Barfly is zijn beste rolquote:
Ik had liever een foto van de hond gezien.quote:Op zondag 7 september 2008 02:41 schreef tong80 het volgende:
Rourke was accompanied on Saturday by his ageing dog, which posed for photographers alongside the star.
Dit is de vervolmaking van zijn comeback die hij met Sin City begon. En nu wordt hij ook echt als acteur en hoofdrolspeler gewaardeerd, dat was bij Sin City niet echt zo.quote:Op zondag 7 september 2008 08:58 schreef Gillingham het volgende:
Goed nieuws, zelfs Aronofsky's films die niet goed worden ontvangen zijn geniaal, deze wordt ook nog eens goed ontvangen en wint een Gouden Leeuw.
Van een comeback van Rourke kun je niet echt spreken naar mijn mening. Hij heeft in 2005 nog een grote rol in het succesvolle Sin City gehad.
Wat the hell is er met zijn benen aan de hand? Ik zag beelden van The Golden Globes, en vooral zijn rechterbeen staat echt in een vreemde hoek onder z'n lichaam...quote:
Al hing het voortbestaan van de mensheid af van de seksuele activiteit tussen Mickey en mij.....quote:
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al hing het voortbestaan van de mensheid af van de seksuele activiteit tussen Mickey en mij.....
Dag mensheid
Een tegenspeelster zei ooit over hem na een kusscenequote:Op zaterdag 17 januari 2009 13:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al hing het voortbestaan van de mensheid af van de seksuele activiteit tussen Mickey en mij.....
Dag mensheid
quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een tegenspeelster zei ooit over hem na een kusscene
'Alsof je een volle asbak leeg likt'
eerst de film kijken dan oordelenquote:Op zondag 18 januari 2009 11:44 schreef Countess het volgende:
Iewww, wat een mislukte plastic cavia is het toch geworden zeg....
Het is toch echt geen schoonheid (meer)quote:
Niet goed ?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 11:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Gister gezien, wat een vage film
jaah, opzich wel, maar zo vaag. Er gebeurt eigenlijk helemaal niets. Nu was het een soort biografie, en ken ik de verhalen van die knakker niet, maar hij zuipt en vecht (en neukt?) en schrijft wat. Dan wordt een ouder verhaal van hem gepubliceerd en zoekt die muts hem op, die hem betaalt en waarmee hij zuipt (en neukt?). De kans op rijkdom wijst hij af. Dan gaat ie weer terug naar die met de mooie benen, verdrinkt zijn geld en vecht (en neukt?) En dan ist uitquote:
Oeh, moet ineens denken aan Rumble Fish!quote:
Pre-cíes, dat zie je niet bij mietjes als Rob Lowe ofzo, zulke brat packtypes zie je op een gegeven moment niet meer. Rourke is tijdloos, elke generatie kent wel een dropout die met het leven worstelt.quote:Op zondag 15 februari 2009 14:47 schreef Manono het volgende:
ik vind hem even goed een leukerd maar onbedoeld krijg je toch het idee dat er elk moment lappen huid van zijn gezicht kunnen vallen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |