abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65705346
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef duikkie het volgende:

[..]

er is dus wat met de computer gegeven van de broers kalpoe dus anders zegt hans mos niet dat de broers liegen
Waar zegt Hans Mos dat de broers liegen?

Linkje?
pi_65705414
Hans Mos heeft onlangs verklaard dat de Kalpoes alleen nog als getuige worden gehoord en geen verdachte meer zijn.

Dag hoor Duikkie.

Je bent er, net als mevrouw Holloway en de scared monkeys alleen maar op uit de Kalpoes te beschuldigen.
pi_65705822
Jo Buster,

Weet jij eigenlijk hoe het zit met de history van de Refugees en de Scared Monkeys?
pi_65709701
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef yyentle het volgende:
Jo Buster,

Weet jij eigenlijk hoe het zit met de history van de Refugees en de Scared Monkeys?
Hoe bedoel je yyentle, ontstaan, verleden, verhoudingen??

Trouwens de relatie tussen Scared Monkeys en een ander "forum" genaamd ChatnGrumble is nu veel interessanter.

Een aantal aapjes op SM is er vorig jaar uitgetrapt (waaronder 777 die ze daar zelfs pedo, freak en "moron with issues" noemen??) en zijn hun eigen "geheime" forumpie begonnen.

Voor de meer hardcore stalkers laten we maar zeggen, foto's van Jan en alleman, doodsbedreigingen aan allerlei mensen en alles en iedereen verdacht maken. (je mag 555 keer raden wie en z'n maat daar ook posten )

Dat zit de aapies natuurlijk niet lekker en die 2 clubs vechten elkaar nu de tent uit.
Voornaamste issues zijn die rare (nep)fotootjes van die visfuik en wat die knakkers op de Persistence hebben uitgevroten voor de kust van Aruba.

Kijk iedere kleuter had kunnen bedenken dat bij een kostbare expeditie zoals vorig jaar het natuurlijk niet alleen om het zoeken naar een vermiste breezer ging.

Nu blijkt dat het de financiers om het in kaart brengen van de zeebodem rond Aruba ging en dat de oceanograaf (Kyle Kingman) en anderen aan boord getracht hebben het verhaal te verkopen en ze samengewerkt hebben met ALE duh..........

Wat dat betreft hebben we het hier bij FOK toch maar errug gezellig met z'n allen
I stand with the happy Island.
pi_65712950
bedankt voor de samenvatting.
hoewel ik lees en post op SM snapte ik totaal niet wat er nu aan de hand is met die fuik en dat CnG forum.
boeide me ook niet zo. want het turen naar menselijk resten op die wazige fuikfoto's vind ik behoorlijk pervers.
en forum wars zijn al helemaal slaapverwekkend.

ergens denk ik dat er daar een paar in diep zwart gat vallen als de hele zaak opgelost is.
dan moeten die iets anders vinden om hun tijd mee te vullen.
daarom zullen die wel met geen enkele oplossing akkoord gaan en doorgaan totdat iedereen met de Nederlandse nationaliteit achter de tralies zit.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65713947
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef yyentle het volgende:
Duikkie,

Joran vertelt dat Natalee nogal happig op buikdrankjes was.

http://www.rtl.nl/compone(...)rsloot.avi_plain.xml

De vriendinnen van Natalee vertellen dat ze nogal veel dronk en en de avond voor haar verdwijning naar huis moest worden begeleid ivm overmatig alcoholgebruik.

Net als Joran vertellen de vriendinnen van Natalee dat ze de hele avond al bezig was met buikdrankjes.

Als je naar de tijdlijn kijkt (toen Joran Deepak belde was er hoogstwaarschijnlijk al iets met Natalee gebeurd en was er al over nagedacht wat te doen), denk je dan niet dat het heel waarschijnlijk is dat ze aan de, vermoedelijk vrijwillig door haar genomen middelen, is bezweken?
komt wel uit het boek van joran he dat ze de hele avond buikdrankjes deed. en hoe weet joran dat trouwens ??? hopelijk hebben ze de bar mensen verhoord die moeten dat zeker de weken erna nog hebben geweten nu niet meer.
wat ook weer gek is is het volgende

natalee zou dus de avond daarvoor overmatig alcohol hebben gehad , waarom zou ze dan de volgende dag toen ze nog niet zo dronken was daar opeens aan bezwijken, lijkt mij een onlogische stelling

dan nog wat ze kunnen toch wel aan het telefoon gesprek rond 2:30 am wel zien of de telefoon op een plek bleef of bewoog. de sterkte zou dan toch wel verschillen ???
omdat er hier zo duidelijk wordt over gesproken terug gereden door satisch of lopen
pi_65714109
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:20 schreef yyentle het volgende:

[..]

Waar zegt Hans Mos dat de broers liegen?

Linkje?
heb ik al gegeven hans mos zegt dat toch echt hoor, ik niet , mos zegt een van de andere verdachten zegt iets wat niet kan kloppen met andere computer gegevens das toch liegen

http://antilliaans.caribiana.nl/aruba/car20071221_OM-bewijzen

[ Bericht 14% gewijzigd door duikkie op 03-02-2009 23:01:29 ]
pi_65714399
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
hoewel ik lees en post op SM snapte ik totaal niet wat er nu aan de hand is met die fuik en dat CnG forum.
boeide me ook niet zo. want het turen naar menselijk resten op die wazige fuikfoto's vind ik behoorlijk pervers.

ergens denk ik dat er daar een paar in diep zwart gat vallen als de hele zaak opgelost is.
daarom zullen die wel met geen enkele oplossing akkoord gaan en doorgaan totdat iedereen met de Nederlandse nationaliteit achter de tralies zit.
dat met die fuik was voor mij al gelijk duidelijk , was een ander type ik snap niet dat mensen dat niet zien
wat ik wel weer vreemd vindt is dat de politie wel het bootje hebben gezien en niet achter de fischer ging die zijn fuik kwijt was, ga je toch als politie even vragen , van wie is dan zijn fuik kwijt. zoveel vissers zijn er nou toch ook weer niet met fuiken op aruba.

kortom slecht politiewerk !!!!!
pi_65714595
quote:

Ja dat gezeik over die fuik duurt nu al een week of 6
Ik was de eerste die er een schedel in zag ha ha
Maar bij nader onderzoek bleek het toch niet te kloppen
Als het een schedel was dan was de doorsnee maar 9 cm
Ik heb zelfs de foto opgestuurt naar een duikbedrijf en die zeggen dat het een caribische crab is
die heeft net zoals een slak een soort behuizing .
De kikker fokt iedereen op met haar theorie
Het beste Caesu is : posten wat je wil posten
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65715084
quote:

Graag gedaan Caesu, ik moet zeggen dat mijn vlucht door de sneeuwval niet op een betere tijd kon worden geannuleerd, so plenty time voor de aapjes

Trouwens niet al die Yanken op SM valse hoop geven joh dat het kabinet gaat vallen en Wilders en z'n billemaat Hero aan de macht gaan komen

But seriously, er zitten hele rare knakkers tussen zowel op SM als CnG, als ik een van de hoofdrolspelers in deze zaak zou zijn zou ik me serieus zorgen maken denk ik.
En over die mafkezen hoef je je geen zorgen te maken die vinden altijd wel weer een andere samenzwering om zich mee te bemoeien

[ Bericht 3% gewijzigd door JoBuster op 03-02-2009 23:42:42 ]
pi_65720311
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Hoe bedoel je yyentle, ontstaan, verleden, verhoudingen??

Trouwens de relatie tussen Scared Monkeys en een ander "forum" genaamd ChatnGrumble is nu veel interessanter.

Een aantal aapjes op SM is er vorig jaar uitgetrapt (waaronder 777 die ze daar zelfs pedo, freak en "moron with issues" noemen??) en zijn hun eigen "geheime" forumpie begonnen.

Voor de meer hardcore stalkers laten we maar zeggen, foto's van Jan en alleman, doodsbedreigingen aan allerlei mensen en alles en iedereen verdacht maken. (je mag 555 keer raden wie en z'n maat daar ook posten )

Dat zit de aapies natuurlijk niet lekker en die 2 clubs vechten elkaar nu de tent uit.
Voornaamste issues zijn die rare (nep)fotootjes van die visfuik en wat die knakkers op de Persistence hebben uitgevroten voor de kust van Aruba.

Kijk iedere kleuter had kunnen bedenken dat bij een kostbare expeditie zoals vorig jaar het natuurlijk niet alleen om het zoeken naar een vermiste breezer ging.

Nu blijkt dat het de financiers om het in kaart brengen van de zeebodem rond Aruba ging en dat de oceanograaf (Kyle Kingman) en anderen aan boord getracht hebben het verhaal te verkopen en ze samengewerkt hebben met ALE duh..........

Wat dat betreft hebben we het hier bij FOK toch maar errug gezellig met z'n allen
Bedankt voor de uitleg.

Weet je ook hoe het zit met het ontstaan, verleden en de verhoudingen tussen de Refugees en the Scared Monkeys?
pi_65720659
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:14 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Graag gedaan Caesu, ik moet zeggen dat mijn vlucht door de sneeuwval niet op een betere tijd kon worden geannuleerd, so plenty time voor de aapjes

Trouwens niet al die Yanken op SM valse hoop geven joh dat het kabinet gaat vallen en Wilders en z'n billemaat Hero aan de macht gaan komen

But seriously, er zitten hele rare knakkers tussen zowel op SM als CnG, als ik een van de hoofdrolspelers in deze zaak zou zijn zou ik me serieus zorgen maken denk ik.
En over die mafkezen hoef je je geen zorgen te maken die vinden altijd wel weer een andere samenzwering om zich mee te bemoeien
zo zie je maar weer , hoe slecht politie werk een grootte gevolgen kunnen hebben. als de politie het in de eerste dagen nou beter had aangepakt en minder wantrouwend was geweest en beter had gepraat met ouders. ook als FBI en aruba normaal hadden kunnen samenwerken. waren er geen persoonlijke onderzoeken geweest !!! nu loopt de aruba's politie apparaat telkens achter de feiten aan. en onthouden ze niet de communicatie met de wereld.

ik weet niet hoever ze mogen gaan , maar ze hadden wel wat opener kunnen zijn over wat ze onderzocht hebben , ze vragen nog steeds medewerking van het volk om deze zaak op te lossen. maar zelfs een klein feitje zoals de vrouw werd gebelt 5 uur en 13 minuten persies na het laatste moment wat de politie aanneemt als laatste gezien natalee is toch VAAG !!!

zeg gewoon om 6:30 kreeg verdachte een telefoontje , waarom wel persies tijd aangeven maar het start moment geheim houden. en zo zijn er vele momenten . zo van we hebben dat onderzoek maar het klopt niet omdat .......

de laatste tijd zie je wel wat openheid, maar wat ik niet snap is dat ze het tijdpad niet vrijgeven aan de hand van politie feiten kan je toch beter vragen wie heeft op bijvoorbeeld 1:35 joran op strand gezien, heeft u iemand zien lopen tussen 2:30/2:40 in die en die straat. dus telefoon gegevens zouden heel veel helpen over inhoudelijke dingen hoef je niet eens te hebben.
pi_65721355
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:40 schreef JoBuster het volgende:

wetenschap kost nu eenmaal geld, dus zo slecht nog niet bedacht om naast je hoofdtaak ook gelijk nog een andere taak te nemen vooral als je toch bezig bent. heb trouwens nooit gesnap waarom dan alleen aan 1 kant van het eiland gezocht zou moeten worden en niet in het noorden en zuiden als westen. misschien dat ze dat later nog eens doen of hoeft alleen de zeebodem voor de hotel te worden onderzocht ???

als alleen is gezegd dat dat schip enkel en alleen voor het vinden was van natalee, vind ik het wel bedenkelijk, maar in deze wereld wordt veel aan misleiding gedaan dus niet verwonderlijk
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:14:43 #89
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65752663
pi_65753811
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
Misselijke foto mijnheer Bro
Ik kan mij niet voorstellen dat men dit type foto's hier op FOK kan waarderen.
--
pi_65755427
waarom maken we geen groeps foto ??? zet ook de hele familie erop met datum zodat je kan zien hoe oud ze zijn en wel elk jaar vernieuwen , zodat normale andere mensen de levenslange verdachten en hun familie herkennen en hun met hun vinger kunnen nawijzen.

zolang er geen juridisch proces geweest is mogen deze mensen toch wel aangewezen blijven als plubliek veroordeelde personen . dat is toch wel het recht van de massa als het gerechtsysteem omzeep is geholpen door vrienden rond deze personen ???

kortom : zolang deze personen blijven liegen ( iets wat door politie en hans mos, is bevestigd) mag het plubliek er toch wat van vinden.
  donderdag 5 februari 2009 @ 03:08:34 #92
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65755446
Hoe gaat het hier tegenwoordig?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65755473
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 03:08 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe gaat het hier tegenwoordig?
hard stikke goed , zo af en toe bijten we nog naar elkaar , maar meestal zijn de eeeuwige verdachten in deze zaak de klos
  donderdag 5 februari 2009 @ 03:16:50 #94
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65755484
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 03:14 schreef duikkie het volgende:

[..]

hard stikke goed , zo af en toe bijten we nog naar elkaar , maar meestal zijn de eeeuwige verdachten in deze zaak de klos
Mooi
pi_65756123
effe weer muggensiften

gaat om de uitlog msn van joran op 29 mei 22:36, sommige dachten dit kan door uitzetten pc. is dat wel zo ?? als je namelijk je pc uitzet wordt dan automatisch een log gemaakt van msn. of gaan de gegevens gewoon verloren ??

weer andere zeggen iemand anders kan hebben uitgelogd als er niets wordt gemsn wordt er toch ook geen uitlog gemaakt of wel ??
als iemand anders uitlogd moet er dan geen activiteit van de ander te zien zijn dan.

zal alleemaal wel niet zo belangrijk zijn , maar wil het gewoon voor de toekomst weten
  donderdag 5 februari 2009 @ 07:11:43 #96
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65756144
De log wordt automatisch aangemaakt als je die optie aan hebt staan.
pi_65756207
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:14 schreef bastibro het volgende:
[ afbeelding ]
Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen) . Daarna vroeg ze aan de daar aanwezige mannen de drankjes eruit te likken.

Zulke meisjes worden meestal niet verkracht door jongens die dat gezien hebben.

Die zijn veel te bang iets op te lopen van zo'n overgretige meid.

[ Bericht 2% gewijzigd door yyentle op 05-02-2009 07:31:40 ]
pi_65756610
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:11 schreef Harajuku. het volgende:
De log wordt automatisch aangemaakt als je die optie aan hebt staan.
vooraf of achteraf ??? ben namelijk ook wel eens op msn en toen viel de stroom uit maar later toch niet meer kunnen terug lezen hoor , pas als je msn afsluit kan je later terug lezen , maar dan volgens mij alleen als je wat getypt heb.

maar de vraag is ook wat voor gegevens zien wij , hoeft geen log gegevens te zijn he, de pc van tegenwoordig doet ook van alles en nog wat zonder dat we het weten.

[ Bericht 11% gewijzigd door duikkie op 05-02-2009 08:31:54 ]
pi_65756692
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:26 schreef yyentle het volgende:

[..]

Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen) . Daarna vroeg ze aan de daar aanwezige mannen de drankjes eruit te likken.

Zulke meisjes worden meestal niet verkracht door jongens die dat gezien hebben.

Die zijn veel te bang iets op te lopen van zo'n overgretige meid.
joran was blind ??? dus verkrachte hij natalee wel ???,
trouwens zoveel drank kan er niet in je navel hoor aanwezige MANNEN , denk dat de barkeeper dat toen heus wel zou herinneren , alweer die griet , ze houd heel de bar bezet

kortom ik denk dat het anders is gebeurt, niet mannen maar enkel joran , daarvoor misschien andere meisjes die elkaar afwisselde om mee te doen.

overgretige meiden zijn niet per def. besmet hoor, meestal hebben ze door schade en schande altijd een condoom bij en dat had natalee nou net niet.

en dan nog wat : als natalee zo was zou ze dat voor de laatste dag toch ook zijn geweest, je wordt dat niet omdat je wat drinkt hoor, je wordt wat losser maar niet gretiger
conclusies niet te vroeg trekken dat het bevooroordeelt zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door duikkie op 05-02-2009 08:32:26 ]
pi_65759995
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:07 schreef mrBhimself het volgende:
Misselijke foto mijnheer Bro
Ik kan mij niet voorstellen dat men dit type foto's hier op FOK kan waarderen.
Ach mrB de verbaal incompetenten zeggen het plaatjes moet je maar denken.

Zou daar misschien niet een markt voor zijn een forum waar sukkels elkaar met plaatjes ipv woorden kunnen bestoken?

Trouwens ter verdediging van bassie, hij heeft dat plaatje niet zelf gemaakt maar gepikt van deze engerd.

Die gek maakt ook filmpjes waarin ie autoverhuurbedrijven en hotels op Aruba belt en naar Natalee en/of Joran en de Kalpoes vraagt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')