Jij dacht het zelfde als ik, sprekend op Jaap van Zwedenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:55 schreef Suko het volgende:
Marc heeft zo ook iets van Jaap van Zweden.
Nou, laat maar weten of je erg geschrokken bent, hè?quote:
Haha Tong kijkt Xfactorquote:Op maandag 16 februari 2009 20:05 schreef tong80 het volgende:
Ik wist dat dit fragment bij de X-factor zou getoond worden Apfelkorn ?
Net Charlie Chaplin inderdaad.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:14 schreef tong80 het volgende:
Doe een klein snorretje onder deze gast en haal zijn bril van zijn hoofd.
Heb je de bekendste persoon uit de 20ste eeuw
Door God geschapenquote:Op maandag 16 februari 2009 20:19 schreef Modus het volgende:
Foutje in de schepping, al deze seksuele excessen in het dierenrijk? Of zijn die ook gewoon van god los?.
Echt zo´n telegraafborrellul.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:10 schreef Specularium het volgende:
Zo, heeft die gozer even geen humor.
Hij legt z'n grap met de missende hand een beetje te veel uit.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:09 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ja dus. Zonder rare hand dus eigenlijk.
Z'n grapjes komen niet echt aan.
Dat wordt anale sexquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:25 schreef Smash-it het volgende:
Georgina als tafeldame en Jort als gast. Ben benieuwd hoe die met elkaar omgaan nu..
Ik vind het maar raarquote:Op dinsdag 17 februari 2009 19:33 schreef Specularium het volgende:
Goeie zet om die 2 tegenover elkaar zetten. Ben benieuwd.
RAAAAAAAARRRRRRRRquote:
Wat zou jij zeggen in deze discussie ?quote:
Tja, dat was ook wel een beetje te verwachten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |