Hij zeikt altijd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jan Mulder zit wel te zeiken, vast een pacifist
Normaal vind ik het niet erg, maar in dit geval wel wat ongepast. Hij zat zich wel in te houden, netjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slikten ze in de 15de eeuw al zaad ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Die kapitein compenseert zijn kale kop met en gestyleerd sikje.
Geeft weer een nieuwe dimensie aan de snor van een soldaat
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is het gewoon Jan van Halst
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wat een homo.
Hij kreeg er een sterretje bij
Toch leuk dat je de moeite neemtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest wel even slikken toen ie zei dat ie zich goed voelde maar de artsen iets anders zeiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Hij klonk ook erg zwak en traag. Maar volgens hemzelf ging het al wel beter met hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Inderdaad, en weet onderhand precies die dingen te zeggen dat het publiek wil horen, hij is voorspelbaar (geworden). Ik vind het hem nu 't best zonder publiek, in SportStudio, die zoon kan wel weg.quote:
Hij zegt juist nog steeds niet wat het publiek wil horen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:49 schreef Suko het volgende:
[..]
Inderdaad, en weet onderhand precies die dingen te zeggen dat het publiek wil horen, hij is voorspelbaar (geworden). Ik vind het hem nu 't best zonder publiek, in SportStudio, die zoon kan wel weg.
Ik denk dat hij dus vooral zijn gevoel maar moet blijven volgen, hoewel ik vrees voor hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:39 schreef tong80 het volgende:
Ik moest wel even slikken toen ie zei dat ie zich goed voelde maar de artsen iets anders zeiden.
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dus vooral zijn gevoel maar moet blijven volgen, hoewel ik vrees voor hem.
Ik ook. Verhaal over z'n hond ookquote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:43 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik ook. Verhaal over z'n hond ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |