nee hoor volop aanwezig....alleen geen flauw idee voor hoelangquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:00 schreef Beschouw het volgende:
Is Bjoro alweer weg?
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Beckham: "Is dit een persconferentie of ben ik op de set van Star Trek beland?"
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef Starzky het volgende:
Beckham: ''Dat kapsel had ik in 2001 tijdens de FA-Cup of was het nu de wedstrijd tegen Barcelona in 2006....''
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:05 schreef Grulez het volgende:
Wat klopt er niet aan deze foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:09 schreef Breach het volgende:
"Beckham presenteert vader Kermit Erasmus"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Beckham :"I wonder if I went to the bathroom this morning"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:53 schreef Isiolo het volgende:
Persconferentie Crocket & Tubbs over de gevonden balquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:34 schreef Dusja het volgende:
boem-dikkie maakt duidelijk statement in friet/patat-vete.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:40 schreef daankes het volgende:
Pers: "Eey Beckham, hoe zet je een mongooltje aan het denken?"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Beckham: "Ik moet dat nummer van mijn kapper toch echt eens beter wegstoppen"quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:14 schreef sezten het volgende:
Beckham schuift zijn geld in het LAatje na transfer.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Xavier: ,,Als je aan die vriendin van Suarez denkt; die is nu van mij.''quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:57 schreef Joesse het volgende:
Beckham: Ehm... pfoe... nou, doe mij maar een bami saté met kroepoek.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:05 schreef Madhouse11 het volgende:
Koop nu David Beckham en krijg een Kaka toe !quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:17 schreef Zjakkie het volgende:
"Daar achteraan op dat bord achter mij staat Galaxy, maar die eerste 2 letters ken ik niet."quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:21 schreef SCH het volgende:
Xavier: "Heb ik die jerrycan met waterstofperoxyde nou al van die rare Nederlandse politicus terug gehad?"
[ Bericht 7% gewijzigd door SCH op 28-01-2009 13:37:18 ]
Dat jij als homo ooit nog kutwerk zou doenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
Wat een kutwerk, had die luie kutkat natuurlijk moeten doen.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Dat jij als homo ooit nog kutwerk zou doen
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Podiumplek!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik moet niks, het is een extraatje voor de lezers/jury.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:09 schreef SCH het volgende:
Wat een kutwerk, had die luie kutkat natuurlijk moeten doen.
Wees nou een beetje vriendelijk tegen hem, anders zien we hem weer weken niet.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:19 schreef sjimz het volgende:
Bjoro kan sowieso een podiumplek vergeten.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 23:36 schreef Beschouw het volgende:
Wees nou een beetje vriendelijk tegen hem, anders zien we hem weer weken niet.
Wat zou er tegen kunnen zitten en kunnen we daar nog een rol in spelen?quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:46 schreef sjimz het volgende:
Jury rond een uur of 21.00 als het meezit.
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:55 schreef Starzky het volgende:
[ afbeelding ]
Beckham: ''Dat kapsel had ik in 2001 tijdens de FA-Cup of was het nu de wedstrijd tegen Barcelona in 2006....''
Ik was er 2 vergetenquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:32 schreef Starzky het volgende:
en mijne wordt weer vergetenzal hem wel weer kopieren...
[..]
quote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:46 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Geert Wilders sleept Beckham voor de rechter.
David Beckham voor de rechter
Schattig klein baby kennelhoudertjequote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef sezten het volgende:
@ TT:
(probeer zo origineel mogelijk te zijn!!)
Ik kan tenminste wel al bij de groothandel korting krijgen op de borstelsquote:Op woensdag 28 januari 2009 15:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Schattig klein baby kennelhoudertje![]()
Wat is dat met je negatief fibe ?
Poedels zijn echt heel lief
quote:-kleinzusje-
-I will just playback hem -
quote:-Madhouse11-
-Koop nu David Beckham en krijg een Kaka toe !-
quote:-DivineJester -
-Abel:
"Het is al lang verleden tijd
je zwarte haren en je lach
dat je heel de wereld voor mij was
het zit nog veel te diep in mij" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Dusja-
-boem-dikkie maakt duidelijk statement in friet/patat-vete.-
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sezten was weer dichtbij de poedel!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:53 schreef Starzky het volgende:
Mijn top 3 zou echt heel anders zijn
Doe is normaal man, het was goeie woordspelingquote:
Hij zou bij mij de poedel hebben gekregen, en nummer 2 en 3 waren daar kandidaten voor. Wel gek want ik vond er hele leuke bij zitten, maar sjimz is nog jong, misschien komt smaak met de jarenquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:54 schreef Beschouw het volgende:
Ik moest helemaal niet lachen bij nummer 1. En nu ook nog niet.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:56 schreef sezten het volgende:
[..]
Doe is normaal man, het was goeie woordspeling
We moeten sjimz niet meer laten winnen. Zijn we verlost van zijn gruwelijke jury-uitslagen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zou bij mij de poedel hebben gekregen, en nummer 2 en 3 waren daar kandidaten voor. Wel gek want ik vond er hele leuke bij zitten, maar sjimz is nog jong, misschien komt smaak met de jaren
Ik vind David Bowie ook kut.quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij zou bij mij de poedel hebben gekregen, en nummer 2 en 3 waren daar kandidaten voor. Wel gek want ik vond er hele leuke bij zitten, maar sjimz is nog jong, misschien komt smaak met de jaren
Ik heb jou al vaak genoeg laten winnen hoor slurf!quote:Op woensdag 28 januari 2009 20:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
We moeten sjimz niet meer laten winnen. Zijn we verlost van zijn gruwelijke jury-uitslagen.
Voor de oorlog dan zeker?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:01 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik heb jou al vaak genoeg laten winnen hoor slurf!
Okequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
Maar, je mag het nog wel even overnieuw doen sjimz
quote:-kleinzusje-
-I will just playback hem -
quote:-Madhouse11-
-Koop nu David Beckham en krijg een Kaka toe !-
quote:-DivineJester -
-Abel:
"Het is al lang verleden tijd
je zwarte haren en je lach
dat je heel de wereld voor mij was
het zit nog veel te diep in mij" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Dusja-
-boem-dikkie maakt duidelijk statement in friet/patat-vete.-
Laat maar. Je verwacht te veel van hem.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:03 schreef SCH het volgende:
Maar, je mag het nog wel even overnieuw doen sjimz
Hij deed precies hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2009 21:04 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Laat maar. Je verwacht te veel van hem.
Ik gun mensen altijd een 2 e kans. Om hun fout te herstellen.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik gun mensen altijd een 2 e kans. Om hun fout te herstellen.
Maar als ze die niet pakken dan lever ik ze over aan Beschouw.
3 poedels?quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Isiolo het volgende:
Als er zoveel deelnemers zijn, misschien podium wat groter maken ?
Dan is het ook spannender om bij actuele standen
En dan sjimz weer laten jureren zeker? Dan raakt hij nog meer in de war.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Isiolo het volgende:
We kunnen natuurlijk ook deelnemers uitsluitenquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:18 schreef Isiolo het volgende:
woord grapje pikken ( Rumille) is ook een poedelquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:31 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Gert Jan stevent af op de trainer vacature bij PSV.
quote:Op donderdag 29 januari 2009 00:03 schreef daankes het volgende:
sezten is standaard poedel, ook al heeft ie de beste onderschrift.
Rot toch op man, ik had die geneens gezien.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:33 schreef Isiolo het volgende:
[..]
woord grapje pikken ( Rumille) is ook een poedel
Hey, ik had al een UWV grap!quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:03 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Persconferentie FC UWV
Dat betekend dus dat het te voor de hand liggend is om daar je onderschrift op te baserenquote:
Of dat er meer mensen een briljante ingeving hebben.quote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Starzky het volgende:
[..]
Dat betekend dus dat het te voor de hand liggend is om daar je onderschrift op te baseren
Dat dusquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat er meer mensen een briljante ingeving hebben.
Of dat er een 1 briljante ingeving heeft, en de andere hem kopieert, maar genoeg hieroverquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of dat er meer mensen een briljante ingeving hebben.
Hey ik had al een Tempo Team grapquote:Op donderdag 29 januari 2009 15:21 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
'''Het waren 17 fantastische wedstrijden"
Pasen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang gaan we deze keer op DivineJester wachten?
Wie laat die eikel steeds winnen?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoe lang gaan we deze keer op DivineJester wachten?
quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
Een kleine ramp welteverstaan.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alweer jij. sjimz is een ramp voor dit topic.
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:39 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maakt niet uit, zolang ik de punten maar binnen sprokkel.
Ja maar onder MvB zat hij zelfs een keer bij de Nederlandse selectie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Je weet toch wat Hans Westerhof zei over Sprockel?
Stuur ik een matig onderschrift in, win ik weer, uitslag komt zo.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie laat die eikel steeds winnen?
quote:-Ruud-
-''Het waren 17 fantastische wedstrijden"-
quote:-Rumille-
-Huub Stevent af op record adem inhouden.-
quote:-SCH-
-Stevens: "Als je nog hulp nodig hebt bij de verbouwing van je huis Gert Jan...."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Starzky-
-Stevens legt stap voor stap uit hoe je moet juichen als Lazovic: [...] en dan doe je je mond zo, maar dan met de speen erin' (voorlopig)-
Dat was geen onderschriftquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:13 schreef DivineJester het volgende:
Beschouw balanceerde op het poedelrandje door de jury eikel te noemen.
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeurenquote:Op donderdag 29 januari 2009 22:22 schreef sezten het volgende:
De jury was hoe de jury zijn eigen winnende onderschrift vond.
Je had moeten durven.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:27 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Hee, je hebt niet eens de poedel, niet zeuren
quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef Starzky het volgende:![]()
![]()
nu kan ik de jury ook wel met een gerust hart een eikel noemen
Da nie mag nie.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:37 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Moet ik alsnog een erratum plaatsen???
Oeps, Sjimziequote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojuryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojury
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:15 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen Waterman, ik ben een weegschaal
Hoe dan ook, het blijft jatwerk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik vond zijn houding beter bij een weegschaal passen.
Aww, wil je ook een keertje jureren?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef sezten het volgende:
Als Suijk niet op het podium staat hé...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
quote:
If you cant beat them, join themquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aww, wil je ook een keertje jureren?![]()
[..]
[..]
Dat was ook het idee achter het terug op zwart gaan toch?quote:
Nee, daar ben ik nog te jong voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ook het idee achter het terug op zwart gaan toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
Er zijn ondertussen meer horoscoop-woordspelingen gemaakt dan andere onderschriftenquote:
Jury ziet wel wie de eerste was. Rest is allemaal gejat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen meer horoscoop-woordspelingen gemaakt dan andere onderschriften
Nee, de jury vindt dan dat je een grote slurf hebt. Dat heeft met plagiaat waarschijnlijk niks te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jury ziet wel wie de eerste was. Rest is allemaal gejat.
Die zou laat zijn. Maar dit is wel erg tijdrekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:50 schreef sezten het volgende:
Jury..
Nummer 2 of 3 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zou laat zijn. Maar dit is wel erg tijdrekken.
quote:-sjimz-
-Ik ben geen Waterman, ik ben een weegschaal-
quote:-BB-King-
-Waterman viert 1000ste tegendoelpunt in carriere-
quote:-FritsVanEgters-
-Vliegende Keeper-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits-
-Eerste tekenen van homofilie op het veld zichtbaar-
Vond ik ook eerlijk gezegd.quote:
2) echt niet aardig, dom en voor de hand liggend. 1 en 3 gingen wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef sezten het volgende:
1 Dom, voor de hand liggend, niet leuk.
2 Wel aardig.
3 Slecht gejat
Do I need to say more?
Ohja, mijn onderschrift was podium
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:39 schreef Beschouw het volgende:
Blij trouwens dat Bayswater weer ff terug is. Zijn foto was zoveel beter dan die waarmee het nu moeten doen.
quote:
Ik zie dat beest nu pas.quote:
Derde bedoel je.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:39 schreef Beschouw het volgende:
Kut SCH. Jatwerk belonen met eerste plek slaat werkelijk alles.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:39 schreef Beschouw het volgende:
Kut SCH. Jatwerk belonen met eerste plek slaat werkelijk alles.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
C1000 beëindigt piekenactie
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:51 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
C1000 beëindigt piekenactie
quote:
Natuurlijk niet, jouw onderschrift is natuurlijk gewoon geinspireerd door het andere onderschrift en heeft ook nog een andere betekenis! Beëindigt is iets totaal anders dan start.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:52 schreef Beschouw het volgende:
Voor jury: mijn onderschrift is NIET gejat.
Ik begin bijna te denken dat je het serieus meentquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:52 schreef Beschouw het volgende:
Voor jury: mijn onderschrift is NIET gejat.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:53 schreef Rumille het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, jouw onderschrift is natuurlijk gewoon geinspireerd door het andere onderschrift en heeft ook nog een andere betekenis! Beëindigt is iets totaal anders dan start.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:53 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik begin bijna te denken dat je het serieus meent
quote:-EnGCatjuh -
-Pieckenhagen: "Die muurtjes bij vrije trappen kunnen wel wat decoratie gebruiken."-
quote:-Blawh-
-Toch iets om in te lijsten bij Heracles.-
quote:-Breach-
-"Carričre met Piecke en dalen alsnog geeërd"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Rumille-
-Verlate kerstaankoop Heracles binnen.-
Wat?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
De eerste de beste! Perfect gepaste naamgrap.
Trema op de verkeerde e vergeef ik je.![]()
De eervolle vermeldingen gaan dit keer naar Isiolo en SCH.![]()
Van de poedel kon ik echt geen chocola maken![]()
sezten blijft het niveau van de poedel ontstijgen
Ah oké. Die link had ik inderdaad niet gelegd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:13 schreef Rumille het volgende:
[..]
Wat?!
Kerst -> Piek -> Pieckenhagen?
Zo raar vond ik hem niet.
Dank jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:16 schreef Starzky het volgende:
goede jury, miss nummer 3 nog op 1, maar hier kan ik mee leven
Ik vind ze alle drie erg sterk.quote:
Maar hij houdt een shirt omhoog alsof hij wordt gepresenteerdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ah oké. Die link had ik inderdaad niet gelegd.
Maar dan nog slaat ie niet op deze foto.
Hij speelt al best lang bij Heracles.
Gepresenteerd door de koffiejuffrouw en de schoonmaakster?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:26 schreef Rumille het volgende:
[..]
Maar hij houdt een shirt omhoog alsof hij wordt gepresenteerd.
Zo kan je elk onderschrift wel neerhalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Gepresenteerd door de koffiejuffrouw en de schoonmaakster?![]()
En volgens mij is het shirt bij een presentatie meestal niet ingelijst.
Dank je voor je eervolle vermeldingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
De eerste de beste! Perfect gepaste naamgrap.
Trema op de verkeerde e vergeef ik je.![]()
De eervolle vermeldingen gaan dit keer naar Isiolo en SCH.![]()
Van de poedel kon ik echt geen chocola maken![]()
sezten blijft het niveau van de poedel ontstijgen
Dat is niet mijn bedoeling, maar ehm ja... het is nu eenmaal de poedel en jij wilde uitleg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Rumille het volgende:
[..]
Zo kan je elk onderschrift wel neerhalen
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Dank je voor je eervolle vermelding
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Ik vond vooral nummer 2 en 3 sterk!
Piek-> Pieckenhagen is geen denkstapquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ook.
En @ Rumille: als je meer dan 1 denkstap nodig hebt, is het meestal geen geslaagde woordgrap.
Jawel. En die van Kerst naar Piek helemaal.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:30 schreef Rumille het volgende:
[..]
Piek-> Pieckenhagen is geen denkstap
Misschien als Sezten een onderschrift voor hem wil plaatsenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, SCH de poedel graag. Dank u.
Opruiing, strafpuntenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef Rumille het volgende:
Oh ja, SCH de poedel graag. Dank u.
Nouja..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:03 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Misschien als Sezten een onderschrift voor hem wil plaatsen
Bayswater doet weer meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:18 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding ]
Pranjic: Zie je wel dat mijn duim helemaal in je oog kan?
quote:Op zondag 1 februari 2009 02:02 schreef Snakey het volgende:
Rumille, doodsverwensingen, off topic, 48 uur.
Hij postte net anders gewoon in het Ajax topicquote:Op zondag 1 februari 2009 11:32 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat een kneusHij heeft niets van jouw geleerd zusje
Ik zal het even mee naar achter nemenquote:
Klopt inderdaad. Ik vroeg me ook al af waarom. Beetje jammer dat hij z'n titel niet verdedigt.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:51 schreef Breach het volgende:
Ligt het trouwens aan mij, of zie ik Gordon_Shumway nooit meer meedoen?
Gefeliciteerd, maar waar is je traktatie?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Blawh het volgende:
Zal ik mijn verjaardag maar even onderbreken voor een vakkundige uitslag, veels te lang geleden dat dit talent z'n waarde-oordeel heeft mogen geven.
Feliquote:Op zondag 1 februari 2009 22:50 schreef Blawh het volgende:
Zal ik mijn verjaardag maar even onderbreken voor een vakkundige uitslag, veels te lang geleden dat dit talent z'n waarde-oordeel heeft mogen geven.
Weet je met poedels om te gaan?quote:Op zondag 1 februari 2009 22:49 schreef Book_Machoak het volgende:
Bij deze ken ik geen leuke verzinnen... Maak de volgende ronde dan maar mijn debuut.....
quote:Op zondag 1 februari 2009 22:52 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, maar waar is je traktatie?
quote:Op zondag 1 februari 2009 23:26 schreef sezten het volgende:
[ afbeelding ]
Groeten uit de rimboe terug op TV.
Bedankt alvast Frits
Helaas pindakaas, verkeerde foto.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans gaat incognito naar zijn clubje
sezten telt niet mee toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, verkeerde foto.
helaas pindakaas, winnaar kiest fotoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, verkeerde foto.
Ik had eerst allebei gepost, met de strenge aanbeveling dat foto 1 gekozen moest worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:49 schreef daankes het volgende:
[..]
helaas pindakaas, winnaar kiest fotoen niet sezten
dus wat gaan we doen ;p?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had eerst allebei gepost, met de strenge aanbeveling dat foto 1 gekozen moest worden.![]()
![]()
Dus de poedel is al vergeven.
Foto 2 (sunderland dus), sezten poedel. Regels zijn regels.quote:
Je hoort nog van men advocaat, dit vind ik niet kunnen!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foto 2 (sunderland dus), sezten poedel. Regels zijn regels.
Zet die 2de er godverdomme dan ook niet neer slimmerik. Er MOETEN niet persee 2 of meer foto's staanquote:
Jouw onderschrift is zeker geen podium en dat weet ik nu al ook al zijn er nog niet eens drie onderschriften.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Zet die 2de er godverdomme dan ook niet neer slimmerik. Er MOETEN niet persee 2 of meer foto's staan
Dus geef jezelf maar de poedel![]()
Mijn onderschrift is trouwens podium en ja, dat weet ik nu al.
Heb je toch nog wat geleerd gisterquote:Op maandag 2 februari 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is zeker geen podium en dat weet ik nu al ook al zijn er nog niet eens drie onderschriften.![]()
En ik zal in het vervolg één foto plaatsen. Met dank aan jou.
Geen probleem Jan Willem, als je ons nog even vertelt wat dat 'iets serieus' preceis behelsdequote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Mijn oprechte excuses voor het niet jureren. Er kwam op het laatste moment iets serieus tussen en ik heb daardoor eigenlijk niet meer aan jullie gedacht. Sorry.
Hey Japie, je moet privé en niet privé gescheiden houden op een internetforumquote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen probleem Jan Willem, als je ons nog even vertelt wat dat 'iets serieus' preceis behelsde
Mijn poedel is al gestoomd voor de prijsuitreiking vandaag.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Starzky het volgende:
ik ga maar met mijn poedel wandelen, miss doe ik dan nog wat inspiratie op.... Loop je ook mee Setzen, of zal ik jou honden even komen ophalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |