Of Aboutaleb-foto's.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:53 schreef sezten het volgende:
Met actuele foto's kom je altijd weer op een Ajax of Feyenoord foto, omdat deze clubs nu eenmaal veel aan bod komen![]()
Word lekker saai zo dan
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik zie veel Ajax en Feyenoord langs komen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of Aboutaleb-foto's.![]()
De middelvinger van Ron Jans, Pélé en Ronaldo, het gat in het hek, enzovoorts.
Je hebt gewonnen, jij bent morgen jury.quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:26 schreef BB-King het volgende:
[ afbeelding ]
Marco: "Gaan jullie eens iemand anders aan het lijntje houden... er zijn grenzen!"
Had ik ook bedachtquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:59 schreef Joesse het volgende:
[ afbeelding ]
Van Basten: "Kom op man, wat doe je nou? Nu gaat die gast daar me weer uitmaken voor pannenkoek!"
als we toch voor de eerste foto gaan verander ik het morgen wel
Je mag maar 1 onderschrift plaatsen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]
Het is toch maar een spelletje?
of
Of het slecht gaat? Stevens zij dat we nu in de finales komen!
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.quote:
Heel goed, haal je dan nu die afschuwelijke spelfout nog even wegquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.
Hmmm sorry had die tweede van je niet gezienquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Aagzezien bovenstaande ook al het'spelletje' grapje jat?nee niet jatten maakte, heb ik er een verwijderd.
Jeuzus. Ik denk dat ik die poedelprijs nu wel in de zak heb.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel goed, haal je dan nu die afschuwelijke spelfout nog even weg
Geeft niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hmmm sorry had die tweede van je niet gezien...
Martin Gaus?quote:Op woensdag 4 februari 2009 01:05 schreef sezten het volgende:
[..]
Uitzonderingen daar gelaten, maar ik zie veel Ajax en Feyenoord langs komen.
Té veel naar mijn zin, maar wie ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |