quote:natalee heeft zich in de auto bedacht toen joran te handtastig werd. zei gewoon ik wil het niet, een jongen zoals joran begrijpt dat niet dus dan maar lesbo en gewoon doorgaan met z'n drieen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef bastibro het volgende:
Hier verteld moeder Nadira haar verhaaltje ook
He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.quote:maar wat zegt die moeder van de kalpoe's eigenlijk ???
Thanks mrB.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:37 schreef mrBhimself het volgende:
Er zijn weer een paar acteurs bekend van de Holloway film die dit jaar moet uitkomen. Klik hier voor de complete cast. Wie Joran gaat spelen is nog niet bekend overigens.
wat wij van de computers gegevens weten zijn geen feiten hoor, joran kan namelijk niet om 22:36 op 29 may 2005 uitloggen. de computer gegevens laten zien dat er gelogen wordt maar niet het feit dat joran op 29 mei 2005 achter de pc zat. zo ook de computer van deepak , nog nooit een gegeven daarvan gezien dus het is helemaal geen feit dat hij om 2:00 achter de pc zit, dat hebben we van horen zeggen van advocaten.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:03 schreef yyentle het volgende:
[..]
Eerst zeg je dat de computergegevens niet kloppen, terwijl dit toch echt feiten zijn, vervolgens zeg je dat een van de jongens later is teruggegaan, (terwijl Satish een eigen kamer heeft zonder computer dus niet wist dan Joran Deepak mailde en belde) en nu zeg je dat ze met z'n drieen in de auto zijn doorgegaan.
Welke van de voor jou logischescenario's is het nou? Allebei tegelijk?
![]()
Je legt dus, net als een paar andere posters, gewoon de feiten met ondersteunend bewijs naast je neer?
wat een raar stukje van die moeder :quote:Op zondag 1 februari 2009 11:33 schreef yyentle het volgende:
[..]
[..]
He gek, dat ze maar een stukje zin van de moeder van Deepak en Satish in het filmpje vertonen.
Zijn de filmmakers vriendjes van Dr. Phil?
De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef duikkie het volgende:
[..]
wat noem je ondersteunend bewijs ?? toch geen verklaringen hoop ik
In het interview is maar een HALVE ZINquote:maar waar verklaard moeders kalpoe dat satisch lekker lag te slapen in zijn bed ??? uit het cnn filmpje kan ik het niet halen, ze heeft het over deepak en zijn auto. maar ja wat is een verklaring van een liefhebbende moeder waard, ze heeft het vast gehoord van paul van de sloot
Deze.........bbrrrrrr :quote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Welke oprecht verdrietige moeder doet nou zoiets?![]()
nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,quote:Op maandag 2 februari 2009 10:00 schreef yyentle het volgende:
[..]
De computergegevens die pas NA de verklaringen (4 juli om precies te zijn) bekend werden.![]()
![]()
[..]
In het interview is maar een HALVE ZINte horen: het is overduidelijk dat er door de televisiemakers een stuk zin is uitgeknipt. Zegt ze in het stukje afgeknipte zin misschien iets over Satish?
![]()
Beth Holloway en haar racistenclub vinden het niet erg om geld te vangen door oplichting en verknipping van interviews. Deed Dr. Phil toch ook?
Dussss, je weet niet wat Deepaks moeder nog meer zegt he!![]()
![]()
Psss, Duikkie: de beschuldigingen levend houden doet de kassa van Beth Holloways rinkelen. Als er geen groepsverkrachting was vervalt een spannend verhaal together with loads of moneys, get it?![]()
ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooitquote:Op maandag 2 februari 2009 10:06 schreef yyentle het volgende:
Duikkie,
Vond jij het niet gek dat Beth Holloway zich liet filmen direkt na de uitzending van Peter R?
Heb je haar reactie gezien?![]()
Welke oprecht verdrietige moeder doet nou zoiets?![]()
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef duikkie het volgende:
[..]
nou het is CNN , volgens mij toch geen zender als fox news bijvoorbeeld,
nou maakt wel wat uitquote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:
[..]
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
Je hebt inderdaad niets aan door Amerikanen en vrienden van Beth Holloway verknipte interviews Duikkie!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:27 schreef duikkie het volgende:
[..]
nou maakt wel wat uit, en de reporter zegt ook dat de moeder dat ook bevestigd ( als mijn engels goed genoeg is) alleen wat we horen slaat nergens op, de moeder beweerd niet dat deepak in zijn kamer was ze zegt alleen dat ze even keek.
ik hoor haar ook geen tijden noemen, dus kortom, je hebt er helemaal niets aan, wat wel vaker het geval is in deze zaak. het is dus geen bewijs dat deepak en satisch thuis waren om 2:00 dat is wat ik zeg
Inderdaad er wordt nogal wat gerommeld met tapes in deze zaak :quote:Op maandag 2 februari 2009 11:38 schreef yyentle het volgende:
Maakt niet uit welke zender het is. Er is een stuk zin uitgeknipt: dat is een feit.
Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:35 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik sta nergens meer van te kijken, wat wij zouden doen weet je nooit
Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.quote:Subsequently research has been done on account of a statement made by a witness, until then unknown for OM and police, but who was known by the Holloway family. It concerned a fisherman, who claimed that
that in the night of the disappearance of Natalee Holloway a large knife was stolen from one of the Fisherman's huts while at the same time a large crab cage was missing that at least was there until the month of April. You know this story. The owner of the crab cage was also interviewed as a witness by the Police, that hadn’t happened before, but stated that the concerning cage wasn’t at the huts but at his home. The fisherman was initially approached and questioned, so he stated, by mrs. Holloway who was accompanied by local press. The identity of this man was never revealed to the police. For us he was an unknown witness. It was because the Persistence ship at that time was searching for that mentioned cage and the OM started talking about this during a conversation with the father of Natalee Holloway, Dave Holloway, which lead to the identity of the witness….who was approached by the police then. Mind you, that happened just about 3 years after the girl disappeared. Only then the identity of this man was known.
ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:40 schreef yyentle het volgende:
[..]
Klopt, maar het is een feit dat de meeste moeders zich niet voor dat soort goedkoop vermaak lenen.
Ze had het ook kunnen weigeren: zo simpel is het.
En dan dit:
Mr. Hans Mos, officier van justitie in Aruba vertelt:
[..]
Je kunt je afvragen waar die Beth Holloway mee bezig is.![]()
Eigen richting gedreven door eigen belang?
Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".quote:Op maandag 2 februari 2009 16:39 schreef duikkie het volgende:
[..]
ik zie het meer als heel slecht politie werk , niet in die hoek willen kijken.
als gewone mensen wel bepaalde mensen kunnen vinden en politie niet
wat particulieren doen is een zaak van hunzelf, het is de politie die er op toe moet zien dat als het relevant of schadelijk is in te grijpen. en is beetje onzin dat hans mos dat nu pas zou weten , zo groot is dat eiland niet he, beetje vreemd weerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:
[..]
Beth Holloway "vindt" een visser die haar en haar racistische mediavriendjes "vertelt" dat hij een kooi "mist".
Beth Holloway gaat zonder de politie in te lichten samen met de geldwolven en de racisten "op zoek" naar de kooi: dit terwijl de kooi bij de visser thuis staat.
Drie jaar later hoort Hans Mos hier pas van.![]()
Is dit een "misverstand" of is hier iets anders aan de hand.![]()
Heeft de visser Beth Holloway nooit op de hoogte gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij hem thuis stond?
Of doet Beth Holloway of ze nooit op de hoogte is gebracht van het feit dat de kooi gewoon bij de visser thuisstond.
Gek he Duikkie!
Ik begrijp wel waarom Beth iedereen beschuldigt: jij ook?
ik denk dat jij iets anders denk dan ikquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef yyentle het volgende:
Ik begrijp wel waarom Beth iedereen beschuldigt: jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |