Helaas pindakaas, verkeerde foto.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:43 schreef daankes het volgende:
[ afbeelding ]
Ron Jans gaat incognito naar zijn clubje
sezten telt niet mee toch?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, verkeerde foto.
helaas pindakaas, winnaar kiest fotoquote:Op zondag 1 februari 2009 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, verkeerde foto.
Ik had eerst allebei gepost, met de strenge aanbeveling dat foto 1 gekozen moest worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:49 schreef daankes het volgende:
[..]
helaas pindakaas, winnaar kiest fotoen niet sezten
dus wat gaan we doen ;p?quote:Op zondag 1 februari 2009 23:54 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik had eerst allebei gepost, met de strenge aanbeveling dat foto 1 gekozen moest worden.![]()
![]()
Dus de poedel is al vergeven.
Foto 2 (sunderland dus), sezten poedel. Regels zijn regels.quote:
Je hoort nog van men advocaat, dit vind ik niet kunnen!quote:Op zondag 1 februari 2009 23:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Foto 2 (sunderland dus), sezten poedel. Regels zijn regels.
Zet die 2de er godverdomme dan ook niet neer slimmerik. Er MOETEN niet persee 2 of meer foto's staanquote:
Jouw onderschrift is zeker geen podium en dat weet ik nu al ook al zijn er nog niet eens drie onderschriften.quote:Op maandag 2 februari 2009 00:53 schreef sezten het volgende:
[..]
Zet die 2de er godverdomme dan ook niet neer slimmerik. Er MOETEN niet persee 2 of meer foto's staan
Dus geef jezelf maar de poedel![]()
Mijn onderschrift is trouwens podium en ja, dat weet ik nu al.
Heb je toch nog wat geleerd gisterquote:Op maandag 2 februari 2009 00:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jouw onderschrift is zeker geen podium en dat weet ik nu al ook al zijn er nog niet eens drie onderschriften.![]()
En ik zal in het vervolg één foto plaatsen. Met dank aan jou.
Geen probleem Jan Willem, als je ons nog even vertelt wat dat 'iets serieus' preceis behelsdequote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef Breach het volgende:
Mijn oprechte excuses voor het niet jureren. Er kwam op het laatste moment iets serieus tussen en ik heb daardoor eigenlijk niet meer aan jullie gedacht. Sorry.
Hey Japie, je moet privé en niet privé gescheiden houden op een internetforumquote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Geen probleem Jan Willem, als je ons nog even vertelt wat dat 'iets serieus' preceis behelsde
Mijn poedel is al gestoomd voor de prijsuitreiking vandaag.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef Starzky het volgende:
ik ga maar met mijn poedel wandelen, miss doe ik dan nog wat inspiratie op.... Loop je ook mee Setzen, of zal ik jou honden even komen ophalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |