Haha juist... volgens mij is de winaar dus al bekentquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:13 schreef Kopbal het volgende:
Hij had toch ook talent? Hij wist precies dat monument te raken.
Wie dan , wie dan ?:Pquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:14 schreef Camarazweetdoor het volgende:
[..]
Haha juist... volgens mij is de winaar dus al bekent
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:13 schreef Nosh het volgende:
Alsof de hele wereld stil moet staan bij een herdenking van één enkele halfbakken aanslag.
Naja, vooral als je beseft dat RTL de finale van X-Factor naar zaterdag heeft verplaatst ivm de herdenking en dat SBS vervolgens dacht "oh, dan zetten wij HGT maar naar vrijdagavond"...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:![]()
Zwaar zielig dat je je daar druk over kan maken.
SBS is toch een zender voor kampers, een normaal denkend mens kijkt er niet naar geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Naja, vooral als je beseft dat RTL de finale van X-Factor naar zaterdag heeft verplaatst ivm de herdenking en dat SBS vervolgens dacht "oh, dan zetten wij HGT maar naar vrijdagavond"...
Kijkcijfers tellen daar blijkbaar zwaarder dan respect...
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:48 schreef brilkikker het volgende:
[..]
SBS is toch een zender voor kampers, een normaal denkend mens kijkt er niet naar geloof ik.
Janken dat ze vanavond Holland got Talent uitzenden en vervolgens grapjes maken om die moordenaarquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:07 schreef SpecialK het volgende:
Helemaal eens met de TS. Sterker nog. Ik vind het schandalig dat heel Nederland die hele avond nog zit/stond/lag te eten/drinken/ademen.
Iemand met ook maar een schijntje solidariteit voor de slachtoffers zou minstens gewoon het fatsoen te hebben terplekke mee dood te gaan.
Geen X-Factor op tv, maar wel Laat ze maar lachen...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Naja, vooral als je beseft dat RTL de finale van X-Factor naar zaterdag heeft verplaatst ivm de herdenking en dat SBS vervolgens dacht "oh, dan zetten wij HGT maar naar vrijdagavond"...
Klopt, maar dan tenminste niet tijdens de herdenking.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:27 schreef seetjai het volgende:
[..]
Geen X-Factor op tv, maar wel Laat ze maar lachen...
Welkom in de commerciële wereld.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
Respectvol of niet, ik kijk vanavond toch liever naar Hollands Got Talent dan naar die herdenking. Heb een volle week de beelden keer op keer terug gezien op tv en vaak ook nog eens ongewild omdat zowat elk avondvullend programma er aandacht aanbesteden en ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb respect voor de nabestaande en voor degene die willen herdenken maar om nou 4 zenders live die herdenking te laten uitzenden gaat een beetje boven me pet.
Mag dat wel van je moeder?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:23 schreef -En4Cer- het volgende:
Ik ga vanavond bier drinken in de kroeg, of mag dat ook niet TS?
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Dakota het volgende:
mijn neefje doet mee.. zit in deze show psionics
eerst handen wassen, handtekeningen na 10 uurquote:
die waren dan wel weer tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:32 schreef Dakota het volgende:
mijn neefje doet mee.. zit in deze show psionics
Ik denk dat ze het afleggen tegen Tessa.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:05 schreef Dakota het volgende:
mja ben benieuwd of ze t afleggen tegen de groovekings
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef Remsjo het volgende:
Respectvol of niet, ik kijk vanavond toch liever naar Hollands Got Talent dan naar die herdenking. Heb een volle week de beelden keer op keer terug gezien op tv en vaak ook nog eens ongewild omdat zowat elk avondvullend programma er aandacht aanbesteden en ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb respect voor de nabestaande en voor degene die willen herdenken maar om nou 4 zenders live die herdenking te laten uitzenden gaat een beetje boven me pet.
Beetje hard gezegt, maar ik vind het allemaal ook een beetje overdreven. Tuurlijk erg voor de slachtoffers en nabestaanden. Maar om daarom geen amusements programma uit te zenden...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:30 schreef vosss het volgende:
Ik vind die hele herdenking en al het gezeik erom heen een beetje teveel van het goeie.
Het is niet alsof de complete Koninklijke Familie ineens de pijp uit is en we met een troon in onze maag zitten zonder opvolger.
Komop zeg, er zijn een paar dooie gevallen, big deal
Ik vind het een beetje zielig om TV te gaan kijken terwijl deze avond die mensen herdacht worden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:11 schreef Camarazweetdoor het volgende:
Vind het wel beetje zielig van SBS dat ze zon 'vrolijk" programma uitzende op die avond
Dat probeer ik al de hele week duidelijk te maken onder collega's en vrienden. Je haalt de woorden uit mijn mond.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:30 schreef vosss het volgende:
Ik vind die hele herdenking en al het gezeik erom heen een beetje teveel van het goeie.
Het is niet alsof de complete Koninklijke Familie ineens de pijp uit is en we met een troon in onze maag zitten zonder opvolger.
Idd er gebeurd eindelijk weer eens wat en dat staat heel NL op zijn kop, gaat nergens over.. Het leven gaat ook met die gebeurtenis verder.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:30 schreef vosss het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |