abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65819104
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:28 schreef johan555 het volgende:
goed lezen Buster :

Als hoofdofficier speelde Mos een belangrijke rol in de nog onopgeloste zaak Holloway. Het OM liet begin januari nog weten dat het onderzoek naar het in 2005 verdwenen Amerikaanse meisje nog een aantal maanden zou duren.

[ afbeelding ]
Goed rekenen jochie, tot aan deze zomer is het jawel nog een aantal maanden

Trouwens wat maakt het je uit of het onderzoek een Cold Case wordt en of Joran verdachte-af wordt, er komt de laatste tijd toch geen resultaat uit dus lijkt het me dat die mankracht beter in andere zaken kan worden gestoken.
I stand with the happy Island.
pi_65819455
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:57 schreef Caesu het volgende:

[..]

inderdaad geen verrassing. ik had ook voorspeld dat hij deze zomer zou vertrekken.

ze zullen wel niet zo makkelijk een nieuwe hoofdofficier kunnen vinden...
Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.
--
pi_65819485
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 22:52 schreef johan555 het volgende:
Dit schreef mr B over de postjes van Y :

Tja, dat is een dan een soort 'selectief' geloven, dat hij aangeeft dat de Kalpoes er niets mee te maken hebben, geloof je wel, andere zaken die minder goed uitkomen, die geloof je niet.
Ja, en wat wil je daar mee zeggen!
--
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:49:43 #154
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65819513
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef mrBhimself het volgende:

[..]

Nieuwe is zo goed als bekend. Brouwer heeft de keuze uit een aantal (voorgedragen) kandidaten.
Hmmm, Karin Janssen misschien?
pi_65819563
Voor jou een vraag, voor mij een weet!

Overigens, t.a.v. de opmerking van een 'aantal maanden'; ook 2 is 'een aantal'.
--
  vrijdag 6 februari 2009 @ 23:53:08 #156
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65819625
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:

Tonino?
pi_65819652
Bespaar je de moeite van het giswerk.
--
  zaterdag 7 februari 2009 @ 00:00:07 #158
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65819800
Het zou ook Frans van Deutekom kunnen worden, het buitenechtelijke broertje van Paulus van der Sloot . .
pi_65819825
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 23:51 schreef mrBhimself het volgende:

Voor jou een weet ? ook aan de wijn mr b ?
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65819978
Nee hoor. Maar wacht rustig af, het wordt vanzelf bekend. Heeft daarnaast ook niks met de zaak Holloway te maken en daar hebben we het hier over toch?
--
pi_65820083
Nou is wel belangrijk natuurlijk Karin Janssen was geen beste keuze .
Die had voordat ze vertrok zelf al een schandaaltje aan haar broek .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65820264
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:06 schreef mrBhimself het volgende:
Heeft daarnaast ook niks met de zaak Holloway te maken en daar hebben we het hier over toch?
LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.
pi_65820572
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
--
pi_65821879
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Hoezo Karin Jansen geen beste keus. Een prima officier van justitie. Geroemd om haar dossierkennis en doorzettingsvermogen. Het is jammer dat die twee eigenschappen zelfs in bepaalde zaken onvoldoende blijkt om de zaak tot een goed einde te brengen.
en hoe zou dat toch komen ??, hier in holland zeggen we dat ze iets onder de pet houden.
als in den beginne al iemand zegt we zijn eruit binnen 10 dagen is de zaak opgelost en het gebeurt niet kan je wel aannemen dat er meer speelt. politiek corrupt !!! , politie te veel vriendjes met paul van der sloot enz,enz,enz

ze weten allang hoe het is gegaan daar op aruba met natalee , joran en de broers kalpoe. wat wij weten en sommige als feiten stellen , zijn over het algemeen leugens.

maar wie gelooft in de onschuld van de drie leugenaars , moet toch is afvragen waarom zouden ze dan liegen. en ja ook de kalpoe's liegen nog steeds.

satisch kon het allemaal niet zo goed aan , heeft ook effe vreemd gedaan de volgende dag. maar is toen in bescherming genomen met jij bent gewoon gaan slapen die avond.

de jongens zouden altijd op elkaar wachten als er een buiten was, o ja ??? , welke andere keren dan ???
deepak zat achter de computer niet omdat hij bezorgt was voor joran hoor !!!
pi_65823728
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 20:12 schreef bastibro het volgende:
Dacht toch dat ik die ouwe fiets in de gracht had gegooid
mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?
pi_65823781
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 21:49 schreef johan555 het volgende:
Kan je ons iets vertellen over de Matty Appartement op Aruba ouwefiets ?
Of de Lions Den ?
Kan je ons vertellen of Obama je nog een brief heeft teruggeschreven? Heb je hem al door Amsterdam rondgeleid?? Is hij misschien al bij jou thuis geweest?
pi_65823876
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:16 schreef JoBuster het volgende:

[..]

LOL als we het alleen daar over zouden hebben hier mrB dan kwamen we niet verder dan 10 posts per maand.
JoBuster ik hou van je!!

Mos weg als fait accompli biedt nieuwe perspectieven Niks kwaads over de man maar nu ik terug denk aan zijn ondervraging door Pruttertje vorig jaar - got wat een gekleuter
pi_65823950
Het gegeven dat Hans Mos wordt weggestuurd bevestigt dat hij onpartijdig is. Dit betekent weer dat er geen enkele aanleiding is te twijfelen aan zijn woorden gesproken in de persconferentie.
quote:
Furthermore I would like to say this. Recently Fox broadcast an interview of Joran van der Sloot recorded by Greta van Susteren in the spring of 2008. In this interview Joran presents yet another new version of the facts. This time he claims he has sold Natalee Holloway on the beach for $ 10,000 to a person called `Adamovic´ after a prearranged agreement. This man had taken the girl from the beach on a boat and sailed away. Although Fox already had the possession of this information for nearly 6 months, it waited to disclose it to the public – I may say as Breaking News- by the end of November 2008. A request by the OM to provide this information to us digitally in July 2008; 4 months before was left unanswered.
:
quote:
about Fox paying the bill for the NFI investigation
Hans Mos: I wish it would be possible. I would like it very much...because I think there are many reasons why they should pay...but I don't think they will do it. Maybe that mrs. Van Susteren can put it in her new book...because it seems she's busy with a book...where she will make a lot of money from. And I think that if the same kind of crap is in that book as in .....(broken off...commercial...doesn't continue)
En dan de stukjes over de eigen richting van Beth Holloway en de Kalpoe's.

Hier staat het hele interview: even naar beneden scrollen tot: Mon Jan 12, 2009 7:42 am

http://www.refugeesunleashed.net/about18143-0-asc-350.html
pi_65824320
Here's a rare photo of Prosecutor Frans Van Deutekom with Mos,after Hendrick Croes hit a cop with a car and refused to be arrested by the ALE. Is he another dirty hands in the OM? Why is he so feared?

Prosecutor Frans Van Deutekom

[ Bericht 15% gewijzigd door observer777 op 07-02-2009 10:50:29 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_65824343
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:17 schreef OUWEFIETS het volgende:

[..]

mijn trappers draaien gesmeerd en nu we het er over hebben: was jij niet degene die met een heeeele grote boog van NWO en BNH is afgetrapt?
kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svp
pi_65824426
Heb ik hier ooit iets gepost over Obama ?
pi_65824465
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef mrBhimself het volgende:
Nou dat is een hele goeie die karin jansen dream on Mr B
pi_65824667
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 10:32 schreef johan555 het volgende:

[..]

kom je hier om andere forum leden aan te vallen ouwefiets of kan je iets bijdragen aan de discussie ? OT blijven svp
Wie valt er nou eigenlijk posters met een andere mening aan en speelt de dictator hier?.

Jij toch?

Nou ja, de rebound zal binnenkort ook wel sluiten.

De enigen die hier elkaar niet afvallen zijn de drie die ongenuanceerd mensen beschuldigen: Johan555, Bastribo en Duikkie. Familie van elkaar?
pi_65824717
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 10:38 schreef johan555 het volgende:
Heb ik hier ooit iets gepost over Obama ?
Ik heb ook wel eens gelezen dat je schreef dat je hem een brief had geschreven.
pi_65825705
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 09:39 schreef OUWEFIETS het volgende:
JoBuster ik hou van je!!

Mos weg als fait accompli biedt nieuwe perspectieven Niks kwaads over de man maar nu ik terug denk aan zijn ondervraging door Pruttertje vorig jaar - got wat een gekleuter

Trouwens je hebt gelijk dat interview van hem vorig jaar was niet al te best, hoewel je moet bedenken dat ook hij toen slechts de geknipte, geplakte en audio-gemanipuleerde stukjes van Peterrrrrs uitzending had gezien en niet de gehele 20 uur van peppie en kokkie in die RangeRover.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')