quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:47 schreef Specularium het volgende:
Meneer Cactus, ouwe alcoholist pikkie.
Omdat ie voor een duppie een berg Thaise vrouwen heeft genaaid? Good for him.quote:
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:54 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Omdat ie voor een duppie een berg Thaise vrouwen heeft genaaid? Good for him.
Doe eens een topic in SHO openen of geef een link.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.
Dat hebben ze gedaan, maar bij hem ging het om z'n stem die dan daarna in een lage stem zou veranderen.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Samba-boy het volgende:
Weet je, ik vraag me nu af waarom ze Marc-Marie niet voor die pruiken-reclame van Unox hebben gevraagd...
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Samba-boy het volgende:
Weet je, ik vraag me nu af waarom ze Marc-Marie niet voor die pruiken-reclame van Unox hebben gevraagd...
En jij weet het allemaalquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:56 schreef Suko het volgende:
[..]
Er is veel meer, maar dat komt ooit nog wel eens uit.
Door bijna iedere BN'er. Ze weet alles.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef Roi het volgende:
[..]
En jij weet het allemaal...
Ben jij ofzo door die gast verkracht?!
Nou nee.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:07 schreef Roi het volgende:
[..]
En jij weet het allemaal...
Ben jij ofzo door die gast verkracht?!
Betrokkene(n) moet(en) dat zelf maar doen, ooit.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Doe eens een topic in SHO openen of geef een link.
En hoe weet jij dat nou weer?!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:11 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Door bijna iedere BN'er. Ze weet alles.
Viezeriken ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:08 schreef Thelonious het volgende:
Weer zo'n overbodige band.
Zou ook nog kunnen, dat hij zich kalend heeft laten maken ivm dat toneeltuk dat ze nu mogen promoten.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 20:08 schreef Samba-boy het volgende:
dat het een hoax kon zijn.
quote:
Jij dacht het zelfde als ik, sprekend op Jaap van Zwedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Suko het volgende:
Marc heeft zo ook iets van Jaap van Zweden.
Nou, laat maar weten of je erg geschrokken bent, hè?quote:
Haha Tong kijkt Xfactorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat dit fragment bij de X-factor zou getoond worden Apfelkorn ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |