abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65761043
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 08:25 schreef duikkie het volgende:

[..]

overgretige meiden zijn niet per def. besmet hoor, meestal hebben ze door schade en schande altijd een condoom bij en dat had natalee nou net niet.

Er zijn ernstige ziektes die je kunt oplopen en het risico is bij typetjes als Natalee natuurlijk veel groter.

Duikkie, het is goed dat je er zo diep op bent ingegaan.

De vriendinnen van Natalee vertellen dat Natalee zich al voor Joran binnenkwam liet aflikken door verschillende mannen.

De kans dat de jongens Natalee hebben verkracht wordt (met de wetenschap wat Natalee allemaal deed en dat wisten die jongens ook) steeds kleiner: dit omdat de meeste jongens toch wel een beetje vies van en huiverig voor types als Natalee zijn.

Enne, Joran zegt het zelf al he!
pi_65762853
LOL

pas jij maar op yyentle met het bezoedelen van het perfekte engeltje Natalee, voor je het weet heb je de hele I-stent-wiz-the-gurrul posse achter je aan
I stand with the happy Island.
pi_65766439
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef Caesu het volgende:
bedankt voor de samenvatting.
hoewel ik lees en post op SM snapte ik totaal niet wat er nu aan de hand is met die fuik en dat CnG forum.
boeide me ook niet zo. want het turen naar menselijk resten op die wazige fuikfoto's vind ik behoorlijk pervers.
en forum wars zijn al helemaal slaapverwekkend.

ergens denk ik dat er daar een paar in diep zwart gat vallen als de hele zaak opgelost is.
dan moeten die iets anders vinden om hun tijd mee te vullen.
daarom zullen die wel met geen enkele oplossing akkoord gaan en doorgaan totdat iedereen met de Nederlandse nationaliteit achter de tralies zit.
Hello Caesu:

No forum war at all..The attacks and lies are all on there end..Some sick people operate and post in that forum and as you can see they were even attacking innocent Dutch posters trying to help. It hasnt been about Natalee in a long time over there its about $$$$$$$$$$$$ (Pop Ups,banner ads,t-shirts,paypal and now they are writing a book)

Hope all is well with you and I do hope these Govt's collide or collapse like you stated..Maybe then we can get some answers..Take care..

[ Bericht 1% gewijzigd door observer777 op 05-02-2009 14:32:49 ]
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
pi_65766700
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ja dat gezeik over die fuik duurt nu al een week of 6
Ik was de eerste die er een schedel in zag ha ha
Maar bij nader onderzoek bleek het toch niet te kloppen
Als het een schedel was dan was de doorsnee maar 9 cm
Ik heb zelfs de foto opgestuurt naar een duikbedrijf en die zeggen dat het een caribische crab is
die heeft net zoals een slak een soort behuizing .
De kikker fokt iedereen op met haar theorie
Het beste Caesu is : posten wat je wil posten
9cm..LOL!!!!!!!How much longer can they post the same thing over and over again?
"I lied and that's the truth"--Joran Van Der Sloot--
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:47:33 #105
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65771569
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:26 schreef yyentle het volgende:

[..]

Natalee ging op de bar ging liggen en vroeg de barkeeper drank haar navel te doen (de barkeeper had het zo vaak gedaan, wist precies wat hij moest doen) . Daarna vroeg ze aan de daar aanwezige mannen de drankjes eruit te likken.

Zulke meisjes worden meestal niet verkracht door jongens die dat gezien hebben.

Die zijn veel te bang iets op te lopen van zo'n overgretige meid.
Voor mij is het echt indrukwekkend om te zien hoe sommige mensen een forum binnen komen, zich eerst nogal voorzichtig uitdrukken en naief lijken om vervolgens hun jasje uit te trekken en zo te laten zien wie ze werkelijk zijn.
Een giftige slang
pi_65771809
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:47 schreef bastibro het volgende:
Voor mij is het echt indrukwekkend om te zien hoe sommige mensen een forum binnen komen, zich eerst nogal voorzichtig uitdrukken en naief lijken om vervolgens hun jasje uit te trekken en zo te laten zien wie ze werkelijk zijn.
Een giftige slang
Datzelfde zegt men bij de malle aapies over jou bassie
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:58:39 #107
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65772036
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef JoBuster het volgende:
LOL

pas jij maar op yyentle met het bezoedelen van het perfekte engeltje Natalee, voor je het weet heb je de hele I-stent-wiz-the-gurrul posse achter je aan
Net als Petje, die zich dientengevolge al een aantal keren een andere naam heeft aangemeten
pi_65772479
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef bastibro het volgende:
Net als Petje, die zich dientengevolge al een aantal keren een andere naam heeft aangemeten
Just put a goat wool sock in it Bastibro.
pi_65773212
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:36 schreef JoBuster het volgende:
LOL

Het is helemaal niet mijn bedoeling om Natalee te bedoezelen: het gaat om de feiten.
Het is zielig genoeg dat Natalee niet mee teruggevlogen is naar Amerika, daar gaat het niet om.
Dat haar moeder er zo'n show van maakt, vind ik persoonlijk schandalig en erg zielig voor Natalee.

Ik heb al eerder gezegd dat ik het vreemd vind dat er geen onderzoek kan worden gedaan naar Natalee.

Niet lang geleden bleek dat mevrouw Holloway een dubieuze rol speelt, en dat is de reden dat ik The Unrevealed Timelines van Renee Gielen heb gekocht.
Ik vond dat interview met Steve Yuha echt veelzeggend en laten we eerlijk zijn: het gaat om de paar feiten die er zijn, niet om suggesties. We kunnen ook wel zeggen dat de kerstman erbij betrokken is.

Omdat ik het niet logisch vind, denk ik inmiddels dat Natalee niet verkracht is en dat mag ik denken.

Gek dat mensen die niet betrokken zijn zo kwaad worden als je afgaat op wat Hans Mos over de zaak verklaart, en daarnaast gewoon probeert te kijken naar wat er gebeurd is, en daarvoor weer afgaat op en wat de mensen die bij Natalee waren verklaren.
pi_65773239
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:58 schreef bastibro het volgende:

[..]

Alles is mogelijk he!

Net zoals er mensen zijn die met drie namen tegelijk posten.
pi_65774168

dit komt uit het Weekbericht van de Vertegenwoordiging Aruba (VNO).
quote:
De Vertegenwoordiging van Nederland in Aruba valt onder het Directoraat-Generaal Bestuur en Koninkrijksrelaties, dat deel uitmaakt van het Nederlandse Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties.
http://www.minbzk.nl/vertegenwoordiging-aruba/de

Rudy Croes dus weer helemaal over de zeik.
maar ik vraag me af of dat bericht van VNO door de regering is goedgekeurd.
wel erg ondiplomatiek en politiek incorrect als je dat leest over Rudy/Hendrik Croes, Nelson Oduber en de PG.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 05-02-2009 20:00:38 ]
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65781946
Aruba beschuldigt Nederland van spionage
5 Feb, 2009, 15:06 (GMT -04:00)

Een laaiende minister Rudy Croes met de uitgelekte documenten van de Vertegenwoordiging van Nederland op Aruba.

ORANJESTAD — Het uitlekken van een weekbericht waarin de Nederlandse vertegenwoordiging (VNO) op Aruba verslag doet van de gebeurtenissen op het eiland, heeft tot een grote rel geleid in het Koninkrijk. Premier Nelson Oduber spreekt van een ‘onherstelbare schade’ die is aangericht in de relatie tussen beide landen. Justitie-minister Rudy Croes beschuldigt Nederland van spionagepraktijken. “VNO kan beter CIA Nederland heten.”

Het weekbericht nummer 3 werd door de plaatsvervangende Vertegenwoordiger op Aruba, Myriam Jacobs, op 16 januari onder andere naar de Nederlandse minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin gemaild en is ook gericht aan staatssecretaris Ank Bijleveld-Schouten van Koninkrijksrelaties. Een Nederlandse ambtenaar heeft naar alle waarschijnlijk de mail per ongeluk doorgestuurd naar een Arubaanse ambtenaar, waarna gisteren minister Croes in een persconferentie de inhoud aan de pers bekend maakte.

PG is oliemannetje
In het verslag staan belastende verklaringen over premier Oduber, diverse ministers en advocaat Hendrik Croes, broer van minister Croes. De advocaat en oud-minister van Justitie is degene die volgens VNO ‘met de volgende spelers en rollen het politieke spel met Nederland invult’: “Nel Oduber stelt zich gematigd coöperatief op en verontschuldigt zich steeds voor het gedrag van Rudy Croes bij Nederland. (…) Hendrik blijft ten allen tijde op de achtergrond, maar is uiteraard de architect van het spel. Let wel; samen met Oduber bedenkt hij de strategie. (…)Rudy (minister Rudy Croes, red.) vervult de ramkoers-rol en zet de toon op scherp teneinde het erfgoed van Betico te bewaken en dus het electoraat tevreden te houden. Minister Wever (van Volksgezondheid, Milieu, Administratieve- en Vreemdelingenzaken, red.) voedt de nationalistische gevoelens van het electoraat.”
Ook de zonen van Hendrik en premier Oduber worden in het VNO-verslag genoemd. Edward Croes vervult een ‘meer fysieke rol’ door mensen te intimideren samen met Oduber’s zoon die onlangs een wapenvergunning kreeg ondanks negatief advies van het Arubaanse politiekorps.

Ook de nieuwe procureur-generaal van Aruba wordt niet ontzien. VNO spreekt van ‘het oliemannetje die publiekelijk streeft naar samenwerking, minister Croes een ongeleid projectiel noemt en ondertussen de plannen van Hendrik uitvoert.’
De MEP zal volgens de Nederlandse Vertegenwoordiging op Aruba dan ook de komende tijd ‘meer op ramkoers richting Nederland gaan, op instructies van Hendrik Croes.’ De advocaat zou volgens VNO ook het idee geleverd hebben om hakenkruizen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar.

In het weekbericht wordt ook de toekomst per bewindspersoon geschetst. Dit met het oog op de parlementsverkiezingen dit jaar. Daarin staat onder meer dat MEP Onderijs-minister Marisol Tromp wil ‘lozen, waarschijnlijk via een schandaal’. Ook zou MEP vlak voor de verkiezingen de stekker uit de eigen regering willen trekken zodat de kleine partijen, die de grootste bedreiging voor de MEP vormen, zich niet goed op de verkiezingen kunnen voorbereiden.

VNO zegt de informatie uit zeer betrouwbare bron te hebben die bekend staat om zijn goede contacten binnen de regeringspartij. De uitkomsten uit het gesprek met deze bron, worden door VNO meegenomen in de politieke analyses in aanloop naar de verkiezingen.
Minister Croes wijst beschuldigende vingers naar Mito Croes, die onlangs op de CDA-verkiezingslijst voor het Europese Parlement is gezet, alsmede oppositieleiders Mike Eman (AVP) en Rudy Lampe (RED). Premier Oduber heeft het over een Nederlandse liaison die op Aruba is gestationeerd om Venezuela in de gaten te houden.

Brief aan Balkenende
Minister Rudy Croes heeft in een brief aan de Nederlandse premier Jan Peter Balkenende het weekbericht van VNO veroordeeld. “Het document zou ik vanwege de inhoud vooral willen rubriceren als shameful.” Croes verwijst bovendien naar de roep van het Nederlandse parlement om een parlementaire enquête naar de besluitvorming rondom de inval van Irak, die ‘ook al een aangelegenheid betreft die zijn oorsprong vindt in aperte onwaarheden.’ Croes zegt dat als Nederland iets strafbaars over hem of zijn broer vindt, naar het Openbaar Ministerie moet stappen om een aanklacht te doen. “Maar kom niet met dit soort roddels”, zegt Croes die VNO een ‘roddelhuis’ noemt. Hij vraagt zich af hoelang deze ‘spionage’ al aan de gang is, omdat weekbericht nummer 3 suggereert dat er veel meer moeten zijn geweest. “Dit heeft tot iets heel ernstigs geleid binnen het Koninkrijk. Ik ben benieuwd wat ze over Curaçao schrijven. De Eerste en Tweede Kamer moet de staatssecretaris daarover aan de tand voelen. Iedereen heeft het toch over transparantie?”

Liaison Venezuela
Premier Nelson Oduber heeft ook schriftelijk gereageerd richting VNO en de Arubaanse gouverneur. “Ik betreur te goeder trouw tegen alle adviezen in, om te hebben meegewerkt met de minister van Defensie Henk Kamp om voor werkzaamheden in Venezuela een liaison op Aruba te plaatsen onder uitdrukkelijke voorwaarde dat hij zich niet zal bemoeien met lokale aangelegenheden.” Voor Oduber is met de ‘wilde verhalen en leugens’ van VNO nogmaals bewezen dat ‘we elkaar niet kunnen vertrouwen’.
Vlak na het uitlekken van de mail, hebben staatssecretaris Ank Bijlveld en premier Oduber telefonisch contact gehad. Ook de Nederlandse inlichtingendienst AIVD heeft zich over de zaak gebogen. Een reactie van Nederlandse zijde en of de Vertegenwoordiging op Aruba is nog niet voorhanden.
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65782164
Spannend allemaal boys maar wat heeft het in jezusnaam te doen met Natalee Holloway's verdwijning?
pi_65782370
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:46 schreef JoBuster het volgende:
Spannend allemaal boys maar wat heeft het in jezusnaam te doen met Natalee Holloway's verdwijning?
quote:
PG is oliemannetje
In het verslag staan belastende verklaringen over premier Oduber, diverse ministers en advocaat Hendrik Croes, broer van minister Croes. De advocaat en oud-minister van Justitie is degene die volgens VNO ‘met de volgende spelers en rollen het politieke spel met Nederland invult’: “Nel Oduber stelt zich gematigd coöperatief op en verontschuldigt zich steeds voor het gedrag van Rudy Croes bij Nederland. (…) Hendrik blijft ten allen tijde op de achtergrond, maar is uiteraard de architect van het spel. Let wel; samen met Oduber bedenkt hij de strategie. (…)Rudy (minister Rudy Croes, red.) vervult de ramkoers-rol en zet de toon op scherp teneinde het erfgoed van Betico te bewaken en dus het electoraat tevreden te houden. Minister Wever (van Volksgezondheid, Milieu, Administratieve- en Vreemdelingenzaken, red.) voedt de nationalistische gevoelens van het electoraat.”
Ook de zonen van Hendrik en premier Oduber worden in het VNO-verslag genoemd. Edward Croes vervult een ‘meer fysieke rol’ door mensen te intimideren samen met Oduber’s zoon die onlangs een wapenvergunning kreeg ondanks negatief advies van het Arubaanse politiekorps.

Ook de nieuwe procureur-generaal van Aruba wordt niet ontzien. VNO spreekt van ‘het oliemannetje die publiekelijk streeft naar samenwerking, minister Croes een ongeleid projectiel noemt en ondertussen de plannen van Hendrik uitvoert.’
De MEP zal volgens de Nederlandse Vertegenwoordiging op Aruba dan ook de komende tijd ‘meer op ramkoers richting Nederland gaan, op instructies van Hendrik Croes.’ De advocaat zou volgens VNO ook het idee geleverd hebben om hakenkruizen te gebruiken tijdens de demonstraties tegen de Ronde Tafel Conferentie in december vorig jaar.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52388.php

dat is PG Pietersz die op verzoek van Bijleveld dat onderzoek doet naar de beginfase van het onderzoek naar de verdwijning van Natalee.
en dat weer nadat Rudy Croes zei dat Jan van der Straten in de beginfase het onderzoek had belemmerd en Brinkman hier kamervragen over stelde.

scheiding der machten. corruptie. doofpotten.

probeer the big picture te zien.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65782926
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:50 schreef Caesu het volgende:
scheiding der machten. corruptie. doofpotten.

probeer the big picture te zien.
Ooohh je bedoelt de zaak in ogenschouw nemen met een alu-hoedje op

Kom op Caesu zo'n weekberichtje zegt helemaal nix daar zijn er plenty van, vanuit verschillende oorden maar die komen niet allemaal aan de oppervlakte.

Een storm in een vingerhoedje zou ik zo zeggen...............................NEXT
pi_65783493
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:05 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Ooohh je bedoelt de zaak in ogenschouw nemen met een alu-hoedje op

Kom op Caesu zo'n weekberichtje zegt helemaal nix daar zijn er plenty van, vanuit verschillende oorden maar die komen niet allemaal aan de oppervlakte.

Een storm in een vingerhoedje zou ik zo zeggen...............................NEXT
ik vind de politiek gewoon net iets interessanter dan het eindeloos blijven herhalen van discussies over tijdlijnen en verhoorverslagen en fuiken en forum-oorlogen en weet ik veel wat er allemaal nog meer gepost wordt want ik lees het al lang niet meer.

uiteindelijk waait het wel over. maar ik denk dat het toch wel dat het eerst een rel zal worden.
het gaat wel om een bericht opgesteld door een onderdeel van BZK wat ook naar Bijleveld en Balkenende is gestuurd.
alleen al dat Croes daar de hand op heeft weten te leggen zou al vragen moet opleveren.

Rudy Croes zou trouwens deze week in Nederland moeten zijn voor tri-partite overleg tussen de drie justitie-ministers van de Koninkrijkslanden.
maar hij was weer afwezig - uit protest omdat Aruba het gemeenschappelijke hof niet kreeg.
in plaats daarvan belegt hij die persconferentie en beschuldigt hij Nederland van spionage.
terwijl hijzelf in het bezit is gekomen van een document wat niet voor hem bestemd is.

heeft allemaal weinig met de Natalee-zaak te maken.

maar elke keer komt een Rijksrecherche-onderzoek naar het justitieapparaat op Aruba weer een stapje dichterbij.
die analyse die de VNO maakt over de PG en zijn rol in de plannen van Hendrik Croes/Nelson Oduber is behoorlijk stuitend. laat nog maar eens op je inwerken wat daar eigenlijk gezegd wordt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 05-02-2009 22:30:18 ]
pi_65783982
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:19 schreef Caesu het volgende:
ik vind de politiek gewoon net iets interessanter dan het eindeloos blijven herhalen van discussies over tijdlijnen en verhoorverslagen en fuiken en forum-oorlogen en weet ik veel wat er allemaal nog meer gepost wordt want ik lees het al lang niet meer.
Ditto
quote:
heeft allemaal weinig met de Natalee-zaak te maken.
Exactly my point Caesu, het heeft nix nada nul te maken met Natalee derhalve hoort het niet hier.
quote:
maar elke keer komt een Rijksrecherche-onderzoek naar het justitieapparaat op Aruba weer een stapje dichterbij.
die analyse die de VNO maakt over de PG en zijn rol in de plannen van Hendrik Croes/Nelson Oduber is behoorlijk stuitend. laat nog maar eens op je inwerken wat daar eigenlijk gezegd wordt.
Dream-on Caesu, een Rijksrecherche onderzoek is net zo waarschijnlijk als de door jou voorspelde machtsovername door die griezel Wilders.

Niets ten nadele van je interessante info mbt politiek Den Haag, maar je conclusies zijn meestal wide-of-the-mark en doorspekt met een wel heeeeellll errug rechts van het midden politieke voorkeur.
pi_65784462
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:33 schreef JoBuster het volgende:

Dream-on Caesu, een Rijksrecherche onderzoek is net zo waarschijnlijk als de door jou voorspelde machtsovername door die griezel Wilders.

Niets ten nadele van je interessante info mbt politiek Den Haag, maar je conclusies zijn meestal wide-of-the-mark en doorspekt met een wel heeeeellll errug rechts van het midden politieke voorkeur.
ik voorspel helemaal geen machtsovername door Wilders. ik moet er ook niet aan denken.
wel dat z'n partij garen spint bij de slappe houding van de regering tegenover Aruba.
maar de CDA schuift wel langzaam in de richting van Wilders en de VVD.
en "rechts van het midden politieke voorkeur"? daar herken ik me niet in.

en de corruptie en de scheiding der machten en het optreden van de PG en de minister van justitie heeft wel zeker met de Natalee-zaak te maken.
als de PG Croes-Fernandes in 2005 daadkrachtig had opgetreden had de zaak al lang opgelost kunnen zijn.
Paul van der Sloot was trouwens kabinetschef van de PG voordat Croes-Fernandes aantrad en heeft bijgedragen aan de herziening van het wetboek van strafrecht van Aruba in de jaren 90.
niet gek dus dat er handen boven z'n hoofd en dat van z'n zoon worden gehouden.
maar ja, dat is zeker allemaal te ver gezocht.

[ Bericht 1% gewijzigd door Caesu op 05-02-2009 22:55:52 ]
pi_65785180
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 22:47 schreef Caesu het volgende:
ik voorspel helemaal geen machtsovername door Wilders. ik moet er ook niet aan denken.
wel dat z'n partij garen spint bij de slappe houding van de regering tegenover Aruba.
maar de CDA schuift wel langzaam in de richting van Wilders en de VVD.
en "rechts van het midden politieke voorkeur"? daar herken ik me niet in.
Semantics caesu, je posts her en der spreken dat tegen.
Nu is er natuurlijk niets tegen PVV, Wilders of Brinkman supporter te zijn, maar waarom dat ontkennen??
quote:
en de corruptie en de scheiding der machten en het optreden van de PG en de minister van justitie heeft wel zeker met de Natalee-zaak te maken.
Welnee het verdwijnen van een dronken breezer op Aruba heeft niets te maken met (staatsrechtelijke) problemen in/met de West.
quote:
als de PG Croes-Fernandes in 2005 daadkrachtig had opgetreden had de zaak al lang opgelost kunnen zijn.
Paul van der Sloot was trouwens secretaris van het kabinet van de PG voordat Croes-Fernandes aantrad en heeft bijgedragen aan de herziening van het wetboek van strafrecht van Aruba in de jaren 90.
niet gek dus dat er handen boven z'n hoofd en dat van z'n zoon worden gehouden.
maar ja, dat is zeker allemaal te ver gezocht.
Ja als, als,als, als m'n tante een l*l had gehad dan was het m'n oom geweest.

Inderdaad het is allemaal een beetje te ver gezocht caesu, er zijn veel en veel betere verklaringen omtrent de verdwijning van Natalee dan de grote Aruba-conspiracy die jij aanhangt.
pi_65785883
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 23:08 schreef JoBuster het volgende:

[..]

Semantics caesu, je posts her en der spreken dat tegen.
Nu is er natuurlijk niets tegen PVV, Wilders of Brinkman supporter te zijn, maar waarom dat ontkennen??
[..]
ik ben dan benieuwd of je mij zo'n post kan aandragen.
op SM bijvoorbeeld in het politieke forum en op hun blog werd ik voor socialist en communist uitgemaakt.
verder wil ik misschien wel dat Brinkman af en toe wat herrie schopt om de andere partijen wakker te krijgen.
want als de andere partijen in slaap vallen gaat die PVV er met teveel zetels vandoor zo.
de VVD en ook de SP en zelfs staatssecretaris Bijleveld zijn het steeds vaker met Brinkman eens wat betreft Ned.Antillen/Arubaanse zaken.
wel in politiek correctere bewoordingen natuurlijk.
quote:
Welnee het verdwijnen van een dronken breezer op Aruba heeft niets te maken met (staatsrechtelijke) problemen in/met de West.
[..]

Ja als, als,als, als m'n tante een l*l had gehad dan was het m'n oom geweest.

Inderdaad het is allemaal een beetje te ver gezocht caesu, er zijn veel en veel betere verklaringen omtrent de verdwijning van Natalee dan de grote Aruba-conspiracy die jij aanhangt.
tja, conspiracy. ik weet niet of jij het post want 90% van de berichten in deze topics sla ik over.
maar wat ik soms lees over Beth en haar banden met Dick Cheney en meer van dat soort praat - om maar iets te noemen, want er worden hele forums aan gewijd - dat vind ik ook conspiracy.
dan vind ik mijn theorie dat Paul van der Sloot beschermd moest worden toch iets waarschijnlijker.
of denk je werkelijk dat het allemaal in orde is daar bij justitie?

[ Bericht 0% gewijzigd door Caesu op 05-02-2009 23:35:11 ]
pi_65790420
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef yyentle het volgende:

[..]

Er zijn ernstige ziektes die je kunt oplopen en het risico is bij typetjes als Natalee natuurlijk veel groter.

De vriendinnen van Natalee vertellen dat Natalee zich al voor Joran binnenkwam liet aflikken door verschillende mannen.

De kans dat de jongens Natalee hebben verkracht wordt (met de wetenschap wat Natalee allemaal deed en dat wisten die jongens ook) steeds kleiner: dit omdat de meeste jongens toch wel een beetje vies van en huiverig voor types als Natalee zijn.

gaan we weer
je moet echt de boeken er eens op nalezen hoe SOA werkt hoor , zijn soms de stille waters ( wat natuurlijk dan weer wel op natalee kan slaan ) die ziektes hebben, dat is echt niet aan de buitenkant te zien !!!

ik geloof dat het gewoon een spel was van die avond om bodyshots te doen , ik geloof niet dat natalee daar zelf is opgekomen , het zal wel na doen gedrag zijn geweest. maar hoe dan ook ook al doet een meisje dat kan je er geen conclusie uit trekken mijn mening

en dat geile jonge jongens daar vies van zijn geloof ik al helemaal niet , ik denk dat ze dat wel stoer vinden

wat joran zegt , wat zegt deze leugenaar nou niet, maar hoe wist joran dan dat natalee dat de hele avond deed ??? en onze kaarten uitdeler in casino die ook volgens verhalen wel een wipje met natalee wou maken ???

hans mos zegt . zelfs de laaste versie van joran en de kalpoe's zijn leugens, door een voor ons geheime tijdslijn heeft de politie dat vastgesteld. daarmee geconfronteerd deden de jongens het zwijgen toe. wat weer hun goed recht was

NOU NOG IETS !!! iets voor de joran is onschuldig mensen hier.

gewoon een vraag : stel dat joran bekend, is dat wel genoeg voor juridisch vervolging zonder onderliggend bewijs ??? stel joran vertel het ging mis in de auto , we reden naar het lighthouse en gooide natalee aan de noorkant in het water, daarna gewoon terug gereden en hebben de kalpoe's mij voor afleiding afgezet op strand ??
welk onderliggend bewijs is er dan ?? op een verklaring kan men namelijk niet alleen veroordeelt worden, zeker niet als joran dat voor het gerecht natuurlijk onkend
pi_65799038
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 11:36 schreef yyentle het volgende:

[..]

Blijf je nou doorgaan met je smerige berichten ?
En steeds dat gezemel over die 2 broertjes ?
Je hebt toch een eigen topic daarover ? of komt daar niemand ?
Of is je bedoeling dat het niet meer over joran gaat en probeer je de boel om te leiden ?
Je achterban van RU zal wel hevig om je moeten lachen dat je dit allemaal "durft" te posten

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 06-02-2009 14:09:10 ]
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65800250
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef johan555 het volgende:

En steeds dat gezemel over die 2 broertjes ?
Je hebt toch een eigen topic daarover ? of komt daar niemand ?
Of is je bedoeling dat het niet meer over joran gaat en probeer je de boel om te leiden ?
Je achterban van RU zal wel hevig om je moeten lachen dat je dit allemaal "durft" te posten
Ach johan maak je toch niet zo druk jochie, yyentle heeft gewoon een eigen theorie omtrent de gebeurtenissen in 2005 en die is net zo valide als al die onzinverhalen die jij hier te pas en te onpas uitkraamt.

Tuurlijk past het niet Beth's sprookjesbeeld van Natalee, maarja daar gelooft zo langzamerhand geen weldenkend mens meer in.

Trouwens yyentle wat hoor ik nu, heb jij een achterban, wat leuk vertel eens
pi_65805743
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef johan555 het volgende:

Natalee's vriendinnen vertellen dat, niet ik.

Gingen alle studenten naar Carlos & Charlies?
pi_65805761
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:31 schreef JoBuster het volgende:

Trouwens yyentle wat hoor ik nu, heb jij een achterban, wat leuk vertel eens

Johan555 verzint van alles: dat moet jij toch weten JoBuster.

Enne Johan 555,

Heb je nog steeds de verklaringen van Hans Mos en Peter Rrrrr de Vries over de Kalpoe's niet gelezen?

Die mensen zijn bij het echte onderzoek betrokken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')