Hij legt het altijd fijn uit.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef rubbereend het volgende:
Robert Dijkgraafdie heb ik nog op Lowlands gezien
erg boeiend college
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:44 schreef Suko het volgende:
[..]
Yep, doorvragen kan soms pijnlijk zijn, heerlijk.
Ja jee, daarvoor is ze 'ingehuurd.' Ik hou er van.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het doorvragen erg goed, alleen de toon en de manier waarop.
Ik ben alleen bang dat het een gevalletje "He, jammer, had de BBC het nou maar gedaan..." gaat worden.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
Zeer zeker!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:55 schreef Samsonneke het volgende:
Lijkt me wel een interessant programma, dat over DarwinPotentie heeft het in ieder geval wel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:30 schreef Suko het volgende:
Op teletekst stond ook als gast cabaretier Diederik Ebbinge, die had vanmorgen een heftige column op radio 1, ik viel zowat van m'n stoel....
"de EO neemt wraak"quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:58 schreef Sargon het volgende:
Kutwijf met kutstem
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlkquote:
Was een fragment uit de jaren 70quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heeft hij zich ondertussen geschoren? Ik zie geen baard meer nmlk
En hij deed het terecht nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:11 schreef neen het volgende:
Mart Smeets denkt na... moet ik zo lachen of niet?
Zij heeft al een carrière.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:12 schreef Paul het volgende:
De tafeldame vond/vind ik trouwens wel slecht
Laat varen die droom en kom niet meer terug
Mwah, hij moest gewoon niet lachen. Grolletje over Egbers was wel leuk, en die was echt not amused.quote:
Ja alle tafelheren/dames hebben een carrierequote:
Mwah, ze stelt wel goeie vragen en doet leuk mee, alleen ze heeft een beetje een "Truus de Mier-uitstraling."quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij ergeren vooral mannen zich aan de tafeldame. Mijn 2 huisgenotes vinden haar geweldig.
geef mij maar Sophiequote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij ergeren vooral mannen zich aan de tafeldame. Mijn 2 huisgenotes vinden haar geweldig.
Mart heeft altijd gelijk hoorquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Suko het volgende:
Bull, leuk maar blkjes klonken echt leeg!
Was inderdaad weer eens gelul van Smeets. Die blikjes stuiterden als een gek. Dat doen volle blikjes niet weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:21 schreef Suko het volgende:
Bull, leuk maar blkjes klonken echt leeg!
Ja, maar dat zijn de meeste tafelgenoten, Matthijs is te goed voor feedback.quote:
Hugoquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:28 schreef maril het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn de meeste tafelgenoten, Matthijs is te goed voor feedback.
een paar uitzonderingen daar gelaten.
(Man hier:) Ik ergerde me niet, maar vond haar nog wel wat onwennig, beetje giebelig. Waarschijnlijk door 'debuutzenuwen', dus hopelijk mag ze binnenkort nog eens aanschuiven en is dat dan minder. Ik vind haar tof, was ook altijd al fan van haar bij Den Haag Vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:18 schreef henkde_j het volgende:
En heel geïnteresseerd (lees: eng) kijken.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:54 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan dom gegiechel.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:46 schreef Remzz het volgende:
En Tom Egbers, die mag nog geeneens in de schaduw van Dione en Mart staan.
Ik moet eerlijk toegeven dat hij wel mooie voetbal documantaires heeft gemaakt(o.a. die in Engeland). Maar je ziet de desintresse bij de andere sporten dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Tom mag wel weer een enkeltje Andere tijden sport krijgen, voor het voorlezen van de autocue en live een interview doen is hij niet geschikt.
Vanaf de zomer in juni komt het weer, maar volgens mij doet hij dat ook presenteren met de autocuequote:Op woensdag 11 februari 2009 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]zonder t
Tom mag wel weer een enkeltje Andere tijden sport krijgen, voor het voorlezen van de autocue en live een interview doen is hij niet geschikt.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
Overal waar Mart Smeets niet om lacht, is wat mij betreft reuze geslaagd, dus ik zou zeggen: Dijkshoorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |