Dit zegt Hans Mos erover:quote:
http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.htmlquote:Hans Mos: Last question.
Q: can't hear
Hans Mos: If I understand you correctly you look at an interview as a witness statement. Yeah, okay...clear. You are thinking about, if I understand you correctly, the broadcast of mrs. Gielen from Curacao who looked into that subject. We do have that information. At the time there was an effort to question witnesses in America...this succeeded within limits....within limits...that's the case. And we would have liked a lot more information from America but we didn't succeed in that. And we can speculate a long time about why that is the case. I think you have to be very careful with speculating but it is a fact that little information came from there. That is certainly true. That was the last question. Thank you.
Here you go johan :quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Hans Mos de waarheid vertelt ? ha ha
Hans Mos liegt volgens jou?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:41 schreef johan555 het volgende:
Hans Mos de waarheid vertelt ? ha ha
Ik kan me niet voorstellen dat Hans Mos een persverklaring geeft om leugens te vertellen en ga er dus vanuit dat hij, zoals ik eerder schreef, zoveel mogelijk de waarheid heeft verteld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:14 schreef mrBhimself het volgende:
Hans Mos verteld een waarheid. Ik denk niet dat hier ook maar iemand is die over voldoende informatie beschikt om te kunnen beoordelen of het dè waarheid is.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.
”.quote:On June 24th, 2005, around 15:35, the suspect S.S. KALPOE, man, was interrogated more closely.
On the day of May 30th, 2005 around 01:50 (‘ten to two’), after my brother Deepak and I had dropped off Joran and the missing girl at the beach north of the Marriott, I had no personal contact and I believe also no telephone contact with Joran. On the mprning of Tuesday May 31st, 2005, I sent a message to Joran. On Wednesday June 1st, 2005 after I had driven around with the police, I called my brother Deepak and together we went to meet Joran at the Racquet club. In the evening hours at around 09:30, I went with my brother Deepak to Joran’s apartment. His father and mother were with him and we told them the made-up story of the Holiday Inn. What I noticed was, that each time that my brother Deepak and I were visiting with Joran, his father Paul was there or joined us, so we could talk with Joran alone. The father Paul told us that we could be interrogated as suspects also after we’d been heard as witnesses. I can also sate that there was one occassopm where I was with my brother Deepak, Joran and his father, that Joran said: “if a body is found that we are in big trouble”. My brother and I then told Joran that it’s impossible since we hadn’t done anything wrong. Joran then said laughing, “Yes, yes you are right
Allemaal mogelijk mrB, net zoals de Alabama kids heel aardig zouden kunnen weten wat er gebeurd is en dat Beth en Jug kunnen weten wat er gebeurd is.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:50 schreef mrBhimself het volgende:
Naast Joran en zijn vader, zullen ook de broertjes Kalpoe heel aardig weten wat er exact gebeurd is. Ik ga er van uit dat ook de moeder van Joran en de moeder van de broers aardig op de hoogte zullen zijn.
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.
Toen het filmpje is gemaakt waren de computergegevens nog niet bekend.
Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
Satish weer weggegaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:
[..]
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.
Het kan ook zijn dat een van de twee thuis was en niet beiden
He wat gek, want ik zie jou wel allemaal dingen beweren bassie, is dat dan niet gebaseerd op feiten??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef bastibro het volgende:
Feiten? Nee hOOr. Feiten hebben we maar weinig in deze hele zaak.
quote:Furthermore the two brothers – who were considered suspects until 18 December 2007- but that were set aside by Jorans’ statement of not knowing anything, have been heard as witnesses. And also Patrick van der Eem – known by you by now- was questioned twice during his stay on Aruba as a witness.
Het probleem met mij op dit forum is vermoedelijk dat helemaal niets mij goed uitkomt. Het gaat mij om de waarheid, wie betrokken is en wat er gebeurd is, maakt mij niet uit. Ik ben erg geïnteresseerd geraakt maar heb geen enkel belang: ik ben geen partij, ken geen betrokkenen, ken geen betrokken journalisten, dus als de Kalpoe's betrokken zijn, zijn ze betrokken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:24 schreef mrBhimself het volgende:
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
Ik geloof helemaal niets van wat Joran zegt. Hij is en blijft (voorlopig) een verdachte en die mag zeggen en liegen wat hij wil. Tot zijn uitpraken te controleren zijn op basis van echte feiten zijn voor mij alle theoriën en scenaruio's nog mogelijk. Behalve het 'grote Aruba coverup scenario', dat is een leuk verhaal maar staat m.i. ver bezijden de waarheid of enige matige van realisme.
ik ook nog nooit gezien kijk zeker te weinig cnnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:30 schreef yyentle het volgende:
[..]
Bedankt voor het filmpje Bastribo, had het nog nooit gezien.
Toen het filmpje is gemaakt waren de computergegevens nog niet bekend.
Uit de, na dit filmpje gemaakte, bekend geworden computergegevens blijkt dat Deepak en Satish al rond 02.00 uur thuis waren: dat zijn feiten.
quote:natalee heeft zich in de auto bedacht toen joran te handtastig werd. zei gewoon ik wil het niet, een jongen zoals joran begrijpt dat niet dus dan maar lesbo en gewoon doorgaan met z'n drieen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook
He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.quote:maar wat zegt die moeder van de kalpoe's eigenlijk ???
Thanks mrB.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef mrBhimself het volgende:
Er zijn weer een paar acteurs bekend van de Holloway film die dit jaar moet uitkomen. Klik hier voor de complete cast. Wie Joran gaat spelen is nog niet bekend overigens.
wat wij van de computers gegevens weten zijn geen feiten hoor, joran kan namelijk niet om 22:36 op 29 may 2005 uitloggen. de computer gegevens laten zien dat er gelogen wordt maar niet het feit dat joran op 29 mei 2005 achter de pc zat. zo ook de computer van deepak , nog nooit een gegeven daarvan gezien dus het is helemaal geen feit dat hij om 2:00 achter de pc zit, dat hebben we van horen zeggen van advocaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat de computergegevens niet kloppen, terwijl dit toch echt feiten zijn, vervolgens zeg je dat een van de jongens later is teruggegaan, (terwijl Satish een eigen kamer heeft zonder computer dus niet wist dan Joran Deepak mailde en belde) en nu zeg je dat ze met z'n drieen in de auto zijn doorgegaan.
Welke van de voor jou logischescenario's is het nou? Allebei tegelijk?
![]()
Je legt dus, net als een paar andere posters, gewoon de feiten met ondersteunend bewijs naast je neer?
wat een raar stukje van die moeder :quote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.
Zijn de filmmakers vriendjes van Dr. Phil?
De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef duikkie het volgende:
[..]
wat noem je ondersteunend bewijs ?? toch geen verklaringen hoop ik
In het interview is maar een HALVE ZINquote:maar waar verklaard moeders kalpoe dat satisch lekker lag te slapen in zijn bed ??? uit het cnn filmpje kan ik het niet halen, ze heeft het over deepak en zijn auto. maar ja wat is een verklaring van een liefhebbende moeder waard, ze heeft het vast gehoord van paul van de sloot
Deze.........bbrrrrrr :quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Welke oprecht verdrietige moeder doet nou zoiets?![]()
nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.![]()
![]()
[..]
In het interview is maar een HALVE ZINte horen: het is overduidelijk dat er door de televisiemakers een stuk zin is uitgeknipt. Zegt ze in het stukje afgeknipte zin misschien iets over Satish?
![]()
Beth Holloway en haar racistenclub vinden het niet erg om geld te vangen door oplichting en verknipping van interviews. Deed Dr. Phil toch ook?
Dussss, je weet niet wat Deepaks moeder nog meer zegt he!![]()
![]()
Psss, Duikkie: de beschuldigingen levend houden doet de kassa van Beth Holloways rinkelen. Als er geen groepsverkrachting was vervalt een spannend verhaal together with loads of moneys, get it?![]()
ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Duikkie,
Vond jij het niet gek dat Beth Holloway zich liet filmen direkt na de uitzending van Peter R?
Heb je haar reactie gezien?![]()
Welke oprecht verdrietige moeder doet nou zoiets?![]()
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef duikkie het volgende:
[..]
nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,
nou maakt wel wat uitquote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
Je hebt inderdaad niets aan door Amerikanen en vrienden van Beth Holloway verknipte interviews Duikkie!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
nou maakt wel wat uit, en de reporter zegt ook dat de moeder dat ook bevestigd ( als mijn engels goed genoeg is) alleen wat we horen slaat nergens op, de moeder beweerd niet dat deepak in zijn kamer was ze zegt alleen dat ze even keek.
ik hoor haar ook geen tijden noemen, dus kortom, je hebt er helemaal niets aan, wat wel vaker het geval is in deze zaak. het is dus geen bewijs dat deepak en satisch thuis waren om 2:00 dat is wat ik zeg
Inderdaad er wordt nogal wat gerommeld met tapes in deze zaak :quote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooit
Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.quote:Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family. It concerned a fisherman, who claimed that
that in the night of the disappearance of Natalee Holloway a large knife was stolen from one of the Fisherman's huts while at the same time a large crab cage was missing that at least was there until the month of April. You know this story. The owner of the crab cage was also interviewed as a witness by the Police, that hadn’t happened before, but stated that the concerning cage wasn’t at the huts but at his home. The fisherman was initially approached and questioned, so he stated, by mrs. Holloway who was accompanied by local press. The identity of this man was never revealed to the police. For us he was an unknown witness. It was because the Persistence ship at that time was searching for that mentioned cage and the OM started talking about this during a conversation with the father of Natalee Holloway, Dave Holloway, which lead to the identity of the witness….who was approached by the police then. Mind you, that happened just about 3 years after the girl disappeared. Only then the identity of this man was known.
ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef yyentle het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.
Ze had het ook kunnen weigeren: zo simpel is het.
En dan dit:
Mr. Hans Mos, officier van justitie in Aruba vertelt:
[..]
Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.![]()
Eigen richting gedreven door eigen belang?
Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.
als gewone mensen wel bepaalde mensen kunnen vinden en politie niet
wat particulieren doen is een zaak van hunzelf, het is de politie die er op toe moet zien dat als het relevant of schadelijk is in te grijpen. en is beetje onzin dat hans mos dat nu pas zou weten , zo groot is dat eiland niet he, beetje vreemd weerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".
Beth Holloway gaat zonder de politie in te lichten samen met de geldwolven en de racisten "op zoek" naar de kooi: dit terwijl de kooi bij de visser thuis staat.
Drie jaar later hoort Hans Mos hier pas van.![]()
Is dit een "misverstand" of is hier iets anders aan de hand.![]()
Heeft de visser Beth Holloway nooit op de hoogte gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij hem thuis stond?
Of doet Beth Holloway of ze nooit op de hoogte is gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij de visser thuisstond.
Gek he Duikkie!
Ik begrijp wel waarom Beth iedereen beschuldigt: jij ook?
ik denk dat jij iets anders denk dan ikquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:
Ik begrijp wel waarom Beth iedereen beschuldigt: jij ook?
Wij denken zeker verschillend Duikkie!quote:Op maandag 2 februari 2009 20:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik denk dat jij iets anders denk dan ik, want ook ik weet waarom beth iedereen beschuldigt
welles/nietes heeft er niet zoveel mee te maken, en ik ben bang dat ondanks hans mos deze zaak zal sluiten het nooit stil zal zijn rond JORAN en natalee holloway, zoals ik al vaker schreef , joran is nog jong en zal heel lang heel vaak last van deze zaak hebben, dat heb je als je liegt,quote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wij denken zeker verschillend Duikkie!
Ik ga af op de paar feiten die er zijn: jij legt ze, net als Beth Holloway, naast je neer.
Prima, maar logisch is het niet.![]()
De zaak zal wel worden gesloten met als herinnering een Joran die meer weet en een Beth die een karikatuur van zichzelf heeft gemaakt.
Over een paar jaar zijn er alleen nog een paar fanatici die er over doorzeiken: ik verwacht ook niet dat Peter R. de Vries nog een uitzending maakt. Als Hans Mos de zaak sluit is er gewoon niets meer en dat is het dan.
Ik ben ook een beetje Holloway moe eigenlijk, weet het nu allemaal wel.
Er zijn meer interessante onderwerpen![]()
Ik wacht de berichten maar even af, wij komen niet verder dan welles/nietes.
o ja feiten , die weet alleen de politie het enige feit dat wij als publiek weten is dat joran liegt !!!! er zijn namelijk geen 4 waarheden of meerquote:Op maandag 2 februari 2009 21:28 schreef yyentle het volgende:
[..]
Wij denken zeker verschillend Duikkie!
Ik ga af op de paar feiten die er zijn: jij legt ze, net als Beth Holloway, naast je neer.
Prima, maar logisch is het niet.![]()
Ik zou me als ik jou was, maar geen zorgen maken over de broertjes van Joran. Die jongens worden echt niet beoordeeld, omdat ze toevallig de "broertjes van" zijn. Zo werkt het niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:55 schreef duikkie het volgende:
ik vrees ook voor de carriere van sabrian en valetijn ze zullen nooit belangrijke posities kunnen vervullen ,
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:09 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ik zou me als ik jou was, maar geen zorgen maken over de broertjes van Joran. Die jongens worden echt niet beoordeeld, omdat ze toevallig de "broertjes van" zijn. Zo werkt het niet.
Jazeker, die hebben een stempel voor het leven, bijna net zo erg als dat Klaploe tuigquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef duikkie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
uit welke wereld kom je ???
valetijn van der sloot , is net zo bekend als anita van der sloot , paul van der sloot , maar vooral JORAN
natuurlijk worden ze gelinkt het is familie !!!!!
de vraag ben jij het broertje van die dat meisje vermoord heeft zullen ze vaak horen hoor![]()
Welnee joh duikkie dat loopt allemaal wel los hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef duikkie het volgende:
uit welke wereld kom je ???
valetijn van der sloot , is net zo bekend als anita van der sloot , paul van der sloot , maar vooral JORAN
natuurlijk worden ze gelinkt het is familie !!!!!
de vraag ben jij het broertje van die dat meisje vermoord heeft zullen ze vaak horen hoor![]()
ik help het je hopen, maar zo luchtig geloof ik er niet in, ik denk en weet eigenlijk wel zeker dat van der sloot's nooit geen echte vrienden meer zullen hebben. er blijft altijd de angst dat ooit iemand voor welke reden dan ook de zaak bekend, het is een hele labiele toestand en een in een corrupt landje ben je zeker niet wie je op welk moment een poot uitdraait.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:24 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Welnee joh duikkie dat loopt allemaal wel los hoor.
Die hele zaak Natalee stelt in de echte wereld feitelijk niets voor, het interesseert nagenoeg niemand meer op deze aardbol en de paar die er nog (beroepshalve) om geven doen dat binnenkort ook niet meer.
Valentijn studeert nota bene in de VS en schijnt een leuk leventje te leiden getuige de foto's en z'n kleine broertje lijkt ook niet ernstig onder de zaak te lijden (en eet er zeker geen boterham minder om)![]()
De Kalpoes zijn er ook klaar mee en hopen op een zak met geld van dr Phil en op Aruba is men allang over gegaan tot de orde van de dag.
Alleen Dave, Beth (voornamelijk voor de poen) en misschien een paar zielige stalkers op internet zullen over een tijdje nog met deze zaak bezig zijn.
En zo hoort het ook, er zijn belangrijker zaken dan een verdwenen dronken breezer.
Er zonder aanleiding vanuit gaat dat Kalpoes tuig is slaat nergens op.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef bastibro het volgende:
[..]
Jazeker, die hebben een stempel voor het leven, bijna net zo erg als dat Klaploe tuig![]()
feiten feitenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:11 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zonder aanleiding vanuit gaat dat Kalpoes tuig is slaat nergens op.
Er is echter alle aanleiding er vanuit gaan dat Natalee een dronken (vul maar in) was.
Een fatsoenlijk meisje gaat niet diverse malen languit op de bar liggen met het verzoek aan verschillende mannen om haar buik leeg te drinken.![]()
De Kalpoe's hadden ook gezien dat Natalee meer op de bar lag dan danste (in korte tijd diverse buikdrankjes).
Denk je dat die jongens zich willen laten besmetten door een meisje als Natalee, waarvan ze al hadden gezien wat ze allemaal deed: je weet nooit wat je kunt oplopen.
De Kalpoes waren om 02.00 uur thuis.
goede vraag wanneer was ze eigenlijk in CNC denk 22:30 of iets later dan , de aankomst van de jongens is meer vreemd 0.15 tot 0.30 , wie gaat er nu voor een half uur helemaal naar een kroeg zeker omdat je dan moet rijden van huis ??? als je eenmaal in de buurt bent kan ik het me voorstellenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 07:23 schreef yyentle het volgende:
Ze was op 22.00 uur nog in het casino.
Hoe laat was ze in Carlos en Charlies?
Ze lag meer op de bar dan dat ze danste in die korte tijd.![]()
De jongens die ik ken beginnen sowieso niet aan zo'n meisje,
je kunt wel iets ernstigs oplopen en een serieus meisje besmetten.
quote:[De nieuwe getuigen meldden zich in juni 2007. Een vrouw had in de nacht van de verdwijning een telefoongesprek met een van de verdachten: "Precies 5 uur en 13 minuten nadat Natalee Holloway voor het laatst in leven is gezien." De verdachte zei op haar vraag wat er aan de hand was, dat hij haar niet in de problemen wilde brengen en het niet over de telefoon wilde bespreken.
Tsjaa inderdaad duikkie het is allemaal niet iets waar het OM wat mee kan, zoals is gebleken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:27 schreef duikkie het volgende:
dit kwam ik tegen en het mag dan wel niet juridisch bewijs zijn.............................
gaat mij niet om hoe oud de info is, het gaat om de feiten er schijnen de telefoon gegevens te zijn die joran aan de telefoon zet om 6:30 en dus niet slaapt wat paul van der sloot weer zei.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Tsjaa inderdaad duikkie het is allemaal niet iets waar het OM wat mee kan, zoals is gebleken.
Verklaringen over een telefoongesprek 2 jaar na dato en een vaag verhaal dat een verdachte zich "veelzeggend gedroeg"??
Ook die chat zegt niets op zich, het lijkt me helemaal niet gek dat ook de verdachten de conclusie op enig moment hebben getrokken dat Natalee dood was.
Wat Joran of z'n vader in de pers verklaren kunnen ze met 1 ontkenning ontkrachten (zoals is gebleken) en die afgeluisterde gesprekken zullen ook niet wereldschokkend zijn anders hadden we daar wel meer van vernomen.
Nee duikkie het is leuke (maar oude) info, waarvoor dank, maar "we" en het OM komen hier geen stap verder mee.
we zijn er allang uit, en de politie op aruba ook !!! alleen is het juridisch niet rond te krijgen !!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef princem het volgende:
ben ik weer
zijn jullie er al een beetje uit wat er gebeurd is ik wil het nou wel weten hebben ze dr vermoord verkracht onvoerd verkocht of opgegeten dus hoever zijn jullie met jullie onderzoek????en is deepak al miljonair en waar is die comediant joran???
LEZEN duikkie in het artikel staat EEN van de verdachten dus dat kan net zo goed een Kalpoe zijn geweest toen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:05 schreef duikkie het volgende:
gaat mij niet om hoe oud de info is, het gaat om de feiten er schijnen de telefoon gegevens te zijn die joran aan de telefoon zet om 6:30 en dus niet slaapt wat paul van der sloot weer zei.
Kan een hele simpele verklaring voor zijn duikkie, bijv. iemand anders logt Joran uit door zelf in te loggen makkelijk zat.quote:zelf zit ik nog met joran's uitloggen van msn op 29 mei 2005 om 22:36 kan gewoon niet met het verhaal wat de jongens vertellen
Het leven/school op Aruba gaat doorgaans wat vroeger van start dan hier want op het warmste gedeelte van de dag doe je daar niet veel.quote:maar wie belt er nou om 6:30 in de morgen ??? zal wel een vriendin zijn geweest die voor schoolbus altijd even belde ??? soort wek dienst ???
LUISTEREN !!! het is joran de andere verdachten verder op is een van de broersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:12 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LEZEN duikkie in het artikel staat EEN van de verdachten dus dat kan net zo goed een Kalpoe zijn geweest toen.
[..]
Kan een hele simpele verklaring voor zijn duikkie, bijv. iemand anders logt Joran uit door zelf in te loggen makkelijk zat.
[..]
Het leven/school op Aruba gaat doorgaans wat vroeger van start dan hier want op het warmste gedeelte van de dag doe je daar niet veel.
Tevens kan het iemand uit een andere tijdzone zijn geweest.
Zie je allemaal plausibele verklaringen duikkie
de computergevens en de verklaring van Hans Mos.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef duikkie het volgende:
[..]
het gaat om de gegevens niet om het verhaal
er is dus wat met de computer gegeven van de broers kalpoe dus anders zegt hans mos niet dat de broers liegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:07 schreef yyentle het volgende:
[..]
de computergevens en de verklaring van Hans Mos.![]()
Waar zegt Hans Mos dat de broers liegen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef duikkie het volgende:
[..]
er is dus wat met de computer gegeven van de broers kalpoe dus anders zegt hans mos niet dat de broers liegen
Hoe bedoel je yyentle, ontstaan, verleden, verhoudingen??quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef yyentle het volgende:
Jo Buster,
Weet jij eigenlijk hoe het zit met de history van de Refugees en de Scared Monkeys?
komt wel uit het boek van joran he dat ze de hele avond buikdrankjes deed. en hoe weet joran dat trouwens ??? hopelijk hebben ze de bar mensen verhoord die moeten dat zeker de weken erna nog hebben geweten nu niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef yyentle het volgende:
Duikkie,
Joran vertelt dat Natalee nogal happig op buikdrankjes was.
http://www.rtl.nl/compone(...)rsloot.avi_plain.xml
De vriendinnen van Natalee vertellen dat ze nogal veel dronk en en de avond voor haar verdwijning naar huis moest worden begeleid ivm overmatig alcoholgebruik.
Net als Joran vertellen de vriendinnen van Natalee dat ze de hele avond al bezig was met buikdrankjes.
Als je naar de tijdlijn kijkt (toen Joran Deepak belde was er hoogstwaarschijnlijk al iets met Natalee gebeurd en was er al over nagedacht wat te doen), denk je dan niet dat het heel waarschijnlijk is dat ze aan de, vermoedelijk vrijwillig door haar genomen middelen, is bezweken?
heb ik al gegeven hans mos zegt dat toch echt hoor, ik niet , mos zegt een van de andere verdachten zegt iets wat niet kan kloppen met andere computer gegevens das toch liegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef yyentle het volgende:
[..]
Waar zegt Hans Mos dat de broers liegen?
Linkje?
dat met die fuik was voor mij al gelijk duidelijk , was een ander type ik snap niet dat mensen dat niet zienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
bedankt voor de samenvatting.
hoewel ik lees en post op SM snapte ik totaal niet wat er nu aan de hand is met die fuik en dat CnG forum.
boeide me ook niet zo. want het turen naar menselijk resten op die wazige fuikfoto's vind ik behoorlijk pervers.
en forum wars zijn al helemaal slaapverwekkend.
ergens denk ik dat er daar een paar in diep zwart gat vallen als de hele zaak opgelost is.
dan moeten die iets anders vinden om hun tijd mee te vullen.
daarom zullen die wel met geen enkele oplossing akkoord gaan en doorgaan totdat iedereen met de Nederlandse nationaliteit achter de tralies zit.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
hoewel ik lees en post op SM snapte ik totaal niet wat er nu aan de hand is met die fuik en dat CnG forum.
boeide me ook niet zo. want het turen naar menselijk resten op die wazige fuikfoto's vind ik behoorlijk pervers.
ergens denk ik dat er daar een paar in diep zwart gat vallen als de hele zaak opgelost is.
daarom zullen die wel met geen enkele oplossing akkoord gaan en doorgaan totdat iedereen met de Nederlandse nationaliteit achter de tralies zit.
Graag gedaan Caesu, ik moet zeggen dat mijn vlucht door de sneeuwval niet op een betere tijd kon worden geannuleerd, so plenty time voor de aapjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hoe bedoel je yyentle, ontstaan, verleden, verhoudingen??
Trouwens de relatie tussen Scared Monkeys en een ander "forum" genaamd ChatnGrumble is nu veel interessanter.
Een aantal aapjes op SM is er vorig jaar uitgetrapt (waaronder 777 die ze daar zelfs pedo, freak en "moron with issues" noemen??) en zijn hun eigen "geheime" forumpie begonnen.
Voor de meer hardcore stalkers laten we maar zeggen, foto's van Jan en alleman, doodsbedreigingen aan allerlei mensen en alles en iedereen verdacht maken. (je mag 555 keer raden wie en z'n maat daar ook posten)
Dat zit de aapies natuurlijk niet lekker en die 2 clubs vechten elkaar nu de tent uit.
Voornaamste issues zijn die rare (nep)fotootjes van die visfuik en wat die knakkers op de Persistence hebben uitgevroten voor de kust van Aruba.
Kijk iedere kleuter had kunnen bedenken dat bij een kostbare expeditie zoals vorig jaar het natuurlijk niet alleen om het zoeken naar een vermiste breezer ging.
Nu blijkt dat het de financiers om het in kaart brengen van de zeebodem rond Aruba ging en dat de oceanograaf (Kyle Kingman) en anderen aan boord getracht hebben het verhaal te verkopen en ze samengewerkt hebben met ALE duh..........
Wat dat betreft hebben we het hier bij FOK toch maar errug gezellig met z'n allen
zo zie je maar weer , hoe slecht politie werk een grootte gevolgen kunnen hebben. als de politie het in de eerste dagen nou beter had aangepakt en minder wantrouwend was geweest en beter had gepraat met ouders. ook als FBI en aruba normaal hadden kunnen samenwerken. waren er geen persoonlijke onderzoeken geweest !!! nu loopt de aruba's politie apparaat telkens achter de feiten aan. en onthouden ze niet de communicatie met de wereld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Graag gedaan Caesu, ik moet zeggen dat mijn vlucht door de sneeuwval niet op een betere tijd kon worden geannuleerd, so plenty time voor de aapjes![]()
Trouwens niet al die Yanken op SM valse hoop geven joh dat het kabinet gaat vallen en Wilders en z'n billemaat Hero aan de macht gaan komen![]()
But seriously, er zitten hele rare knakkers tussen zowel op SM als CnG, als ik een van de hoofdrolspelers in deze zaak zou zijn zou ik me serieus zorgen maken denk ik.
En over die mafkezen hoef je je geen zorgen te maken die vinden altijd wel weer een andere samenzwering om zich mee te bemoeien
wetenschap kost nu eenmaal geld, dus zo slecht nog niet bedacht om naast je hoofdtaak ook gelijk nog een andere taak te nemen vooral als je toch bezig bent. heb trouwens nooit gesnap waarom dan alleen aan 1 kant van het eiland gezocht zou moeten worden en niet in het noorden en zuiden als westen. misschien dat ze dat later nog eens doen of hoeft alleen de zeebodem voor de hotel te worden onderzocht ???quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef JoBuster het volgende:
Nu blijkt dat het de financiers om het in kaart brengen van de zeebodem rond Aruba ging en dat de oceanograaf (Kyle Kingman) en anderen aan boord getracht hebben het verhaal te verkopen en ze samengewerkt hebben met ALE duh..........
Misselijke foto mijnheer Broquote:
hard stikke goedquote:
Mooiquote:Op donderdag 5 februari 2009 03:14 schreef duikkie het volgende:
[..]
hard stikke goed, zo af en toe bijten we nog naar elkaar , maar meestal zijn de eeeuwige verdachten in deze zaak de klos
Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen)quote:
vooraf of achteraf ??? ben namelijk ook wel eens op msn en toen viel de stroom uit maar later toch niet meer kunnen terug lezen hoor , pas als je msn afsluit kan je later terug lezen , maar dan volgens mij alleen als je wat getypt heb.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:11 schreef Harajuku. het volgende:
De log wordt automatisch aangemaakt als je die optie aan hebt staan.
joran was blind ??? dus verkrachte hij natalee wel ???,quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen). Daarna vroeg ze aan de daar aanwezige mannen de drankjes eruit te likken.
![]()
Zulke meisjes worden meestal niet verkracht door jongens die dat gezien hebben.![]()
Die zijn veel te bang iets op te lopen van zo'n overgretige meid.
Ach mrB de verbaal incompetenten zeggen het plaatjes moet je maar denken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef mrBhimself het volgende:
Misselijke foto mijnheer Bro![]()
Ik kan mij niet voorstellen dat men dit type foto's hier op FOK kan waarderen.
Er zijn ernstige ziektes die je kunt oplopen en het risico is bij typetjes als Natalee natuurlijk veel groter.quote:Op donderdag 5 februari 2009 08:25 schreef duikkie het volgende:
[..]
overgretige meiden zijn niet per def. besmet hoor, meestal hebben ze door schade en schande altijd een condoom bij en dat had natalee nou net niet.
Hello Caesu:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
9cm..LOL!!!!!!!How much longer can they post the same thing over and over again?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ja dat gezeik over die fuik duurt nu al een week of 6
Ik was de eerste die er een schedel in zag ha ha
Maar bij nader onderzoek bleek het toch niet te kloppen
Als het een schedel was dan was de doorsnee maar 9 cm
Ik heb zelfs de foto opgestuurt naar een duikbedrijf en die zeggen dat het een caribische crab is
die heeft net zoals een slak een soort behuizing .
De kikker fokt iedereen op met haar theorie
Het beste Caesu is : posten wat je wil posten
Voor mij is het echt indrukwekkend om te zien hoe sommige mensen een forum binnen komen, zich eerst nogal voorzichtig uitdrukken en naief lijken om vervolgens hun jasje uit te trekken en zo te laten zien wie ze werkelijk zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 07:26 schreef yyentle het volgende:
[..]
Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen). Daarna vroeg ze aan de daar aanwezige mannen de drankjes eruit te likken.
![]()
Zulke meisjes worden meestal niet verkracht door jongens die dat gezien hebben.![]()
Die zijn veel te bang iets op te lopen van zo'n overgretige meid.
Datzelfde zegt men bij de malle aapies over jou bassiequote:Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef bastibro het volgende:
Voor mij is het echt indrukwekkend om te zien hoe sommige mensen een forum binnen komen, zich eerst nogal voorzichtig uitdrukken en naief lijken om vervolgens hun jasje uit te trekken en zo te laten zien wie ze werkelijk zijn.
Een giftige slang![]()
Net als Petje, die zich dientengevolge al een aantal keren een andere naam heeft aangemetenquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef JoBuster het volgende:
LOL![]()
pas jij maar op yyentle met het bezoedelen van het perfekte engeltje Natalee, voor je het weet heb je de hele I-stent-wiz-the-gurrul posse achter je aan
Just put a goat wool sock in it Bastibro.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef bastibro het volgende:
Net als Petje, die zich dientengevolge al een aantal keren een andere naam heeft aangemeten
Het is helemaal niet mijn bedoeling om Natalee te bedoezelen: het gaat om de feiten.quote:Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef JoBuster het volgende:
LOL![]()
pas jij maar op yyentle met het bezoedelen van het perfekte engeltje Natalee, voor je het weet heb je de hele I-stent-wiz-the-gurrul posse achter je aan
Alles is mogelijk he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef bastibro het volgende:
[..]
Net als Petje, die zich dientengevolge al een aantal keren een andere naam heeft aangemeten
http://www.minbzk.nl/vertegenwoordiging-aruba/dequote:De Vertegenwoordiging van Nederland in Aruba valt onder het Directoraat-Generaal Bestuur en Koninkrijksrelaties, dat deel uitmaakt van het Nederlandse Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef JoBuster het volgende:
Spannend allemaal boys maar wat heeft het in jezusnaam te doen met Natalee Holloway's verdwijning?
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52388.phpquote:PG is oliemannetje
In het verslag staan belastende verklaringen over premier Oduber, diverse ministers en advocaat Hendrik Croes, broer van minister Croes. De advocaat en oud-minister van Justitie is degene die volgens VNO ‘met de volgende spelers en rollen het politieke spel met Nederland invult’: “Nel Oduber stelt zich gematigd coöperatief op en verontschuldigt zich steeds voor het gedrag van Rudy Croes bij Nederland. (…) Hendrik blijft ten allen tijde op de achtergrond, maar is uiteraard de architect van het spel. Let wel; samen met Oduber bedenkt hij de strategie. (…)Rudy (minister Rudy Croes, red.) vervult de ramkoers-rol en zet de toon op scherp teneinde het erfgoed van Betico te bewaken en dus het electoraat tevreden te houden. Minister Wever (van Volksgezondheid, Milieu, Administratieve- en Vreemdelingenzaken, red.) voedt de nationalistische gevoelens van het electoraat.”
Ook de zonen van Hendrik en premier Oduber worden in het VNO-verslag genoemd. Edward Croes vervult een ‘meer fysieke rol’ door mensen te intimideren samen met Oduber’s zoon die onlangs een wapenvergunning kreeg ondanks negatief advies van het Arubaanse politiekorps.
Ook de nieuwe procureur-generaal van Aruba wordt niet ontzien. VNO spreekt van ‘het oliemannetje die publiekelijk streeft naar samenwerking, minister Croes een ongeleid projectiel noemt en ondertussen de plannen van Hendrik uitvoert.’
De MEP zal volgens de Nederlandse Vertegenwoordiging op Aruba dan ook de komende tijd ‘meer op ramkoers richting Nederland gaan, op instructies van Hendrik Croes.’ De advocaat zou volgens VNO ook het idee geleverd hebben om hakenkruizen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar.
Ooohh je bedoelt de zaak in ogenschouw nemen met een alu-hoedje opquote:Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Caesu het volgende:
scheiding der machten. corruptie. doofpotten.
probeer the big picture te zien.
ik vind de politiek gewoon net iets interessanter dan het eindeloos blijven herhalen van discussies over tijdlijnen en verhoorverslagen en fuiken en forum-oorlogen en weet ik veel wat er allemaal nog meer gepost wordt want ik lees het al lang niet meer.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ooohh je bedoelt de zaak in ogenschouw nemen met een alu-hoedje op![]()
Kom op Caesu zo'n weekberichtje zegt helemaal nix daar zijn er plenty van, vanuit verschillende oorden maar die komen niet allemaal aan de oppervlakte.
Een storm in een vingerhoedje zou ik zo zeggen...............................NEXT
Dittoquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef Caesu het volgende:
ik vind de politiek gewoon net iets interessanter dan het eindeloos blijven herhalen van discussies over tijdlijnen en verhoorverslagen en fuiken en forum-oorlogen en weet ik veel wat er allemaal nog meer gepost wordt want ik lees het al lang niet meer.
Exactly my point Caesu, het heeft nix nada nul te maken met Natalee derhalve hoort het niet hier.quote:heeft allemaal weinig met de Natalee-zaak te maken.
Dream-on Caesu, een Rijksrecherche onderzoek is net zo waarschijnlijk als de door jou voorspelde machtsovername door die griezel Wilders.quote:maar elke keer komt een Rijksrecherche-onderzoek naar het justitieapparaat op Aruba weer een stapje dichterbij.
die analyse die de VNO maakt over de PG en zijn rol in de plannen van Hendrik Croes/Nelson Oduber is behoorlijk stuitend. laat nog maar eens op je inwerken wat daar eigenlijk gezegd wordt.
ik voorspel helemaal geen machtsovername door Wilders. ik moet er ook niet aan denken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef JoBuster het volgende:
Dream-on Caesu, een Rijksrecherche onderzoek is net zo waarschijnlijk als de door jou voorspelde machtsovername door die griezel Wilders.
Niets ten nadele van je interessante info mbt politiek Den Haag, maar je conclusies zijn meestal wide-of-the-mark en doorspekt met een wel heeeeellll errug rechts van het midden politieke voorkeur.
Semantics caesu, je posts her en der spreken dat tegen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:47 schreef Caesu het volgende:
ik voorspel helemaal geen machtsovername door Wilders. ik moet er ook niet aan denken.
wel dat z'n partij garen spint bij de slappe houding van de regering tegenover Aruba.
maar de CDA schuift wel langzaam in de richting van Wilders en de VVD.
en "rechts van het midden politieke voorkeur"? daar herken ik me niet in.
Welnee het verdwijnen van een dronken breezer op Aruba heeft niets te maken met (staatsrechtelijke) problemen in/met de West.quote:en de corruptie en de scheiding der machten en het optreden van de PG en de minister van justitie heeft wel zeker met de Natalee-zaak te maken.
Ja als, als,als, als m'n tante een l*l had gehad dan was het m'n oom geweest.quote:als de PG Croes-Fernandes in 2005 daadkrachtig had opgetreden had de zaak al lang opgelost kunnen zijn.
Paul van der Sloot was trouwens secretaris van het kabinet van de PG voordat Croes-Fernandes aantrad en heeft bijgedragen aan de herziening van het wetboek van strafrecht van Aruba in de jaren 90.
niet gek dus dat er handen boven z'n hoofd en dat van z'n zoon worden gehouden.
maar ja, dat is zeker allemaal te ver gezocht.
ik ben dan benieuwd of je mij zo'n post kan aandragen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:08 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Semantics caesu, je posts her en der spreken dat tegen.
Nu is er natuurlijk niets tegen PVV, Wilders of Brinkman supporter te zijn, maar waarom dat ontkennen??
[..]
tja, conspiracy. ik weet niet of jij het post want 90% van de berichten in deze topics sla ik over.quote:Welnee het verdwijnen van een dronken breezer op Aruba heeft niets te maken met (staatsrechtelijke) problemen in/met de West.
[..]
Ja als, als,als, als m'n tante een l*l had gehad dan was het m'n oom geweest.
Inderdaad het is allemaal een beetje te ver gezocht caesu, er zijn veel en veel betere verklaringen omtrent de verdwijning van Natalee dan de grote Aruba-conspiracy die jij aanhangt.
gaan we weerquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zijn ernstige ziektes die je kunt oplopen en het risico is bij typetjes als Natalee natuurlijk veel groter.
Duikkie, het is goed dat je er zo diep op bent ingegaan.![]()
De vriendinnen van Natalee vertellen dat Natalee zich al voor Joran binnenkwam liet aflikken door verschillende mannen.![]()
De kans dat de jongens Natalee hebben verkracht wordt (met de wetenschap wat Natalee allemaal deed en dat wisten die jongens ook) steeds kleiner: dit omdat de meeste jongens toch wel een beetje vies van en huiverig voor types als Natalee zijn.
Enne, Joran zegt het zelf al he!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef yyentle het volgende:
[..]
Er zijn ernstige ziektes die je kunt oplopen en het risico is bij typetjes als Natalee natuurlijk veel groter.
Duikkie, het is goed dat je er zo diep op bent ingegaan.![]()
De vriendinnen van Natalee vertellen dat Natalee zich al voor Joran binnenkwam liet aflikken door verschillende mannen.![]()
De kans dat de jongens Natalee hebben verkracht wordt (met de wetenschap wat Natalee allemaal deed en dat wisten die jongens ook) steeds kleiner: dit omdat de meeste jongens toch wel een beetje vies van en huiverig voor types als Natalee zijn.
Enne, Joran zegt het zelf al he!
Ach johan maak je toch niet zo druk jochie, yyentle heeft gewoon een eigen theorie omtrent de gebeurtenissen in 2005 en die is net zo valide als al die onzinverhalen die jij hier te pas en te onpas uitkraamt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef johan555 het volgende:
Blijf je nou doorgaan met je smerige berichten ?
En steeds dat gezemel over die 2 broertjes ?
Je hebt toch een eigen topic daarover ? of komt daar niemand ?![]()
Of is je bedoeling dat het niet meer over joran gaat en probeer je de boel om te leiden ?
Je achterban van RU zal wel hevig om je moeten lachen dat je dit allemaal "durft" te posten
Natalee's vriendinnen vertellen dat, niet ik.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef johan555 het volgende:
Blijf je nou doorgaan met je smerige berichten ?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef JoBuster het volgende:
Trouwens yyentle wat hoor ik nu, heb jij een achterban, wat leuk vertel eens
Vertel eens, hoe komt het dat je dat zo zeker weet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Je kan wel zien dat jij waarschijnlijk VMBO-rechten hebt "gestudeerd" johan, een belemmering van de rechtsgang proest.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Ahaa waar dan, want voorlopig horen we niets meer over de Kalpoes behalve dan dat Hans Mos ze niet meer als verdachten maar als getuigen beschouwt.quote:Maar wees gerust ,er komt steeds meer boven water over die 2 .
sorry kan het niet latenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Die heb ik gelezen en ze hebben alles en dan ook echt alles wat bij er bij elkaar te liegen viel , bij elkaar gelogen die 2 broertjes .
Maar wees gerust ,er komt steeds meer boven water over die 2 .
Nee hoor bassie het enige dat je verdronken hebt is je eigen "reputatie" zowel hier als bij de malle aapies.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.htmlquote:Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba
Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.
Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.
Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
Hé confrère, weer even aan het bijlezen. Weinig veranderd hier overigens :-)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
sorry kan het niet latenmaar dit is echt mega-lollig
!
Ik heb sterk de indruk dat jij helemaal niet in staat bent om ook maar iets of iemand in de gracht te gooien. Ik had een tijd geleden van je begrepen dat je zou stoppen met dat kinderachtig geleuter. Kennelijk kort van memorie hè mijnheer Bro.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.html
Is weinig aan verloren aan die Mos en ik had toch al de indruk dat v Deutekom het daar voor het zeggen heeft .Kwam die ook niet uit Brabant ??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)
De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland![]()
Thanks Caesu, niet verrassend maar wel goed dat we nu de tijdslijn weten waarin de zaak Holloway afgewikkeld gaat worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Caesu het volgende:
Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba
Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.
Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.
Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)
De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland![]()
Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bastibro het volgende:
Goed nieuws, eigenlijk liever vandaag dan morgen maar ok.
Iemand met een frisse kijk op lopende zaken is enorm welkom zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaak![]()
Enniewee welke zaak zou ik zo zeggen, Hans Mos filed deze zaak in de Cold Case lade en z'n opvolger kan aan de slag met allerlei veel prangender zaken die op Aruba aan de orde zijn.
Prima oplossing lijkt me zo, na 4 jaar is het tijd om het boek te sluiten
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-reeks09begint-tot.htmlquote:NIEUWE REEKS BEGINT 29 MAART
MAIL NU MET TIPS
De nieuwe reeks van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever gaat van start op zondag 29 maart.
De redactie van ons programma is inmiddels druk bezig met de voorbereidingen van een serie van negen spraakmakende uitzendingen. Daarbij kunnen wij altijd uw hulp gebruiken.
Heeft u tips of vragen? Mail ons dan direct. Ook kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 0800-333 2 333. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld.
Vanaf 29 maart: Peter R. de Vries, misdaadverslaggever, zondagavond om 21.30 uur op SBS6.
Heb je het in de gaten Johan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :
[ afbeelding ]
Goed rekenen jochie, tot aan deze zomer is het jawel nog een aantal maandenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :
[ afbeelding ]
Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.
ze zullen wel niet zo makkelijk een nieuwe hoofdofficier kunnen vinden...
Ja, en wat wil je daar mee zeggen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef johan555 het volgende:
Dit schreef mr B over de postjes van Y :
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
Hmmm, Karin Janssen misschien?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.
Tonino?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Overigens, t.a.v. de opmerking van een 'aantal maanden'; ook 2 is 'een aantal'.
Voor jou een weet ? ook aan de wijn mr b ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Overigens, t.a.v. de opmerking van een 'aantal maanden'; ook 2 is 'een aantal'.
LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:06 schreef mrBhimself het volgende:
Heeft daarnaast ook niks met de zaak Holloway te maken en daar hebben we het hier over toch?
en hoe zou dat toch komen ??, hier in holland zeggen we dat ze iets onder de pet houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Kan je ons vertellen of Obama je nog een brief heeft teruggeschreven? Heb je hem al door Amsterdam rondgeleid?? Is hij misschien al bij jou thuis geweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef johan555 het volgende:
Kan je ons iets vertellen over de Matty Appartement op Aruba ouwefiets ?
Of de Lions Den ?
JoBuster ik hou van je!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.
:quote:Furthermore I would like to say this. Recently Fox broadcast an interview of Joran van der Sloot recorded by Greta van Susteren in the spring of 2008. In this interview Joran presents yet another new version of the facts. This time he claims he has sold Natalee Holloway on the beach for $ 10,000 to a person called `Adamovic´ after a prearranged agreement. This man had taken the girl from the beach on a boat and sailed away. Although Fox already had the possession of this information for nearly 6 months, it waited to disclose it to the public – I may say as Breaking News- by the end of November 2008. A request by the OM to provide this information to us digitally in July 2008; 4 months before was left unanswered.
En dan de stukjes over de eigen richting van Beth Hollowayquote:about Fox paying the bill for the NFI investigation
Hans Mos: I wish it would be possible. I would like it very much...because I think there are many reasons why they should pay...but I don't think they will do it. Maybe that mrs. Van Susteren can put it in her new book...because it seems she's busy with a book...where she will make a lot of money from. And I think that if the same kind of crap is in that book as in .....(broken off...commercial...doesn't continue)
kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svpquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?
Nou dat is een hele goeie die karin jansenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
Wie valt er nou eigenlijk posters met een andere mening aan en speelt de dictator hier?.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:32 schreef johan555 het volgende:
[..]
kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svp
Ik heb ook wel eens gelezen dat je schreef dat je hem een brief had geschreven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:38 schreef johan555 het volgende:
Heb ik hier ooit iets gepost over Obama ?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
JoBuster ik hou van je!!![]()
Mos weg als fait accompli biedt nieuwe perspectievenNiks kwaads over de man maar nu ik terug denk aan zijn ondervraging door Pruttertje vorig jaar - got wat een gekleuter
Ach yyentle lekker negeren dat stelletje sukkels, als ze zo doorgaan zijn ze straks nergens meer welkom net als 777.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:58 schreef yyentle het volgende:
Wie valt er nou eigenlijk posters met een andere mening aan en speelt de dictator hier?.![]()
Jij toch?![]()
Nou ja, de rebound zal binnenkort ook wel sluiten.![]()
De enigen die hier elkaar niet afvallen zijn de drie die ongenuanceerd mensen beschuldigen: Johan555, Bastribo en Duikkie. Familie van elkaar?
ik vraag me wel af hoe Croes van plan is de twee weggestuurde officieren van justitie te gaan vervangen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:55 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Thanks Caesu, interessant maar niet heel erg verrassend dat Rudy nu even de spierballen laat rollen.
Gelukkig heeft Mos nog even de tijd om een paar losse eindjes aaneen te knopen en een mooi opgeruimd buro voor z'n opvolger achter te laten.
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20080802_OMquote:Het officierentekort ontstond nadat de salarissen voor de Officieren van Justitie midden in een sollicitatieprocedure met vier schalen verlaagd werden. De kandidaten voor de functie trokken zich hierop terug. Minister van Justitie Rudy Croes beriep zich bij deze beslissing op een besluit van de Ministerraad dat niemand bij de overheid meer mag verdienen dan de minister-president. Na rekenwerk kwam hij voor de functie vier schalen lager uit dan wat de huidige officieren verdienen. De kandidaten haakten af omdat een beetje advocaat op het eiland al aanzienlijk meer verdient.
Ach dat oude verhaal over de beloningen, dat is niets dat niet met een pennestreek of toelage kan worden opgelost.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:30 schreef Caesu het volgende:
ik vraag me wel af hoe Croes van plan is de twee weggestuurde officieren van justitie te gaan vervangen.
niemand wil daar bij het OM gaan werken omdat de salarissen zo laag zijn.
adovocaat-generaal J. Ras zal wel tijdelijk gaan waarnemen.
Het zal allemaal wel met een sisser aflopen, dat doet het altijd.quote:maar het is natuurlijk een politiek spel van Croes.
Nederland is in de fout door zo'n ondiplomatiek intern rapport te lekken.
dus Croes probeert daar zoveel mogelijk uit te slepen nu.
maandag zal Bijleveld of Ballin wel met een excuus komen en/of die vertegenwoordiger van Nederland op Aruba (Rob Vermaas) of anders wel degene die het rapport heeft geschreven (Myriam Jacobs) ontslaan.
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20090207_mos-vertrekquote:'Mos besloot zelf te vertrekken'
Gevolmachtigd minister hoopt op herstel vertrouwen
Caribische redactie
07-02-2009
Gevolmachtigd minister Frido Croes in gesprek met Désirée Martis (5'45'')
Hoofdofficier van Jusitie Hans Mos heeft een aanbieding uit Nederland gekregen en heeft zelf besloten terug te keren. De Arubaanse gevolmachtigd minister in Nederland, Frido Croes, ontkent dat het vervroegde vertrek van Mos het gevolg is van een wraakoefening van de Arubaanse regering voor de uitgelekte vertrouwelijke informatie van de Vertegenwoordiging van Nederland (VNO).
Croes vindt het 'schandalig' hoe Nederlandse ambtenaren aan Den Haag berichten over Aruba. Hij vindt dat de contacten tussen de regeringen via de 'officiële kanalen' moeten verlopen. "Het gaat erom hoe we met elkaar omgaan." Hij noemt de berichtgeving van VNO roddels van onbekende informanten.
Het ergste is volgens Croes dat de informatie op papier wordt gezet. Als de informatie bedoeld is om een strategie te bepalen tegenover Aruba dan is dat 'niet correct'. De Arubaanse premier Nelson Oduber sprak over 'onherstelbare schade' aan de onderlinge verhoudingen. De gevolmachtigde minister verwacht dat Nederland excuses zal aanbieden en de betrokken ambtenaren uit Aruba zal terugroepen.
Offerte voor Mos
Berichten in de media dat hoofdofficier Mos van Justitie door minister Croes zou zijn 'ontslagen' als diplomatieke tegenzet voor de onthulde berichtgeving van VNO zijn volgens Croes uit de lucht gegrepen. "Ik heb begrepen dat Mos een offerte heeft gekregen in Nederland en heeft besloten tegen de zomer terug te keren." Mos zou volgens zijn contract een jaar langer op Aruba blijven. Officier van Justitie Casper van der Schaft vertrekt volgens Croes gewoon omdat zijn contract afloopt.
De relatie tussen Nederland en Aruba staat al langer onder spanning. Op de vraag of Aruba niet moet gaan denken aan onafhankelijkheid antwoordt Croes terughoudend. Het Statuut voor het Koninkrijk is gebaseerd op vertrouwen, zegt hij, en dat lijkt er nu niet te zijn: "We moeten kijken hoe we een goede vertrouwensbasis kunnen creëren." Als ook Curaçao en Sint Maarten straks een status aparte hebben, is de noodzaak hiervoor in het Koninkrijk des te groter, aldus Croes. "We moeten meer kijken naar samenwerking en vertrouwen scheppen. Dan kunnen we samen heel wat doen."
Jij doet niets anders dan andere posters beschuldigen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef johan555 het volgende:
Dat hoop je natuurlijk dat ze het hier sluiten
Daar is jullie clubje ook op uit maar dat is je goed recht dat te proberen .
Maar verhaaltjes hier rondbazuinen dat bastibro geband zou op 2 nietszeggende forums zijn onder de gordel en ik verzoek ouwefiets dan ook om dat hard te maken .![]()
Clubje, clubje welk clubje bedoel je, misschien de club van mensen die niet met een alu-hoedje rondlopen zoals jij en je makkers op CnG?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef johan555 het volgende:
Ach dat zou me niets verbazen, bassie schiet af en toe een beetje uit de bocht en dan moet ie gecorrigeerd of verwijderd worden, daar is ie bij de aapjes trouwens ook bijna aan toe getuige de opmerking van een mod daar aan zijn adres :quote:Maar verhaaltjes hier rondbazuinen dat bastibro geband zou op 2 nietszeggende forums zijn onder de gordel en ik verzoek ouwefiets dan ook om dat hard te maken .
Niet op FOK, maar hier wel ...heb je inmiddels al een reactie gehadquote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:38 schreef johan555 het volgende:
Heb ik hier ooit iets gepost over Obama ?
Hard maken ? Zeg maar dag met je handje..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef johan555 het volgende:
Maar verhaaltjes hier rondbazuinen dat bastibro geband zou op 2 nietszeggende forums zijn onder de gordel en ik verzoek ouwefiets dan ook om dat hard te maken .
nwo, het `smerige aantijgingen blog` waar B de scepter zwaaide en waar Renee Gielen geloofwaardigheid genoot.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:46 schreef johan555 het volgende:
Maar verhaaltjes hier rondbazuinen dat bastibro geband zou op 2 nietszeggende forums zijn onder de gordel en ik verzoek ouwefiets dan ook om dat hard te maken .
Caesu, bedankt voor deze bijdragen, heel interessant, wel een beetje lastig om het kaf van het koren te scheiden, maar ja, dat is inherent aan de elkaar tegensprekende berichtgevingen..quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20090207_mos-vertrek
Geen zorgen over mijn LIFE! Ik ben een snelle lezer, neem alles makkelijk in me op, inclusief al het geleuter van deze en genequote:Op zaterdag 7 februari 2009 15:02 schreef bastibro het volgende:
[..]
nwo, het `smerige aantijgingen blog` waar B de scepter zwaaide en waar Renee Gielen geloofwaardigheid genoot.
Ja, daar heb ik wel eens wat kritiek geuit LOL.
Uiteindelijk werd mijn ip gebant en ging Petje onde mijn maan posten![]()
BNH, daar heb ik nooit gepost en dan wordt je daar op een gegeven moment verwijderd he, nog logisch ook eigenlijk![]()
Ouwe fiets moet wel vierkante ogen hebben van het volgen van al deze blogs, net als Petje overigens, die ook geen woord schijnt te missen . . GET A LIFE
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52476.phpquote:Hoofdofficier Hans Mos ontslagen
7 Feb, 2009, 14:44 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Hans Mos legt in de zomer van dit jaar zijn functie neer als hoofdofficier van het Openbaar Ministerie (OM). Hij zou op last van Justitie-minister Rudy Croes moeten vertrekken naar aanleiding van uitlatingen in het uitgelekte VNO-rapport. Ook officier van justitie Kasper van der Schaft moet van de minister opstappen.
Dagblad Trouw kwam vanochtend met deze onthullingen. Onduidelijk blijft hoe het lek precies te maken heeft met het ontslag. Zowel Mos als Van der Schaft zouden volgens contract nog ruim een jaar in dienst blijven.
Overigens ontkent gevolmachtigde minister in Nederland Frido Croes in een gesprek met de Wereldomroep, dat het vervroegde vertrek van Mos iets te maken heeft met het uitgelekte VNO-rapport. Volgens Croes zou Van der Schaft vertrekken ‘omdat zijn contract afloopt’.
OM-woordvoerder Ann Angela heeft gisteren alleen bevestigd dat Mos in de zomer vertrekt. Volgens een officiële verklaring van het OM heeft Harm Brouwer, voorzitter van het College van procureurs-generaal van Nederland en daarmee hoogste baas van het OM in Nederland, Mos afgelopen maandag een aanbod gedaan voor een tweetal functies bij het OM in Nederland. Mos zal voor 1 maart aanstaande voor één van beide functies kiezen.
ik had het hier ook al gezienquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:08 schreef JoBuster het volgende:
Kijk johan als je nu eens eerst zou lezen voordat je je onzin hier neerplempt dan zou je zien dat Caesu dat hele verhaal uit Trouw al een half etmaal geleden hier had gepost, toen het nog NIEUWS was zeg maar![]()
[..]
Niet liegen he johan, dit was geen dubbelpost maar er stond "sorry buster ik had het niet gezien" en dan ga je dat nu een dag later veranderen, lutserquote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:14 schreef johan555 het volgende:
2x
[ Bericht 100% gewijzigd door johan555 op 08-02-2009 09:15 ]
o-o-oquote:Op zondag 8 februari 2009 08:55 schreef johan555 het volgende:
[..]
ik had het hier ook al gezien![]()
221
petje Says:
februari 7th, 2009 at 2:20
wat toevallig he Buster !
