Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:57 schreef SCH het volgende:
Grappen over het gras in de Arena vind ik wel heel erg eh...............geweest
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet ik het dan over Sneijder hebben die in die modder verzopen is?
je had geeneens de poedelquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:00 schreef sezten het volgende:
[..]
Net zo kut als de jury, dus de balans is er.
Kijk is beter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:16 schreef Starzky het volgende:
[..]
je had geeneens de poedelMaar nu staat het denk ik wel vast wie hem deze keer krijgt
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Kijk is beter.![]()
Ik moet nu weg, doei.
Net als alle Sneijder aftreksels?quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef Starzky het volgende:
[..]
![]()
Had ik verkeerd gekeken, maar het was eigelijk ook wel een waardeloos onderschrift
ha-haquote:Op vrijdag 6 februari 2009 06:45 schreef Ruud het volgende:
[ afbeelding ]
"Laat ik deze maar gauw verwisselen voor motorhandschoenen, anders krijgt sezten alwéér de poedel"
In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:28 schreef FritsVanEgters het volgende:
Elke avond rond acht uur een uitslag is de opzet.
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boosquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:42 schreef SCH het volgende:
[..]
In principe tussen 18.00 en 20.00 uur is de afspraak.
Die hadden ongelijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen ik voor het eerst moest jureren deed ik het om iets over zes en toen werden er een paar boos
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.quote:
en woordgrapjes over doedelzakken zijn eigelijk ook niet grappigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:07 schreef Grulez het volgende:
Tis ook een lastige foto. Het is duidelijk dat hij het formaat van SCH dr borsten aangeeft, alleen om daar nou een onderschrift over te maken.
Ja sorry. Ik heb mn overwinning iets te hard gevierd... met iemand jou niet geheel onbekend trouwensquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Normaal plaatst de winnaar een nieuwe foto.
Als die het niet doet doet Isiolo het meestal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |