quote:Op donderdag 12 februari 2009 03:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen groot succes volgens google.
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.quote:
Ik begreep het toen al niet...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een waanzin eigenlijk, als je het zo bekijkt. Maar toen ik die hele serie zag begreep ik het. De meisjes moesten gered worden.
Deze varaan is nog in de kont geneukt door Boudewein Buchquote:Op donderdag 12 februari 2009 07:56 schreef sig000 het volgende:
Struisvogels op een eiland?
Dodo's toch?
Moet je wel lid van de VARA zijn..dan heb je voorkeur..Moest ik ook toen ik naar MWDL ging wij waren lid van de VARA! En we hoefde niet lang wachten op een telefoontje. Om naar de opnames te mogen gaan.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ja, dat vertelde Memento-Mori mij die er ook weleens is geweest.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Het zal me niets verbazen. De leukste meiden zitten altijd goed in beeld op de achtergrond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:10 schreef NoCigar het volgende:
Voor degene die wel eens geweest zijn: Wat ik me nu altijd afvraag: bepaald er iemand waar je moet gaan zitten zodat er op de achtergrond geen mensen zitten die de Vara niet wil aanspreken oid?
Ik heb de uitzending gisteren bijgewoond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:36 schreef Rucebo het volgende:
Iemand als eens een uitzending bijgewoond? Ik zou dat binnenkort wel eens willen doen met een vriend. In combinatie met Pauw en Witteman. Is dat goed te doen en als ik me nu aanmeld, duurt het dan lang voordat ik aan de beurt ben?
ook VARA-lid moeten worden?quote:Op donderdag 12 februari 2009 18:56 schreef borisz het volgende:
Ik sluit mij aan bij BartUlft, dat waren ook mijn ervaringen van een tijd geleden.
Mooi dat ie terug isquote:
Wij zijn al vara lidquote:Op donderdag 12 februari 2009 19:11 schreef BartUlft het volgende:
[..]
ook VARA-lid moeten worden?
was wel opvallend hoe ze je een lidmaadschap aanpraten. ik werd gebeld om een datum af te spreken, zei die telefoniste erbij "wist u al dat de stoelprijs voor dwdd 7 euro is? maar u kunt ook lid worden van de vara, dan betaalt u ook 7 euro en dan krijgt u er een consumptiemunt bij en een tas en een cadeau o.i.d. en u steunt de vara blablaba"
zeg ik: nee ik betaal liever gewoon 7 euro... Toen werd het even stil.... Ow, dan kunt u pas in maart terecht.
Pffffffffff! ik zeg: ik word wel lid van de varadan konden we wel gewoon op 11 februari komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |