straf. maar niemand die dat doet blijkbaar.
Kan je nog wat zien, onder die wenkbrauwbogen?
  donderdag 7 mei 2009 @ 22:14:29 #49
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68789369
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:13 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Kan je nog wat zien, onder die wenkbrauwbogen?
!

mijn blik is als die van een sperwer.
pi_68789476
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 22:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

!

mijn blik is als die van een sperwer.
Good 4 you!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')