Maar toen was dat ook al oud nieuws toch![]()
Deze reactie vond ik wel de moeite van 't lezen en 'overwegen' waard (zelfde linkje+scroll):quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:50 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20090207_mos-vertrek
die "Boof" slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 8 februari 2009 12:02 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Deze reactie vond ik wel de moeite van 't lezen en 'overwegen' waard (zelfde linkje+scroll):
quote:
"Boof, 08-02-2009 - Curacao
Frido Croes ontkent dat het gebasserd op wraak is. Dat valt te betwijfelen. Min. Just. Croes op Aruba is een rasechte Makamba-hater. Oduber praat daarbij over onherstelbare schade (?). Aruba moet eigenlijk gewoon onafhankelijk worden. Op die vraag is Frido Croes terughoudend, wendt het af op respect. Maar in werkelijkheid kan Aruba op dit moment niet zonder Nederland. Anders waren ze in 1996 al onafhankelijk geworden (10 jaar na de status aparte, zoals de afspraak was, maar helaas door Aruba ZELF teruggedraaid). Aruba en Antillen, de meeste Nederlanders weten niet eens waar jullie eilanden liggen. Door jullie gemuit en de oprechte haat die jullie jegens de Nederlanders voelen en uiten, gaan de Nederlanders wel steeds meer concluderen dat we die eilanden inderdaad beter kwijt dan rijk zijn. Straks zegt Nederland; Ayo, lieve mensen, als jullie vinden dat jullie het zelf beter kunnen, dan doen jullie het toch voortaan zelf. Feit is dat groeperingen als PVV in opkomst zijn, die dit soort onderwerpen in Nederland bespreekbaar maken."
Dat toont aan wat je hier komt doen ,zodra je maar even een aanleiding hebt om kritiek te geven doe je dat direct .quote:Op zondag 8 februari 2009 10:50 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Niet liegen he johan, dit was geen dubbelpost maar er stond "sorry buster ik had het niet gezien" en dan ga je dat nu een dag later veranderen, lutser
Welnee jochie met intelligente posters ga ik graag in discussie, maar in dit geval leek het me gepast te laten zien wat voor een leuge..... errrr jokkebrokje jij bent.quote:Op zondag 8 februari 2009 20:42 schreef johan555 het volgende:
Dat toont aan wat je hier komt doen ,zodra je maar even een aanleiding hebt om kritiek te geven doe je dat direct .
En meedoen aan een discussie ho maar
He ja laten we die nog eens overdoen, dat leidt vast naar de oplossingquote:Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef johan555 het volgende:
Wie weet er iets van modder wat gevonden is in de auto van Deepak ?
Het was Deepak's auto toch niet? De auto was toch verwisseld?quote:Op zondag 8 februari 2009 20:43 schreef johan555 het volgende:
Wie weet er iets van modder wat gevonden is in de auto van Deepak ?
Zal wel loslopen Caesu, dat is maar een heeeeellll kleine dossiertje gezien de huidige problemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 16:31 schreef Caesu het volgende:
de Antillen/Aruba is een behoorlijk probleem-dossier aan het worden.
Een hele hoop als en zou kunnen Caesu en misschien heb je wel gelijk hoor maar voorlopig is het allemaal speculatie.quote:Curaçao houdt over enkele maanden nog een referendum waar in het best 'nee' zou kunnen stemmen.
zou betekenen dat van de eilanden alleen Curaçao wil dat de Antillen blijven voortbestaan.
dat is een onwerkbare situatie.
als er verkiezingen..........................
als er geen economische crisis was..............
Absoluut maar bij gebrek aan een Antillen topic hoop ik dat je je observaties/meningen hier blijft postenquote:wat heeft dit allemaal met de Holloway-zaak te maken: weinig.
Modder aan de buitenkant, stop de persen dan is het helder de Kalpoes zijn schuldig en Joran, Paulus, Dompig, Steve Croes, Guido, Anita, Jug, Beth en de kat van de buren van vd Sloot ook.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:09 schreef yyentle het volgende:
Er zat modder aan de buitenkant van de auto.
zo speculatief is het allemaal niet als alle achtergronden worden meegewogen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:10 schreef JoBuster het volgende:
Zal wel loslopen Caesu, dat is maar een heeeeellll kleine dossiertje gezien de huidige problemen.
[..]
Een hele hoop als en zou kunnen Caesu en misschien heb je wel gelijk hoor maar voorlopig is het allemaal speculatie.
http://antilliaans.caribi(...)r20081231_referendumquote:Alleen op Curaçao kan de bevolking zich uitspreken over het staatkundige traject. Op het eiland bestaat er een grote oppositie die fel gekant is tegen het proces. Volgens die oppositie is Nederland bezig met een rekolonisatie.
(en enquete gedaan door een Arubaan)quote:De enquête ging wat de bevolking van Aruba denkt over Nederland als moederland. 78% van de bevolking denkt, dat Aruba los moet, van het koningrijk en een relatie moet zoeken met de Verenigde Staten. Over de vraag of het stoppen van KLM een maatregel is? 64% denken dat dit een maatregel is, ze relateren deze maatregel met de sluiting van LAGO, doel van de maatregel om Aruba onder druk te zetten i.v.m. de nieuwe staatkundige relatie in de koningrijk. Over de vraag welke politieke partij verdedigd Aruba zijn zaken het best tegen Nederland? 82% denkt dat de MEP Aruba het best verdedigd tegen Nederland.
http://antilliaans.caribi(...)5_brinkman-bijleveldquote:Veel Nederlanders zijn het met Brinkman eens dat Nederland 'van de Antillen af moet'. Dat wil de staatssecretaris niet negeren, maar ze wil duidelijk maken dat dat niet mogelijk is en dat het ook om mensen gaat: "Het lijkt wel of hij niet ziet dat er mensen aan de andere kant in het Koninkrijk wonen." Bijleveld wil bovendien ook graag de positieve punten benoemen: "Dat wil hij niet zo graag horen."
Toch ziet ook Bijleveld de problemen die er zijn, zoals niet-deugdelijk bestuur en corruptie, en daarover praat ze met de bestuurders op de Antillen. "Met elkaar werken we naar een andere situatie, want dat is in het belang van de bevolking en dat moet voorop staan." Verder maant ze de Antilliaanse bestuurders tot snelheid bij de hervorming: "Ze moeten zich realiseren dat in Nederland het klimaat harder wordt."
Ach johan mensen zoals jij die niet eens weten hoe "intelligente" te schrijven verdienen geen antwoord maar restitutie van schoolgeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef johan555 het volgende:
Dit is een hele inteligente post van je buster Bravo !![]()
![]()
Mijn idee mrB, de Antillen zijn klein bier in de huidige economische storm, ook lijkt me dat de onafhankelijksdrang van de huidige Arubaanse regering wel eens snel door de economische realiteit achterhaald kan worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 23:21 schreef mrBhimself het volgende:
Een echt hoofdpijn dossier is het niet mijns inziens, daarvoor is het allemaal te onbelangrijk.
Mensen die dit soort berichten schrijven verraden hun lage komaf .quote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ach johan mensen zoals jij die niet eens weten hoe "intelligente" te schrijven verdienen geen antwoord maar restitutie van schoolgeld.
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:03 schreef johan555 het volgende:
[..]
Mensen die dit soort berichten schrijven verraden hun lage komaf .
Je moet je doodschamen om dit soort berichten te posten .
Is Renee Gielen erg blij met je ?![]()
[ afbeelding ]
Niet zo hysterisch jochie, ik weet dat een andere theorie dan (een van) de jouwe moeilijk voor je is, maar toch is het interessant dat je er weer even over begint.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:03 schreef johan555 het volgende:
Mensen die dit soort berichten schrijven verraden hun lage komaf .
Je moet je doodschamen om dit soort berichten te posten .
Is Renee Gielen erg blij met je ?
Kijk in Alabama gaan al langer de geruchten dat er sprake was van vrije sex, partnerruil etc bij de Fab7, wat nu als Natalee ook slachtoffer van de perversiteiten is geworden?quote:December 22
"Back to happies - there's a Scarrab ("cigarette boat!"), a Model A, another old Ford, Dr Mitch's old white Porche, the coolest blue Sting Ray you've ever met, 3 or 4 more old Corvettes, a Jeep or two ... and the Fat Boy (Uncle Jug's new bike). If you ever meet a Fat Boy, you have to ride it. It's addictive. My love for it is surpassed only by my love for the Blue '69 'Stang @ Homewood. I LOVE that car. Dr. Mitch said I could drive it, too!! But the game had started to go badly by then, so he was probably a bit drunker than need be. So, they all have their own "offices" too. Dr. Mitch's is done in classic Ennis style - complete with arrowheads, Civil War swards and muskets, and of course a vintage 1920's Prohibition cabinet stocketed with Jack, Stoli, and Remy Martin VSOP . Mr Deb's is a more or less the bachelor pad room: blue shag carpet, naked women on the walls, etc. Dad and Mr. Kepseol share one. It's the tripped out room. I kid you not. I learned things I did not need to know about my dad's younger years from that room. But the black light lighting was kinda awesome.
Above the garrage is a huge empty space - it would make the best club ever! There's a stage to the left that Dad's band is going to play on. I think all future Beaver Stick concerts (play on Woodstock) are going to be here. (They're selling the Hunting Club! ) There's a HUGE elevator so getting equipment up will be easy. Also, you can get on the roof and it overlooks the Crawfish Broil grounds!! Back downstairs and across the garage, there's another room with white washed brick walls and a bar. They've got 2 pool tables (Mitch and I played the best game of pool ever last night.) and one of those new TVs, a card table, sofas galore, and all sorts of random bar junk on the walls. Uncle Jug broke out his old beer cans collection as decoration.
All in all, the coolest place you've ever been!! And no, I can't really explain the Beavers ... I fail miserably to express it when asked. Nearest I can get is its a grown up fraternity with 7 members. Like I would not be surprised if we have to go through pledgeship someday Our moms are the Beaver Wifes and we are Beaver Kids and it's a great thing to be. Someday we will be Squirrels and have a pincheon for old cars and beer cans. But for now, we're just the kids who know that "underage" is just a state of mind, raised to appreciated the finer arts of hunting, mudding, and properly beaching any motorized water vehicle, while picking each other's dads up after they flip the tractor they were trying to drive up the side of a mountain, or fail utterly to sit on the piano bench."
er waren meer studenten op stap, was niet om natalee te gaan zoeken maar om te kijken of daar nog iemand achtergebleven wasquote:Op maandag 9 februari 2009 08:59 schreef yyentle het volgende:
Waarom ging Natalees vriendin eigenlijk naar Choose a Name om Natalee te zoeken als ze daar nooit eerder geweest waren?
Je gaat toch niet even kijken in Choose a Name of je vriendin daar misschien is als je haar daar niet verwacht?
Ze zegt toch duidelijk dat ze speciaal op zoek ging naar Natalee.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:32 schreef duikkie het volgende:
[..]
er waren meer studenten op stap, was niet om natalee te gaan zoeken maar om te kijken of daar nog iemand achtergebleven was
www.hollowaycase.comquote:Broughton looked for Holloway but could not find her.
The group, approximately 70-100, left the bar to catch the bus or to get taxis. Broughton walked down to another bar ”Choose a Name” looking for Holloway. When Broughton did not find her she went back to get a taxi.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52513.phpquote:Hoofdofficier Hans Mos ontkent ontslag
9 Feb, 2009, 15:25 (GMT -04:00)
ORANJESTAD — Hoofdofficier Hans Mos laat via lokale media weten dat zijn vertrek naar Nederland komende zomer niets te maken heeft met de ‘VNO-affaire’. “Onzin”, noemde Mos het bericht in dagblad Trouw afgelopen zaterdag, waarin stond dat hij ‘weggestuurd werd’ door Justitie-minister Rudy Croes.
Volgens Mos klopt er niets van. “Ik kreeg vorige week maandag een baan aangeboden, pas op dinsdag kwam het hele VNO-verhaal naar boven”, aldus de hoofdofficier in een lokale krant. Mos wilde niet persoonlijk reageren in deze krant omdat hij niet blij was met de berichtgeving in Amigoe van afgelopen zaterdag. Hierin stond dat hij ontslagen was. Ook het vertrek van officier van justitie Kasper van der Schaft heeft niets met het VNO-lek te maken. Hij vertrekt omdat het er een einde is gekomen aan zijn contracttermijn.
Het zou best kunnen dat precies wat jij nu zegt, destijds ook werd gedacht.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:22 schreef bastibro het volgende:
Ja, die Natalee moet wel een enorm sterke geest hebben, dat zoveel mensen zochten en nu nog zoeken naar haar en naar wat er met haar gebeurd is.
Er zijn ook mensen, Yyentle, naar wie geen haan zou kraaien wanneer ze zouden verdwijnen
Je blijkt hier nogal prat op te gaan he, slechte zaak jongen.quote:Op maandag 9 februari 2009 00:05 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Ach johan mensen zoals jij die niet eens weten hoe "intelligente" te schrijven verdienen geen antwoord maar restitutie van schoolgeld.
ja is het clubje van RU &Nwo waar niemand ooit nog komtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef bastibro het volgende:
Petje begint delen van zijn psychopatische fantasieen nu ook aan ons te openbaren?
Niet grappig Petje
ja en ouwefiets aka bongo op ruquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef bastibro het volgende:
idd Johan, niemand die het ziet op nwo daar hij de enige +1 is die daar nog post
Ga maar even naar de vriendelijke lieden op Refugees Unleashed johan en tik Fab7, Beaver Creek of McWane diary in dan vind je het vanzelf.quote:
Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokkenquote:
bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:
[..]
Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokken![]()
Op een paar verbitterde ouwe provo sandalen na dan
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef johan555 het volgende:
[..]
bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?
oveerstuur ???, het VMBO maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef johan555 het volgende:
Zo oveerstuur ? dream on buster je kraamt gewoon onzin uit .
Ik denk trouwens dat jij je als laatste druk mag maken over beschuldigingen johan, jij hebt tientallen mensen van de meest verschrikkelijke zaken beschuldigd zonder enig bewijs of enige aanleiding.quote:Dit wat je hier in dit stukje schrijft ,zijn zeer ernstige beschuldigingen
Die sarcasme hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef JoBuster het volgende:
Oepsie Hara, back on topic dus.
Zou niet willen dat het NH rebound topic weer gesloten zou worden.
Thailand, dat weet toch iedereen hij moet nog 4 semesters.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
Waar zou Joran uithangen ?
in Laos ?
Of toch in Australie ?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52513.php
wat Mos hier zegt is nogal dubieus vind ik.quote:Volgens Mos klopt er niets van. “Ik kreeg vorige week maandag een baan aangeboden, pas op dinsdag kwam het hele VNO-verhaal naar boven”, aldus de hoofdofficier in een lokale krant.
Waar het hart van vol is . .quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die sarcasme hoeft ook niet hoor
Potsville? Zou hij achter die bosbranden zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
Waar zou Joran uithangen ?
in Laos ?
Of toch in Australie ?
kijk zo komen we nog eens ergens, een andere vriendin zocht ook al naar natalee dus, de ene zag natalee net nadat ze CnC uit was de ander zag haar niet eens en liep effe naar choose a name toe.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze zegt toch duidelijk dat ze speciaal op zoek ging naar Natalee.
Als ik mijn vrienden of kennissen zoek als ik ze kwijt ben tijdens het uitgaan, loop ik echt niet naar kroegen waarvan ik weet dat ik ze daar niet kan vinden. En als het geen coffeeshop types zijn, zoek ik daar al helemaal niet.
[..]
www.hollowaycase.com
Heb je een link naar waar dat wordt gezegd door de studenten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
[..]
kortom zie geen spoken, een deel van de studenten ging naar CnC een ander deel naar choose a name
Heb je ook een link naar wat dit staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
maar joran deepak en satisch moesten ook zo nodig naar choose a name ,
haha in de loop der tijd heeft ouwefiets verschillende gedaanteverwisselingen ondergaan volgens meneer PIJP, hij heeft er maar druk meequote:
Dat lijkt me ook, maar voor de rest zou ik niet te veel waarde hechten aan die ingezonden brief van dhr Michael Williams.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
http://awemainta.com/
'niet zomaar iemand' is natuurlijk Hendrik Croes (broer van Rudy).
Ik dacht dat er drugs werden verkocht, daarom dacht ik dat het een coffeeshop was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
is choose a name dan een coffeeshop ???, dacht gewoon een bar maar ik kan het verkeerd hebben.
http://antilliaans.caribi(...)090210_ANP-rel-Kamerquote:Kamer ontevreden over uitleg 'lek-rel' Aruba
ANP
10-02-2009
De Tweede Kamer neemt geen genoegen met de uitleg die staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) heeft gegeven over het uitlekken van vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op Aruba. Het merendeel van de fracties kan zich vinden in de kritiek van VVD'er Johan Remkes, die de brief dinsdag 'allerminst bevredigend' noemde.
SP-Kamerlid Ronald van Raak kwalificeerde de toelichting van Bijleveld zelfs als 'heel slecht'. De Kamer wil dat de staatssecretaris in een nieuwe brief meer helderheid schept. De fracties willen de aanvullende toelichting krijgen voordat ze begin maart met Bijleveld debatteren over de gelekte stukken, waarin harde woorden vallen over Arubaanse bestuurders.
De PVV deed dinsdag een vergeefse poging om een spoeddebat over de kwestie te houden. "Hebben we deze maffia-regering op Aruba eindelijk eens bij de kladden en dan wil de Kamer er niet over praten'', stelde Tweede Kamerlid Hero Brinkman teleurgesteld vast.
De staatssecretaris heeft de Tweede Kamer geschreven dat ze het uitlekken van de informatie op Aruba laat onderzoeken. Ze kan niet vooruitlopen op de uitkomsten daarvan, maar heeft al enkele maatregelen genomen om mogelijke herhaling te voorkomen.
Bijleveld geeft in de brief nogmaals aan de zaak 'buitengemeen ernstig' te vinden. Ze heeft in de afgelopen week twee keer gebeld met de Arubaanse premier Nelson Oduber om de plooien glad te strijken. Oduber komt in maart naar Nederland. "Dan zullen we vanzelfsprekend de relatie tussen onze twee landen bespreken'', aldus Bijleveld.
het is meer een observatie van Michael Williams. staan weinig onwaarheden in toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 11:43 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook, maar voor de rest zou ik niet te veel waarde hechten aan die ingezonden brief van dhr Michael Williams.
Hij en de MEP kunnen niet (meer) door een deur en rollebollen geregeld over straat, allemaal island politics, interessant maar heeft weinig te maken met die verdwenen dronken breezer.
deze is makkelijk , maar je moet wel geloven in wat de drie leugenaars zelf vertellen over de rondjes rond CnC en toen de politie auto moesten ze naar choose a name omdat ze geen gordel om haddenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 07:25 schreef yyentle het volgende:
[..]
Heb je ook een link naar wat dit staat?
Ik begin namelijk te vermoeden dat je dingen verzint.![]()
Dus vertel maar waar het staat, zelfbedachte verzinsels hebben we niets aan.
Er staat nergens dat ze naar Choose a Name gingen, dat maak jij ervan. En zoals je ziet, de jongens vertellen allebei hetzelfde.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
deze is makkelijk , maar je moet wel geloven in wat de drie leugenaars zelf vertellen over de rondjes rond CnC en toen de politie auto moesten ze naar choose a name omdat ze geen gordel om hadden
quote:On June 11th 2005 at about 12:10 hours, we, the reporting officers, interviewed the suspect D.S. KALPOE, for further information.
After that I turned around again and asked Joran in Papiamentu: "kiko nos ta hasi" (loosely translated by reporting officer to the "what are we going to do now"). Joran had answered in Papiamentu "Core rond". (loosely translated by reporting officer: "drive around"). I had driven past the front of "Carlos and Charlies" twice. When we came to the end of our second drive around I saw the people of the "Visibility Team" stand on the corner of the road that lead in front of the afore mentioned establishment. I decided to turn left into the Weststraat in the direction of "Choose a Name". On the corner of L.G. SMITH and the Weststraat I saw a group of people standing there. The girl stuck her head out of the window and yelled something. I did not hear what she yelled.
As to your question if I recognised anyone from this group, I can say the following. It was the same group I had seen outside of "Carlos & Charlies". I also remember a boy that walked up to the car and said to Natalee in English "Get out of the car. What are you doing there. Are you crazy". I then drove a little further and stopped in front of the pedestrian crossing near the "Royal Plaza". I then said to the girl that if your friends think it is better that you go with them, you'd better do that. The girl said to me that no, I am staying with you guys. I then called Joran by his name. He did not answer. He was talking to the girl. I called out to Joran again, but now a bit louder. He then said, keep on driving. I then drove in the direction of "Caya G.F. Betico CROES". After that I drove in the direction of the "Renaissance Hotel". There I turned onto L.G. SMITH Boulevard. I proceeded to drive in a Westerly direction.
quote:On June 11th 2005, at approximately 17:30 hours, we interviewed the suspect S.S. KALPOE for further information.
I cannot remember exactly how it went, but one this is certain, we made another round passing in front of Carlos & Charles. When we came to the intersection on that street, the girl saw that her friends were standing on the intersection west of Royal Plaza. I estimate that at that point there were approximately 60 people on that intersection. These people stood on both sides of the road. At the intersection Joran had said to my brother to turn right because the girl wanted to greet her friends. My brother Deepak then turned right with his car and then turned left with the car. When my brother had turned left on the intersection west of Royal Plaza, the girl had opened her window. The girl shouted to her friends "hey". While my brother was turning left, a boy shouted at the girl really loud "get out of the car". My brother had also heard that the boy had shouted at the girl to get out of the car. My brother brought the car to a full stop to see if the girl would get out of the car. I heard the girl say to this boy that she would hook up with them later at the hotel, and that she would go with us. Just to be on the safe side my brother asked Joran if the girl would get out there. Joran answered that the girl would come with us. The girl had not said a word to us. I don't know why that was. The boy who had said to the girl to get out of the car was dressed in a white T-shirt and was caucasian. I hadn't paid attention to what he looked like. Joran had also asked the girl if she would come with us, the girl then answered that she would be going with us. My brother then drove on. We then drove by way of the city center towards the boulevard near where the Sonesta Hotel is.
Natalee's vriendin ging haar zoeken in Choose a Name. Misschien ben je daarmee in de war. Natalee was blijkbaar een bezoekster van Choose a Name.quote:Aruba Sonesta Resort & Casino At Seaport Village - L.g. Smith Boulevard 9 - Oranjestad Aruba
Deepak zei 3 rondjes en Satish 4 rondjes dat is ongeveer 10 a 15 min denk ik ,genoeg om die GHB te laten werken .Het kan ook zijn dat er een andere auto moest komen om haar over te laden (Lorenzo's bus ) en dat ze daarom die rondjes reden .quote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
deze is makkelijk , maar je moet wel geloven in wat de drie leugenaars zelf vertellen over de rondjes rond CnC en toen de politie auto moesten ze naar choose a name omdat ze geen gordel om hadden
die naam gebruikte hij al eerder bustertjequote:
Je fantasie is groot Johan555. Heb je dat van de Scared Monkeys of van Beth Holloway?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:28 schreef johan555 het volgende:
[..]
Deepak zei 3 rondjes en Satish 4 rondjes dat is ongeveer 10 a 15 min denk ik ,genoeg om die GHB te laten werken .Het kan ook zijn dat er een andere auto moest komen om haar over te laden (Lorenzo's bus ) en dat ze daarom die rondjes reden .
Lees jij het dan even in het Nederlands.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef johan555 het volgende:
Je hebt zoals vaker het geval is geen dossier kennis lees de verklaringen van de 2 leugenaars maar eens door over wat ze zeggen over rondjes rijden
quote:On June 11th 2005 at about 12:10 hours, we, the reporting officers, interviewed the suspect D.S. KALPOE, for further information.
We stood in front of the podium. On the podium there was a group of girls that were dancing. One of the girls made a hand gesture towards Joran, inviting him to come and dance with her. Joran gestured back no. After about three minutes the girl came down from the podium towards Joran. I heard her ask him why he hadn't come up and danced with her. Joran answered something but I didn't hear what he said. The girl took him by the hands to get him onto the dance floor. But Joran pulled back his hands. Then they stayed and talked to each other. I didn't hear the conversation, because at that moment a friend of mine came over to talk to me. I turned around and talked to my friend.
quote:On June 11th 2005, at approximately 17:30 hours, we interviewed the suspect S.S. KALPOE for further information.
I knew that they were Americans because they were talking in English. This group consisted of approximately 60 to 70 people. We kept on walking and stood and watched near the stage. On the stage was a girl. When the girl saw us, she made it clear with hand gestures that she wanted Joran to come and dance with her. I saw that Joran made it clear with a hand gesture that he would not go and dance with her. We started walking again until we got to the bar. Joran had bought three Yard Whisky coke for us. After that we returned to the podium to stand and watch. While we were standing there watching the girl, who had wanted Joran to come and dance with her, came over to Joran. Joran and the girl started talking. I saw that my brother was talking to a boy. The boy with whom my brother was talking I know by face only, I do not know his name. I had seen him in Carlos & Charlies before. I saw that the girl took Joran by the hand and lead him to another bar. I followed them. My brother stayed behind because he was talking to this boy. I saw that the girl laid down on top of the bar. I had never seen this before. I asked Joran "What is she going to do." Joran told me that the girl wanted him to drink a bodyshot off of her. I saw that the girl poured a drink on her belly, after which Joran sucked it up. The girl had paid for the bodyshot
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-holloway-zaak.htmlquote:'Nederland heeft alles gedaan in Holloway-zaak'
Uitgegeven: 10 februari 2009 21:25
Laatst gewijzigd: 10 februari 2009 21:25
DEN HAAG - Nederland heeft ''redelijkerwijs alles gedaan'' wat ons land kon doen om de verdwijningszaak rond Natalee Holloway op te lossen. Dat stelde staatssecretaris Ank Bijleveld dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer.
De Amerikaanse verdween in mei 2005 op Aruba, maar de zaak is nog steeds niet opgelost. Bijleveld wijst erop dat aan het begin van het onderzoek op diverse terreinen bijstand is verleend aan Aruba.
Zo hebben Nederlandse militairen de zoektocht ondersteund en zijn speurhonden en F-16's ingezet.
Specialisten
In 2006 is bovendien door specialisten in ons land het hele dossier nog eens doorlopen. Deze ''herziening'' gaf aanknopingspunten om het onderzoek op Aruba voort te zetten.
In 2007 en 2008 zijn verder volgens Bijleveld alle mogelijke middelen ingezet bij vervolgonderzoek naar nog openstaande scenario's. Momenteel doet de Arubaanse politie nog onderzoek naar de zaak.
© ANP
LOL johan, wat is het nut van het herhalen van die ouwe meuk jochie???quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef johan555 het volgende:
Joran verslaafd aan pokeren...............
WinstAlert: Joran pokert weer..............
Verslaafde Joran verliezend pokeraar .................
Goedzo Ank, bereid jij alvast maar de sluiting van het onderzoek naar Joran voor, het zal godverdomme eens een keer tijd wordenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:48 schreef Caesu het volgende:
DEN HAAG - Nederland heeft ''redelijkerwijs alles gedaan'' wat ons land kon doen om de verdwijningszaak rond Natalee Holloway op te lossen. Dat stelde staatssecretaris Ank Bijleveld dinsdag in een brief aan de Tweede Kamer.
ze probeert zich te distantieren van Aruba. dat het niet aan Nederland ligt dat justitie zo'n fiasco is daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Goedzo Ank, bereid jij alvast maar de sluiting van het onderzoek naar Joran voor, het zal godverdomme eens een keer tijd worden
Welnee Ank is bezig toe te werken naar het onvermijdelijke einde van deze zaak.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:03 schreef Caesu het volgende:
ze probeert zich te distantieren van Aruba. dat het niet aan Nederland ligt dat justitie zo'n fiasco is daar.
maar als Nederland echt alles had gedaan om de zaak op te lossen, had het justitieapparaat op Aruba doorgelicht moeten worden.
case closedquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:18 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Welnee Ank is bezig toe te werken naar het onvermijdelijke einde van deze zaak.
Nederland heeft er alles aan gedaan en ALE heeft naar vermogen gehandeld, case closed
Ohh je bedoelt die middle-aged homo die beweerde geld van Joran tegoed te hebben???quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef johan555 het volgende:
Kan die die man terugbetalen die ie genept heeft voor 6000 ¤
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Arubaquote:'Nederlandse spionnen moeten weg van Aruba’
ANP
gepubliceerd op 11 februari 2009 15:25, bijgewerkt op 15:27
ORANJESTAD - De Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes wil dat Nederlandse AIVD'ers die bij de veiligheidsdienst van Aruba werken, het eiland verlaten. Dat heeft hij gezegd na het uitlekken van vertrouwelijke informatie van de Nederlandse vertegenwoordiging op Aruba.
De medewerkers van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) kwamen volgens Croes op verzoek van toenmalig minister van Defensie Henk Kamp naar Aruba om de bewegingen van Venezuela en president Hugo Chávez in de gaten te houden. ‘Blijkbaar hadden ze meer interesse in de Arubaanse regering en mijn familie, met name mijn broer, de voormalige minister van Justitie Hendrik Croes. Hem en mij hebben ze persoonlijk diep gekwetst.’
Hakenkruizen
Volgens het uitgelekte verslag van de Nederlandse vertegenwoordiging zorgt Hendrik Croes ervoor dat er de komende tijd ‘op ramkoers richting Nederland wordt gegaan’. Hij zou ook het idee hebben geleverd om hakenkruisen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar op Curaçao.
Rudy Croes wil dat Nederland publiekelijk excuus aanbiedt voor het uitlekken van de vertrouwelijke informatie. De Tweede Kamer nam dinsdag geen genoegen met de uitleg van staatssecretaris Ank Bijleveld (Koninkrijksrelaties) over de kwestie. De meeste fracties willen dat ze in een nieuwe brief meer helderheid schept. Bijleveld laat momenteel onderzoek doen naar de gang van zaken.
Open debat
Croes wil dat er ook in de Kamer een open debat over de kwestie wordt gevoerd. Hij heeft zich erover verbaasd dat geen enkel Kamerlid heeft gevraagd om alle andere verslagen die de Nederlandse vertegenwoordiging de afgelopen zeven jaar heeft verstuurd.
Proest, tot zo ver ben ik gekomen, Micha Kat de uitvinder van het alu-hoedjequote:Op woensdag 11 februari 2009 18:00 schreef bastibro het volgende:
Justitie-orgieen en chantage op de Antillen
Micha Kat 26 juni 2008
Die Rudy toch, die gaat deze affaire helemaal uitmelken voor politiek gewinquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:00 schreef Caesu het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)moeten_weg_van_Aruba
publiekelijk excuus van Nederland zal hij niet krijgen zolang de Tweede Kamer ontevreden is met de uitleg van Bijleveld.quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:08 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Die Rudy toch, die gaat deze affaire helemaal uitmelken voor politiek gewin
Na de oorlog zijn er heel wat ss ers naar aruba vertrokken en verhoord en daar ook gebleven .quote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef bastibro het volgende:
Bedankt Caesu,
Je posts worden erg gewaardeerd!
Ahaa dus jij denkt dat we na WO II pas 1 generatie verder zijn??quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:34 schreef johan555 het volgende:
Dus het is daar wel een zooitje ja ,een generatie later
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Henk Kamp over zijn nieuwe baan
Henk Kamp werd op 1 januari Commissaris voor Bonaire, Saba en Sint Eustatius. Het is zijn taak de drie eilanden te begeleiden bij de overgang naar hun nieuwe status. Bonaire, Saba en Sint Eustatius worden namelijk 'bijzondere gemeenten'. Kamp is net teruggekeerd van de Antillen en vertelt over zijn eerste ervaringen. De kersverse commissaris gaat ook in op de rel tussen Nederland en Aruba over AIVD-agenten. Die zijn op Aruba om overbuurman Venezuela in de gaten te houden. Maar volgens de boze Arubaanse minister Croes (Justitie) zijn ze drukker met het bespioneren van hem en zijn familie.
wel corrupter dan Nederland zei hij.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:15 schreef JoBuster het volgende:
LOL bekijk even Pauw & Witteman op uitzendinggemist nada on "VNO-gate" en Kamp ontkende zelfs dat de Antillen een "corrupte bende" zijn zoals Hero Brinkman beweerde.
Hoe kan kamp dat nou weten hij is er net ,Brinkman heeft een compleet zwartboek !!quote:Op zaterdag 14 februari 2009 01:15 schreef JoBuster het volgende:
LOL bekijk even Pauw & Witteman op uitzendinggemist nada on "VNO-gate" en Kamp ontkende zelfs dat de Antillen een "corrupte bende" zijn zoals Hero Brinkman beweerde.
Ben jij dat Johan?quote:Op zaterdag 14 februari 2009 10:01 schreef johan555 het volgende:
Deze mafketel al gezien ?
http://www.youtube.com/user/hermanvandijk
ik dacht zelf iets van bustertje te herkennenquote:
Dat kun je natuurlijk niet zomaar beweren.quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:41 schreef FreeExtremeKnowledge het volgende:
Even voor de duidelijkheid, de vader van Joran van der sloot heeft ook te maken met de bekend vermeend pedofiel van justitie Joris Demmink.
Er werd in het prille begin al gesproken over een lichaam en een zaak, dus dat lijkt me onzin.quote:De kans bestaat nog steeds dat Natalee niet dood is maar in een netwerk zit van ritueel misbruik.
Het is aangetoond dat Dr. Phil met materiaal heeft gewerkt waarmee is gefraudeerd.quote:Precies zoals Dr. Phil al in het begin had uitgezocht,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |