ja is het clubje van RU &Nwo waar niemand ooit nog komtquote:Op maandag 9 februari 2009 20:10 schreef bastibro het volgende:
Petje begint delen van zijn psychopatische fantasieen nu ook aan ons te openbaren?
Niet grappig Petje
ja en ouwefiets aka bongo op ruquote:Op maandag 9 februari 2009 21:24 schreef bastibro het volgende:
idd Johan, niemand die het ziet op nwo daar hij de enige +1 is die daar nog post
Ga maar even naar de vriendelijke lieden op Refugees Unleashed johan en tik Fab7, Beaver Creek of McWane diary in dan vind je het vanzelf.quote:
Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokkenquote:
bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?quote:Op maandag 9 februari 2009 21:37 schreef bastibro het volgende:
[..]
Als gevolg van al die zwartgallige, tegendraadse mono-posts van Petje is ieder weldenkend mens op nwo zo vertrokken![]()
Op een paar verbitterde ouwe provo sandalen na dan
quote:Op maandag 9 februari 2009 22:17 schreef johan555 het volgende:
[..]
bedoel je die dichter meeuw ofzoiets ?
oveerstuur ???, het VMBO maakt meer kapot dan je lief isquote:Op maandag 9 februari 2009 21:39 schreef johan555 het volgende:
Zo oveerstuur ? dream on buster je kraamt gewoon onzin uit .
Ik denk trouwens dat jij je als laatste druk mag maken over beschuldigingen johan, jij hebt tientallen mensen van de meest verschrikkelijke zaken beschuldigd zonder enig bewijs of enige aanleiding.quote:Dit wat je hier in dit stukje schrijft ,zijn zeer ernstige beschuldigingen
Die sarcasme hoeft ook niet hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 22:43 schreef JoBuster het volgende:
Oepsie Hara, back on topic dus.
Zou niet willen dat het NH rebound topic weer gesloten zou worden.
Thailand, dat weet toch iedereen hij moet nog 4 semesters.quote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
Waar zou Joran uithangen ?
in Laos ?
Of toch in Australie ?
quote:Op maandag 9 februari 2009 20:33 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_52513.php
wat Mos hier zegt is nogal dubieus vind ik.quote:Volgens Mos klopt er niets van. “Ik kreeg vorige week maandag een baan aangeboden, pas op dinsdag kwam het hele VNO-verhaal naar boven”, aldus de hoofdofficier in een lokale krant.
Waar het hart van vol is . .quote:Op maandag 9 februari 2009 22:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die sarcasme hoeft ook niet hoor
Potsville? Zou hij achter die bosbranden zittenquote:Op maandag 9 februari 2009 22:44 schreef johan555 het volgende:
Waar zou Joran uithangen ?
in Laos ?
Of toch in Australie ?
kijk zo komen we nog eens ergens, een andere vriendin zocht ook al naar natalee dus, de ene zag natalee net nadat ze CnC uit was de ander zag haar niet eens en liep effe naar choose a name toe.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:13 schreef yyentle het volgende:
[..]
Ze zegt toch duidelijk dat ze speciaal op zoek ging naar Natalee.
Als ik mijn vrienden of kennissen zoek als ik ze kwijt ben tijdens het uitgaan, loop ik echt niet naar kroegen waarvan ik weet dat ik ze daar niet kan vinden. En als het geen coffeeshop types zijn, zoek ik daar al helemaal niet.
[..]
www.hollowaycase.com
Heb je een link naar waar dat wordt gezegd door de studenten?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
[..]
kortom zie geen spoken, een deel van de studenten ging naar CnC een ander deel naar choose a name
Heb je ook een link naar wat dit staat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
maar joran deepak en satisch moesten ook zo nodig naar choose a name ,
haha in de loop der tijd heeft ouwefiets verschillende gedaanteverwisselingen ondergaan volgens meneer PIJP, hij heeft er maar druk meequote:
Dat lijkt me ook, maar voor de rest zou ik niet te veel waarde hechten aan die ingezonden brief van dhr Michael Williams.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:51 schreef Caesu het volgende:
[ afbeelding ]
http://awemainta.com/
'niet zomaar iemand' is natuurlijk Hendrik Croes (broer van Rudy).
Ik dacht dat er drugs werden verkocht, daarom dacht ik dat het een coffeeshop was.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 02:14 schreef duikkie het volgende:
is choose a name dan een coffeeshop ???, dacht gewoon een bar maar ik kan het verkeerd hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |