abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65806858
Die heb ik gelezen en ze hebben alles en dan ook echt alles wat bij er bij elkaar te liegen viel , bij elkaar gelogen die 2 broertjes .
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Maar wees gerust ,er komt steeds meer boven water over die 2 .

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 06-02-2009 17:56:56 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65807547
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:40 schreef johan555 het volgende:
Ze wisten veel meer dan ze verteld hebben en dat is een belemmering van de rechtsgang .
Vertel eens, hoe komt het dat je dat zo zeker weet?
pi_65807955
quote:
Je kan wel zien dat jij waarschijnlijk VMBO-rechten hebt "gestudeerd" johan, een belemmering van de rechtsgang proest.....
quote:
Ahaa waar dan, want voorlopig horen we niets meer over de Kalpoes behalve dan dat Hans Mos ze niet meer als verdachten maar als getuigen beschouwt.
I stand with the happy Island.
pi_65808789
quote:
Die heb ik gelezen en ze hebben alles en dan ook echt alles wat bij er bij elkaar te liegen viel , bij elkaar gelogen die 2 broertjes .

sorry kan het niet laten maar dit is echt mega-lollig !
  vrijdag 6 februari 2009 @ 20:12:47 #130
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65811389
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
pi_65813704
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Nee hoor bassie het enige dat je verdronken hebt is je eigen "reputatie" zowel hier als bij de malle aapies.

mr goat wool sock
pi_65815183
Kan je ons iets vertellen over de Matty Appartement op Aruba ouwefiets ?
Of de Lions Den ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65815420
Kan jij ons iets vertellen over de Beaver Creek Hunting Club, de swingers parties die Beth en Jug bezochten, het coke gebruik van Natalee???
pi_65816027
sorry ik vroeg jou niks buster
pi_65816206
Ik jou wel -222
pi_65817294
quote:
Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba

Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.

Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.

Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.html
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65817376
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:56 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

sorry kan het niet laten maar dit is echt mega-lollig !
Hé confrère, weer even aan het bijlezen. Weinig veranderd hier overigens :-)
--
pi_65817462
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Ik heb sterk de indruk dat jij helemaal niet in staat bent om ook maar iets of iemand in de gracht te gooien. Ik had een tijd geleden van je begrepen dat je zou stoppen met dat kinderachtig geleuter. Kennelijk kort van memorie hè mijnheer Bro.
--
pi_65817525
quote:
Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)

De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland
--
pi_65817615
Dit schreef mr B over de postjes van Y :

Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
pi_65817740
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Goh, volgens mij had ik dit enige tijd geleden al voorspeld....vooruitziende blik of inside information :-)

De bange aapjes zullen nu wel weer moord en brand gaan schreeuwen; hoe het mogelijk is om een hoofdofficier gedurende een lopend onderzoek een andere baan aan te bieden. Een verwerpelijk land dat Nederland
Is weinig aan verloren aan die Mos en ik had toch al de indruk dat v Deutekom het daar voor het zeggen heeft .Kwam die ook niet uit Brabant ??
pi_65817780
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:44 schreef Caesu het volgende:
Hoofdofficier Mos weg bij OM Aruba

Hoofdofficier Hans Mos verlaat deze zomer het Openbaar Ministerie (OM) in Aruba. Dat heeft een woordvoerder van het OM Aruba vrijdag laten weten.

Voorzitter van het College van procureurs-generaal Harm Brouwer bood Mos eerder deze week een tweetal functies aan bij het Openbaar Ministerie. Volgens de woordvoerder is het zeker dat Mos voor één van deze functies zal kiezen, en dat hij daarmee het OM in Aruba zal verlaten.

Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.

http://www.depers.nl/binn(...)eg-bij-OM-Aruba.html
Thanks Caesu, niet verrassend maar wel goed dat we nu de tijdslijn weten waarin de zaak Holloway afgewikkeld gaat worden.
Het zal ook tijd worden na bijna 4 jaar.
pi_65817800
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:50 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.

ze zullen wel niet zo makkelijk een nieuwe hoofdofficier kunnen vinden...
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:04:12 #144
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65818033
Goed nieuws, eigenlijk liever vandaag dan morgen maar ok.
Iemand met een frisse kijk op lopende zaken is enorm welkom zou ik zeggen
pi_65818280
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:04 schreef bastibro het volgende:
Goed nieuws, eigenlijk liever vandaag dan morgen maar ok.
Iemand met een frisse kijk op lopende zaken is enorm welkom zou ik zeggen
Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaak

Enniewee welke zaak zou ik zo zeggen, Hans Mos filed deze zaak in de Cold Case lade en z'n opvolger kan aan de slag met allerlei veel prangender zaken die op Aruba aan de orde zijn.
Prima oplossing lijkt me zo, na 4 jaar is het tijd om het boek te sluiten
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:17:43 #146
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65818493

Trusten
pi_65818582
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:17 schreef bastibro het volgende:
Trusten
Slaap lekker bassie
pi_65818677
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hi, hi bassie die houdt van een _frisse_ kijk op de zaak

Enniewee welke zaak zou ik zo zeggen, Hans Mos filed deze zaak in de Cold Case lade en z'n opvolger kan aan de slag met allerlei veel prangender zaken die op Aruba aan de orde zijn.
Prima oplossing lijkt me zo, na 4 jaar is het tijd om het boek te sluiten
quote:
NIEUWE REEKS BEGINT 29 MAART

MAIL NU MET TIPS

De nieuwe reeks van Peter R. de Vries, misdaadverslaggever gaat van start op zondag 29 maart.

De redactie van ons programma is inmiddels druk bezig met de voorbereidingen van een serie van negen spraakmakende uitzendingen. Daarbij kunnen wij altijd uw hulp gebruiken.

Heeft u tips of vragen? Mail ons dan direct. Ook kunt u contact met ons opnemen via het telefoonnummer 0800-333 2 333. Alle informatie wordt vertrouwelijk behandeld.

Vanaf 29 maart: Peter R. de Vries, misdaadverslaggever, zondagavond om 21.30 uur op SBS6.
http://www.peterrdevries.nl/tekst/nieuws-reeks09begint-tot.html

als de zaak gesloten is, kan hij natuurlijk altijd weer heropend worden.

ook van Joran zijn we gewend dat hij om de zoveel maanden weer iets doms doet.
en dan hebben we natuurlijk nog Rudy Croes die om de zoveel tijd nog wat olie op het vuur gooit.

het boek is voorlopig nog niet gesloten, daar ben ik zeker van.
pi_65818873
goed lezen Buster :

vrijdag 6 februari 2009 @ 23:34:20 #150
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65819059
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :

[ afbeelding ]
Heb je het in de gaten Johan?
Sommigen zouden het alcoholisme noemen, ik noem het schizofreen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')