abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 17:14:40 #101
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68661622
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ook dat is een moeilijke. Bijvoorbeeld die HIV-zaak tegen een vrouw die (onbeschermd) sex had met haar vriend terwijl ze wist dat ze HIV had. Die is niet schuldig bevonden aan poging tot doodslag omdat de kans bij op het overlijden van de bedrogen partner door 1 x onbeschermd sex hebben zo klein was dat het niet als poging to doodslag gezien kon worden. De aanklacht mocht verder niet gestapeld worden. (Dus als je 100 x sex hebt gehad mag je de totale kans op het krijgen van HIV niet vergroten omdat elke keer sex als afzonderlijke 'poging tot doodslag moest worden gezien.) En er volgde vrijspraak. Ondanks dat haar vriend wel met HIV besmet was.
Raar

Dus als ik ieder keer een heel klein beetje polonium in mijn vriendin haar eten doe..
  maandag 4 mei 2009 @ 17:18:07 #102
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_68661733
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Raar

Dus als ik ieder keer een heel klein beetje polonium in mijn vriendin haar eten doe..
Andere zaak, zelfde uitspraak. PDF
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68661848
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:14 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Raar

Dat is niet echt analoog aan de beschreven situatie aangezien het daar maar om 1x seks ging. Het is eerder te vergelijken met wanneer ik met een handboog op iemand mik die 50 meter verderop staat en hem dan recht in zijn hoofd schiet. Hoewel de a priori kans dat ik de betreffende persoon zou raken vrij klein was (laat staan dodelijk zou verwonden), is het toch gebeurd en mikte ik daadwerkelijk op de betreffende persoon. Intentie en gevolg lijken mij de relevante factoren, niet de a priori kans op succes van het handelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68661911
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

De griep verloopt milder maar een kans op overlijden is er altijd.. zeker als je kwetsbaar voor een bepaald soort griep bent.

In het geval van Polio kan B er idd voor kiezen zijn kind te laten behandelen. dat moet via vaccinatie, een reguliere behandeling is er niet.

Probleem is als A dat vaccin niet neemt de groepsimmuniteit kleiner wordt tot op het punt waarbij polio nog steeds om zich heen kan slaan. En dan biedt een vaccin ook geen 100% bescherming. Dus B kan nog steeds de lul zijn van A's acties.

In sommige gebieden van NL is de vaccinatiegraad nog steeds te laag, mag jij raden waar.
Ja, nou ja.. ik vind op zich dat je mensen de keus moet laten of ze zich wel of niet willen laten behandelen. Niet dat ze zich mogen begeven tussen allerlei andere mensen, maar dat ze gewoon thuis mogen blijven, uitzieken.. als ze dat graag willen.
pi_68661964
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ga jij maar lekker gedwongen troep van de overheid slikken nu misschien onschuldige Tamiflu maar wat je over 10 jaar verplicht krijgt toegedient door onze betrouwbare overheid dat weet jij natuurlijk wel.

Slaap lekker verder. Jij verdient het niet om een vrije samenleving te leven als je zo gemakzuchtig met je vrijheden en privacy om gaat.
Ga je mee naar Duindigt? Je kan doordraven als de beste, daar kan je rijk mee worden, wist je dat? Er wordt alleen nog maar gesproken over verplicht meewerken, dat van die medicatie is logischerwijs nog te verwachten als de pandemie zich uitbreidt, maar zelfs dat is al een educated guess zoals dat in het Engels heet. Verder kan jij niet weten wat de overheid over 10 jaar wel/niet doet, en wat voor wereldgebeurtenissen aan zo'n mogelijke beslissing ten grondslag zouden kunnen liggen.

Stel he, de Amerikaanse overheid had in mei 2001 een regel ingevoerd, dat op elke binnenlandse vlucht minimaal 2 security officials mee moeten vliegen. Hadden alle groeperingen moord en brand geschreeuwd, inclusief die conspiracy sites die dhr. Lambiekje vaak als de verkondigers van de absolute waarheid aanhaalt, maar dan waren de aanslagen van 9/11 heel anders gegaan, en waren ze mogelijk zelfs voorkomen ook. Punt is, je kan wel van alles bedenken, en achteraf is het makkelijk commentaar leveren, maar het hele punt daarvan is dat de calamiteit dan al plaats heeft gevonden. In het geval van een serieuze influenza pandemie vallen er dan tientallen doden, zoniet meer, en is er geen klap meer aan te doen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:03:43 #106
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68662994
Het vreemde (en ook interessante) van deze H1N1 variant is dat 't dodental alleen in Mexico hoog ligt, zouden wij dan 'n soort natuurlijke resistentie tegen dit virus hebben? Dat zijn dingen die ik graag onderzocht zou zien.

Oh en beetje meer OT: doet de overheid niks wordt er hier geklaagd dat ze niks doen en ons allemaal laten creperen en doet de overheid er juist alles aan om mensen te beschermen dan wordt er hier geklaagd dat men te bemoeizuchtig is. Heb liever dat laatste hoor.

[ Bericht 41% gewijzigd door BlueMage op 04-05-2009 18:09:03 ]
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:17:25 #107
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_68663328
Samenzwering of niet; de nieuwsvoorziening over de mexicaanse griep is uiterst waardeloos. Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar we aan te zijn. Aan de ene kant wordt geroepen dat het allemaal wel meevalt, anderzijds wil de WHO overschakelen tot alarmfase 6.

Persoonlijk doe ik er geen oog minder om dicht, maar verwarrend is het wel.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 4 mei 2009 @ 18:25:49 #108
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68663570
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ja, nou ja.. ik vind op zich dat je mensen de keus moet laten of ze zich wel of niet willen laten behandelen. Niet dat ze zich mogen begeven tussen allerlei andere mensen, maar dat ze gewoon thuis mogen blijven, uitzieken.. als ze dat graag willen.
Dat kan je vinden. Dit zijn de mogelijke consequenties daarvan. Het hangt er maar van af waar je vindt dat een ander zijn vrijheid begint en die van jou ophoudt.
  maandag 4 mei 2009 @ 18:29:58 #109
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68663679
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:17 schreef KoosVogels het volgende:
Samenzwering of niet; de nieuwsvoorziening over de mexicaanse griep is uiterst waardeloos. Ik weet eerlijk gezegd niet meer waar we aan te zijn. Aan de ene kant wordt geroepen dat het allemaal wel meevalt, anderzijds wil de WHO overschakelen tot alarmfase 6.

Persoonlijk doe ik er geen oog minder om dicht, maar verwarrend is het wel.
WHO laat behoorlijk wat steken vallen in de communicatie. Een pandemie heeft niks met de ernst van 'n ziekte te maken maar alles met de snelheid, vorm en mate van verspreiding. Sowieso al die fases...net als met terrorisme dreiging, je kan er niks mee als burger zijnde.
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:30:55 #110
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68663708
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:29 schreef BlueMage het volgende:

[..]

WHO laat behoorlijk wat steken vallen in de communicatie. Een pandemie heeft niks met de ernst van 'n ziekte te maken maar alles met de snelheid, vorm en mate van verspreiding. Sowieso al die fases...net als met terrorisme dreiging, je kan er niks mee als burger zijnde.
Obesitas is ook een pandemie
  maandag 4 mei 2009 @ 18:38:21 #111
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68663935
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Obesitas is ook een pandemie
Vorm van verspreiding, volgens mij komt dat niet door 'n vet virus ofzo.
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 18:45:29 #112
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68664153
Volgens mij slaan woorden die eindigen op ' demie' op alle ziekten die vaak voorkomen, en niet alleen op besmettelijke. Epidemiologen houden zich met meer ziekten bezig dan alleen besmettelijke virussen.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:06:16 #113
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68664742
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:41 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Ik zou erg graag een argumentatie zien waarom een griepmedicijn ons in slaven zal veranderen..
Het is niet los de griepmedicijn.

Het is de landelijke HPV-vaccin, het rookverbod, het paddo-verbod.
En dan nu de dreigementen dat we geen zelfbeschikking meer hebben. De (nu dan van de baan) celstraf voor de slimme energiemeter weigering. Het is de zoveelste add-up.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:06:44 #114
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68664756
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Volgens mij slaan woorden die eindigen op ' demie' op alle ziekten die vaak voorkomen, en niet alleen op besmettelijke. Epidemiologen houden zich met meer ziekten bezig dan alleen besmettelijke virussen.
Mja ik weet 't niet zeker, ik zou eens op Wikipedia ofzo moeten kijken, ik ben te lui.
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:08:10 #115
52357 Lambiekje
pi_68664805
quote:
Op maandag 4 mei 2009 16:52 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Je moet als kind ook naar school! Je mag niet weigeren! Dat betekent dat je geen beschikking over je eigen tijd meer hebt! Straks moet je verplicht naar labor camps!
faal..
Klopt, en huiswerk is er voor dat je de avonduren/weekend ook nog eens zo min mogelijke beschikking hebt over je eigen tijd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68664831
quote:
Op maandag 4 mei 2009 18:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Dat kan je vinden. Dit zijn de mogelijke consequenties daarvan. Het hangt er maar van af waar je vindt dat een ander zijn vrijheid begint en die van jou ophoudt.
De keus tussen thuis uit te zieken en binnen te blijven, of je laten behandelen, moet er gewoon zijn. Kans is wellicht groter om in het tweede geval anderen te besmetten, aangezien de behandeling helemaal niet waterdicht is, en het helemaal niet betekent dat je beter wordt.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:10:19 #117
52357 Lambiekje
pi_68664882
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:10 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar dat is dus onduidelijk.
De vraag is of je iemand besmet (voor je beter wordt) als je het zelf hebt.
En als er dus een behandeling schijnt te zijn, wat is dan het gevaar precies?
Is iemand ook een gevaar omdat hij Pfeiffer bij zich draagt maar geen verschijnsel er van ondervind. ?!
Waar trek je de grens.

En hoe zit het dan met verpleegsters in het ziekenhuis die NIET hun handen wassen. Of schoonmakers die in wezen niet schoonmaken maar eigenlijk de boel erger aan het verspreiden zijn.

Nee ergens klopt er iets niet.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:12:30 #118
52357 Lambiekje
pi_68664946
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:12 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ook dat is een moeilijke. Bijvoorbeeld die HIV-zaak tegen een vrouw die (onbeschermd) sex had met haar vriend terwijl ze wist dat ze HIV had. Die is niet schuldig bevonden aan poging tot doodslag omdat de kans bij op het overlijden van de bedrogen partner door 1 x onbeschermd sex hebben zo klein was dat het niet als poging to doodslag gezien kon worden. De aanklacht mocht verder niet gestapeld worden. (Dus als je 100 x sex hebt gehad mag je de totale kans op het krijgen van HIV niet vergroten omdat elke keer sex als afzonderlijke 'poging tot doodslag moest worden gezien.) En er volgde vrijspraak. Ondanks dat haar vriend wel met HIV besmet was.
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:18 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Andere zaak, zelfde uitspraak. PDF
Gek hè.

[ Bericht 11% gewijzigd door Lambiekje op 04-05-2009 19:25:57 ]
  maandag 4 mei 2009 @ 19:21:34 #119
52357 Lambiekje
pi_68665295
quote:
Op maandag 4 mei 2009 17:24 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ga je mee naar Duindigt? Je kan doordraven als de beste, daar kan je rijk mee worden, wist je dat? Er wordt alleen nog maar gesproken over verplicht meewerken, dat van die medicatie is logischerwijs nog te verwachten als de pandemie zich uitbreidt, maar zelfs dat is al een educated guess zoals dat in het Engels heet. Verder kan jij niet weten wat de overheid over 10 jaar wel/niet doet, en wat voor wereldgebeurtenissen aan zo'n mogelijke beslissing ten grondslag zouden kunnen liggen.

Stel he, de Amerikaanse overheid had in mei 2001 een regel ingevoerd, dat op elke binnenlandse vlucht minimaal 2 security officials mee moeten vliegen. Hadden alle groeperingen moord en brand geschreeuwd, inclusief die conspiracy sites die dhr. Lambiekje vaak als de verkondigers van de absolute waarheid aanhaalt, maar dan waren de aanslagen van 9/11 heel anders gegaan, en waren ze mogelijk zelfs voorkomen ook.
Denk je dat echt?!

Commando getrainde piloten die overmeesterd worden met een uitschuifmesje. De gebruikte boeings zijn de enige types waarbij remote-control gebruikt kan worden. De moslims waren geheel niet nodig. Ze waren allen gebruikt om de moslims de schuld toe te kunnen schuivenzodat er enigszins een legitieme rede is om in het Midden Oosten te kunnen vechten.
quote:
Punt is, je kan wel van alles bedenken, en achteraf is het makkelijk commentaar leveren, maar het hele punt daarvan is dat de calamiteit dan al plaats heeft gevonden. In het geval van een serieuze influenza pandemie vallen er dan tientallen doden, zoniet meer, en is er geen klap meer aan te doen.
Tot nu toe blijft het bij 1 a 2 gevallen per land.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:30:11 #120
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68665586
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:16 schreef Lundegaard het volgende:
Als je ziek wilt zijn en weigert om medicijnen in te nemen - en daarmee andere mensen mee kan besmetten-, verhuis je maar naar de maan.
Zo niet? Slikken die handel!
We hebben het over 3000 mensen wereldwijd die de ziekte op dit moment hebben. Op een mensen massa van rond de 7.000.000.000 mensen kortom een hoop paniek zaaierij om niks denk ik dan. Daarnaast dat een overheid niet te vertrouwen is en geen club is die je besl;iisingen over jou lichaam moet laten nemen is denk ik ook een feit.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:20 #121
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68665662
Hmm volgens wikipedia:
quote:
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan een pandemie ontstaan wanneer aan de volgende drie eisen is voldaan:

* Het opkomen van een ziekte die nieuw is aan de populatie;
* De ziekte infecteert mensen en veroorzaakt zware klachten;
* De ziekte verspreidt gemakkelijk onder mensen.

Een ziekte die erg wijd verspreid is of veel mensen doodt is niet meteen een pandemie; de ziekte moet ook infecterend zijn. Zo is kanker bijvoorbeeld wel een ziekte die veel doden veroorzaakt heeft maar wordt het niet als een pandemie gezien omdat het niet overgedragen kan worden.
Hmmm..."zware klachten" is natuurlijk een rekbaar begrip. Je kunt wel goed beroerd zijn van de griep, idd.
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:37:12 #122
52357 Lambiekje
pi_68665799
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef BlueMage het volgende:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Hmmm..."zware klachten" is natuurlijk een rekbaar begrip. Je kunt wel goed beroerd zijn van de griep, idd.
2 van de 3 is al niet waar. En eigenlijk zijn alle 3 niet waar.
Een week lekker misselijk, de dunne en koorts is geen zwaar lijden.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:58:31 #123
30910 Disorder
Disorder
pi_68666565
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je dat echt?!

Commando getrainde piloten die overmeesterd worden met een uitschuifmesje. De gebruikte boeings zijn de enige types waarbij remote-control gebruikt kan worden. De moslims waren geheel niet nodig. Ze waren allen gebruikt om de moslims de schuld toe te kunnen schuivenzodat er enigszins een legitieme rede is om in het Midden Oosten te kunnen vechten.
Oh dear God.
pi_68666616
quote:

[..]

Denk je dat echt?!

[..]

En Jack Bauer was er ook niet eens om het te voorkomen! Hoe bestaat het???
pi_68669214
quote:

[..]

Denk je dat echt?!

[..]
Tuuurlijk is het zo gegaan... Ik was er bang voor toen ik het typte, blij te zien dat je je stokpaardjes nog niet op stal hebt gezet.. (ik ben het zoals je weet niet eens met je over dat onderwerp)
quote:
Complete bullshit, je zit er een ~150 naast. En dat zijn nog de cijfers van een week geleden, kortom je weet wederom niet waar je het over hebt..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:10:29 #126
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68669444
quote:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Toch niet zo lui
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:21:20 #127
52357 Lambiekje
pi_68682294
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Tuuurlijk is het zo gegaan... Ik was er bang voor toen ik het typte, blij te zien dat je je stokpaardjes nog niet op stal hebt gezet.. (ik ben het zoals je weet niet eens met je over dat onderwerp)

[..]

Complete bullshit, je zit er een ~150 naast. En dat zijn nog de cijfers van een week geleden, kortom je weet wederom niet waar je het over hebt..
het geeft iig aan dat het GEEN pandemie is en GEEN besmettend iets is. Ik had niet over Mexico want daar is iets anders aan de hand. Want waarom vallen alleen daar de doden?? Ik had het over EU/VS landen.

Ze hebben het overigens nu over 1000 personen wereldwijd. Dat is toch gans niets. Waarom die hype in de kranten.
pi_68683415
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het geeft iig aan dat het GEEN pandemie is en GEEN besmettend iets is. Ik had niet over Mexico want daar is iets anders aan de hand. Want waarom vallen alleen daar de doden?? Ik had het over EU/VS landen.

Ze hebben het overigens nu over 1000 personen wereldwijd. Dat is toch gans niets. Waarom die hype in de kranten.
Niet besmettelijk? Hoe krijgen die mensen verspreid over een paar continenten het dan? Dat zijn geen bekenden van elkaar hoor...

En een pandemie is niet meer dan een omschrijving voor een landsgrenzen overstijgende epidemie, en de betekenis daarvan is dat het om een ziekte en/of fenomeen gaat welke in een grotere frequentie dan normaal voorkomt, en dat is hier dus duidelijk wel zo, dus spreekt men van een pandemie. Verder is het vrij algemeen bekend dat virussen na elke celdeling in kracht afnemen, dus hoe verder van de bron, hoe minder heftig de symptomen en gevolgen. Daarom zijn de meeste doden ook gevallen in Mexico, virusdeeltjes kunnen helemaal niet zo goed leven in de open lucht, dus de ernst van de besmettingen neemt langzaamaan af.

Ik ben blij dat de overheden en andere organisaties zo voortvarend te werk gaan, de hongkong griep uit de jaren 70 zorgde voor meer dan 500.000 doden, ik zit niet te wachten op een herhaling daarvan.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:55:53 #129
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68695612
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

H1N1 is besmettelijk. Bron: artikel op de FP.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:16:01 #130
52357 Lambiekje
pi_68696394
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

H1N1 is besmettelijk. Bron: artikel op de FP.
Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen. Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is. Dus nee van besmetting kan je niet praten.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:35:47 #131
158899 GasTurbine
pi_68697167
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen.
quote:
Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is.
Van wie? De media is niet te vertrouwen..
quote:
Dus nee van besmetting kan je niet praten.
Kijk maar eens bij 'Eerste mens-op-mens besmetting in Azië.'
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:47:05 #132
52357 Lambiekje
pi_68701582
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

[..]

Van wie? De media is niet te vertrouwen..
[..]

Kijk maar eens bij 'Eerste mens-op-mens besmetting in Azië.'
Ja, besmetting door 2 nonnen. Honneponcougar dus.
Ik wist niet dat nonnen zo innig contact hadden.
pi_68702181
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou het CDA er ook mee akkoord gaan om condooms te verplichten bij sex voor het huwelijk om de verspreiding van HIV tegen te gaan?
Snap ik niet helemaal;
is het CDA dan ook voor verplicht gebruik van condooms tijdens en NA het huwelijk ?

Sexuele voorlichting en Christendemocratie is hetzelfde als vloeken door Andries Knevel op een Pinksterdag.
pi_68702850
quote:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Goed beroerd? I say. Die 20-100 miljoen slachtoffers van de Spaanse griep vonden het vast knap beroerd dat ze doodgingen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:37:46 #135
158899 GasTurbine
pi_68703457
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, besmetting door 2 nonnen. Honneponcougar dus.
Ik wist niet dat nonnen zo innig contact hadden.
Bron?
En dit geeft aan dat het besmettelijk is.

[ Bericht 5% gewijzigd door GasTurbine op 05-05-2009 20:03:32 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:21:09 #136
52357 Lambiekje
pi_68718278
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Bron?
En dit geeft aan dat het besmettelijk is.
Frontpage had het over dat een 51 jarige non een andere non heeft aangestoken.
Ik dacht altijd dat non niet van de handtastelijk contacten waren. Kennelijk dus wel.

Daarom maakte ik de opmerking Honneponnetje maar dan de cougar versie.
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:21:58 #137
52357 Lambiekje
pi_68718281
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Goed beroerd? I say. Die 20-100 miljoen slachtoffers van de Spaanse griep vonden het vast knap beroerd dat ze doodgingen.
Je vergeet dat de algemeen hygiene toen veel lager lag. Nu zijn daarin weer doorgeslagen en krijgen juist allergien door de overhygiene.
pi_68718939
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen. Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is. Dus nee van besmetting kan je niet praten.
Tussen wat jij denkt te begrijpen en de werkelijke feiten zit nog wel eens een hiaat, als je enige kennis van zaken zou hebben, dan had je geweten dat de huidige griepvariant en de vogelgriep ernstige overeenkomsten hebben, en aangezien virussen nog wel eens willen muteren, zou bovenstaande combinatie echt een verwoestende werking kunnen hebben, de relatieve robuustheid & 4x hogere mortaliteit van het vogelgriep virus icm de mens op mens overdracht van het huidige virus. Dan heb ik toch liever dat men hier op voorbereid is..
pi_68719003
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ab klink is nu helemaal van de pot gerukt.!!
Het moet niet gekker worden in dit kutland

Als je ergens ziek en psychotisch wordt dan is het wel van Tamiflu.
[..]

Zeg maar dag tegen je zelfbeschiking eigen lichaam.
Dat is omdat het nationaal belang boven gaat . Dat is bij TBC ook het geval. Daar moet een ARTS melding van maken.

Je hebt namelijk geen andere opties omdat jouw zelfbeschikkingsrecht andere burgers het leven kan kosten .
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:45:14 #140
52357 Lambiekje
pi_68720229
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is omdat het nationaal belang boven gaat . Dat is bij TBC ook het geval. Daar moet een ARTS melding van maken.

Je hebt namelijk geen andere opties omdat jouw zelfbeschikkingsrecht andere burgers het leven kan kosten .
Waarom wordt alcohol dan nog toegelaten?! Slechte drinkers kost meer onschuldige slachtoffers dan een of andere ziekte.

TBC is wel iets anders dan een griepje.
pi_68720698
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 09:45 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom wordt alcohol dan nog toegelaten?! Slechte drinkers kost meer onschuldige slachtoffers dan een of andere ziekte.

TBC is wel iets anders dan een griepje.
Een griepje zoals deze nu heerst is geen gewoon griepje. van echte griep word je erg ziek . Wat wij griep noemen in de volksmond is gewoon verkoudheid. van echte griep ben je gewoon een week knock out en van de wereld met wat pech.

Alcohol en andere schadelijke dingen daar kan je over discussieren. Ik denk omdat de staatskas daarmee gevuld wordt dat ze het daarom nog niet verboden hebben en omdat het criminaliteit in de hand werkt.
pi_68720799
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Een griepje zoals deze nu heerst is geen gewoon griepje. van echte griep word je erg ziek . Wat wij griep noemen in de volksmond is gewoon verkoudheid. van echte griep ben je gewoon een week knock out en van de wereld met wat pech.
En er overlijden wereldwijd zo'n 250 duizend - 500 duizend mensen aan.
pi_68722769
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 07:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je vergeet dat de algemeen hygiene toen veel lager lag.
Het is een illusie om te denken dat door de verbeterde hygiëne griep niet meer dodelijk is. Als de Spaanse griep nu zou uitbreken zou hij net zoveel slachtoffers maken. Zie bijv. 1918 flu pandemic would be as deadly today.
pi_68722842
Eerst was het Sars, toen H151, toen H5, toen zwijnengriep en nu is het weer griep.

What's next? Verkoudheid

[ Bericht 13% gewijzigd door JohnDope op 06-05-2009 11:17:28 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:20:11 #145
52357 Lambiekje
pi_68727217
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 10:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Alcohol en andere schadelijke dingen daar kan je over discussieren. Ik denk omdat de staatskas daarmee gevuld wordt dat ze het daarom nog niet verboden hebben en omdat het criminaliteit in de hand werkt.
oh dat weet ik wel. Zie de drooglegging.
Ik denk dat alchohol een onoplosbaar probleem is. Het is alleen sneu dat men geen mate kan houden, zie Hasselhoff. Ik snap niet dat men controle over zich zelf wil verliezen. Het voelt niet lekker tijdens en niet achteraf.
  woensdag 6 mei 2009 @ 13:26:21 #146
52357 Lambiekje
pi_68727370
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 11:09 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Het is een illusie om te denken dat door de verbeterde hygiëne griep niet meer dodelijk is. Als de Spaanse griep nu zou uitbreken zou hij net zoveel slachtoffers maken. Zie bijv. 1918 flu pandemic would be as deadly today.
sensatie bericht.

Als je weerstand hoger ligt dan kan je echt wel meer hebben. Onze weerstand-level is echt wel hoger dan ten tijde van de oorlog. Ik geloof er helemaal niets van dat een spaansegriep weer zou kunnen toeslaan.
pi_68728059
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sensatie bericht.

Als je weerstand hoger ligt dan kan je echt wel meer hebben. Onze weerstand-level is echt wel hoger dan ten tijde van de oorlog. Ik geloof er helemaal niets van dat een spaansegriep weer zou kunnen toeslaan.
Ja joh, wat weet een dokter en afgestudeerd bio-statisticus er ook van?
  woensdag 6 mei 2009 @ 14:36:29 #148
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68730139
quote:
http://www.upi.com/Scienc(...)/UPI-49791166793877/
A flu pandemic similar of the 1918-19 Spanish flu would today kill about 62 million people, virtually all from developing countries, a U.S. researcher said.
Kunstig stukje quoten.

Er zijn nu meer mensen dan in 1918, en we hebben meer kennis en middelen. Het hebben van meer kennis hygiëne etc maakt wel degelijk iets uit (in tegenstelling tot wat de naam van de link doet vermoeden).

De meerderheid van de doden zal dan ook in landen vallen waar er niet zoveel zorg beschikbaar is. Hoe isoleer je een patiënt als die met 7 man op 1 kamer woont?

En aan gewone griep gaan praktisch alleen ouden en zieke mensen dood dus die cijfers zijn ook niet zo dramatisch als ze klinken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rubber_Johnny op 06-05-2009 14:41:50 ]
pi_68731881
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

sensatie bericht.

Fijn dat je zoveel verstand hebt van ons "weerstand-level". Toch geloof ik liever deze kerel: Christopher Murray, a Harvard School of Public Health physician and biostatistician.
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:21:56 #150
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68732031
quote:
http://www.upi.com/Science_News/2006/12/22/1918-flu-pandemic-would-be-as-deadly-today/UPI-49791166793877/
The population is three times greater than the 1918 pandemic but the estimated mortality isn't three times higher, Murray said. A higher per capita income, in part, helps lower the risk of dying.
Aldus een bio-statisticus.
pi_68792427
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 13:42 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ja joh, wat weet een dokter en afgestudeerd bio-statisticus er ook van?
Ab Klink is een jurist en naar ik dacht, ook een studie-vriend van onze Jan-Peter B. te D.H.
pi_68792529
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Ab Klink is een jurist en naar ik dacht, ook een studie-vriend van onze Jan-Peter B. te D.H.
Het ging over deze kerel, niet over Klink.
pi_68792629
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 14:36 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]
En aan gewone griep gaan praktisch alleen ouden en zieke mensen dood dus die cijfers zijn ook niet zo dramatisch als ze klinken.
Ja joh, boeiend.
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:12:35 #154
52357 Lambiekje
pi_68798759
quote:
Op donderdag 7 mei 2009 23:17 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

quote:
Na de mavo te hebben doorlopen in Stellendam doorliep Klink achtereenvolgens de havo en het vwo te Rotterdam. Vervolgens studeerde hij van 1978 tot 1984 sociologie aan de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Na zijn studie was hij werkzaam bij het Wetenschappelijk Instituut voor het CDA (1984-1992) en bij het ministerie van Justitie (1992-1999). In 1991 promoveerde hij in de rechtsgeleerdheid aan de Universiteit Leiden op het proefschrift "Christen-democratie en overheid: de christen-democratische politieke filosofie en enige staats- en bestuursrechtelijke implicaties".
Nou dan is zijn opmerking over verplichting van medicatie een regelrechte Hitleriaanse Befehl. Nederland wordt echt bestuurd door een stel fascisten.

Dit maakt ook zijn paddo-verbod alleen maar interessanter. Wat voor dubbele agenda zit er achter?

Wanneer doorziet men nu eens dat alles wat Hitler heeft ingvoerd nu langzamerhand stap voor stap weer wordt heringevoerd? Alleen nu onder mom van terrorisme, pandemie en kiddypr0n.
pi_68799464
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wanneer doorziet men nu eens dat alles wat Hitler heeft ingvoerd nu langzamerhand stap voor stap weer wordt heringevoerd? Alleen nu onder mom van terrorisme, pandemie en kiddypr0n.
Complottheorieën worden alleen 'doorzien' door hen die gek genoeg zijn ze te geloven. Zolang we geen gehandicapten gaan vermoorden, Joden gaan uitroeien of andere landen gaan binnenvallen vind ik je Hitlergelul overdreven bullcrap.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 09:47:12 #156
52357 Lambiekje
pi_68799771
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:37 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Complottheorieën worden alleen 'doorzien' door hen die gek genoeg zijn ze te geloven. Zolang we geen gehandicapten gaan vermoorden, Joden gaan uitroeien of andere landen gaan binnenvallen vind ik je Hitlergelul overdreven bullcrap.
Ik heb het over rookverboden, spelletjes als paintball en dat soort zaken. Daar begon het mee.
Er is nu al 15 jaar lang een hetze tegen de moslims bezig.

Landje pik noem ik de EU. Eerst de euro, EU-president is in de maak. De bezopen EU-grondwet
Langzamerhand geven we (ieder deelstaat) zijn souverniteit uit handen. Dus ja landjepik is weldegelijk in progress. We hebben er zelfs voor gestemt. Een NEE! is geen antwoord.

Het verschil met Hitler en wat er nu aan de hand is is dat we het nu zelf willen ipv dat het opgedrongen wordt. En dus een tienvoud kwalijker.
pi_68802589
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb het over rookverboden, spelletjes als paintball en dat soort zaken. Daar begon het mee.

Landje pik noem ik de EU. Eerst de euro, EU-president is in de maak. De bezopen EU-grondwet
Langzamerhand geven we (ieder deelstaat) zijn souverniteit uit handen. Dus ja landjepik is weldegelijk in progress. We hebben er zelfs voor gestemt. Een NEE! is geen antwoord.

Het verschil met Hitler en wat er nu aan de hand is is dat we het nu zelf willen ipv dat het opgedrongen wordt. En dus een tienvoud kwalijker.
Waarom ben je precies tégen die grondwet als ik vragen mag?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:01:39 #158
52357 Lambiekje
pi_68808643
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 11:09 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Waarom ben je precies tégen die grondwet als ik vragen mag?
Een superstaat kan echt niet functioneren. Dat het democractisch gaat werken is utopisch.
Als een regio al niet eens normaal kan ovreleggen.

Het verlies van souverniteit.

Lisbon Treaty : Lies, Fraud and Deceit
Het is gewoon bedrog, de inwoners zijn de dupe.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:12:10 #159
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68808961
quote:
Op maandag 4 mei 2009 08:47 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Wat loop je nu te zeuren, je hebt allang geen zelfbeschikking meer over je lichaam. Je mag bijvoorbeeld ook geen harddrugs gebruiken. En als je te oud of te ongezond bent (ook buiten je schuld om) kom je niet meer in aanmerking voor transplantatie van organen.

En wil je persé zelfbeschikking over je eigen lichaam? Ook in de wetenschap dat dat andere mensen hun leven kan kosten?
In dit geval is het dus de omgekeerde wereld:

De overheid kan jou nu opeens DWINGEN om drugs in te nemen. En wat nu als blijkt dat het toch geen Mexicaanse griep was? Wat nu als het innemen van tamilflu meer schadelijke gevolgen voor jou blijkt te hebben?

Ik zou me overigens wel kapotlachen als dit de 'innemen of ruimen'-roepers zou overkomen
Krekker is de bom!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:17:49 #160
116015 SicSicSics
pi_68809161
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:12 schreef KreKkeR het volgende:
De overheid kan jou nu opeens DWINGEN om drugs in te nemen.

Ik zou me overigens wel kapotlachen als dit de 'innemen of ruimen'-roepers zou overkomen
De overheid kan je al jaren 'dwingen' om drugs te nemen, dus waarom is nu opeens zo'n 'probleem'?

Ik zou me dan weer kapotlachen als iedereen die de Tamiflu weigert wegens 'zelfbeschikking' dood neervalt, maar dat gebeurt ook niet!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_68809265
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een superstaat kan echt niet functioneren. Dat het democractisch gaat werken is utopisch.
Als een regio al niet eens normaal kan ovreleggen.

Het verlies van souverniteit.

Lisbon Treaty : Lies, Fraud and Deceit
Het is gewoon bedrog, de inwoners zijn de dupe.
Dat is een link van een anti-site, waar ik er met 10 seconden googlen eentje van een pro-site tegenover zet. Ik vroeg je waarom jij tegen bent? Ik mag toch hopen dat je mening gebaseerd is op iets meer dan een verdwaalde website?

En voor wat betreft die site, die beste man verdient zijn geld met het adviseren van politici mbt economie, dus dat is een belangenverstrengeling van heb ik jou daar, nog even afgezien van het feit dat beslissingen over buitenlandse zaken, defensie en nationale fiscale maatregelen een 100% instemming nodig hebben, en dus gaat heus niet de BTW hier ineens omhoog, of worden de pensioenfondsen zomaar afgeschaft.

Wist je trouwens dat Neelie Kroes sinds 2004 voor 8+ miljard euro aan boetes wegen kartelvorming heeft opgelegd aan het bedrijfsleven? Dat lijkt me toch een zeer positief iets? Net als het feit dat je zonder wisselkoersen + bijbehorende provisies lekker op vakantie kan gaan in Europa?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:27:17 #162
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68809512
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik zou me dan weer kapotlachen als iedereen die de Tamiflu weigert wegens 'zelfbeschikking' dood neervalt, maar dat gebeurt ook niet!
Wanneer iemand die Tamilflu weigert wegens 'zelfbeschikking' dood neervalt is dit inderdaad een eigen keus geweest, helaas pindakaas.

Daarnaast heeft mijn reactie vooral betrekking op de mensen die het dwingen tot innemen van drugs vergelijken met bepaalde verboden, zoals het verbod op bepaalde drugs, het niet mogen autorijden wanneer iemand blind is.

Daarnaast richt ik me in mijn reactie ook op de mensen die het niet meer dan logisch vinden dat mensen bij de eerste de beste dreiging gedwongen moeten worden om bepaalde drugs in te nemen.

Het gaat mij dus niet om de vraag of het nu wel/niet verstandig is om de drug (in dit geval het geneesmiddel Tamilflu) in te nemen, maar om de vraag of het 'normaal' is dat een overheid iemand hier onder de huidige omstandigheden toe kan dwingen.

In welke gevallen kan de overheid mensen dwingen om drugs in te nemen?
Krekker is de bom!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:32:43 #163
116015 SicSicSics
pi_68809729
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef KreKkeR het volgende:
In welke gevallen kan de overheid mensen dwingen om drugs in te nemen?
In Nederland alleen volgens de Bopz geloof ik. Verder kan de overheid je niet verplichten medicijnen te grbuiken. Ook niet voor dit griepvirus.

Wel kunnen ze je in quarantaine plaatsen.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 14:48:24 #164
236429 KoosVogels
Poeh Hé!
pi_68810290
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:32 schreef SicSicSics het volgende:
Zoals die familie in Nieuw-Zeeland. Dat zag er echt te lullig uit
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:23:24 #165
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68811458
quote:

[..]

In Nederland alleen volgens de Bopz geloof ik. Verder kan de overheid je niet verplichten medicijnen te grbuiken. Ook niet voor dit griepvirus.

Bij dat laatste, het in quarantaine plaatsen, kan ik me wel wat voorstellen wanneer er sprake is van een groot gezondheidsrisico. Het verplichten tot innemen van drugs zou voor een persoon echter extra gezondheidsrisico's met zich mee kunnen brengen. Risico's waarvan de gevolgen niet altijd meer terug te draaien zijn.

Nu gaat het hier om Tamilflu, wellicht relatief ongevaarlijk (ik ben verder niet medisch onderlegd), maar de vraag is, bij welke drug en bijbehorende gezondheidsrisico's trekt men dan de grens?

Gaan we dan voortaan de ernst van de dreiging en eventueel de inschatting op basis van symptomen afwegen tegen de kans op en de impact van de schadelijke bijwerkingen voordat we een geneesmiddel verplichten?

Opzich een interessante ethische vraag en ik kan me voorstellen dat er voor beide zijden goede argumenten te vinden zijn. Alleen is het niet zo simpel zwart-wit als sommigen het hier schetsen (vb. 'innemen of ruimen')
Krekker is de bom!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 15:26:23 #166
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68811552
Quarantaine is echt zooo 1950, toen de globalisatie nog niet begonnen was.

Tegenwoordig is het onzin om quarantaine in te zetten, helemaal met een virus als het griepvirus. En dat vind het RIVM ook. Al staat Ab Klink er dan weer om bekend om wetenschap volledig te negeren en zijn eigen zin door te drijven, dus dat maakt het onvoorspelbaar.

Een eventueel reisverbod tussen Mexico en Nederland is daarnaast even debiel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68814721
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Inderdaad aannemelijk dat dit een hellend vlak is. Het verbieden van roken en paintball ontwikkelt zich op den duur onvermijdelijk tot hitleriaanse volkerenmoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:22:11 #168
52357 Lambiekje
pi_68821845
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 16:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Inderdaad aannemelijk dat dit een hellend vlak is. Het verbieden van roken en paintball ontwikkelt zich op den duur onvermijdelijk tot hitleriaanse volkerenmoord.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doel eigenlijk op het Duizend Jarig rijk. Als je kijkt naar de Georgia Guidestones kijkt is het geheel niet raar dat wereldmachten dat proberen na te streven.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:24:51 #169
52357 Lambiekje
pi_68821928
quote:

[..]

Dat is ook precies de strekking. Waarom stelt rechtsgeleerde Ab Klink dan bij punt 4 dat het dwangmatig moet. Daar wordt nergens gesteld dat het om quarantaine gaat maar expliciet voor medicatie.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:27:41 #170
52357 Lambiekje
pi_68822048
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 15:23 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Bij dat laatste, het in quarantaine plaatsen, kan ik me wel wat voorstellen wanneer er sprake is van een groot gezondheidsrisico. Het verplichten tot innemen van drugs zou voor een persoon echter extra gezondheidsrisico's met zich mee kunnen brengen. Risico's waarvan de gevolgen niet altijd meer terug te draaien zijn.

Nu gaat het hier om Tamilflu, wellicht relatief ongevaarlijk (ik ben verder niet medisch onderlegd), maar de vraag is, bij welke drug en bijbehorende gezondheidsrisico's trekt men dan de grens?
Dat is dat kutmiddel dus ab-so-luut niet.
quote:
The Japanese government has warned doctors that Tamiflu, the drug being stockpiled around the world as a defence against a bird flu pandemic, should not be prescribed to teenagers for fear that it can lead to bizarre and self-destructive behaviour.

Tokyo’s Ministry of Health and Welfare today instructed the Japanese distributor of the drug to include a warning not to give the drug to patients aged between 10 and 19, after reports that at least 18 Japanese children taking Tamiflu have died as a result of irrational behaviour
  vrijdag 8 mei 2009 @ 20:28:58 #171
52357 Lambiekje
pi_68822096
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat is een link van een anti-site, waar ik er met 10 seconden googlen eentje van een pro-site tegenover zet. Ik vroeg je waarom jij tegen bent? Ik mag toch hopen dat je mening gebaseerd is op iets meer dan een verdwaalde website?

En voor wat betreft die site, die beste man verdient zijn geld met het adviseren van politici mbt economie, dus dat is een belangenverstrengeling van heb ik jou daar, nog even afgezien van het feit dat beslissingen over buitenlandse zaken, defensie en nationale fiscale maatregelen een 100% instemming nodig hebben, en dus gaat heus niet de BTW hier ineens omhoog, of worden de pensioenfondsen zomaar afgeschaft.

Wist je trouwens dat Neelie Kroes sinds 2004 voor 8+ miljard euro aan boetes wegen kartelvorming heeft opgelegd aan het bedrijfsleven? Dat lijkt me toch een zeer positief iets? Net als het feit dat je zonder wisselkoersen + bijbehorende provisies lekker op vakantie kan gaan in Europa?
Reken maar dat het dus wel gebeurt. Nog minder toezicht dan het nu al is.
pi_68822410
tvp
............................
  vrijdag 8 mei 2009 @ 21:26:37 #173
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68824129
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 09:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Nou dan is zijn opmerking over verplichting van medicatie een regelrechte Hitleriaanse Befehl. Nederland wordt echt bestuurd door een stel fascisten.

Dit maakt ook zijn paddo-verbod alleen maar interessanter. Wat voor dubbele agenda zit er achter?

De vergelijking met Nazi Duitsland gaat niet op. Onder Nazi Duitseland waren de drie griep slachtoffers niet geholpen maar dood. En verbrand.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_68825002
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 15:17 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Fijn dat je zoveel verstand hebt van ons "weerstand-level". Toch geloof ik liever deze kerel: Christopher Murray, a Harvard School of Public Health physician and biostatistician.
Als de spaansegriep weer toeslaat.
Dit is alleen een ander griepvirus
pi_68832796
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Neurot het volgende:

[..]

Die niet per definitie minder gevaarlijk is dan griepvirussen van de 20[sup]ste[/sup-eeuwse pandemieën. Van de tot nu toe 3.586 geïnfecteerden zijn er 48 overleden. Dat is een sterftepercentage van 0,013%. Dat is hoger dan dat van de Aziatische griep (0,0016%) en van de Hongkonggriep (0,00068%).
pi_68832883
Wat doen wij altijd met zo ééntje in de klas?

Hoe noemden wij dit soort figuren altijd?
Nou?

Hoe is dit hogerop gekomen in vredesnaam?
De nerd himself....onbegrijpelijk en hij gaat even beslissen hoe en wat?
duh
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:05:25 #177
52357 Lambiekje
pi_68835348
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 21:50 schreef Neurot het volgende:

[..]

De bio geupgrade versie.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:12:44 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_68835413
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Wat doen wij altijd met zo ééntje in de klas?
[ afbeelding ]

Hoe noemden wij dit soort figuren altijd?
Nou?
[ afbeelding ]

Hoe is dit hogerop gekomen in vredesnaam?
De nerd himself....onbegrijpelijk en hij gaat even beslissen hoe en wat?
duh
Volgens mij sla jij de plank finaal mis. Maar goed...
Krekker is de bom!
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:42:14 #179
52357 Lambiekje
pi_68835674
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Die niet per definitie minder gevaarlijk is dan griepvirussen van de 20[sup]ste[/sup-eeuwse pandemieën. Van de tot nu toe 3.586 geïnfecteerden zijn er 48 overleden. Dat is een sterftepercentage van 0,013%. Dat is hoger dan dat van de Aziatische griep (0,0016%) en van de Hongkonggriep (0,00068%).
dit is je bron zeker voor aantal swineflu gevallen. Nu staat de teller overigens op 4040
0,0118%

Spaanse Griep: schatting 50 mlj doden op een wereldbevolking van 1.8 mljd = 0.028%
Aziatische Griep: schatting 25 mlj doden. op een wereldbevolking van 2,888 mljd = 0.0086%
HongKong Griep 1968 : 1 mlj doden op wereldbevolking van 3,556 mljd = 0.00028%

Echt geloofwaardig is het niet meer dat in USA nagenoeg het dubbele aantal geinfecteerden heeft dan mexico. Hoe geloofwaardig is het dat Amerika 55% van de geinfecteerden op eist.
Terwijl Mexico een 2e wereld land is waarbij men vreselijk dicht op elkaar woont.

Wat ik denk is dat D. Rumsfeld zit te pushen dat men zijn Tamiflu neemt. Onbegrijpelijk. Of Amerikanen zijn grotere varkenneukers (niet zo gek met die obisitasvrouwen) dan Mexicanen.

Of al die 100+ vaccins die men daar krijgt juist averechts werkt. Angezien vaccins je lichaam gentechnische manipuleert en dus vatbaarder bent voor ziekte.

Welk land heeft een van de hoogste babysterftes, hoger dan menig Afrikaans land? In welk land wonen de meeste autisten? In welk land wonen de meeste Alzheimers. In welk land wonen dikste mensen? In welk land wonen de meeste ADHDers? En in welk land wordt het meest aantal vaccinaties geven, pillen en andere rotzooi verkocht?
Uiteraard per xxxx inwoners
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:51:14 #180
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_68835758
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De bio geupgrade versie.
Wat een flauwe kul. We praten maar over een gewone griep hoor. Het enige risico wordt de winter maar met de overbevolking op deze planeet is dat eigenlijk ook geen probleem.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 09:57:16 #181
52357 Lambiekje
pi_68835826
dubbel.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:00:04 #182
52357 Lambiekje
pi_68835845
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:51 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat een flauwe kul. We praten maar over een gewone griep hoor. Het enige risico wordt de winter maar met de overbevolking op deze planeet is dat eigenlijk ook geen probleem.
Nee ze hebben de paar jaar terug de spaanse griep hercreeerd door DNA van WO1 slachtoffers te gebruiken. Daarmee hebben ze teon vogelgriep mee gebouwd en dan nu varkensgriep. Voor de duidelijkheid griep is al 120 tot 150 jaar een biowapen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 10:36:27 #183
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_68836378
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
Of Amerikanen zijn grotere varkenneukers (niet zo gek met die obisitasvrouwen) dan Mexicanen.
Ben je écht zo dom?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_68836788
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

Of al die 100+ vaccins die men daar krijgt juist averechts werkt. Angezien vaccins je lichaam gentechnische manipuleert en dus vatbaarder bent voor ziekte.
Dat is helemaal niet hoe vaccins werken. Vaccins doen zélf vrij weinig, laat staan dat ze je genen manipuleren. Ze bestaan uit dood of verzwakt virusmateriaal waartegen je lichaam antistoffen gaat aanmaken zodat het goed voorbereid is zodra er eens contact is met lévend virus.
pi_68837112
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee ze hebben de paar jaar terug de spaanse griep hercreeerd door DNA van WO1 slachtoffers te gebruiken. Daarmee hebben ze teon vogelgriep mee gebouwd en dan nu varkensgriep. Voor de duidelijkheid griep is al 120 tot 150 jaar een biowapen.
Weten we dat ook weer.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:43:22 #186
52357 Lambiekje
pi_68837762
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:59 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet hoe vaccins werken. Vaccins doen zélf vrij weinig, laat staan dat ze je genen manipuleren. Ze bestaan uit dood of verzwakt virusmateriaal waartegen je lichaam antistoffen gaat aanmaken zodat het goed voorbereid is zodra er eens contact is met lévend virus.
Was het maar waar dat het alleen verzwakt virusmateriaal is wat je toegedient krijgt.

Na ~5 jaar is het lichaam het al weer verleerd dus je moet eigenlijk levenslang periodiek die rotzooi innemen. Het argument dat vaccineren wordt gedaan zodat het lichaam kennis heeft van virussen berust op quatsch.

[ Bericht 13% gewijzigd door Lambiekje op 09-05-2009 11:50:10 ]
  zaterdag 9 mei 2009 @ 11:46:46 #187
52357 Lambiekje
pi_68837821
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 10:36 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ben je écht zo dom?
Er moet toch een verklaring zijn waarom er meer Amerikanen besmet raken dan Mexicanen.

Daarnaast kon het niet laten om een sneer te maken naar die ranzige McDonalds-schransende vetzakken. Die obesitas is niet de aangeboren (schildklier) problemen.
pi_68838044
quote:

Wil jij even heel snel ophouden dit soort ongein als feit te presenteren? Malloot, BNW is een paar deuren verder.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 12:20:33 #189
52357 Lambiekje
pi_68838478
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Wil jij even heel snel ophouden dit soort ongein als feit te presenteren? Malloot, BNW is een paar deuren verder.
Zijn gewoon openlijke historische feiten hoor.
pi_68838510
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 01:52 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

tegen een normaal sterfte percentage van 0,1% valt het dus nog best me
pi_68838727
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:20 schreef Lambiekje het volgende:

Zijn gewoon openlijke historische feiten hoor.
quote:

Daarmee hebben ze teon vogelgriep mee gebouwd en dan nu varkensgriep.
*schudt hoofd*
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:27:19 #192
52357 Lambiekje
pi_68840123
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 12:32 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

[..]

*schudt hoofd*
Kan ik het helpen dat laboratoria, DNA van de Spaanse Griep gaan reviven. Vervolgens er mee aan de slag gaan en er Vogelgriep meemaken en het verwerken in de Griepvaccin. Wat dan naar 18 landen wordt verstuurd. Waar per ongeluk een Oostenrijkse laborant dan opstuit dat er dus actieve vogelgriep in verwerkt zit. Waarop vervolgens Baxter, de fabrikant toegeeft.

Maar nee in de duitse trein is ook geen container met varkensgriep-preparaten ontploft.

Tjsss wake up.
pi_68840258
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kan ik het helpen dat laboratoria, DNA van de Spaanse Griep gaan reviven. Vervolgens er mee aan de slag gaan en er Vogelgriep meemaken en het verwerken in de Griepvaccin. Wat dan naar 18 landen wordt verstuurd. Waar per ongeluk een Oostenrijkse laborant dan opstuit dat er dus actieve vogelgriep in verwerkt zit. Waarop vervolgens Baxter, de fabrikant toegeeft.

Maar nee in de duitse trein is ook geen container met varkensgriep-preparaten ontploft.

Tjsss wake up.
Uiteraard heb je voor al je gebagger hier betrouwbare bronnen.
SPOILER
  zaterdag 9 mei 2009 @ 13:34:52 #194
52357 Lambiekje
pi_68840344
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:31 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Uiteraard heb je voor al je gebagger hier betrouwbare bronnen.
SPOILER
Het is al in zo veel plaatsen gemeld hier op Fok. Frontpage. Google lekker zelf. Als je antwoorden wil.
pi_68840405
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjsss wake up.
Daar kun jij weinig aan doen, het feit dat je een aantal willekeurige feitjes bij elkaar graait en er een lachwekkende samenzweringstheorie van maakt dan weer wel.
pi_68840581
quote:
Daar kun jij weinig aan doen, het feit dat je een aantal willekeurige feitjes bij elkaar graait en er een lachwekkende samenzweringstheorie van maakt dan weer wel.
Dat dus. Je zoekt je suf naar allerlei vage gebeurtenissen en rijgt ze allemaal aan elkaar. Van Loch Ness naar de aanslag op Kennedy, de Lindbergh Baby, 9/11, Softenon, Guantanamo, Diverse griepjes, Ritalin enzovoort en hangt dat allemaal op aan de Bilderbergers/Reptilians/NWO/Overgebleven Derde rijk aanhangers/Vrijmetselaars/vulverdermaarin totdat er zich één groot complot ontspint waarin wij allemaal tot slaaf van het systeem worden gemaakt en jij en de jouwen de enigen zijn die zien hoe het werkelijk zit...

Weet je, laat mij maar slapen dan...
pi_68840672
Pas op, ik heb een loopneus!
pi_68840972
Als ik griep heb ga ik echt niet naar de dokter. Zelfs niet als het de mexicaanse griep is. Ik wil geen tamiflu in mijn lijf, ik heb geen zin om Roche te spekken. Mijn immuunsysteem kan een griepje prima op eigen kracht handlen. En Ab Klink kan de TIEFUS krijgen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:23:30 #199
52357 Lambiekje
pi_68841515
quote:
Op zaterdag 9 mei 2009 13:44 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Dat dus. Je zoekt je suf naar allerlei vage gebeurtenissen en rijgt ze allemaal aan elkaar. Van Loch Ness naar de aanslag op Kennedy, de Lindbergh Baby, 9/11, Softenon, Guantanamo, Diverse griepjes, Ritalin enzovoort en hangt dat allemaal op aan de Bilderbergers/Reptilians/NWO/Overgebleven Derde rijk aanhangers/Vrijmetselaars/vulverdermaarin totdat er zich één groot complot ontspint waarin wij allemaal tot slaaf van het systeem worden gemaakt en jij en de jouwen de enigen zijn die zien hoe het werkelijk zit...

Weet je, laat mij maar slapen dan...
Dat is exact ook de rede wat deze kliek wil, dat meute in diepe hybernatie is. Dat is ook de rede waarom er niets geleerd wordt in indoctrinatiegevangenissen scholen. Men ziet niet eens dat er nu een totalitaire staat gevormd wordt bij Ausweis gevraagd wordt, vingerafdrukken, fundamentele rechten geschonden worden en elke integriteit afwordt gepakt. Precies zoals in de aanloop WO2 (1930-1939). En ja dat wordt elke jaar weer herhaald met dodenherdenking en dat nooit meer. Het gebeurt fuckingverdomme recht onder onze ogen.
  zaterdag 9 mei 2009 @ 14:37:06 #200
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68841829
Dat jullie serieus hierop in gaan..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')