Wie?quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook pas sinds kort dat dat de broer was van die bladenmeisjesverzamelaar/klassieke muziek liefhebber/oude radio verzamelaar-man van Man Bijt Hond
De MBH-nachtmarathon?quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:51 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet ook pas sinds kort dat dat de broer was van die bladenmeisjesverzamelaar/klassieke muziek liefhebber/oude radio verzamelaar-man van Man Bijt Hond
quote:bladenmeisjesverzamelaar
quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen groot succes volgens google.
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.quote:
Ik begreep het toen al niet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.
Deze varaan is nog in de kont geneukt door Boudewein Buchquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef sig000 het volgende:
Struisvogels op een eiland?
Dodo's toch?
Moet je wel lid van de VARA zijn..dan heb je voorkeur..Moest ik ook toen ik naar MWDL ging wij waren lid van de VARA! En we hoefde niet lang wachten op een telefoontje. Om naar de opnames te mogen gaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ja, dat vertelde Memento-Mori mij die er ook weleens is geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Het zal me niets verbazen. De leukste meiden zitten altijd goed in beeld op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Ik heb de uitzending gisteren bijgewoond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ook VARA-lid moeten worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef borisz het volgende:
Ik sluit mij aan bij BartUlft, dat waren ook mijn ervaringen van een tijd geleden.
Mooi dat ie terug isquote:
Wij zijn al vara lidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ook VARA-lid moeten worden?
was wel opvallend hoe ze je een lidmaadschap aanpraten. ik werd gebeld om een datum af te spreken, zei die telefoniste erbij "wist u al dat de stoelprijs voor dwdd 7 euro is? maar u kunt ook lid worden van de vara, dan betaalt u ook 7 euro en dan krijgt u er een consumptiemunt bij en een tas en een cadeau o.i.d. en u steunt de vara blablaba"
zeg ik: nee ik betaal liever gewoon 7 euro... Toen werd het even stil.... Ow, dan kunt u pas in maart terecht.
Pffffffffff! ik zeg: ik word wel lid van de varadan konden we wel gewoon op 11 februari komen
Was toch judo ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:40 schreef golfer het volgende:
Ah, vandaar dat ik zo goed kon voetballen.
Eens, maar dan eerder een bastaardbroertje ofzo.quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:48 schreef tong80 het volgende:
Martin Bril vind ik altijd een tweederangs Jan Mulder.
Hij zou wel een zoon van hem kunnen zijn.
Ja dat viel me ook al op, hij zag niet eens dat het trucage was, echt zo'n lulkoek-verkoperquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:47 schreef Specularium het volgende:
Die kerel gaat ook nog serieus in op dat filmpje waar hij aan het hooghouden is.
Heb je lenzen ?quote:
Slikten ze in de 15de eeuw al zaad ?quote:
Goeie vriend van je destijds ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:11 schreef golfer het volgende:
Die ouwe vent praat nog net zo bekakt als in 1942.
Hij zeikt altijd..quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
Jan Mulder zit wel te zeiken, vast een pacifist
Normaal vind ik het niet erg, maar in dit geval wel wat ongepast. Hij zat zich wel in te houden, netjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Slikten ze in de 15de eeuw al zaad ?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:09 schreef tong80 het volgende:
Die kapitein compenseert zijn kale kop met en gestyleerd sikje.
Geeft weer een nieuwe dimensie aan de snor van een soldaat
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:16 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij is het gewoon Jan van Halst
quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:20 schreef tong80 het volgende:
Wat een homo.
Hij kreeg er een sterretje bij
Toch leuk dat je de moeite neemtquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:26 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik moest wel even slikken toen ie zei dat ie zich goed voelde maar de artsen iets anders zeiden.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Hij klonk ook erg zwak en traag. Maar volgens hemzelf ging het al wel beter met hem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Bostonian het volgende:
Bril zag er slecht uit, vooral hoe hij uit zijn ogen keek.
Verder wel aardige aflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |