Niet helemaal gelukt dan, hij heeft namelijk van de 2 hersencellen die hij had minstens de helft niet meegenomen bij zijn reincarnatiequote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is gereincarneerd in Geert Wilders...
Bij zijn achterban in Rotterdam leeft Pimmetje nog 100%.quote:
Vergeleken bij Wilders was Fortuyn de vleesgeworden nuance en intelligentie.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Buitendam het volgende:
Ik vond het maar een mafketel, alsof ie nooit langer dan 3 seconde ergens over nadacht en maar wat riep. Met veel vermaak gekeken hoe de LPF na zijn dood, wat overigens vreselijk is, in elkaar pleurde.
Hoe durf je wilders met pim te vergelijkenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:09 schreef MikeyMo het volgende:
Hij is gereincarneerd in Geert Wilders...
Promoveren, hoogleraar worden, bekend columnist, directeur van OV Studentenkaart-dinges, een politieke beweging opzetten, wellicht bijna premier worden...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Sakura het volgende:
hij heeft bij leven geen drol berijkt, en berijkt dus ook na zijn dood geen drol.
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Promoveren, hoogleraar worden, bekend columnist, directeur van OV Studentenkaart-dinges, een politieke beweging opzetten, wellicht bijna premier worden...
Jij moet het verschil tussen ij en ei nog leren.
Dat serieus valt te betwijfelen. De Nederlander is vooral van mening geworden dat zijn achterlijke mening belangrijk is en gehoord dient te worden en daar is niemand bij gebaat.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:40 schreef NDAsilenced het volgende:
Naar mijn idee is 'de Nederlander' door Fortuyn zich weer serieus in de politiek gaan verdiepen, zo heb ik het althans wel ervaren.
Het enige wat mij opvalt is dat het domme fortuin stem volk zijn debiele held kwijt is en weer op zoek gegaan is naar een volgende nietszeggende idioot en die gevonden heeft in wilders.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:49 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Dat serieus valt te betwijfelen. De Nederlander is vooral van mening geworden dat zijn achterlijke mening belangrijk is en gehoord dient te worden en daar is niemand bij gebaat.
Nadat ze bij de vorige verkiezingen massaal naar Jantje waren gerend...quote:Op donderdag 16 april 2009 22:55 schreef Sakura het volgende:
[..]
Het enige wat mij opvalt is dat het domme fortuin stem volk zijn debiele held kwijt is en weer op zoek gegaan is naar een volgende nietszeggende idioot en die gevonden heeft in wilders.
hoe dan ook, stemvolk wat op een dooie anaalridder stemt heeft niet erg vooraan gestaan bij het uitdelen van hersencellen. Maar ach, het domme volk heeft weer een nieuwe nietzeggende idioot gevonden. De pest is alleen dat die peroxide idioot wel de nederlandse staat voor lul zet met zijn hersenloze gelul.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:57 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Nadat ze bij de vorige verkiezingen massaal naar Jantje waren gerend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |