abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68087768
Leeft Pim Fortuyn nog in Nederland? Heeft hij jaren geleden zijn nek voor niets uitgestoken? Of hij heeft eigenlijk best wel voor een omwenteling gezorgd in het denken van mensen?

Als hij niet vermoord was, zou hij krachtig genoeg geweest om nederland anders op de kaart te zetten dan nu het geval was? Hij was in ieder geval een man met charisma en een filosofie.

http://www.dumpert.nl/med(...)t_zat._c_est_ca.html
nothing will change without a rebel
pi_68087887
Ik vond het maar een mafketel, alsof ie nooit langer dan 3 seconde ergens over nadacht en maar wat riep. Met veel vermaak gekeken hoe de LPF na zijn dood, wat overigens vreselijk is, in elkaar pleurde.
Dit, dus.
pi_68087939
quote:
Leeft Pim Fortuyn nog in Nederland ?
Is dat een strikvraag?
pi_68088527
Ach, de ene debiel gaat dood de volgende staat weer op. Dankzij die achterlijke fortuin zitten we nu nagenoeg aan een jsf vast die geen enkel normaal denkend mens wil hebben.
Nadeel dat fortuin dood is, is wel dat we nu met de volgende geestelijk gestoorde opgescheept zitten, wilders. Maar ach, ik geef hem ook geen lang leven, hoewel ik uiteraard niemand gun doodgeschoten te worden, zal ik er net zo min een traan om laten als de gestoorde gek fortuin.

Maar om op ts zijn vraag te antwoorden, nee natuurlijk leeft die niet, hij heeft bij leven geen drol berijkt, en berijkt dus ook na zijn dood geen drol.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 16 april 2009 @ 22:09:32 #5
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_68088918
Hij is gereincarneerd in Geert Wilders...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_68089353
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
Niet helemaal gelukt dan, hij heeft namelijk van de 2 hersencellen die hij had minstens de helft niet meegenomen bij zijn reincarnatie
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  donderdag 16 april 2009 @ 22:23:28 #7
10841 Napalm
Brandbarbaar
pi_68089510
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:41 schreef bendk het volgende:
Leeft Pim Fortuyn nog in Nederland?
Bij zijn achterban in Rotterdam leeft Pimmetje nog 100%.
You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death, and then play around with your blood.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:29:51 #8
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68089743
quote:
Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond het maar een mafketel, alsof ie nooit langer dan 3 seconde ergens over nadacht en maar wat riep. Met veel vermaak gekeken hoe de LPF na zijn dood, wat overigens vreselijk is, in elkaar pleurde.
Vergeleken bij Wilders was Fortuyn de vleesgeworden nuance en intelligentie.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  donderdag 16 april 2009 @ 22:30:29 #9
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_68089758
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
Hoe durf je wilders met pim te vergelijken
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_68090042
Ik denk inderdaad dat veel mensen hem al weer zijn vergeten

Trouwens, nogal respectloos taalgebruik in dit topic, jammer.
pi_68090133
Naar mijn idee is 'de Nederlander' door Fortuyn zich weer serieus in de politiek gaan verdiepen, zo heb ik het althans wel ervaren.
pi_68090327
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Sakura het volgende:

hij heeft bij leven geen drol berijkt, en berijkt dus ook na zijn dood geen drol.
Promoveren, hoogleraar worden, bekend columnist, directeur van OV Studentenkaart-dinges, een politieke beweging opzetten, wellicht bijna premier worden...

Jij moet het verschil tussen ij en ei nog leren .
pi_68090388
Oh ja, dat was ik nog vergeten, weggetrapt worden op een hogeschool wegens wanprestaties.
  Forum Admin donderdag 16 april 2009 @ 22:48:30 #14
232445 crew  Specularium
pi_68090411
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Promoveren, hoogleraar worden, bekend columnist, directeur van OV Studentenkaart-dinges, een politieke beweging opzetten, wellicht bijna premier worden...

Jij moet het verschil tussen ij en ei nog leren .
  donderdag 16 april 2009 @ 22:49:00 #15
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_68090431
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef NDAsilenced het volgende:
Naar mijn idee is 'de Nederlander' door Fortuyn zich weer serieus in de politiek gaan verdiepen, zo heb ik het althans wel ervaren.
Dat serieus valt te betwijfelen. De Nederlander is vooral van mening geworden dat zijn achterlijke mening belangrijk is en gehoord dient te worden en daar is niemand bij gebaat.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_68090555
Die heb ik laatst nog meegenomen in mijn referaat vrijheid van meningsuiting enzulks.
pi_68090652
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Dat serieus valt te betwijfelen. De Nederlander is vooral van mening geworden dat zijn achterlijke mening belangrijk is en gehoord dient te worden en daar is niemand bij gebaat.
Het enige wat mij opvalt is dat het domme fortuin stem volk zijn debiele held kwijt is en weer op zoek gegaan is naar een volgende nietszeggende idioot en die gevonden heeft in wilders.
pi_68090744
Hij werd gedood voordat hij iets (voor het land dus) voor elkaar kon krijgen, dus kan me niet voorstellen dat hij nog echt belangrijk is voor veel mensen.
pi_68090766
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Sakura het volgende:

[..]

Het enige wat mij opvalt is dat het domme fortuin stem volk zijn debiele held kwijt is en weer op zoek gegaan is naar een volgende nietszeggende idioot en die gevonden heeft in wilders.
Nadat ze bij de vorige verkiezingen massaal naar Jantje waren gerend...
pi_68090891
quote:
Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Provinciaal het volgende:

[..]

Nadat ze bij de vorige verkiezingen massaal naar Jantje waren gerend...
hoe dan ook, stemvolk wat op een dooie anaalridder stemt heeft niet erg vooraan gestaan bij het uitdelen van hersencellen. Maar ach, het domme volk heeft weer een nieuwe nietzeggende idioot gevonden. De pest is alleen dat die peroxide idioot wel de nederlandse staat voor lul zet met zijn hersenloze gelul.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')