Nee hoor.quote:Op woensdag 11 februari 2009 05:07 schreef Tim86 het volgende:
Ben ik de enige die sinds Rosie "Barry Hughes" standaard als "Barry Uuk" hoor? (L)
Wat dat betreft is dit plaatje uit de prehistorie (nog voor hun eerste hit in Nederland) misschien wel leuk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:13 schreef MadGuy het volgende:
Ray en Anita zien er gewoon precies hetzelfde uit nog!
wtf, Rees Wijngaard?quote:Op woensdag 11 februari 2009 11:37 schreef female81 het volgende:
[..]
Wat dat betreft is dit plaatje uit de prehistorie (nog voor hun eerste hit in Nederland) misschien wel leuk.
http://www.wwzapper.com/1991-pics/2unlimited.jpg
quote:De gasten van woensdag 11 februari zijn Robbert Dijkgraaf, Lex Runderkamp, Nico Dijkshoorn, Dione de Graaff, Mart Smeets en Tom Egbers. Tafeldame is Nynke de Zoeten.
Journaliste Nynke de Zoeten is een reportagemaakster voor Nova en hiervoor werkte ze als parlementair verslaggeefster bij Den Haag Vandaag. Vanavond maakt ze haar debuut als tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk.
Morgen is het 200 jaar geleden dat Charles Darwin werd geboren. Bovendien verscheen 150 jaar geleden zijn boek ‘Origin of Species’, waarin hij stelde dat het leven op aarde evolueerde volgens een proces van natuurlijke selectie. Dit boek bracht wereldwijd een grote schok teweeg.
Omdat Darwin van enorme invloed is geweest op het menselijk denken, start morgen het Darwinjaar. Dit wordt in museum Naturalis in Leiden geopend door wetenschapper Robbert Dijkgraaf. Journalist Lex Runderkamp is eindredacteur van de tv-serie over de Beagle, het schip waarmee Darwin de wereld rondreisde. Samen komen zij vertellen over Darwin en zijn invloed.
Het is woensdag, dus Nico Dijkshoorn is weer van de partij om de avond te voorzien van zijn gedichten.
Studio Sport bestaat vijftig jaar! In De Wereld Draait Door wordt vanavond teruggeblikt op de geschiedenis van het programma, dat vroeger ‘Sport in Beeld’ heette met Studio Sport-iconen Mart Smeets, Tom Egbers en Dione de Graaff.
Vanzelfsprekend ontbreken ook de Jakhalzen, Fokke & Sukke, Lucky TV en De TV Draait Door niet!
Kijken dus!
Koos Postema is overal een beetje uit, krijg ik het ideequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef golfer het volgende:
Koos is er een beetje uit, qua voetbalkennis.
Volgens mij hadden ze weer iets ontdekt bij hem.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:55 schreef Sj0rs het volgende:
Wanneer komt Martin Bril weer eens als tafelheer.
Zij heeft dan ook het 'vak' geleerd, een verademing.quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Eindelijk eens goede vragen van de tafeldame.
Ik pleit voor een eigen programma van een uur op primetime!quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:31 schreef Samsonneke het volgende:
Joepie, Dijkshoorn is er weer. Dat wordt weer brullen van het lachen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |