om te beginnen vind ik jou een hele trouwe gast, dat je je vriendin vergeeft ondanks ze je in de maling heeft genomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het LIEFST weg gaan maar ze houd van me en WIL GRAAG BIJ ME ZIJN.Wat kunnen we hier aan doen?
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Hehehe, dus jij vergeeft haar, maar ze vind 't zelf moeilijk? Dus ZIJ is vreemd gegaan, en jij bent haar nu aan 't overtuigen dat ze niet weg moet gaan bij je? Die heeft 't goed voor elkaar!![]()
Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.
Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
Sommige mensen stellen nou eenmaal niet geheel on-realistische randvoorwaarden aan een relatie, zoals bijvoorbeeld 'geen andere mensen zoenen, neuken, knuffelen pijpen, beffen,vul maar in'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef tntkiller het volgende:
let niet op sommige reacties die soms gegeven worden de meeste zijn nog niet van mama's tiet af.
je zou eens naam maatschappelijk werk kunen stappen die kunnen je vaak op weg helpen.
ik zou vooral veel met elkaar praten erover, hoewel pijnlijk er is meestal een reden warom iemand vreemd gaat dus zal je moeten kijken wat er mis is en er wat mee doen.(geloof me ik heb ook dit mee gemaakt en door goed te praten zijn we nog steeds samen. al 10+ jaar)
hier moest ik ook denken als ik aan het lezen wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef eleusis het volgende:
Misschien zijn haar verhaaltjes een smoesje voor het feit dat ze uberhaupt niet meer verder wil.
Precies, het is natuurlijk makkelijker als jij haar dan dumpt of de relatie stuk loopt om 'meningsverschillen'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef _LotT het volgende:
[..]
hier moest ik ook denken als ik aan het lezen was
vooral bij het stukje "Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan"
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef fathank het volgende:
Of stel een open relatie voor. Lekker allebei buiten de deur neuken zonder schuldgevoel. Maar wel 's avonds om 18:00 aan tafel aanschuiven bij de pan boerenkool met worst.
Succes met denken dat ze niet de schuldige is. Tenzij TS een hele manipulatieve en tegelijkertijd domme koe als vriendin heeft kan ze dat moeilijk volhouden bij iedereen om haar heen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.
Open relaties werken alleen voor vrouwen. Als vrouw hoef je geen moeite te doen voor seks, als man ben je weken met zoiets bezig, iets wat zelden lukt met een relatie erbij. Dan krijg je van die cuckolds waarbij de man z'n piemel verschrompeld en de vrouw elke week een ander ligt te krikken. Zoiets als bij Heleen van Rooijen zeg maar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef fathank het volgende:
Of stel een open relatie voor. Lekker allebei buiten de deur neuken zonder schuldgevoel. Maar wel 's avonds om 18:00 aan tafel aanschuiven bij de pan boerenkool met worst.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Open relaties werken alleen voor vrouwen. Als vrouw hoef je geen moeite te doen voor seks, als man ben je weken met zoiets bezig, iets wat zelden lukt met een relatie erbij. Dan krijg je van die cuckolds waarbij de man z'n piemel verschrompeld en de vrouw elke week een ander ligt te krikken. Zoiets als bij Heleen van Rooijen zeg maar..
Hoezo is zij dan de schuldige niet meer? De oorzaak is dan nog steeds het vreemdgaan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.
Ja dit, vandaar ook dat ik zei dat ze misschien op enige manier boetedoening moest doen, om het vertrouwen terug te krijgen. Maar ga naar een relatietherapeut, die heeft er vaak de beste ideeen over.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:33 schreef Ashira het volgende:
Een vriendin van mij is ook vreemd gegaan een tijd terug, haar vriend heeft haar vergeven maar ze kon zichzelf niet vergeven. Ze had constant het gevoel dat haar vriend haar nooit meer kon vertrouwen. En door constant te vertellen hoe erg ze het wel niet allemaal vond hoopte ze dat haar vriend haar zou geloven en weer vertrouwen in haar terug kreeg.
Ook al wou ze veranderen, het lukte gewoon niet.
Relatietherapeut is inderdaad ook een optie, kan het altijd proberen als het niet lukt jammer, als het wel luktquote:Op donderdag 14 mei 2009 14:36 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja dit, vandaar ook dat ik zei dat ze misschien op enige manier boetedoening moest doen, om het vertrouwen terug te krijgen. Maar ga naar een relatietherapeut, die heeft er vaak de beste ideeen over.
25 en relatietherapeut?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:39 schreef Ashira het volgende:
[..]
Relatietherapeut is inderdaad ook een optie, kan het altijd proberen als het niet lukt jammer, als het wel lukt
onzin als zij zich zo schuldig voelt, dan moet ts gewoon een keer met een andere vrouw sexen terwijl de vriendin van ts toekijkt. Ik denk dat de relatie dan weer gewoon verder kan.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:31 schreef Popje. het volgende:
Je komt er nooit meer overheen, maak het uit.
dat dus.. Mijn (ex)vriendin was ook vreemd gegaan.. puur om het feit dat ze niet meer met me verder wilde, maar ze durfde / wilde er zelf geen punt achter zetten.. Ik had het haar ook vergeven, maar het ging daarna gewoon niet meer (geloof me, echt super veel gepraat enz.. ik had het haar helemaal vergeven)quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:53 schreef uiterlijke_schijn het volgende:
[..]
om te beginnen vind ik jou een hele trouwe gast, dat je je vriendin vergeeft ondanks ze je in de maling heeft genomen.
wat is de rede dat ze in de eerste instantie is vreemd gegaan???
en met name de laatste regels die ik heb gequote zijn heel tegenstrijdig.
Het lijkt wel alsof ze eigelijk niet meer wilt maar om je niet nog meer te kwetsen zegt dat ze graag bij je wilt zijn..
wat je er aan kan doen is denk ik samen uitzoeken wat de grondslag nou is dat 'zij' vreemd is gegaan..
Want vreemd gaan gebeurd niet zomaar lijkt mij..
Zij voelt zich waarschijnlijk zo schuldig omdat ze weet dat als jij het bij haar had gedaan ze niet meer verder kon/wil met jullie relatie.
Het rare is dat jij haar vergeeft maar dat zij haar zelf niet kan vergeven.
Probeert ze misschien je zo gek te krijgen dat JIJ haar eruit kicked zodat zij die stap niet hoeft te nemen??
Denk dat eerlijk met elkaar praten.
Ik probeer een meisje in een relatie vreemd te laten gaan zodat ik haar kan dumpen! Heeft iemand hier nog suggesties voor of zal ik even mijn eigen topic openen!?quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:42 schreef right_turn het volgende:
Waarom is ze met die andere jongen vreemdgegaan? Heeft ze dat gezegd?
(Ik probeer ook een meisje in een relatie zover te krijgen namelijk)![]()
mannen zonder ballenquote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik probeer een meisje in een relatie vreemd te laten gaan zodat ik haar kan dumpen! Heeft iemand hier nog suggesties voor of zal ik even mijn eigen topic openen!?
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:55 schreef Sjonnjoop het volgende:
Hier vind je een uitgebreide beschrijving van het probleem
Waarom zoveel moeite doen om je vriendin te dumpen gast..quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:13 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik probeer een meisje in een relatie vreemd te laten gaan zodat ik haar kan dumpen! Heeft iemand hier nog suggesties voor of zal ik even mijn eigen topic openen!?
Of ze gaat nog een keer vreemd omdat ze t niet uit durft te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:55 schreef Sj0rs het volgende:
Ze gaat jou dumpen als jij het niet zelf doet.
Dit. Ik kan er echt niks anders van maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt alsof je vriendin er eigenlijk gewoon klaar mee is, maar niet diegene wil zijn die de boel uitmaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |