abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65894262
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef bastibro het volgende:
Petje begint delen van zijn psychopatische fantasieen nu ook aan ons te openbaren?
Niet grappig Petje
ja is het clubje van RU &Nwo waar niemand ooit nog komt
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:24:46 #227
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65894374
idd Johan, niemand die het ziet op nwo daar hij de enige +1 is die daar nog post
pi_65894451
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef bastibro het volgende:
idd Johan, niemand die het ziet op nwo daar hij de enige +1 is die daar nog post
ja en ouwefiets aka bongo op ru
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_65894760
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:17 schreef johan555 het volgende:
even een bron of linkje !
Ga maar even naar de vriendelijke lieden op Refugees Unleashed johan en tik Fab7, Beaver Creek of McWane diary in dan vind je het vanzelf.

Trouwens waarom raken jij en je makker bassie steeds zo overstuur als Natalees mogelijke misbruik door Jug of ander Twitty tuig ter sprake komt, ik zie jullie wekelijks mensen die Natalee nog nooit hebben ontmoet van de meest vreselijke dingen beschuldigen zonder enige gene?
Naar de mensen die jullie beschuldigen is meestal grondig onderzoek gedaan, maar naar die engerd Jug Twitty en z´n Alabamese vriendjes was dat helaas niet mogelijk.

Things that make you go hhhmmmmmmm.........
I stand with the happy Island.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:37:54 #230
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65894950
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef johan555 het volgende:

[..]

Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokken
Op een paar verbitterde ouwe provo sandalen na dan
pi_65895029
Zo overstuur ? dream on buster je kraamt gewoon onzin uit .
Dit wat je hier in dit stukje schrijft ,zijn zeer ernstige beschuldigingen
Je spoort gewoon niet

[ Bericht 0% gewijzigd door johan555 op 09-02-2009 22:15:30 ]
pi_65896625
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:

[..]

Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokken
Op een paar verbitterde ouwe provo sandalen na dan
bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:19:20 #233
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65896691
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef johan555 het volgende:

[..]

bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?
een eenzame oude man
pi_65897321
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef johan555 het volgende:
Zo oveerstuur ? dream on buster je kraamt gewoon onzin uit .
oveerstuur ???, het VMBO maakt meer kapot dan je lief is

Daar helpt geen verandering achteraf aan lutser
quote:
Dit wat je hier in dit stukje schrijft ,zijn zeer ernstige beschuldigingen
Ik denk trouwens dat jij je als laatste druk mag maken over beschuldigingen johan, jij hebt tientallen mensen van de meest verschrikkelijke zaken beschuldigd zonder enig bewijs of enige aanleiding.
  maandag 9 februari 2009 @ 22:36:16 #235
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65897485
Nou, kan het allemaal weer even op een normale toon? En die post van JoBuster hoeft ook niet in elk bericht geplakt te worden, Johan555
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65897799
Oepsie Hara, back on topic dus.

Zou niet willen dat het NH rebound topic weer gesloten zou worden.
pi_65897856
Waar zou Joran uithangen ?
in Laos ?
Of toch in Australie ?
  maandag 9 februari 2009 @ 22:46:40 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65897968
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef JoBuster het volgende:
Oepsie Hara, back on topic dus.

Zou niet willen dat het NH rebound topic weer gesloten zou worden.
Die sarcasme hoeft ook niet hoor
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65898085
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
in Laos ?
Of toch in Australie ?
Thailand, dat weet toch iedereen hij moet nog 4 semesters.
pi_65898107
quote:
quote:
Volgens Mos klopt er niets van. “Ik kreeg vorige week maandag een baan aangeboden, pas op dinsdag kwam het hele VNO-verhaal naar boven”, aldus de hoofdofficier in een lokale krant.
wat Mos hier zegt is nogal dubieus vind ik.

het is waar dat Rudy Croes pas dinsdag (volgens mij zelfs pas woensdag) met het VNO-weekbericht naar buiten kwam.
maar het VNO-weekbericht was van 16 januari.
dit door Myriam Jacobs (plaatsvervangend vertegenwoordiger van Nederland) opgesteld bericht voor Hirsch Ballin en Bijleveld werd abusievelijk ook naar een Arubaanse ambtenaar gestuurd.
daarom is het aannemelijk dat Rudy Croes ruim voor vorige week dinsdag/woensdag dit bericht al onder ogen had gehad.
ook ruim voor het bezoek van Harm Brouwer (voorzitter college PG's OM Nederland) aan Aruba, dit was namelijk vorig weekend.

dan houdt het argument van Hans Mos niet echt stand.

(vandaag zou staatssecretaris Bijleveld overigens met een brief aan de Tweede Kamer komen met daarin uitleg over het gelekte VNO-weekbericht - vooralsnog is er geen brief...)
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  maandag 9 februari 2009 @ 22:50:40 #241
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65898143
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Die sarcasme hoeft ook niet hoor
Waar het hart van vol is . .
  maandag 9 februari 2009 @ 23:23:28 #242
207372 bastibro
I`ll get there
pi_65899235
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
in Laos ?
Of toch in Australie ?
Potsville? Zou hij achter die bosbranden zitten
pi_65901897
quote:
Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef yyentle het volgende:

[..]

Ze zegt toch duidelijk dat ze speciaal op zoek ging naar Natalee.
Als ik mijn vrienden of kennissen zoek als ik ze kwijt ben tijdens het uitgaan, loop ik echt niet naar kroegen waarvan ik weet dat ik ze daar niet kan vinden. En als het geen coffeeshop types zijn, zoek ik daar al helemaal niet.
[..]

www.hollowaycase.com
kijk zo komen we nog eens ergens, een andere vriendin zocht ook al naar natalee dus, de ene zag natalee net nadat ze CnC uit was de ander zag haar niet eens en liep effe naar choose a name toe.

het enige wat ik hier uit kan opmaken dat de studenten wel op elkaar gelet hebben !!!
maar het is eigenlijk heel eenvoudig hoor 70 studenten gingen naar CnC en een onbekend aantal ging naar choose a name. nou weet ik niet hoelaat choose a name dicht ging die avond maar misschien later dan 1:00 he, en wat doen veel mensen dan die lopen van de ene naar de andere kroeg

is choose a name dan een coffeeshop ???, dacht gewoon een bar maar ik kan het verkeerd hebben.

maar joran deepak en satisch moesten ook zo nodig naar choose a name , en zoals we weten kan JORAN ook niet lang zonder verdovende middelen. joran is toch de grootste verslaafde van deze hele zaak

verder moet je alle verklaringen niet al te sereneus nemen, het is voor de studenten ook maar om te bewijzen dat ze goed op natalee hebben gelet , wat misschien helemaal niet zo is. maar als je maar voor je geweten iets zegt van ik heb zelfs daar gekeken , mischien kan je dan beter slapen !!

kortom zie geen spoken, een deel van de studenten ging naar CnC een ander deel naar choose a name
en als je iemand zoekt is het niet ongebruikelijk dat je even naar de andere kroeg loopt.
verder heb ik nooit iemand gehoort dat natalee in choose a name is geweest, maar ook dat zal de politie wel hebben onderzocht.

dat drugshuis was trouwens ergens anders, daar schreeuwde iedereen moord en brand de hele straat liep uit volgens gielen, gek want daar hebben we nooit een getuigen maar iets over horen vertellen, en dat is toch niet zo moeilijk als je docu maakt, dan laat je over het gebeuren toch ook een buurtbewoner aan het woord.
pi_65902995
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:

[..]

kortom zie geen spoken, een deel van de studenten ging naar CnC een ander deel naar choose a name
Heb je een link naar waar dat wordt gezegd door de studenten?

Ik heb het namelijk nooit gelezen.
pi_65903015
quote:

maar joran deepak en satisch moesten ook zo nodig naar choose a name ,
Heb je ook een link naar wat dit staat?

Ik begin namelijk te vermoeden dat je dingen verzint.

Dus vertel maar waar het staat, zelfbedachte verzinsels hebben we niets aan.
pi_65904507
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:26 schreef johan555 het volgende:

[..]

haha in de loop der tijd heeft ouwefiets verschillende gedaanteverwisselingen ondergaan volgens meneer PIJP, hij heeft er maar druk mee was ouwefiets ook niet Petje? Of ene meneer T? zo waren er nog een paar... ik vergeet er 1, oja, ik ben toch ook ReneeGielen?!
pi_65904743

http://awemainta.com/

'niet zomaar iemand' is natuurlijk Hendrik Croes (broer van Rudy).
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_65907813
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
http://awemainta.com/

'niet zomaar iemand' is natuurlijk Hendrik Croes (broer van Rudy).
Dat lijkt me ook, maar voor de rest zou ik niet te veel waarde hechten aan die ingezonden brief van dhr Michael Williams.
Hij en de MEP kunnen niet (meer) door een deur en rollebollen geregeld over straat, allemaal island politics, interessant maar heeft weinig te maken met die verdwenen dronken breezer.
pi_65919382
quote:

is choose a name dan een coffeeshop ???, dacht gewoon een bar maar ik kan het verkeerd hebben.

Ik dacht dat er drugs werden verkocht, daarom dacht ik dat het een coffeeshop was.

Dit vond ik op Internet.

Is dat dezelfde?

http://www.aruba-web.nl/r/Erotische_dienste/
pi_65919518
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')