om te beginnen vind ik jou een hele trouwe gast, dat je je vriendin vergeeft ondanks ze je in de maling heeft genomen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:40 schreef danny25 het volgende:
Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het LIEFST weg gaan maar ze houd van me en WIL GRAAG BIJ ME ZIJN.Wat kunnen we hier aan doen?
Dit dus.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Hehehe, dus jij vergeeft haar, maar ze vind 't zelf moeilijk? Dus ZIJ is vreemd gegaan, en jij bent haar nu aan 't overtuigen dat ze niet weg moet gaan bij je? Die heeft 't goed voor elkaar!![]()
Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
Weet je zeker dat ze die gast niet ziet zitten waar ze mee vreemd is gegaan, en dat ze nu iets zit te zoeken om het uit te maken. Ik ben zo slecht voor je geweest, dus ik ga bij je weg, want dat verdien je niet...en daarna direct een relatie met die gast beginnen waar ze mee in bed heeft gelegen
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Dan zou ze dat inmiddels wel gedaan hebben lijkt me. Ik geloof 'r wel. En ondersteun wat anderen zeggen over relatietherapie.
Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Misschien helpt het ook wel gewoon door haar 'boetedoening' te laten doen. Haar moeite laten doen voor de relatie, weet ik veel, ze moet je elke week minstens drie keer pijpen ofzo (of iets minder banaals natuurlijk, gewoon als voorbeeld), zodat ze het gevoel heeft dat ze je weer waard is.
Sommige mensen stellen nou eenmaal niet geheel on-realistische randvoorwaarden aan een relatie, zoals bijvoorbeeld 'geen andere mensen zoenen, neuken, knuffelen pijpen, beffen,vul maar in'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:50 schreef tntkiller het volgende:
let niet op sommige reacties die soms gegeven worden de meeste zijn nog niet van mama's tiet af.
je zou eens naam maatschappelijk werk kunen stappen die kunnen je vaak op weg helpen.
ik zou vooral veel met elkaar praten erover, hoewel pijnlijk er is meestal een reden warom iemand vreemd gaat dus zal je moeten kijken wat er mis is en er wat mee doen.(geloof me ik heb ook dit mee gemaakt en door goed te praten zijn we nog steeds samen. al 10+ jaar)
hier moest ik ook denken als ik aan het lezen wasquote:Op donderdag 14 mei 2009 13:45 schreef eleusis het volgende:
Misschien zijn haar verhaaltjes een smoesje voor het feit dat ze uberhaupt niet meer verder wil.
Precies, het is natuurlijk makkelijker als jij haar dan dumpt of de relatie stuk loopt om 'meningsverschillen'.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:07 schreef _LotT het volgende:
[..]
hier moest ik ook denken als ik aan het lezen was
vooral bij het stukje "Nu vind ze het heel erg moeilijk om bij me te zijn en te wonen en zou ze het liefst weg gaan"
quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef fathank het volgende:
Of stel een open relatie voor. Lekker allebei buiten de deur neuken zonder schuldgevoel. Maar wel 's avonds om 18:00 aan tafel aanschuiven bij de pan boerenkool met worst.
Succes met denken dat ze niet de schuldige is. Tenzij TS een hele manipulatieve en tegelijkertijd domme koe als vriendin heeft kan ze dat moeilijk volhouden bij iedereen om haar heen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:59 schreef CoolGuy het volgende:
Dat hoeft helemaal niet. Wat nou als ze dat niet durft en ze gewoon niet degene wil zijn die het uit heeft gemaakt? Misschien wil ze gewoon wel dat hij dat doet, zodat zij daarna niet de schuldige is in dit hele gedoe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |