Hij legt het altijd fijn uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Robert Dijkgraafdie heb ik nog op Lowlands gezien
erg boeiend college
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Suko het volgende:
[..]
Yep, doorvragen kan soms pijnlijk zijn, heerlijk.
Ja jee, daarvoor is ze 'ingehuurd.' Ik hou er van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.
Ik ben alleen bang dat het een gevalletje "He, jammer, had de BBC het nou maar gedaan..." gaat worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
Zeer zeker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Suko het volgende:
Op teletekst stond ook als gast cabaretier Diederik Ebbinge, die had vanmorgen een heftige column op radio 1, ik viel zowat van m'n stoel....
"de EO neemt wraak"quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Sargon het volgende:
Kutwijf met kutstem
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlkquote:
Was een fragment uit de jaren 70quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlk
En hij deed het terecht nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef neen het volgende:
Mart Smeets denkt na... moet ik zo lachen of niet?
Zij heeft al een carrière.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Paul het volgende:
De tafeldame vond/vind ik trouwens wel slecht
Laat varen die droom en kom niet meer terug
Mwah, hij moest gewoon niet lachen. Grolletje over Egbers was wel leuk, en die was echt not amused.quote:
Ja alle tafelheren/dames hebben een carrierequote:
Mwah, ze stelt wel goeie vragen en doet leuk mee, alleen ze heeft een beetje een "Truus de Mier-uitstraling."quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij ergeren vooral mannen zich aan de tafeldame. Mijn 2 huisgenotes vinden haar geweldig.
geef mij maar Sophiequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij ergeren vooral mannen zich aan de tafeldame. Mijn 2 huisgenotes vinden haar geweldig.
Mart heeft altijd gelijk hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Suko het volgende:
Bull, leuk maar blkjes klonken echt leeg!
Was inderdaad weer eens gelul van Smeets. Die blikjes stuiterden als een gek. Dat doen volle blikjes niet weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Suko het volgende:
Bull, leuk maar blkjes klonken echt leeg!
Ja, maar dat zijn de meeste tafelgenoten, Matthijs is te goed voor feedback.quote:
Hugoquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de meeste tafelgenoten, Matthijs is te goed voor feedback.
een paar uitzonderingen daar gelaten.
(Man hier:) Ik ergerde me niet, maar vond haar nog wel wat onwennig, beetje giebelig. Waarschijnlijk door 'debuutzenuwen', dus hopelijk mag ze binnenkort nog eens aanschuiven en is dat dan minder. Ik vind haar tof, was ook altijd al fan van haar bij Den Haag Vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
En heel geïnteresseerd (lees: eng) kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan dom gegiechel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Remzz het volgende:
En Tom Egbers, die mag nog geeneens in de schaduw van Dione en Mart staan.
Ik moet eerlijk toegeven dat hij wel mooie voetbal documantaires heeft gemaakt(o.a. die in Engeland). Maar je ziet de desintresse bij de andere sporten dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Tom mag wel weer een enkeltje Andere tijden sport krijgen, voor het voorlezen van de autocue en live een interview doen is hij niet geschikt.
Vanaf de zomer in juni komt het weer, maar volgens mij doet hij dat ook presenteren met de autocuequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]zonder t
Tom mag wel weer een enkeltje Andere tijden sport krijgen, voor het voorlezen van de autocue en live een interview doen is hij niet geschikt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Overal waar Mart Smeets niet om lacht, is wat mij betreft reuze geslaagd, dus ik zou zeggen: Dijkshoorn
Wie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook pas sinds kort dat dat de broer was van die bladenmeisjesverzamelaar/klassieke muziek liefhebber/oude radio verzamelaar-man van Man Bijt Hond
De MBH-nachtmarathon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook pas sinds kort dat dat de broer was van die bladenmeisjesverzamelaar/klassieke muziek liefhebber/oude radio verzamelaar-man van Man Bijt Hond
quote:bladenmeisjesverzamelaar
quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen groot succes volgens google.
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.quote:
Ik begreep het toen al niet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.
Deze varaan is nog in de kont geneukt door Boudewein Buchquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef sig000 het volgende:
Struisvogels op een eiland?
Dodo's toch?
Moet je wel lid van de VARA zijn..dan heb je voorkeur..Moest ik ook toen ik naar MWDL ging wij waren lid van de VARA! En we hoefde niet lang wachten op een telefoontje. Om naar de opnames te mogen gaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ja, dat vertelde Memento-Mori mij die er ook weleens is geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Het zal me niets verbazen. De leukste meiden zitten altijd goed in beeld op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Ik heb de uitzending gisteren bijgewoond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ook VARA-lid moeten worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef borisz het volgende:
Ik sluit mij aan bij BartUlft, dat waren ook mijn ervaringen van een tijd geleden.
Mooi dat ie terug isquote:
Wij zijn al vara lidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ook VARA-lid moeten worden?
was wel opvallend hoe ze je een lidmaadschap aanpraten. ik werd gebeld om een datum af te spreken, zei die telefoniste erbij "wist u al dat de stoelprijs voor dwdd 7 euro is? maar u kunt ook lid worden van de vara, dan betaalt u ook 7 euro en dan krijgt u er een consumptiemunt bij en een tas en een cadeau o.i.d. en u steunt de vara blablaba"
zeg ik: nee ik betaal liever gewoon 7 euro... Toen werd het even stil.... Ow, dan kunt u pas in maart terecht.
Pffffffffff! ik zeg: ik word wel lid van de varadan konden we wel gewoon op 11 februari komen
Was toch judo ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef golfer het volgende:
Ah, vandaar dat ik zo goed kon voetballen.
Eens, maar dan eerder een bastaardbroertje ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
Martin Bril vind ik altijd een tweederangs Jan Mulder.
Hij zou wel een zoon van hem kunnen zijn.
Ja dat viel me ook al op, hij zag niet eens dat het trucage was, echt zo'n lulkoek-verkoperquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef Specularium het volgende:
Die kerel gaat ook nog serieus in op dat filmpje waar hij aan het hooghouden is.
Heb je lenzen ?quote:
Slikten ze in de 15de eeuw al zaad ?quote:
Goeie vriend van je destijds ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef golfer het volgende:
Die ouwe vent praat nog net zo bekakt als in 1942.
Hij zeikt altijd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jan Mulder zit wel te zeiken, vast een pacifist
Normaal vind ik het niet erg, maar in dit geval wel wat ongepast. Hij zat zich wel in te houden, netjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slikten ze in de 15de eeuw al zaad ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Die kapitein compenseert zijn kale kop met en gestyleerd sikje.
Geeft weer een nieuwe dimensie aan de snor van een soldaat
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is het gewoon Jan van Halst
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wat een homo.
Hij kreeg er een sterretje bij
Toch leuk dat je de moeite neemtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest wel even slikken toen ie zei dat ie zich goed voelde maar de artsen iets anders zeiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Hij klonk ook erg zwak en traag. Maar volgens hemzelf ging het al wel beter met hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Inderdaad, en weet onderhand precies die dingen te zeggen dat het publiek wil horen, hij is voorspelbaar (geworden). Ik vind het hem nu 't best zonder publiek, in SportStudio, die zoon kan wel weg.quote:
Hij zegt juist nog steeds niet wat het publiek wil horen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Inderdaad, en weet onderhand precies die dingen te zeggen dat het publiek wil horen, hij is voorspelbaar (geworden). Ik vind het hem nu 't best zonder publiek, in SportStudio, die zoon kan wel weg.
Ik denk dat hij dus vooral zijn gevoel maar moet blijven volgen, hoewel ik vrees voor hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik moest wel even slikken toen ie zei dat ie zich goed voelde maar de artsen iets anders zeiden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dus vooral zijn gevoel maar moet blijven volgen, hoewel ik vrees voor hem.
Ik ook. Verhaal over z'n hond ookquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook. Verhaal over z'n hond ook
Het plan is dat ie er na vanavond niet meer bijzit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:43 schreef lachejonge het volgende:
Het is Marc-Marie gewoon niet echt meer. Dit zal wennen worden.
yepquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:46 schreef Tim86 het volgende:
MM lijkt veel ouder nu..
Hij lijkt nu op Carlo Boszhard, het is wennenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Serge Henri Valke er zat.
+ smeerlap...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Specularium het volgende:
Meneer Cactus, ouwe alcoholist.
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Specularium het volgende:
Meneer Cactus, ouwe alcoholist pikkie.
Omdat ie voor een duppie een berg Thaise vrouwen heeft genaaid? Good for him.quote:
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Omdat ie voor een duppie een berg Thaise vrouwen heeft genaaid? Good for him.
Doe eens een topic in SHO openen of geef een link.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.
Dat hebben ze gedaan, maar bij hem ging het om z'n stem die dan daarna in een lage stem zou veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Samba-boy het volgende:
Weet je, ik vraag me nu af waarom ze Marc-Marie niet voor die pruiken-reclame van Unox hebben gevraagd...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Samba-boy het volgende:
Weet je, ik vraag me nu af waarom ze Marc-Marie niet voor die pruiken-reclame van Unox hebben gevraagd...
En jij weet het allemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.
Door bijna iedere BN'er. Ze weet alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef Roi het volgende:
[..]
En jij weet het allemaal...
Ben jij ofzo door die gast verkracht?!
Nou nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef Roi het volgende:
[..]
En jij weet het allemaal...
Ben jij ofzo door die gast verkracht?!
Betrokkene(n) moet(en) dat zelf maar doen, ooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doe eens een topic in SHO openen of geef een link.
En hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Door bijna iedere BN'er. Ze weet alles.
Viezeriken ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:08 schreef Thelonious het volgende:
Weer zo'n overbodige band.
Zou ook nog kunnen, dat hij zich kalend heeft laten maken ivm dat toneeltuk dat ze nu mogen promoten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:08 schreef Samba-boy het volgende:
dat het een hoax kon zijn.
quote:
Jij dacht het zelfde als ik, sprekend op Jaap van Zwedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Suko het volgende:
Marc heeft zo ook iets van Jaap van Zweden.
Nou, laat maar weten of je erg geschrokken bent, hè?quote:
Haha Tong kijkt Xfactorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat dit fragment bij de X-factor zou getoond worden Apfelkorn ?
Net Charlie Chaplin inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Doe een klein snorretje onder deze gast en haal zijn bril van zijn hoofd.
Heb je de bekendste persoon uit de 20ste eeuw
Door God geschapenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Modus het volgende:
Foutje in de schepping, al deze seksuele excessen in het dierenrijk? Of zijn die ook gewoon van god los?.
Echt zo´n telegraafborrellul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Specularium het volgende:
Zo, heeft die gozer even geen humor.
Hij legt z'n grap met de missende hand een beetje te veel uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja dus. Zonder rare hand dus eigenlijk.
Z'n grapjes komen niet echt aan.
Dat wordt anale sexquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:25 schreef Smash-it het volgende:
Georgina als tafeldame en Jort als gast. Ben benieuwd hoe die met elkaar omgaan nu..
Ik vind het maar raarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Specularium het volgende:
Goeie zet om die 2 tegenover elkaar zetten. Ben benieuwd.
RAAAAAAAARRRRRRRRquote:
Wat zou jij zeggen in deze discussie ?quote:
Tja, dat was ook wel een beetje te verwachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |