Hey ik had al een Tempo Team grapquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
'''Het waren 17 fantastische wedstrijden"
Pasen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang gaan we deze keer op DivineJester wachten?
Wie laat die eikel steeds winnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang gaan we deze keer op DivineJester wachten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
Een kleine ramp welteverstaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.
Ja maar onder MvB zat hij zelfs een keer bij de Nederlandse selectie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?
Stuur ik een matig onderschrift in, win ik weer, uitslag komt zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
quote:-Ruud-
-''Het waren 17 fantastische wedstrijden"-
quote:-Rumille-
-Huub Stevent af op record adem inhouden.-
quote:-SCH-
-Stevens: "Als je nog hulp nodig hebt bij de verbouwing van je huis Gert Jan...."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Stevens legt stap voor stap uit hoe je moet juichen als Lazovic: [...] en dan doe je je mond zo, maar dan met de speen erin' (voorlopig)-
Dat was geen onderschriftquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef DivineJester het volgende:
Beschouw balanceerde op het poedelrandje door de jury eikel te noemen.
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef sezten het volgende:
De jury was hoe de jury zijn eigen winnende onderschrift vond.
Je had moeten durven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeuren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Starzky het volgende:![]()
![]()
nu kan ik de jury ook wel met een gerust hart een eikel noemen
Da nie mag nie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet ik alsnog een erratum plaatsen???
Oeps, Sjimziequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojuryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojury
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:15 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen Waterman, ik ben een weegschaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |