Vertel eens, hoe komt het dat je dat zo zeker weet?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Je kan wel zien dat jij waarschijnlijk VMBO-rechten hebt "gestudeerd" johan, een belemmering van de rechtsgang proest.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Ahaa waar dan, want voorlopig horen we niets meer over de Kalpoes behalve dan dat Hans Mos ze niet meer als verdachten maar als getuigen beschouwt.quote:Maar wees gerust ,er komt steeds meer boven water over die 2 .
sorry kan het niet latenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Die heb ik gelezen en ze hebben alles en dan ook echt alles wat bij er bij elkaar te liegen viel , bij elkaar gelogen die 2 broertjes .
Maar wees gerust ,er komt steeds meer boven water over die 2 .
Nee hoor bassie het enige dat je verdronken hebt is je eigen "reputatie" zowel hier als bij de malle aapies.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.htmlquote:Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba
Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.
Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.
Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
Hé confrère, weer even aan het bijlezen. Weinig veranderd hier overigens :-)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
sorry kan het niet latenmaar dit is echt mega-lollig
!
Ik heb sterk de indruk dat jij helemaal niet in staat bent om ook maar iets of iemand in de gracht te gooien. Ik had een tijd geleden van je begrepen dat je zou stoppen met dat kinderachtig geleuter. Kennelijk kort van memorie hè mijnheer Bro.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.html
Is weinig aan verloren aan die Mos en ik had toch al de indruk dat v Deutekom het daar voor het zeggen heeft .Kwam die ook niet uit Brabant ??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)
De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland![]()
Thanks Caesu, niet verrassend maar wel goed dat we nu de tijdslijn weten waarin de zaak Holloway afgewikkeld gaat worden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Caesu het volgende:
Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba
Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.
Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.
Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.html
inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)
De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland![]()
Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaakquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bastibro het volgende:
Goed nieuws, eigenlijk liever vandaag dan morgen maar ok.
Iemand met een frisse kijk op lopende zaken is enorm welkom zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef JoBuster het volgende:
[..]
Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaak![]()
Enniewee welke zaak zou ik zo zeggen, Hans Mos filed deze zaak in de Cold Case lade en z'n opvolger kan aan de slag met allerlei veel prangender zaken die op Aruba aan de orde zijn.
Prima oplossing lijkt me zo, na 4 jaar is het tijd om het boek te sluiten
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-reeks09begint-tot.htmlquote:NIEUWE REEKS BEGINT 29 MAART
MAIL NU MET TIPS
De nieuwe reeks van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever gaat van start op zondag 29 maart.
De redactie van ons programma is inmiddels druk bezig met de voorbereidingen van een serie van negen spraakmakende uitzendingen. Daarbij kunnen wij altijd uw hulp gebruiken.
Heeft u tips of vragen? Mail ons dan direct. Ook kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 0800-333 2 333. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld.
Vanaf 29 maart: Peter R. de Vries, misdaadverslaggever, zondagavond om 21.30 uur op SBS6.
Heb je het in de gaten Johan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |