abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69013846
Hallo,
Ik heb nu bijna 5 jaar iets met mijn vriendin en ze is een paar maanden geleden met een andere jongen naar bed geweest,ik heb haar dit vergeven omdat ik super veel van haar hou maar nu is het probleem dat ze het zich zelf niet kan vergeven omdat ze vind dat ze alles wat we hadden kapot heeft gemaakt.Ik heb haar gezegt dat ze zich niet meer schuldig hoeft te voelen en dat ik het haar vergeven heb en dat er een streep onder gezet moet worden omdat ze nu wel genoeg is gestraft maar dat kan ze niet.Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan maar ze houd van me en wil graag bij me zijn.Wat kunnen we hier aan doen?

MvG Danny 25
pi_69013932
Misschien een idee om een keer naar een relatietherapeut te gaan?
pi_69014024
Klinkt alsof je vriendin er eigenlijk gewoon klaar mee is, maar niet diegene wil zijn die de boel uitmaakt.
Tis nogal destructief gedrag. Snap dat ze het moeilijk vind dat ze zoiets heeft geflikt, maar aan de andere kant; If you cant do the time, don't do the crime...

Dus niet achteraf jezelf zo zielig gaan vinden omdat je je vriend bedondert. Vind het ook wel knap dat jij je er zo makkelijk overheen zet schijnbaar. Dat zou voor haar toch de drijfveer moeten zijn juist positieve energie in jullie relatie te stoppen en niet iedere keer dit 'zwarte' onderwerp weer op te moeten rakelen
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:45:59 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69014054
Misschien zijn haar verhaaltjes een smoesje voor het feit dat ze uberhaupt niet meer verder wil.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 13:46:18 #5
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69014067
Hehehe, dus jij vergeeft haar, maar ze vind 't zelf moeilijk? Dus ZIJ is vreemd gegaan, en jij bent haar nu aan 't overtuigen dat ze niet weg moet gaan bij je? Die heeft 't goed voor elkaar!

Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_69014133
Ik zou er nu uitstappen. Straks zit je aan d'r vast door bv. een huis of een kind en doet ze het weer.
1 keer vreemd is 1 keer te veel.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_69014201
let niet op sommige reacties die soms gegeven worden de meeste zijn nog niet van mama's tiet af.

je zou eens naam maatschappelijk werk kunen stappen die kunnen je vaak op weg helpen.

ik zou vooral veel met elkaar praten erover, hoewel pijnlijk er is meestal een reden warom iemand vreemd gaat dus zal je moeten kijken wat er mis is en er wat mee doen.(geloof me ik heb ook dit mee gemaakt en door goed te praten zijn we nog steeds samen. al 10+ jaar)
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:50:18 #8
253334 Kevincy
Duivenmelker
pi_69014211
Hoe kan je je zo laten peopelen.

Zij is er klaar mee, en jij stelt je er niet hard tegen op.

Er zijn meer vrouwen, deze is blijkbaar niet te vertrouwen en ik denk dat ze nu al met andere jongens aan het flikvlooien is.

Hoe kan iemand zichzelf niet vergeven als ze echt gek op je zou zijn. Dan zou ze alles ervoor over hebben om bij je =te zijn en zichzelf niet zielig voelen. dit is duidelijk een dooddoener.

Wees een vent kap ermee en ga de hort op!!
"Fuck the phones! Unless Carmen Electra calls for an
emergency titty-fuck, dont pick up!"
"He's so full of shit that his eyes are brown"
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:53:11 #9
254135 uiterlijke_schijn
Uiterlijke Schijn, Innerlijke
pi_69014333
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het LIEFST weg gaan maar ze houd van me en WIL GRAAG BIJ ME ZIJN.Wat kunnen we hier aan doen?
om te beginnen vind ik jou een hele trouwe gast, dat je je vriendin vergeeft ondanks ze je in de maling heeft genomen.
wat is de rede dat ze in de eerste instantie is vreemd gegaan???
en met name de laatste regels die ik heb gequote zijn heel tegenstrijdig.
Het lijkt wel alsof ze eigelijk niet meer wilt maar om je niet nog meer te kwetsen zegt dat ze graag bij je wilt zijn..
wat je er aan kan doen is denk ik samen uitzoeken wat de grondslag nou is dat 'zij' vreemd is gegaan..
Want vreemd gaan gebeurd niet zomaar lijkt mij..
Zij voelt zich waarschijnlijk zo schuldig omdat ze weet dat als jij het bij haar had gedaan ze niet meer verder kon/wil met jullie relatie.
Het rare is dat jij haar vergeeft maar dat zij haar zelf niet kan vergeven.
Probeert ze misschien je zo gek te krijgen dat JIJ haar eruit kicked zodat zij die stap niet hoeft te nemen??

Denk dat eerlijk met elkaar praten een oplossing kan bieden.
Maar hoe ik het zo inschat is er weinig kans dat zij eerlijk zal zijn, omdat ze sowieso vreemd is gegaan!

[ Bericht 4% gewijzigd door uiterlijke_schijn op 14-05-2009 15:25:36 (was nog niet klaar.) ]
pi_69014416
Als jij nou gewoon ook met een ander naar bed gaat terwijl zij het weet.
Sta je toch weer gelijk. Of denk ik weer te simpel.
pi_69014454
Hier vind je een uitgebreide beschrijving van het probleem
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:56:41 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_69014482
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Hehehe, dus jij vergeeft haar, maar ze vind 't zelf moeilijk? Dus ZIJ is vreemd gegaan, en jij bent haar nu aan 't overtuigen dat ze niet weg moet gaan bij je? Die heeft 't goed voor elkaar!

Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Dit dus.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 14 mei 2009 @ 13:57:06 #13
8369 speknek
Another day another slay
pi_69014514
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.

Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator donderdag 14 mei 2009 @ 13:59:15 #14
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_69014613
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.

Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_69014639
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:

[..]
"I'm the master of low expectations." George W. Bush, aboard Air Force One, June 4, 2003
pi_69014904
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef tntkiller het volgende:
let niet op sommige reacties die soms gegeven worden de meeste zijn nog niet van mama's tiet af.

je zou eens naam maatschappelijk werk kunen stappen die kunnen je vaak op weg helpen.

ik zou vooral veel met elkaar praten erover, hoewel pijnlijk er is meestal een reden warom iemand vreemd gaat dus zal je moeten kijken wat er mis is en er wat mee doen.(geloof me ik heb ook dit mee gemaakt en door goed te praten zijn we nog steeds samen. al 10+ jaar)
Sommige mensen stellen nou eenmaal niet geheel on-realistische randvoorwaarden aan een relatie, zoals bijvoorbeeld 'geen andere mensen zoenen, neuken, knuffelen pijpen, beffen,vul maar in'.
Al die mooie plekken op aarde, en ik zit hier :N
pi_69014931
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef eleusis het volgende:
Misschien zijn haar verhaaltjes een smoesje voor het feit dat ze uberhaupt niet meer verder wil.
hier moest ik ook denken als ik aan het lezen was
vooral bij het stukje "Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan"
pi_69014961
Theorie 1:

Het is natuurlijk een stuk makkelijker om jezelf en vooral je partner wijs te maken dat je er zooooooo mee zit dat je er aan onderdoor gaat en de relatie wil beeindigen. Op die manier doe jij je best om haar niet nog schuldiger te laten voelen, precies datgene wat ze wil bereiken

Theorie 2:
Wat de rest zegt, eigenlijk wil ze stoppen, maar ze wil het niet uitmaken om de een of andere slappe reden
pi_69015054
mijn god man, groei een ruggengraat ofzo. dit is ech niet aan te horen. je lijkt wel een wijf of zo'n fucking gay metrosexueel. ze gaat vreemd en je vergeeft het haar,vervolgens wil ze je dumpen maar durft het niet te zeggen. wees een man en laat haar gaan.

eenmaal vreemd altijd vreemd
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:11:54 #20
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_69015093
Dumpen
pi_69015139
doorgaan met deze relatie is trekken aan een dood paard, stop er per direct mee

als ze met je verder zou willen, had ze het wel geheim gehouden dat ze buiten de deur heeft gegeten
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:13:33 #22
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69015144
Of stel een open relatie voor. Lekker allebei buiten de deur neuken zonder schuldgevoel. Maar wel 's avonds om 18:00 aan tafel aanschuiven bij de pan boerenkool met worst .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69015187
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef _LotT het volgende:

[..]

hier moest ik ook denken als ik aan het lezen was
vooral bij het stukje "Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan"
Precies, het is natuurlijk makkelijker als jij haar dan dumpt of de relatie stuk loopt om 'meningsverschillen'.
Makkelijker te verkopen aan familie/vrienden/nieuwe lovers dan 'Ja ik neukte buiten de deur en toen was mn relatie over'
pi_69015198
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef fathank het volgende:
Of stel een open relatie voor. Lekker allebei buiten de deur neuken zonder schuldgevoel. Maar wel 's avonds om 18:00 aan tafel aanschuiven bij de pan boerenkool met worst .
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:15:12 #25
8369 speknek
Another day another slay
pi_69015200
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.
Succes met denken dat ze niet de schuldige is. Tenzij TS een hele manipulatieve en tegelijkertijd domme koe als vriendin heeft kan ze dat moeilijk volhouden bij iedereen om haar heen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:17:23 #26
107405 DarkY.NL
www.darky.nl
pi_69015265
zelf vreemdgaan of ermee kappen denk ik maar
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:18:14 #27
8369 speknek
Another day another slay
pi_69015294
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef fathank het volgende:
Open relaties werken alleen voor vrouwen. Als vrouw hoef je geen moeite te doen voor seks, als man ben je weken met zoiets bezig, iets wat zelden lukt met een relatie erbij. Dan krijg je van die cuckolds waarbij de man z'n piemel verschrompeld en de vrouw elke week een ander ligt te krikken. Zoiets als bij Heleen van Rooijen zeg maar. .
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:22:08 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_69015428
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef speknek het volgende:

[..]

Open relaties werken alleen voor vrouwen. Als vrouw hoef je geen moeite te doen voor seks, als man ben je weken met zoiets bezig, iets wat zelden lukt met een relatie erbij. Dan krijg je van die cuckolds waarbij de man z'n piemel verschrompeld en de vrouw elke week een ander ligt te krikken. Zoiets als bij Heleen van Rooijen zeg maar. .
.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_69015542
Ze wil je niet meer, maar probeert dat op de verkeerde manier kenbaar te maken. Zie dat dan toch eens in het juiste perspectief. Alleen het gedoe om een eigen woonplek te vinden is voor haar blijkbaar nogal een drempel. Maar zodra de eerste gast opduikt die haar ook nog eens gelijk in huis neemt is het echt zwaai zwaai naar jou! En op deze manier reageren heeft ze ook nog eens al je aandacht. Wat wilt ze nog meer?
pi_69015549
een vrouw kan, hoe lelijke ze ook is, iemand krijgen om te neuken. misschien is die gast dronken of misschien niet maar neuken zal wel lukken.

een open relatie zou kunnen indien je samen op zoek gaat naar nog een partner. zeg maar een trio actie en dan per week afwisselen.

vraag me bij ts wel af wat haar reden voor vreemdgaan was? hoe was jullie sexrelatie voorheen
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_69015669
Onmiddelijk dumpen. Straks loop jij met je vriendin over straat en dan kom je die gozer tegen die haar heeft liggen neuken. Als hij dan vies aan het lachen is dan verlies je of je zelfcontrole of je trots.
pi_69015780
Je komt er nooit meer overheen, maak het uit.
pi_69015862
Het kunnen 2 redenen zijn waarom ze zich zo gedraagd:

1. Zoals velen al gezegd hebben ze wil er mee kappen maar hoopt dat jij het uitmaakt, alhoewel er toch snellere methodes zijn om hiervoor te zorgen lijkt mij.

2. Is ze erg onzeker? gedraag je je anders sinds ze is vreemd gegaan? zo ja dan kan het zijn dat ze zich ook onzeker is gaan voelen over jou gevoelens naar haar toe.

Een vriendin van mij is ook vreemd gegaan een tijd terug, haar vriend heeft haar vergeven maar ze kon zichzelf niet vergeven. Ze had constant het gevoel dat haar vriend haar nooit meer kon vertrouwen. En door constant te vertellen hoe erg ze het wel niet allemaal vond hoopte ze dat haar vriend haar zou geloven en weer vertrouwen in haar terug kreeg.
Ook al wou ze veranderen, het lukte gewoon niet.

Misschien dat je haar moet vertellen dat het niet langer zo kan doorgaan en dat je het moet uitmaken als het zo blijft. Als ze gaat reageren met maar dat kan ik niet lijkt me het duidelijk.
pi_69015875
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoezo is zij dan de schuldige niet meer? De oorzaak is dan nog steeds het vreemdgaan.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:36:10 #35
8369 speknek
Another day another slay
pi_69015925
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Ashira het volgende:
Een vriendin van mij is ook vreemd gegaan een tijd terug, haar vriend heeft haar vergeven maar ze kon zichzelf niet vergeven. Ze had constant het gevoel dat haar vriend haar nooit meer kon vertrouwen. En door constant te vertellen hoe erg ze het wel niet allemaal vond hoopte ze dat haar vriend haar zou geloven en weer vertrouwen in haar terug kreeg.
Ook al wou ze veranderen, het lukte gewoon niet.
Ja dit, vandaar ook dat ik zei dat ze misschien op enige manier boetedoening moest doen, om het vertrouwen terug te krijgen. Maar ga naar een relatietherapeut, die heeft er vaak de beste ideeen over.
pi_69016031
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef speknek het volgende:

[..]

Ja dit, vandaar ook dat ik zei dat ze misschien op enige manier boetedoening moest doen, om het vertrouwen terug te krijgen. Maar ga naar een relatietherapeut, die heeft er vaak de beste ideeen over.
Relatietherapeut is inderdaad ook een optie, kan het altijd proberen als het niet lukt jammer, als het wel lukt
pi_69016089
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Ashira het volgende:

[..]

Relatietherapeut is inderdaad ook een optie, kan het altijd proberen als het niet lukt jammer, als het wel lukt
25 en relatietherapeut?

Dat is meer iets voor als je 40 bent en kinderen en een hypotheek hebt. Als je 25 bent ligt de zaak heel anders.

[ Bericht 9% gewijzigd door Diederik_Duck op 14-05-2009 14:48:32 ]
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:40:55 #38
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69016093
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Popje. het volgende:
Je komt er nooit meer overheen, maak het uit.
onzin als zij zich zo schuldig voelt, dan moet ts gewoon een keer met een andere vrouw sexen terwijl de vriendin van ts toekijkt. Ik denk dat de relatie dan weer gewoon verder kan.
pi_69016095
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef uiterlijke_schijn het volgende:

[..]

om te beginnen vind ik jou een hele trouwe gast, dat je je vriendin vergeeft ondanks ze je in de maling heeft genomen.
wat is de rede dat ze in de eerste instantie is vreemd gegaan???
en met name de laatste regels die ik heb gequote zijn heel tegenstrijdig.
Het lijkt wel alsof ze eigelijk niet meer wilt maar om je niet nog meer te kwetsen zegt dat ze graag bij je wilt zijn..
wat je er aan kan doen is denk ik samen uitzoeken wat de grondslag nou is dat 'zij' vreemd is gegaan..
Want vreemd gaan gebeurd niet zomaar lijkt mij..
Zij voelt zich waarschijnlijk zo schuldig omdat ze weet dat als jij het bij haar had gedaan ze niet meer verder kon/wil met jullie relatie.
Het rare is dat jij haar vergeeft maar dat zij haar zelf niet kan vergeven.
Probeert ze misschien je zo gek te krijgen dat JIJ haar eruit kicked zodat zij die stap niet hoeft te nemen??

Denk dat eerlijk met elkaar praten.
dat dus.. Mijn (ex)vriendin was ook vreemd gegaan.. puur om het feit dat ze niet meer met me verder wilde, maar ze durfde / wilde er zelf geen punt achter zetten.. Ik had het haar ook vergeven, maar het ging daarna gewoon niet meer (geloof me, echt super veel gepraat enz.. ik had het haar helemaal vergeven)

Denk idd dat ze een excuus zoekt om uit elkaar te gaan..
Maar zou heel goed met haar gaan praten, desnoods met een relatietherapeut en/of maatschappelijk werker erbij..

Good Luck!
Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:42:48 #40
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_69016176
TS heeft de broek niet aan thuis, dumpen die hoer en keep the pimp hand strong.
I never workout
  donderdag 14 mei 2009 @ 14:42:58 #41
210501 right_turn
It's my turn
pi_69016181
Waarom is ze met die andere jongen vreemdgegaan? Heeft ze dat gezegd?

(Ik probeer ook een meisje in een relatie zover te krijgen namelijk)
Acht Cola, Acht Bier!
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:13:34 #42
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_69017213
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef right_turn het volgende:
Waarom is ze met die andere jongen vreemdgegaan? Heeft ze dat gezegd?

(Ik probeer ook een meisje in een relatie zover te krijgen namelijk)
Ik probeer een meisje in een relatie vreemd te laten gaan zodat ik haar kan dumpen! Heeft iemand hier nog suggesties voor of zal ik even mijn eigen topic openen!?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:23:45 #43
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69017596
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik probeer een meisje in een relatie vreemd te laten gaan zodat ik haar kan dumpen! Heeft iemand hier nog suggesties voor of zal ik even mijn eigen topic openen!?
mannen zonder ballen
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:29:15 #44
254135 uiterlijke_schijn
pi_69017791
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hier vind je een uitgebreide beschrijving van het probleem

LOL.... Spijker op zijn kop!!!!
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:45:50 #45
254135 uiterlijke_schijn
pi_69018399
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Waarom zoveel moeite doen om je vriendin te dumpen gast..
Zeg gewoon YOU AND ME ARE HISTORY.... BITCH!!! En als ze vraagt waarom?? Zeg je gewoon ik hou niet van je... . Pfffff sjiiit....
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:51:44 #46
153954 NZYM
Genosha Records
pi_69018650
1. Ze ging vreemd. Dat is sowieso al n teken dat er iets niet goed zit tussen jullie (in dit geval vanaf haar kant). Anders zou ze zoiets niet in dr hoofd halen.
2. Je vergeeft haar (dit snap ik nog steeds niet, maar hey, jouw keus)
3. En toch laat ze weten dat ze weg wilt, ondanks dat je haar vergeeft.

Lijkt mij vrij duidelijk dat ze van je af wilt. Ook al klinkt het hard..
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_69018814
Ze gaat jou dumpen als jij het niet zelf doet.
Live out of your imagination, not your history.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:26:25 #48
153954 NZYM
Genosha Records
pi_69020199
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:55 schreef Sj0rs het volgende:
Ze gaat jou dumpen als jij het niet zelf doet.
Of ze gaat nog een keer vreemd omdat ze t niet uit durft te maken.
Waarom makkelijk doen als je moeilijk bent?
pi_69020616
Vraag maar eens aan je vriendin of zij jou ook had vergeven wanneer de rollen waren omgedraaid.
Ik denk dat je dan je antwoord wel hebt.
pi_69020887
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt alsof je vriendin er eigenlijk gewoon klaar mee is, maar niet diegene wil zijn die de boel uitmaakt.
Dit. Ik kan er echt niks anders van maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')