quote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojuryquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:49 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een homojury. Had verwacht toch wel minstens op het podium te eindigen. Daar staan nu allemaal inkoppertjes...
Helaas.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 11:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is een homojury? Als je het als scheldwoord gebruikt, dan is er vandaag weer een homojury. Zo niet is er vandaag ook een homojury
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 08:15 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben geen Waterman, ik ben een weegschaal
Hoe dan ook, het blijft jatwerk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Jazeker, maar ik vond zijn houding beter bij een weegschaal passen.
Aww, wil je ook een keertje jureren?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:11 schreef sezten het volgende:
Als Suijk niet op het podium staat hé...
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
quote:
If you cant beat them, join themquote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Aww, wil je ook een keertje jureren?![]()
[..]
[..]
Dat was ook het idee achter het terug op zwart gaan toch?quote:
Nee, daar ben ik nog te jong voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:32 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat was ook het idee achter het terug op zwart gaan toch?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 13:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht verzonnen!
Er zijn ondertussen meer horoscoop-woordspelingen gemaakt dan andere onderschriftenquote:
Jury ziet wel wie de eerste was. Rest is allemaal gejat.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er zijn ondertussen meer horoscoop-woordspelingen gemaakt dan andere onderschriften
Nee, de jury vindt dan dat je een grote slurf hebt. Dat heeft met plagiaat waarschijnlijk niks te maken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Jury ziet wel wie de eerste was. Rest is allemaal gejat.
Die zou laat zijn. Maar dit is wel erg tijdrekken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:50 schreef sezten het volgende:
Jury..
Nummer 2 of 3 dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Die zou laat zijn. Maar dit is wel erg tijdrekken.
quote:-sjimz-
-Ik ben geen Waterman, ik ben een weegschaal-
quote:-BB-King-
-Waterman viert 1000ste tegendoelpunt in carriere-
quote:-FritsVanEgters-
-Vliegende Keeper-
De opmaak is hier te vinden.quote:-vrolijke-frits-
-Eerste tekenen van homofilie op het veld zichtbaar-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |