Jureren ook niet.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Goulasht en een rijmpje... ja niet echt m'n ding.
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef sjimz het volgende:
Dan kiezen jullie zo'n kut photoshop foto uit.
Kut jury zal dan ook volgen!
graagquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil best nog een andere foto, maar jij zei ik bemoei me er niet meer mee![]()
Jij bent jury dus zorg dan voor een goeie foto
Jij houdt ook niet van photoshops hè?quote:
Als er een verhaal in zit en fanatasie, niks mis meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mooie foto's sjimz![]()
Ik laat nu iemand anders wel het spits afbijten![]()
[..]
Jij houdt ook niet van photoshops hè?
heheh. ja het is maar net wat je zoekt in een onderschrift. Ik heb meer met dubbelzinnigheden en woordkeuzes, dan woordgrapjes.quote:
Moet je eerst winnenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:32 schreef Meen het volgende:
Misschien leuke foto voor de ronde hierna:
[ afbeelding ]
Hoeft niet persé, een andere winnaar kan die foto ook kiezen.quote:
Er gebeurt inderdaad vrij weinig.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:08 schreef Beschouw het volgende:
Wat moet je nou verzinnen bij deze foto?
"PSV trekt wit weg bij het zien van achterstand op AZ."quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:14 schreef Grulez het volgende:
heheh ik weet niks te verzinnen, dus ik was even op vuist aan het zoeken![]()
http://www.google.nl/search?source=ig&hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL304&q=vuist&btnG=Google+zoeken&meta=lr%3D
Ik wil eigenlijk iets doen met de handreiking van Amrabat en hardhandig geweigerd of wit wegtrekken, maar er komt niks![]()
Hoelang duurt bij jouw een dag ?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:31 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
''Hé, daar gaat Huub. Doei!''
Die moet je eigenlijk mixen met je huidig onderschriftquote:
Neequote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
Eeeeeh...is dit niet die competitie waar dan in de avond een jury een uitslag komt posten?
quote:-EnGCatjuh -
-Marokkaan op Hollandse manier van shirt beroofd.-
quote:-TheVulture -
-
Amrabat: "kijk jongens, als ik mijn vuist aan de linkerkant uit de foto steek komt ie rechts weer tevoorschijn"-
quote:-Ruud -
-Politie grijp goaltjesdief in de kraag
"Nee, hij was het", aldus Amrabat wijzend naar Affelay-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-''Hé, daar gaat Huub. Doei!''-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |