In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elke avond rond acht uur een uitslag is de opzet.
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.
Die hadden ongelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boos
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.quote:
en woordgrapjes over doedelzakken zijn eigelijk ook niet grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
Ja sorry. Ik heb mn overwinning iets te hard gevierd... met iemand jou niet geheel onbekend trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.
Als die het niet doet doet Isiolo het meestal![]()
Jury is bevooroordeeldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Sssssttt... anders gaan ze nog zeggen dat het vriendjespolitiek is nadat ik vanavond heb gewonnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:15 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb mn overwinning iets te hard gevierd... met iemand jou niet geheel onbekend trouwens
Zie je wel, hij was me al voor.quote:
Ja, ga een beetje aan de oproep van de jury voldoen ofzoquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:18 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Er is voor ADO genoeg werk aan de Zwinkels
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:41 schreef Isiolo het volgende:
[ afbeelding ]
Toon gezet door Hongaarse Doedelzsák
quote:sezten
Zwinkels kan zijn portemonnee niet meer vinden terwijl Dzsudzsák er als een haas vandoor gaat op de motor
quote:EnGCatjuh
ADO maakt knieval voor PSV
quote:sjimz
Er is voor ADO genoeg werk aan de Zwinkels
De opmaak is hier te vinden.quote:Lamzak_
Ook Zwinkels raakt aan de scheit bij het geluid van doedelzak.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Grulez het volgende:
Een soort van aanmoedigingsprijs voor sezten![]()
Ruud en mezelf achter sjimz, als ik niet op mezelf mocht stemmen Blawhquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Grulez het volgende:
Wie had je dan gedaan? Ik heb de minst slechte uitgekozen. Zoveel inzendingen waren er ook niet.
Debuterende jury, hij moet het nog lerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
De rest mag zich de 3e plek van sezten persoonlijk aanrekenen.
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:48 schreef sjimz het volgende:
Hey ik heb gewonnen.
Nu kan ik sezten weer al bij voorbaat de poedel geven.
PI's zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!
Doei.
Te-groot-ego-persoontje.
Hij moet zijn lengte toch ergens mee compenserenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:50 schreef sezten het volgende:
[..]
Hé wat leuk, hé kan ik weer op je gaan schelden, hé lekker sfeertje hier!
Doei.
Te-groot-ego-persoontje.
Die PI zegt niks.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
PI's zijn blijkbaar ook niet meer wat ze geweest zijn
Ik vond deze wel potentie hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef sjimz het volgende:
Iemand een leuke foto?
Voordat ik er eentje plaats.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:56 schreef Breach het volgende:
[..]
Hij moet zijn lengte toch ergens mee compenseren
Ohja, dat is zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dan krijgen we weer tien grappen over vliegen
Kutquote:
Goulasht en een rijmpje... ja niet echt m'n ding.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ruud en mezelf achter sjimz, als ik niet op mezelf mocht stemmen Blawh
Jureren ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Goulasht en een rijmpje... ja niet echt m'n ding.
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Dan kiezen jullie zo'n kut photoshop foto uit.
Kut jury zal dan ook volgen!
graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer mee![]()
Jij bent jury dus zorg dan voor een goeie foto
Jij houdt ook niet van photoshops hè?quote:
Als er een verhaal in zit en fanatasie, niks mis meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie foto's sjimz![]()
Ik laat nu iemand anders wel het spits afbijten![]()
[..]
Jij houdt ook niet van photoshops hè?
heheh. ja het is maar net wat je zoekt in een onderschrift. Ik heb meer met dubbelzinnigheden en woordkeuzes, dan woordgrapjes.quote:
Moet je eerst winnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Meen het volgende:
Misschien leuke foto voor de ronde hierna:
[ afbeelding ]
Hoeft niet persé, een andere winnaar kan die foto ook kiezen.quote:
Er gebeurt inderdaad vrij weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef Beschouw het volgende:
Wat moet je nou verzinnen bij deze foto?
"PSV trekt wit weg bij het zien van achterstand op AZ."quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef Grulez het volgende:
heheh ik weet niks te verzinnen, dus ik was even op vuist aan het zoeken![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL304&q=vuist&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D
Ik wil eigenlijk iets doen met de handreiking van Amrabat en hardhandig geweigerd of wit wegtrekken, maar er komt niks![]()
Hoelang duurt bij jouw een dag ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Hé, daar gaat Huub. Doei!''
Die moet je eigenlijk mixen met je huidig onderschriftquote:
Neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
Eeeeeh...is dit niet die competitie waar dan in de avond een jury een uitslag komt posten?
quote:-EnGCatjuh -
-Marokkaan op Hollandse manier van shirt beroofd.-
quote:-TheVulture -
-
Amrabat: "kijk jongens, als ik mijn vuist aan de linkerkant uit de foto steek komt ie rechts weer tevoorschijn"-
quote:-Ruud -
-Politie grijp goaltjesdief in de kraag
"Nee, hij was het", aldus Amrabat wijzend naar Affelay-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-''Hé, daar gaat Huub. Doei!''-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |