Volgens mij heb jij ook aardig gescoord, en sjimz.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Trouwens eens een tussenstandje doen na de eerste maand? Ben benieuwd hoeveel Frits voorstaat.
Ik heb de you-tube link al gecheckt.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
Nu maar hopen dat de jury bekend is met Earth Wind & Fire
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de you-tube link al gecheckt.![]()
Ik zag het exacte danspasje niet terug.![]()
Het is DivineJesterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Starzky het volgende:
De onderschriften tot nu toe:
[ afbeelding ]
Setzen: Groeten uit de rimboe terug op TV.
EnGCatjuh: Vliegtuig Sunderland staat aan de grond.
Ruud: "Ja, maar wij kunnen beter dansen"
Sjimz: Dance boogie Sunderland
DevineJester: Pose Waterman inspiratie voor Sunderland
Suijk: Regendans iets te goed gelukt, nu overmatige sneeuwval in de buurt van Sunderland
Blawh: De Kabel teistert nu ook Sunderland.
Vrolijke-Frits: Zelfs tegenstanders blij voor record van der Sar
SCH: Repetities "Dancing with the footballers" in volle gang
Rucebo: Sunderland toont zich een ware laagvlieger.
Starzky: Whitehead valt buiten de boot bij de Black Cats
My bad..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
Anders post PaRoDiUzZ even door een slotje heen
Nieuwe mod voor VBL ik zeg het je.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
Anders post PaRoDiUzZ even door een slotje heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de zware taak maar eens op me nemen..Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:-sjimz-
-Dance boogie Sunderland-
quote:-BB-King-
-Veel spelers van Sunderland dachten dat ze al met één been in de finale stonden"-
quote:-Rucebo-
-Sunderland toont zich een ware laagvlieger.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Groeten uit de rimboe terug op TV.-
Omdat ik een opmerking maakte over handschoenen.quote:
Dank je. Dat had ik even nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Beschouw het volgende:
Kan wel met jury leven. Ben in milde bui vandaag.
Heb ik ook vaak.quote:
foto is van het beslissende moment ook nog eens... als die kaart blijft staan gaan we gewoon doorquote:
Preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
foto is van het beslissende moment ook nog eens... als die kaart blijft staan gaan we gewoon door
Hij vroeg erom.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vond de poedel juist een keer wel leuk, doet sezten een keer wat aardigs
quote:Verder ook kutjury uiteraard. Schorsing van 15 foto's.
Dan hoef je alleen een boete van 1000 euro aan mij te betalenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
En als ik nou heel veel spijt betuig dan?
Kanskaart: betaal 1000 euro boete of sla 15 beurten over.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen een boete van 1000 euro aan mij te betalen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Longmen het volgende:
Tja Marco terugdraaien deed alleen die scheids bij Nederland-Rusland
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Isiolo het volgende:
Kan niet wachten op een Ajax-Heracles foto
quote:-Starzky -
-
'Wil jij deze kaart ruilen tegen Perez, die heb ik namelijk nog niet...'-
quote:-Beschouw-
-Russen 4 en 22: ''Hé scheids, weet je nog? Die snollen daar in de kleedkamer waren er voor jou hoor. Moeten we ze wegsturen?''-
quote:-BB-King-
-
"Rode kaart? Ga eens ergens anders de communist uithangen, scheids!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-
Nummer 22 krijgt rood na het maken van een Hitlergroet-
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Flaccid het volgende:
Wat is poedelprijs? Voor de slechtste?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Starzky het volgende:
nummer 2![]()
nummer 1 moest ik eerst even bij nadenken, maar vind hem wel origineel
Ik vind marco borsato onderschriften bij een rode kaart al lang niet meer grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
Mijn onderschrift was zeker te diep, sjimz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Starzky het volgende:
geen ajax foto
Wil de aankomende uren daar niks mee te maken hebben
Actueel gaat voor. Die van jou kan altijd nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie niet al een keer geweest is.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik vond zijn expressie juist zo goed passen bij de tekst. Zijn uitdrukking met het non-verbale gedrag van zijn ploeggenoten was pure poëzie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind marco borsato onderschriften bij een rode kaart al lang niet meer grappig.
Het is dat de poedel al duidelijk was.
Dat zeg ik: Je hebt geluk dat je aan de poedel bent ontsnapt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond zijn expressie juist zo goed passen bij de tekst. Zijn uitdrukking met het non-verbale gedrag van zijn ploeggenoten was pure poëzie.
Omdat poëzie, verbaal en non-verbaal gedrag naadloos op elkaar aansluiten, heb ik geluk? Jammerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Je hebt geluk dat je aan de poedel bent ontsnapt.
Of Aboutaleb-foto's.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef sezten het volgende:
Met actuele foto's kom je altijd weer op een Ajax of Feyenoord foto, omdat deze clubs nu eenmaal veel aan bod komen![]()
Word lekker saai zo dan
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik zie veel Ajax en Feyenoord langs komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of Aboutaleb-foto's.![]()
De middelvinger van Ron Jans, Pélé en Ronaldo, het gat in het hek, enzovoorts.
Je hebt gewonnen, jij bent morgen jury.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Marco: "Gaan jullie eens iemand anders aan het lijntje houden... er zijn grenzen!"
Had ik ook bedachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:59 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten: "Kom op man, wat doe je nou? Nu gaat die gast daar me weer uitmaken voor pannenkoek!"
als we toch voor de eerste foto gaan verander ik het morgen wel
Je mag maar 1 onderschrift plaatsen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch maar een spelletje?
of
Of het slecht gaat? Stevens zij dat we nu in de finales komen!
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.quote:
Heel goed, haal je dan nu die afschuwelijke spelfout nog even wegquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.
Hmmm sorry had die tweede van je niet gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.
Jeuzus. Ik denk dat ik die poedelprijs nu wel in de zak heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed, haal je dan nu die afschuwelijke spelfout nog even weg
Geeft niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hmmm sorry had die tweede van je niet gezien...
Martin Gaus?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik zie veel Ajax en Feyenoord langs komen.
Té veel naar mijn zin, maar wie ben ik
Jan Frietquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Pannenkoek: "Wat ben je toch een koekebakker"
quote:FritsVanEgters
"Toen die Russen deze houding aannamen kwam de scheidsrechter ook terug op z'n beslissing, waarom doe jij nou zo moeilijk?"
quote:Isiolo
Pannenkoek: "Wat ben je toch een koekebakker"
quote:Rucebo
"Doe niet zo flauw, het is maar een spelletje!"
quote:Ruud
"Moet jij daar niet lollies verkopen ofzo?"
quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
Isiolo was het leukste, ik had een totaal andere top 3 gekozen en de winnaar was gewoon gestolen, al ontkent ie dat, dat zijn de ergsten
Eigenlijk heb ik dus gewonnen? En toch weer niet, want die andere was veel leuker.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
sjimz was het leukste, ik had een totaal andere top 3 gekozen en de winnaar was gewoon gestolen, al ontkent ie dat, dat zijn de ergsten
Was echt zo hoor, maar ik geef het toch aan, dan tel hem niet mee ofzo....quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:45 schreef SCH het volgende:
sjimz was het leukste, ik had een totaal andere top 3 gekozen en de winnaar was gewoon gestolen, al ontkent ie dat, dat zijn de ergsten
"Proberen" doen we niet aan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was echt zo hoor, maar ik geef het toch aan, dan tel hem niet mee ofzo....
Zal deze keer proberen wel aan mij juryverplichting te voldoen.
POEDEL!quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef Bjoro het volgende:
[ afbeelding ]
Opkomende middenvelder ziet vrijstaande Sneijder over het hoofd
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Moddergooien sjimz en Breach deert SCH niet
Ik ben er al uit, dit is duidelijke de bestequote:
En de winnaar is bekendquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:58 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Moddergooien sjimz en Breach deert SCH niet
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:33 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Grasmat ArenA alweer aan vervanging toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:35 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zo geredeneerd lijken alle onderschriften op elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:-Flaccid-
-Ajax nog steeds niet overtuigd van gebruik kunstgras.-
quote:-sjimz-
-Vrouwenteam van Palermo slaat modderfiguur-
quote:-Grulez-
-Moddergooien sjimz en Breach deert SCH niet -
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
Nieuwe Ronaldo staat op rechts mid.
Vond het best lastig, maar lijkt me wel acceptabel zoquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef Beschouw het volgende:
Niks af te dingen aan deze jury. Puik werk Rucebo.
Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
Grappen over het gras in de Arena vind ik wel heel erg eh...............geweest
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?
je had geeneens de poedelquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef sezten het volgende:
[..]
Net zo kut als de jury, dus de balans is er.
Kijk is beter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef Starzky het volgende:
[..]
je had geeneens de poedelMaar nu staat het denk ik wel vast wie hem deze keer krijgt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Kijk is beter.![]()
Ik moet nu weg, doei.
Net als alle Sneijder aftreksels?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
Had ik verkeerd gekeken, maar het was eigelijk ook wel een waardeloos onderschrift
ha-haquote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:45 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat ik deze maar gauw verwisselen voor motorhandschoenen, anders krijgt sezten alwéér de poedel"
In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elke avond rond acht uur een uitslag is de opzet.
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.
Die hadden ongelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boos
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.quote:
en woordgrapjes over doedelzakken zijn eigelijk ook niet grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
Ja sorry. Ik heb mn overwinning iets te hard gevierd... met iemand jou niet geheel onbekend trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.
Als die het niet doet doet Isiolo het meestal![]()
Jury is bevooroordeeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Sssssttt... anders gaan ze nog zeggen dat het vriendjespolitiek is nadat ik vanavond heb gewonnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb mn overwinning iets te hard gevierd... met iemand jou niet geheel onbekend trouwens
Zie je wel, hij was me al voor.quote:
Ja, ga een beetje aan de oproep van de jury voldoen ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Er is voor ADO genoeg werk aan de Zwinkels
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:41 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Toon gezet door Hongaarse Doedelzsák
quote:sezten
Zwinkels kan zijn portemonnee niet meer vinden terwijl Dzsudzsák er als een haas vandoor gaat op de motor
quote:EnGCatjuh
ADO maakt knieval voor PSV
quote:sjimz
Er is voor ADO genoeg werk aan de Zwinkels
De opmaak is hier te vinden.quote:Lamzak_
Ook Zwinkels raakt aan de scheit bij het geluid van doedelzak.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Grulez het volgende:
Een soort van aanmoedigingsprijs voor sezten![]()
Ruud en mezelf achter sjimz, als ik niet op mezelf mocht stemmen Blawhquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Grulez het volgende:
Wie had je dan gedaan? Ik heb de minst slechte uitgekozen. Zoveel inzendingen waren er ook niet.
Debuterende jury, hij moet het nog lerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
De rest mag zich de 3e plek van sezten persoonlijk aanrekenen.
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef sjimz het volgende:
Hey ik heb gewonnen.
Nu kan ik sezten weer al bij voorbaat de poedel geven.
PI's zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!
Doei.
Te-groot-ego-persoontje.
Hij moet zijn lengte toch ergens mee compenserenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!
Doei.
Te-groot-ego-persoontje.
Die PI zegt niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
PI's zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijn
Ik vond deze wel potentie hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
Iemand een leuke foto?
Voordat ik er eentje plaats.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij moet zijn lengte toch ergens mee compenseren
Ohja, dat is zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer tien grappen over vliegen
Kutquote:
Goulasht en een rijmpje... ja niet echt m'n ding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ruud en mezelf achter sjimz, als ik niet op mezelf mocht stemmen Blawh
Jureren ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Goulasht en een rijmpje... ja niet echt m'n ding.
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Dan kiezen jullie zo'n kut photoshop foto uit.
Kut jury zal dan ook volgen!
graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer mee![]()
Jij bent jury dus zorg dan voor een goeie foto
Jij houdt ook niet van photoshops hè?quote:
Als er een verhaal in zit en fanatasie, niks mis meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie foto's sjimz![]()
Ik laat nu iemand anders wel het spits afbijten![]()
[..]
Jij houdt ook niet van photoshops hè?
heheh. ja het is maar net wat je zoekt in een onderschrift. Ik heb meer met dubbelzinnigheden en woordkeuzes, dan woordgrapjes.quote:
Moet je eerst winnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Meen het volgende:
Misschien leuke foto voor de ronde hierna:
[ afbeelding ]
Hoeft niet persé, een andere winnaar kan die foto ook kiezen.quote:
Er gebeurt inderdaad vrij weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef Beschouw het volgende:
Wat moet je nou verzinnen bij deze foto?
"PSV trekt wit weg bij het zien van achterstand op AZ."quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef Grulez het volgende:
heheh ik weet niks te verzinnen, dus ik was even op vuist aan het zoeken![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL304&q=vuist&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D
Ik wil eigenlijk iets doen met de handreiking van Amrabat en hardhandig geweigerd of wit wegtrekken, maar er komt niks![]()
Hoelang duurt bij jouw een dag ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Hé, daar gaat Huub. Doei!''
Die moet je eigenlijk mixen met je huidig onderschriftquote:
Neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
Eeeeeh...is dit niet die competitie waar dan in de avond een jury een uitslag komt posten?
quote:-EnGCatjuh -
-Marokkaan op Hollandse manier van shirt beroofd.-
quote:-TheVulture -
-
Amrabat: "kijk jongens, als ik mijn vuist aan de linkerkant uit de foto steek komt ie rechts weer tevoorschijn"-
quote:-Ruud -
-Politie grijp goaltjesdief in de kraag
"Nee, hij was het", aldus Amrabat wijzend naar Affelay-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-''Hé, daar gaat Huub. Doei!''-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |