Toen was jij nog niet geboren manquote:
ik ben in '79 geboren........quote:
P&W de winnaar van de dag dusquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef golfer het volgende:
DWDD heeft Sven, de concurrentie bij P&W moet het vanavond doen met Ireen Wüst.
Ja heb je genoten van de spelen van 1980 ?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja heb je genoten van de spelen van 1980 ?
Zeggen ze in Brazilië niet toen Pele president wilde wordenquote:
ja hoor, dat zeiden ze daar ook. En gelukkig is ie ook geen president geworden.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:24 schreef tong80 het volgende:
Zeggen ze in Brazilië niet toen Pele president wilde worden
Meen je dat ?quote:Op maandag 9 februari 2009 20:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]Klassewerk liep tot en met 1989, mag ik de tweede helft van de jaren 80 niet bewust mee hebben gemaakt?
Weah werd het net niet in Liberiaquote:Op maandag 9 februari 2009 20:25 schreef golfer het volgende:
[..]
ja hoor, dat zeiden ze daar ook. En gelukkig is ie ook geen president geworden.
jaquote:
Zeker, prima tafelheer!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef marcodej het volgende:
Klein missertje van Koos ja, maar bij dhr. Postema kan een potje breken...
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:47 schreef belanov het volgende:
Ah de superalternatieve en onafhankelijke 'schijt aan alles' Anouk met 'r Pepsi contract en ING reclame
Jakhalzen wordt steeds beterquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?
Jakhalzen was wel leuk trouwens, dit kunstitem boeit me niet.
Dat vindt Anouk zelf, zegt men.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef superjojo het volgende:
[..]
Wanneer zeggen ze dat zij alternatief is?
Ik heb niks met Koos door zo'n weeerzin van Ajaxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Modus het volgende:
Vincent Icke is altijd interessant. En Koos mag vaker aanschuiven.
De goeie oude tijdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Barry Hughes wat een held
Toen was Haarlem nog een subtopper
Ik zit altijd gefascineerd naar hem te luisteren inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef Modus het volgende:
Vincent Icke is altijd interessant. En Koos mag vaker aanschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |