Tenzij je zelf je eigen sexlijn begint natuurlijk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:22 schreef karr-1 het volgende:
Het lijkt me best leuk werk, maar volgens mij verdient het heel slecht.
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Tenzij je zelf je eigen sexlijn begint natuurlijk.
Met die drank -en rookstem kan Yvonne best veel verdienen denk ik...iedereen wil toch graag bellen met de tweelingzussen van Marge Simpson?quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een bekende FOK!ster vroeg mij net hoeveel geld zij zou verdienen als ze bij een sexlijn zou werken. Heeft iemand hier antwoord op?
Ze kan iig erg geil kreunen via skype.
Dus dan lig je in je blote reet voor de cam, en dan verdien je evenveel als iemand in de productie? Is niet echt de moeite lijkt mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:27 schreef Deb191 het volgende:
werken voor een sexlijn verdiend gemiddeld tussen de 7,50 en 18 euro per uur.
Enige nadeel is dat je alleen betaald word voor de urren dat je zit te bellen en er ook vak niet gebeld word.
Als je 8 uur zit en je hebt maar 1 uur een beller is t dus erg slecht betaald.
Cammen is ook leuk werk om te doen... dat doe ik zelf![]()
Voor iedereen die ook zoiets wil gaan doen (vrouwen en mannen) kijk eens op www.4realcams.com en klik onderaan op $$$modellen gezocht$$$ zodra je je aangemeld hebt kun je direct beginnen en verdien je 24 cent per minuut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |