Wie laat die eikel steeds winnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang gaan we deze keer op DivineJester wachten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
Een kleine ramp welteverstaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.
Ja maar onder MvB zat hij zelfs een keer bij de Nederlandse selectie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?
Stuur ik een matig onderschrift in, win ik weer, uitslag komt zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
quote:-Ruud-
-''Het waren 17 fantastische wedstrijden"-
quote:-Rumille-
-Huub Stevent af op record adem inhouden.-
quote:-SCH-
-Stevens: "Als je nog hulp nodig hebt bij de verbouwing van je huis Gert Jan...."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Stevens legt stap voor stap uit hoe je moet juichen als Lazovic: [...] en dan doe je je mond zo, maar dan met de speen erin' (voorlopig)-
Dat was geen onderschriftquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef DivineJester het volgende:
Beschouw balanceerde op het poedelrandje door de jury eikel te noemen.
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef sezten het volgende:
De jury was hoe de jury zijn eigen winnende onderschrift vond.
Je had moeten durven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeuren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Starzky het volgende:![]()
![]()
nu kan ik de jury ook wel met een gerust hart een eikel noemen
Da nie mag nie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet ik alsnog een erratum plaatsen???
Oeps, Sjimziequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |