Leuke aflevering gisteren.
Leuk om Jan Marijnissen weer eens te zien, dat is toch een veel charismatischere persoonlijkheid dan Agnes Kant (los of je het met de standpunten eens bent).
Dat meisje dat dat boek heeft geschreven over haar ervaringen met een loverboy kwam op mij een beetje simpel en gefrustreerd over, echt zo'n VMBo-trutje dat alles dat je zegt verkeerd opvat.
Één uitspraak was helemaal vreemd. Ze doet nl geen aangifte tegen die loverboy omdat ze de hele ellende niet meer naar boven wilt halen, maar aan de andere kant toert ze wel het hele land door om over haar ervaringen te vertellen.
Die tafelheer was trouwens echt een typische Telegraaf-lul, met z'n simplistische vragen.
Het laatste gesprek was natuurlijk hilarisch! Ik moest meteen aan mijn konijn denken, die neukt ook alles wat los en vast zit, maar dat is konijn eigen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith