abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65616606
in vorige nummer hadden we het over natalee en haar bobyshot's door verschillende jongens.

heb dat dacht ik ook ergens gelezen, alleen weet niet meer waar. maar als het waar is dat natalee dat meer die avond deed met jongens in dan de uitsprak van joran niet nog vreemder ??? natalee van lesbo !!!!!

geloof niet dat lesbo's nou een kick krijgen als mannen aan hun lichaam zitten ???

de conclusie dat het dus geen vrijwillige sex was komt bij mij steeds meer op. natalee heeft zich in de auto bedacht toen joran te handtastig werd. zei gewoon ik wil het niet, een jongen zoals joran begrijpt dat niet dus dan maar lesbo en gewoon doorgaan met z'n drieen.
pi_65617121
quote:
natalee heeft zich in de auto bedacht toen joran te handtastig werd. zei gewoon ik wil het niet, een jongen zoals joran begrijpt dat niet dus dan maar lesbo en gewoon doorgaan met z'n drieen.

Eerst zeg je dat de computergegevens niet kloppen, terwijl dit toch echt feiten zijn, vervolgens zeg je dat een van de jongens later is teruggegaan, (terwijl Satish een eigen kamer heeft zonder computer dus niet wist dan Joran Deepak mailde en belde) en nu zeg je dat ze met z'n drieen in de auto zijn doorgegaan.

Welke van de voor jou logische scenario's is het nou? Allebei tegelijk?

Je legt dus, net als een paar andere posters, gewoon de feiten met ondersteunend bewijs naast je neer?

[ Bericht 0% gewijzigd door yyentle op 01-02-2009 17:42:59 ]
pi_65617772
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook

quote:
maar wat zegt die moeder van de kalpoe's eigenlijk ???
He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.

Zijn de filmmakers vriendjes van Dr. Phil?
pi_65619462
Er zijn weer een paar acteurs bekend van de Holloway film die dit jaar moet uitkomen. Klik hier voor de complete cast. Wie Joran gaat spelen is nog niet bekend overigens.
--
pi_65619577
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef mrBhimself het volgende:
Er zijn weer een paar acteurs bekend van de Holloway film die dit jaar moet uitkomen. Klik hier voor de complete cast. Wie Joran gaat spelen is nog niet bekend overigens.
Thanks mrB.
LOL heb je gezien wie Patrick vd Eem speelt?

Cokey Falkow........................................... Patrick van Eem
I stand with the happy Island.
pi_65619706
Ik ben benieuwd of Paul van der Sloot hier nog op zal reageren. Een film uitbrengen gebaseerd op bestaande personen, waarbij er geen toestemming van (in elk geval één van de betrokkenen) is verkregen, lijkt mij op zijn zachts gezegd discutabel.
--
pi_65619848
Het valt natuurlijk onder de category drama dus verwacht een disclaimer in de aan- of aftiteling about it being entirely fictional etcetera.......

Maar wie weet in de USA kan je voor alles en nog wat sue-en dan houdt hij misschien ook nog een leuk centje aan de zaak over net als de Kalpoe boys
pi_65641766
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:03 schreef yyentle het volgende:

[..]

Eerst zeg je dat de computergegevens niet kloppen, terwijl dit toch echt feiten zijn, vervolgens zeg je dat een van de jongens later is teruggegaan, (terwijl Satish een eigen kamer heeft zonder computer dus niet wist dan Joran Deepak mailde en belde) en nu zeg je dat ze met z'n drieen in de auto zijn doorgegaan.

Welke van de voor jou logische scenario's is het nou? Allebei tegelijk?

Je legt dus, net als een paar andere posters, gewoon de feiten met ondersteunend bewijs naast je neer?
wat wij van de computers gegevens weten zijn geen feiten hoor, joran kan namelijk niet om 22:36 op 29 may 2005 uitloggen. de computer gegevens laten zien dat er gelogen wordt maar niet het feit dat joran op 29 mei 2005 achter de pc zat. zo ook de computer van deepak , nog nooit een gegeven daarvan gezien dus het is helemaal geen feit dat hij om 2:00 achter de pc zit, dat hebben we van horen zeggen van advocaten.

verkrachten van een enkel meisje hoef geen uren te duren hoor kan in een kwatier gebeurt zijn. dus van 1:35 op strand tot 1:50 am en toen naar moeders en om 2:00 op de pc

wat noem je ondersteunend bewijs ?? toch geen verklaringen hoop ik

maar waar verklaard moeders kalpoe dat satisch lekker lag te slapen in zijn bed ??? uit het cnn filmpje kan ik het niet halen, ze heeft het over deepak en zijn auto. maar ja wat is een verklaring van een liefhebbende moeder waard, ze heeft het vast gehoord van paul van de sloot
pi_65641915
hoe zit het met de vroegere studenten in america, nog niemand die denkt zal is wat vertellen ??? zijn ze allemaal goed terecht gekomen, niemand geldnood ??
pi_65646318
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef yyentle het volgende:

[..]

[..]

He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.

Zijn de filmmakers vriendjes van Dr. Phil?
wat een raar stukje van die moeder :

ik opende de deur van deepak en keek even en zag deepak's kamer ??????? lijkt me logisch ze zegt niet ik zag deepak toch ??? , en ze keek even naar de auto van deepak en ging weer slapen

is dit stukje van cnn van de moeder weer uit een andere docu ???, want zo is het wel heel raar.

ze zegt niet maar ze kan het bedoelen ik keek in deepak's kamer en zag satisch , want de cnn reporter zegt moeders verklaard dat satisch sliep of zo iets

kortom vreemd vreemd vreemd !!!
pi_65647584
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef duikkie het volgende:

[..]

wat noem je ondersteunend bewijs ?? toch geen verklaringen hoop ik

De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.
quote:
maar waar verklaard moeders kalpoe dat satisch lekker lag te slapen in zijn bed ??? uit het cnn filmpje kan ik het niet halen, ze heeft het over deepak en zijn auto. maar ja wat is een verklaring van een liefhebbende moeder waard, ze heeft het vast gehoord van paul van de sloot
In het interview is maar een HALVE ZIN te horen: het is overduidelijk dat er door de televisiemakers een stuk zin is uitgeknipt. Zegt ze in het stukje afgeknipte zin misschien iets over Satish?

Beth Holloway en haar racistenclub vinden het niet erg om geld te vangen door oplichting en verknipping van interviews. Deed Dr. Phil toch ook?

Dussss, je weet niet wat Deepaks moeder nog meer zegt he!

Psss, Duikkie: de beschuldigingen levend houden doet de kassa van Beth Holloways rinkelen. Als er geen groepsverkrachting was vervalt een spannend verhaal together with loads of moneys, get it?

[ Bericht 0% gewijzigd door yyentle op 02-02-2009 10:05:14 ]
pi_65647780
Duikkie,

Vond jij het niet gek dat Beth Holloway zich liet filmen direkt na de uitzending van Peter R?

Heb je haar reactie gezien?

Welke oprecht verdrietige moeder doet nou zoiets?
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 10:09:04 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65647851
Terug Vind Holloway

hihi die word niet meer gevonden
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65649291
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Deze.........bbrrrrrr :

pi_65650042
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef yyentle het volgende:

[..]

De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.
[..]

In het interview is maar een HALVE ZIN te horen: het is overduidelijk dat er door de televisiemakers een stuk zin is uitgeknipt. Zegt ze in het stukje afgeknipte zin misschien iets over Satish?

Beth Holloway en haar racistenclub vinden het niet erg om geld te vangen door oplichting en verknipping van interviews. Deed Dr. Phil toch ook?

Dussss, je weet niet wat Deepaks moeder nog meer zegt he!

Psss, Duikkie: de beschuldigingen levend houden doet de kassa van Beth Holloways rinkelen. Als er geen groepsverkrachting was vervalt een spannend verhaal together with loads of moneys, get it?
nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,
maar heeft iemand het hele stuk dan ??
maar ze zegt toch echt niet dat ze deepak in de kamer zag zitten.
kromme zin kan natuurlijk ook dat ze wat probeert te zeggen maar door zeer slecht engels het er zo uit komt

dat weet ik niet hoor hou ik me ook niet zo mee bezig of beth wat geld verdient, het is joran en de kalpoe's die de zaak onopgelost maken, en een aruba die maar geld verbruikt maar geen zaak rond krijgt.

het valt mij alleen op joran had het over natalee die lesbo was, terwijl ze dus duidelijk wel om jongens gaf dat stukje van joran is raar !!! en het enige wat ik kan bedenken is dat natalee zich bedacht heeft en de jongens en zeker joran daar geen boodschap aan had, het hele gedoe met vaders op de stoep midden in de nacht en je zoon zoiets horen vertellen over een meisje snap ik ook niet, heeft weinig met beth te maken kwam toch uit de mond van joran !!!
pi_65650249
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Duikkie,

Vond jij het niet gek dat Beth Holloway zich liet filmen direkt na de uitzending van Peter R?

Heb je haar reactie gezien?

ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooit
natuurlijk heb ik dart stukje ook gezien, had voor mij niet gehoeven, maar peter wou waarschijnlijk een reactie hebben het is tv he

de hele zaak natalee is vreemd

welke tiener heeft er nou belang bij om te liegen dat ze een meisje bij hotel hebben afgezet terwijl dat niet zo was, dat dat beter is dan nu het verhaal van alleen op strand achterlaten ik weet het niet hoor.
en al dat gedoe met dat sex waar joran zo over opschepte. waar was dat voor nodig ??
pi_65650370
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef duikkie het volgende:

[..]

nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,

Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
pi_65652005
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:

[..]

Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
nou maakt wel wat uit , en de reporter zegt ook dat de moeder dat ook bevestigd ( als mijn engels goed genoeg is) alleen wat we horen slaat nergens op, de moeder beweerd niet dat deepak in zijn kamer was ze zegt alleen dat ze even keek.

ik hoor haar ook geen tijden noemen, dus kortom, je hebt er helemaal niets aan, wat wel vaker het geval is in deze zaak. het is dus geen bewijs dat deepak en satisch thuis waren om 2:00 dat is wat ik zeg
pi_65652097
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef duikkie het volgende:

[..]

nou maakt wel wat uit , en de reporter zegt ook dat de moeder dat ook bevestigd ( als mijn engels goed genoeg is) alleen wat we horen slaat nergens op, de moeder beweerd niet dat deepak in zijn kamer was ze zegt alleen dat ze even keek.

ik hoor haar ook geen tijden noemen, dus kortom, je hebt er helemaal niets aan, wat wel vaker het geval is in deze zaak. het is dus geen bewijs dat deepak en satisch thuis waren om 2:00 dat is wat ik zeg
Je hebt inderdaad niets aan door Amerikanen en vrienden van Beth Holloway verknipte interviews Duikkie!

Kijk maar naar de fraude van Dr. Phil.

En uit de computer gegevens blijkt dat Deepak en Satish wel thuis waren.
pi_65653075
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:
Inderdaad er wordt nogal wat gerommeld met tapes in deze zaak :

- Skeeter met de tape van dr Phool
- Het knip en plakwerk van Peter in die auto met Joran en vd Eem
- Joran's amateuristische tapeje voor tante Greet

Overeenkomst tussen allen: Er geld aan willen verdienen.
pi_65656440
quote:
Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooit
Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.
Ze had het ook kunnen weigeren: zo simpel is het.

En dan dit:

Mr. Hans Mos, officier van justitie in Aruba vertelt:
quote:
Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family. It concerned a fisherman, who claimed that
that in the night of the disappearance of Natalee Holloway a large knife was stolen from one of the Fisherman's huts while at the same time a large crab cage was missing that at least was there until the month of April. You know this story. The owner of the crab cage was also interviewed as a witness by the Police, that hadn’t happened before, but stated that the concerning cage wasn’t at the huts but at his home. The fisherman was initially approached and questioned, so he stated, by mrs. Holloway who was accompanied by local press. The identity of this man was never revealed to the police. For us he was an unknown witness. It was because the Persistence ship at that time was searching for that mentioned cage and the OM started talking about this during a conversation with the father of Natalee Holloway, Dave Holloway, which lead to the identity of the witness….who was approached by the police then. Mind you, that happened just about 3 years after the girl disappeared. Only then the identity of this man was known.
Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.

Eigen richting gedreven door eigen belang?
pi_65661129
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef yyentle het volgende:

[..]

Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.
Ze had het ook kunnen weigeren: zo simpel is het.

En dan dit:

Mr. Hans Mos, officier van justitie in Aruba vertelt:
[..]

Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.

Eigen richting gedreven door eigen belang?
ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.
als gewone mensen wel bepaalde mensen kunnen vinden en politie niet
de familie holloway is nog steeds opzoek naar wat er is gebeurt met hun dochter, je kan je afvragen wanneer de politie daarmee gestopt is ???
de politie op aruba beweegt alleen maar als ze gedwongen wordt, slechte zaak
maar misschien weten ze allang hoe het zit en wil van der straten zijn maat niet in de bak hebben
de zaak was opgelost toch zei ooit deze man, en joran hoefde niet de bak in

onze kabouterzaak !!!
over eigen richting gesproken
pi_65663923
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef duikkie het volgende:

[..]

ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.
als gewone mensen wel bepaalde mensen kunnen vinden en politie niet
Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".
Beth Holloway gaat zonder de politie in te lichten samen met de geldwolven en de racisten "op zoek" naar de kooi: dit terwijl de kooi bij de visser thuis staat.

Drie jaar later hoort Hans Mos hier pas van.

Is dit een "misverstand" of is hier iets anders aan de hand.

Heeft de visser Beth Holloway nooit op de hoogte gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij hem thuis stond?
Of doet Beth Holloway of ze nooit op de hoogte is gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij de visser thuisstond.

Gek he Duikkie!

Ik begrijp wel waarom Beth iedereen beschuldigt: jij ook?
pi_65669102
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:

[..]

Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".
Beth Holloway gaat zonder de politie in te lichten samen met de geldwolven en de racisten "op zoek" naar de kooi: dit terwijl de kooi bij de visser thuis staat.

Drie jaar later hoort Hans Mos hier pas van.

Is dit een "misverstand" of is hier iets anders aan de hand.

Heeft de visser Beth Holloway nooit op de hoogte gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij hem thuis stond?
Of doet Beth Holloway of ze nooit op de hoogte is gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij de visser thuisstond.
Gek he Duikkie!

wat particulieren doen is een zaak van hunzelf, het is de politie die er op toe moet zien dat als het relevant of schadelijk is in te grijpen. en is beetje onzin dat hans mos dat nu pas zou weten , zo groot is dat eiland niet he, beetje vreemd weer
dat van die kooi is al vanaf het begin bekend , maar is typisch de werkwijze van aruba !!!

en die boot zocht volgens mij niet alleen naar een kooi hoor, hoop dat de zoektocht toch breder was.
trouwens je moet maar geloven dat natalee in zee is gedumpt, het is een mogelijkheid , maar volgens mij is dat geheel niet gebeurt en zeker daar niet
pi_65669608
quote:
Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:

ik denk dat jij iets anders denk dan ik , want ook ik weet waarom beth iedereen beschuldigt

maar het gaat er niet om wat wij vinden , het gaat erom wat joran en de broers kalpoe hebben uitgespookt met natalee en waarom ze daarover moesten liegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')