Volgens mij heb jij ook aardig gescoord, en sjimz.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:05 schreef SCH het volgende:
Trouwens eens een tussenstandje doen na de eerste maand? Ben benieuwd hoeveel Frits voorstaat.
Ik heb de you-tube link al gecheckt.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef sjimz het volgende:
Nu maar hopen dat de jury bekend is met Earth Wind & Fire
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb de you-tube link al gecheckt.![]()
Ik zag het exacte danspasje niet terug.![]()
Het is DivineJesterquote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef Starzky het volgende:
De onderschriften tot nu toe:
[ afbeelding ]
Setzen: Groeten uit de rimboe terug op TV.
EnGCatjuh: Vliegtuig Sunderland staat aan de grond.
Ruud: "Ja, maar wij kunnen beter dansen"
Sjimz: Dance boogie Sunderland
DevineJester: Pose Waterman inspiratie voor Sunderland
Suijk: Regendans iets te goed gelukt, nu overmatige sneeuwval in de buurt van Sunderland
Blawh: De Kabel teistert nu ook Sunderland.
Vrolijke-Frits: Zelfs tegenstanders blij voor record van der Sar
SCH: Repetities "Dancing with the footballers" in volle gang
Rucebo: Sunderland toont zich een ware laagvlieger.
Starzky: Whitehead valt buiten de boot bij de Black Cats
My bad..quote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
Anders post PaRoDiUzZ even door een slotje heen
Nieuwe mod voor VBL ik zeg het je.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef sjimz het volgende:
Anders post PaRoDiUzZ even door een slotje heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga de zware taak maar eens op me nemen..Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:-sjimz-
-Dance boogie Sunderland-
quote:-BB-King-
-Veel spelers van Sunderland dachten dat ze al met één been in de finale stonden"-
quote:-Rucebo-
-Sunderland toont zich een ware laagvlieger.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-sezten-
-Groeten uit de rimboe terug op TV.-
Omdat ik een opmerking maakte over handschoenen.quote:
Dank je. Dat had ik even nodig.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:47 schreef Beschouw het volgende:
Kan wel met jury leven. Ben in milde bui vandaag.
Heb ik ook vaak.quote:
foto is van het beslissende moment ook nog eens... als die kaart blijft staan gaan we gewoon doorquote:
Preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
foto is van het beslissende moment ook nog eens... als die kaart blijft staan gaan we gewoon door
Hij vroeg erom.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef SCH het volgende:
Ik vond de poedel juist een keer wel leuk, doet sezten een keer wat aardigs
quote:Verder ook kutjury uiteraard. Schorsing van 15 foto's.
Dan hoef je alleen een boete van 1000 euro aan mij te betalenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
En als ik nou heel veel spijt betuig dan?
Kanskaart: betaal 1000 euro boete of sla 15 beurten over.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan hoef je alleen een boete van 1000 euro aan mij te betalen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:06 schreef Longmen het volgende:
Tja Marco terugdraaien deed alleen die scheids bij Nederland-Rusland
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef Isiolo het volgende:
Kan niet wachten op een Ajax-Heracles foto
quote:-Starzky -
-
'Wil jij deze kaart ruilen tegen Perez, die heb ik namelijk nog niet...'-
quote:-Beschouw-
-Russen 4 en 22: ''Hé scheids, weet je nog? Die snollen daar in de kleedkamer waren er voor jou hoor. Moeten we ze wegsturen?''-
quote:-BB-King-
-
"Rode kaart? Ga eens ergens anders de communist uithangen, scheids!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zjakkie-
-
Nummer 22 krijgt rood na het maken van een Hitlergroet-
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef Flaccid het volgende:
Wat is poedelprijs? Voor de slechtste?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef Starzky het volgende:
nummer 2![]()
nummer 1 moest ik eerst even bij nadenken, maar vind hem wel origineel
Ik vind marco borsato onderschriften bij een rode kaart al lang niet meer grappig.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Grulez het volgende:
Mijn onderschrift was zeker te diep, sjimz?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij misbruik zal contact opgenomen worden met je provider. In geval van illegale praktijken zal er volledige medewerking worden verleend aan justitie.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Starzky het volgende:
geen ajax foto
Wil de aankomende uren daar niks mee te maken hebben
Actueel gaat voor. Die van jou kan altijd nog wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ie niet al een keer geweest is.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik vond zijn expressie juist zo goed passen bij de tekst. Zijn uitdrukking met het non-verbale gedrag van zijn ploeggenoten was pure poëzie.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik vind marco borsato onderschriften bij een rode kaart al lang niet meer grappig.
Het is dat de poedel al duidelijk was.
Dat zeg ik: Je hebt geluk dat je aan de poedel bent ontsnapt.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:10 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik vond zijn expressie juist zo goed passen bij de tekst. Zijn uitdrukking met het non-verbale gedrag van zijn ploeggenoten was pure poëzie.
Omdat poëzie, verbaal en non-verbaal gedrag naadloos op elkaar aansluiten, heb ik geluk? Jammerquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Je hebt geluk dat je aan de poedel bent ontsnapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |