abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 mei 2009 @ 19:32:20 #121
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_68665662
Hmm volgens wikipedia:
quote:
Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) kan een pandemie ontstaan wanneer aan de volgende drie eisen is voldaan:

* Het opkomen van een ziekte die nieuw is aan de populatie;
* De ziekte infecteert mensen en veroorzaakt zware klachten;
* De ziekte verspreidt gemakkelijk onder mensen.

Een ziekte die erg wijd verspreid is of veel mensen doodt is niet meteen een pandemie; de ziekte moet ook infecterend zijn. Zo is kanker bijvoorbeeld wel een ziekte die veel doden veroorzaakt heeft maar wordt het niet als een pandemie gezien omdat het niet overgedragen kan worden.
Hmmm..."zware klachten" is natuurlijk een rekbaar begrip. Je kunt wel goed beroerd zijn van de griep, idd.
Hallon!
  maandag 4 mei 2009 @ 19:37:12 #122
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_68665799
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:32 schreef BlueMage het volgende:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Hmmm..."zware klachten" is natuurlijk een rekbaar begrip. Je kunt wel goed beroerd zijn van de griep, idd.
2 van de 3 is al niet waar. En eigenlijk zijn alle 3 niet waar.
Een week lekker misselijk, de dunne en koorts is geen zwaar lijden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 mei 2009 @ 19:58:31 #123
30910 Disorder
Disorder
pi_68666565
quote:
Op maandag 4 mei 2009 19:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je dat echt?!

Commando getrainde piloten die overmeesterd worden met een uitschuifmesje. De gebruikte boeings zijn de enige types waarbij remote-control gebruikt kan worden. De moslims waren geheel niet nodig. Ze waren allen gebruikt om de moslims de schuld toe te kunnen schuivenzodat er enigszins een legitieme rede is om in het Midden Oosten te kunnen vechten.
Oh dear God.
pi_68666616
quote:

[..]

Denk je dat echt?!

Commando getrainde piloten die overmeesterd worden met een uitschuifmesje. De gebruikte boeings zijn de enige types waarbij remote-control gebruikt kan worden. De moslims waren geheel niet nodig. Ze waren allen gebruikt om de moslims de schuld toe te kunnen schuivenzodat er enigszins een legitieme rede is om in het Midden Oosten te kunnen vechten.
[..]

Tot nu toe blijft het bij 1 a 2 gevallen per land.
En Jack Bauer was er ook niet eens om het te voorkomen! Hoe bestaat het???
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_68669214
quote:

[..]

Denk je dat echt?!

[..]
Tuuurlijk is het zo gegaan... Ik was er bang voor toen ik het typte, blij te zien dat je je stokpaardjes nog niet op stal hebt gezet.. (ik ben het zoals je weet niet eens met je over dat onderwerp)
quote:
Tot nu toe blijft het bij 1 a 2 gevallen per land.
Complete bullshit, je zit er een ~150 naast. En dat zijn nog de cijfers van een week geleden, kortom je weet wederom niet waar je het over hebt..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 4 mei 2009 @ 21:10:29 #126
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_68669444
quote:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Toch niet zo lui
  dinsdag 5 mei 2009 @ 09:21:20 #127
52357 Lambiekje
pi_68682294
quote:
Op maandag 4 mei 2009 21:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Tuuurlijk is het zo gegaan... Ik was er bang voor toen ik het typte, blij te zien dat je je stokpaardjes nog niet op stal hebt gezet.. (ik ben het zoals je weet niet eens met je over dat onderwerp)

[..]

Complete bullshit, je zit er een ~150 naast. En dat zijn nog de cijfers van een week geleden, kortom je weet wederom niet waar je het over hebt..
het geeft iig aan dat het GEEN pandemie is en GEEN besmettend iets is. Ik had niet over Mexico want daar is iets anders aan de hand. Want waarom vallen alleen daar de doden?? Ik had het over EU/VS landen.

Ze hebben het overigens nu over 1000 personen wereldwijd. Dat is toch gans niets. Waarom die hype in de kranten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_68683415
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het geeft iig aan dat het GEEN pandemie is en GEEN besmettend iets is. Ik had niet over Mexico want daar is iets anders aan de hand. Want waarom vallen alleen daar de doden?? Ik had het over EU/VS landen.

Ze hebben het overigens nu over 1000 personen wereldwijd. Dat is toch gans niets. Waarom die hype in de kranten.
Niet besmettelijk? Hoe krijgen die mensen verspreid over een paar continenten het dan? Dat zijn geen bekenden van elkaar hoor...

En een pandemie is niet meer dan een omschrijving voor een landsgrenzen overstijgende epidemie, en de betekenis daarvan is dat het om een ziekte en/of fenomeen gaat welke in een grotere frequentie dan normaal voorkomt, en dat is hier dus duidelijk wel zo, dus spreekt men van een pandemie. Verder is het vrij algemeen bekend dat virussen na elke celdeling in kracht afnemen, dus hoe verder van de bron, hoe minder heftig de symptomen en gevolgen. Daarom zijn de meeste doden ook gevallen in Mexico, virusdeeltjes kunnen helemaal niet zo goed leven in de open lucht, dus de ernst van de besmettingen neemt langzaamaan af.

Ik ben blij dat de overheden en andere organisaties zo voortvarend te werk gaan, de hongkong griep uit de jaren 70 zorgde voor meer dan 500.000 doden, ik zit niet te wachten op een herhaling daarvan.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 15:55:53 #129
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_68695612
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 09:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

H1N1 is besmettelijk. Bron: artikel op de FP.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:16:01 #130
52357 Lambiekje
pi_68696394
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 15:55 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

H1N1 is besmettelijk. Bron: artikel op de FP.
Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen. Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is. Dus nee van besmetting kan je niet praten.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 16:35:47 #131
158899 GasTurbine
pi_68697167
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen.
quote:
Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is.
Van wie? De media is niet te vertrouwen..
quote:
Dus nee van besmetting kan je niet praten.
Kijk maar eens bij 'Eerste mens-op-mens besmetting in Azië.'
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  dinsdag 5 mei 2009 @ 18:47:05 #132
52357 Lambiekje
pi_68701582
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:35 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

[..]

Van wie? De media is niet te vertrouwen..
[..]

Kijk maar eens bij 'Eerste mens-op-mens besmetting in Azië.'
Ja, besmetting door 2 nonnen. Honneponcougar dus.
Ik wist niet dat nonnen zo innig contact hadden.
pi_68702181
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:50 schreef Adelante het volgende:

[..]

Zou het CDA er ook mee akkoord gaan om condooms te verplichten bij sex voor het huwelijk om de verspreiding van HIV tegen te gaan?
Snap ik niet helemaal;
is het CDA dan ook voor verplicht gebruik van condooms tijdens en NA het huwelijk ?

Sexuele voorlichting en Christendemocratie is hetzelfde als vloeken door Andries Knevel op een Pinksterdag.
pi_68702850
quote:
Hmm volgens wikipedia:
[..]

Goed beroerd? I say. Die 20-100 miljoen slachtoffers van de Spaanse griep vonden het vast knap beroerd dat ze doodgingen.
  dinsdag 5 mei 2009 @ 19:37:46 #135
158899 GasTurbine
pi_68703457
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 18:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja, besmetting door 2 nonnen. Honneponcougar dus.
Ik wist niet dat nonnen zo innig contact hadden.
Bron?
En dit geeft aan dat het besmettelijk is.

[ Bericht 5% gewijzigd door GasTurbine op 05-05-2009 20:03:32 ]
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:21:09 #136
52357 Lambiekje
pi_68718278
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:37 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Bron?
En dit geeft aan dat het besmettelijk is.
Frontpage had het over dat een 51 jarige non een andere non heeft aangestoken.
Ik dacht altijd dat non niet van de handtastelijk contacten waren. Kennelijk dus wel.

Daarom maakte ik de opmerking Honneponnetje maar dan de cougar versie.
  woensdag 6 mei 2009 @ 07:21:58 #137
52357 Lambiekje
pi_68718281
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 19:21 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Goed beroerd? I say. Die 20-100 miljoen slachtoffers van de Spaanse griep vonden het vast knap beroerd dat ze doodgingen.
Je vergeet dat de algemeen hygiene toen veel lager lag. Nu zijn daarin weer doorgeslagen en krijgen juist allergien door de overhygiene.
pi_68718939
quote:
Op dinsdag 5 mei 2009 16:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat is besmettelijk? Dat ~1000 het wereldwijd oplopen. Wat ik begrepen heb is dat het nu al weer over de top is. Dus nee van besmetting kan je niet praten.
Tussen wat jij denkt te begrijpen en de werkelijke feiten zit nog wel eens een hiaat, als je enige kennis van zaken zou hebben, dan had je geweten dat de huidige griepvariant en de vogelgriep ernstige overeenkomsten hebben, en aangezien virussen nog wel eens willen muteren, zou bovenstaande combinatie echt een verwoestende werking kunnen hebben, de relatieve robuustheid & 4x hogere mortaliteit van het vogelgriep virus icm de mens op mens overdracht van het huidige virus. Dan heb ik toch liever dat men hier op voorbereid is..
pi_68719003
quote:
Op zondag 3 mei 2009 23:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ab klink is nu helemaal van de pot gerukt.!!
Het moet niet gekker worden in dit kutland

Als je ergens ziek en psychotisch wordt dan is het wel van Tamiflu.
[..]

Zeg maar dag tegen je zelfbeschiking eigen lichaam.
Dat is omdat het nationaal belang boven gaat . Dat is bij TBC ook het geval. Daar moet een ARTS melding van maken.

Je hebt namelijk geen andere opties omdat jouw zelfbeschikkingsrecht andere burgers het leven kan kosten .
  woensdag 6 mei 2009 @ 09:45:14 #140
52357 Lambiekje
pi_68720229
quote:
Op woensdag 6 mei 2009 08:43 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat is omdat het nationaal belang boven gaat . Dat is bij TBC ook het geval. Daar moet een ARTS melding van maken.

Je hebt namelijk geen andere opties omdat jouw zelfbeschikkingsrecht andere burgers het leven kan kosten .
Waarom wordt alcohol dan nog toegelaten?! Slechte drinkers kost meer onschuldige slachtoffers dan een of andere ziekte.

TBC is wel iets anders dan een griepje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')