Goed rekenen jochie, tot aan deze zomer is het jawel nog een aantal maandenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :
Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.
[ afbeelding ]
Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef Caesu het volgende:
[..]
inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.
ze zullen wel niet zo makkelijk een nieuwe hoofdofficier kunnen vinden...
Ja, en wat wil je daar mee zeggen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef johan555 het volgende:
Dit schreef mr B over de postjes van Y :
Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
Hmmm, Karin Janssen misschien?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef mrBhimself het volgende:
[..]
Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.
Tonino?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Overigens, t.a.v. de opmerking van een 'aantal maanden'; ook 2 is 'een aantal'.
Voor jou een weet ? ook aan de wijn mr b ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:
Voor jou een vraag, voor mij een weet!
Overigens, t.a.v. de opmerking van een 'aantal maanden'; ook 2 is 'een aantal'.
LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:06 schreef mrBhimself het volgende:
Heeft daarnaast ook niks met de zaak Holloway te maken en daar hebben we het hier over toch?
en hoe zou dat toch komen ??, hier in holland zeggen we dat ze iets onder de pet houden.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
Kan je ons vertellen of Obama je nog een brief heeft teruggeschreven? Heb je hem al door Amsterdam rondgeleid?? Is hij misschien al bij jou thuis geweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef johan555 het volgende:
Kan je ons iets vertellen over de Matty Appartement op Aruba ouwefiets ?
Of de Lions Den ?
JoBuster ik hou van je!!quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef JoBuster het volgende:
[..]
LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.
:quote:Furthermore I would like to say this. Recently Fox broadcast an interview of Joran van der Sloot recorded by Greta van Susteren in the spring of 2008. In this interview Joran presents yet another new version of the facts. This time he claims he has sold Natalee Holloway on the beach for $ 10,000 to a person called `Adamovic´ after a prearranged agreement. This man had taken the girl from the beach on a boat and sailed away. Although Fox already had the possession of this information for nearly 6 months, it waited to disclose it to the public – I may say as Breaking News- by the end of November 2008. A request by the OM to provide this information to us digitally in July 2008; 4 months before was left unanswered.
En dan de stukjes over de eigen richting van Beth Hollowayquote:about Fox paying the bill for the NFI investigation
Hans Mos: I wish it would be possible. I would like it very much...because I think there are many reasons why they should pay...but I don't think they will do it. Maybe that mrs. Van Susteren can put it in her new book...because it seems she's busy with a book...where she will make a lot of money from. And I think that if the same kind of crap is in that book as in .....(broken off...commercial...doesn't continue)
kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svpquote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:17 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?
Nou dat is een hele goeie die karin jansenquote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
Wie valt er nou eigenlijk posters met een andere mening aan en speelt de dictator hier?.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:32 schreef johan555 het volgende:
[..]
kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svp
Ik heb ook wel eens gelezen dat je schreef dat je hem een brief had geschreven.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:38 schreef johan555 het volgende:
Heb ik hier ooit iets gepost over Obama ?
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
JoBuster ik hou van je!!![]()
Mos weg als fait accompli biedt nieuwe perspectievenNiks kwaads over de man maar nu ik terug denk aan zijn ondervraging door Pruttertje vorig jaar - got wat een gekleuter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |