QFTquote:Op maandag 23 november 2009 13:51 schreef longinus het volgende:
tis anders
Masturberen is lekker maar je laten aftrekken is nog lekkerder, zie het als jezelf kietelen, dat werkt ook niet zo goed.
Anders verpruts je gewoon ff alle smerig zweterige ranzige sexlol met je endorfine post!quote:Op maandag 23 november 2009 13:54 schreef shouta het volgende:
De prikkeling an sich is hetzelfde lijkt me; alleen echte seks geeft meer voldoening en maakt meer dopamine/serotonine vrij. En door de fysieke inspanning mag je na de seks ook meer genieten van een dosis endorfinen.
quote:Op maandag 23 november 2009 16:58 schreef Quickie_Butt het volgende:
Als ik zin heb in vieze sex wil ik gewoon neuken met iemand. Als ik gewoon ff simpel wil klaarkomen sla ik de hand aan mezelf.
Dus het doel en de motivatie zijn wel anders dan ja.
wtfquote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
Ach man hou toch je kk smoel nazi
?quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
topickill.quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
Wat een hilarische wending in dit topic...quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
jA bedankt doe jij dat maar lekker ik ga dat echt niet doen ja dag ben niet gek ofzo hoor dag ik ben klaar met fok het is echt FOCK hier het doet zijn naam eer aan ik vraag een normale vraag en dan gaan die boerenlullen allemaal gek doen je jezus dagquote:Op maandag 23 november 2009 17:19 schreef garnage-patrick het volgende:
hahaha!
wat een prutser!
wat nog beter voelt, is schuurpapier met jodium om je leuter te doen, en dan te gaan rukken
Zo zijn de reacties hier eenmaal.quote:Op maandag 23 november 2009 17:45 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
jA bedankt doe jij dat maar lekker ik ga dat echt niet doen ja dag ben niet gek ofzo hoor dag ik ben klaar met fok het is echt FOCK hier het doet zijn naam eer aan ik vraag een normale vraag en dan gaan die boerenlullen allemaal gek doen je jezus dag
quote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 november 2009 19:48 schreef Isdatzo het volgende:
Prachtig![]()
.
En als antwoord op de vraagstelling in de topictitel: Ja, maar dat zal jij nooit zelf kunnen ervaren.
Als jij dat eens doet, dan kan je zelf het antwoord weten.quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef anoniemoyouknow het volgende:
ACH MAN GA TOCH HOEREN NEUKEN AL DAT GEZEIK NEE IK BEN GEEN PUBER IK BEN 129 NOU GOED
quote:Op maandag 23 november 2009 19:39 schreef anoniemoyouknow het volgende:
ACH MAN GA TOCH HOEREN NEUKEN AL DAT GEZEIK NEE IK BEN GEEN PUBER IK BEN 129 NOU GOED
Topickaap, je bent te serieusquote:Op maandag 23 november 2009 20:45 schreef Chuck.Norris het volgende:
ik schiet ts ter hulp.
klaarkomen door aan jezelf te sjorren is veel beter dan seks..
maar seks is gewoon ja, een subliem gevoel op zich, een soort verbondenheid (mits er liefde is natuurlijk)
en verwacht maar niet teveel van je eerste keer
anywho, dit is natuurlijk persoonlijke voorkeur..
Weet je moeder wel dat je op het internet zulke grove taal uitslaat? Klein rukkertjequote:Op maandag 23 november 2009 17:13 schreef anoniemoyouknow het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |