quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
aangepast op de wiki en in TSquote:
Thanks voor de PMquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aangepast op de wiki en in TS
wat ben ik toch een goede TSer
Alleen je gebouw of in een deel van Scheveningenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van boodschappen doen. Stroom uitgevallen op mn werk, dus kon eerder weg.
Nee alleen in ons gebouw. Ze zijn naast ons aan het bouwen en die zitten opdezelfde stroomaansluiting, als ze dus (zoals vandaag) een extra kacheltje aansluiten dan klapt de boel eruit. Nouja niet alles, want mn computer enzo deed het wel, maar de telefoons en de servers dus niet. Kon ik nog niets doen, want moest op de server wezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alleen je gebouw of in een deel van ScheveningenAnders moet ik snel naar huis!
Je tropische huisgenoten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Alleen je gebouw of in een deel van ScheveningenAnders moet ik snel naar huis!
Ja inderdaad jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Arme ook_gek, eerst z'n auto kapot, en nu krijgt-ie op z'n flikker van het Den Haag-topic.
Nieuwe NCIS net binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm qua tv-series is het nog niet heel boeiend, bijna alles begint volgende week pas. Behalve Grey's Anatomy die komt morgen al. Heroes en Dollhouse starten pas in februari...btje jammer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Je tropische huisgenoten?
He ! Morgen dus gebakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
tja ik vind ook van niet. Maar mijn collega's kennelijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
Hahahaha mmmmm peachesquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik werk ook keihard!D Ik werk part time en dan doe ik thuis ook nog alles
,dat weet je
en perzik is een vrouwenlucht!
Dan hadden we vandaag dezelfde autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja![]()
Op me werk snappen ze het al helemaal niet meer. Eerst een cabrio dan een blauwe peug 206 en dan zullen ze morgen helemaal schrikken als ik met m'n pa z'n auto kom
ik heb het laatste model in de aanbieding voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag dezelfde auto
Regel ook even een ML voor mij morgen....is wel eens leuk voor de afwisseling....of je m ooit weer terug krijgt weet ik alleen niet
Jij blijft jong natuurlijkquote:
al vast gefeliciteerd met je 21ste verjaardagquote:
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterktequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef becky27 het volgende:
thanx! heel jong blijf ik......21 en zo
Het lukt mij echt bijna nooit om tijdens werktijd te fokken , ja heel soms.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:54 schreef Atreidez het volgende:
Best leuk zo'n drukke werkdag dat je niet eens kan fokken... Is toch alweer een paar jaar terug dat ik dat heb meegemaakt
en bedankt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterkte.
Geflitst op de Melis Stokelaan ..ach ik vind mijn telefoon een stuk vervelender . In dat ding stond mijn halve leven aan afspraken verjaardagen etcetera en nu is hij ineens kapot .quote:
Dat is dus 2 wkn niet FOKKEN op het werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik hem terug zeggen ze ,, dus daar ga ik vanuit.
Positive thinking.
40 euro maar? Ik had laatst een bon omdat ik te dicht bij een kruising geparkeerd stond. Hatsaa, ¤65,-quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
40 euroDus valt mee en tja het is een leermomentje meer niet
.
Of had je het over de telefoon? Die valt nog onder de garantie volgens mij.
Sorry, de waarheid doet soms gewoon even pijnquote:
Ziggo was idd kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Spooky!!! Ik woon niet in Scheveningen maar Ziggo lag er vanavond wel een paar keer uit.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee alleen in ons gebouw. Ze zijn naast ons aan het bouwen en die zitten opdezelfde stroomaansluiting, als ze dus (zoals vandaag) een extra kacheltje aansluiten dan klapt de boel eruit. Nouja niet alles, want mn computer enzo deed het wel, maar de telefoons en de servers dus niet. Kon ik nog niets doen, want moest op de server wezen![]()
Manneke van de Eneco moest dus komen en dan ook het mannetje wat onze computers doet, want door dat alles eruit klapt, krijgt de server een opdonder en snapt ie niet alles meer. Yay moderne technologie
quote:DEN HAAG - In de omgeving van de Badhuisweg in Den Haag hebben donderdagavond zo’n duizend huizen en gebouwen een tijd lang zonder stroom gezeten. Het ging voornamelijk om woonhuizen. Dat heeft een woordvoerder van Stedin, het voormalige Eneco NetBeheer, donderdag gezegd.
Rond negen uur ontstond de stroomstoring, om elf uur waren alle aansluitingen weer voorzien van stroom. Voor zover bekend hebben zich geen grote problemen voorgedaan als gevolg van de storing, aldus de zegsman.
-6 gaf de mijnes ook aan! Maar het krabben viel wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:46 schreef Elegy het volgende:
Het was -6 bij mij in de straat volgens mijn auto
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook zo aantrekkelijk ouder worden als Becky (ik ga mijn haar blond verven)!
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Bij mij was t ook -5,5Eerste keer zo koud 's ochtends. Toen Limburg -20 had stond t bij mij in de plus.. Baal alleen een beetje dat ik plannen heb gemaakt voor t weekend, kan ik nog niet schaatsen.
Ons kantoor zit helemaal aan de andere kant, we hebben er niets mee te makenquote:
Bij de Waterpartij kon je aardig schaatsen. Zelfs woensdag toen er een flinke laag water op het ijs lag, schaatste er nog 20 man. Gekkenwerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkDat is echt al meer dan 15 jaar geleden
Kan wel naar de Uithof maar kunstijs rondjes maken is zo...saai.
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekparkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef Elegy het volgende:
Hmm, ik zou wel eens zo'n molentocht willen maken. Lijkt me geweldig, kilometers schaatsen
Jaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekpark
Tof! Ik kom niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Dus, zaterdag schaatsmeet van Den Haag topic in het westbroekpark! Om 13.00 verzamelen
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
Tof! Ik kom niet!
Als je nou regelt dat T. mee komt om mij weer te helpen dan kom ik wel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Atreidez het volgende:
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebt
hetzelfde idee!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:57 schreef Walter-Ego het volgende:
Zorg dat het een graad of 20 is en ik ben van de partij op de schaatsmeet.
Alsof ik 4dubbele Axels draaiquote:Op vrijdag 9 januari 2009 18:05 schreef zeemonster het volgende:
Ik schaats als een halve imbeciel
Op het zandquote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:29 schreef Walter-Ego het volgende:
Ja, in de zomer bij 25 graden boven nul.
Die loopt toch op batterijen?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:52 schreef ook_gek het volgende:
jill die stroomstoring heeft er wel voor gezorgt dat tarzan moest stoppen.
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 17:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
A_A_Almightyik heb over de hofvijver gelopen vandaag
Jaren?? Net anderhalf jaar ... A_A was de eerstequote:Op vrijdag 9 januari 2009 21:57 schreef ook_gek het volgende:
haha een meet, dat is toch wel mooi. We roepen het al jaren
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:22 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal wacht op een Den Haag meeting![]()
Pessimistquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:34 schreef ook_gek het volgende:
het voelt als jaren![]()
maar het komt er toch nooit van
Psies!quote:
Hoeveel had je gedronken?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 02:33 schreef knnth het volgende:
Een mooie meid ontmoeten en als het over DH gaat, "DH verlaten? WHAHAHAAHA"
Nog eventjes he voor julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo naar de weimarstraat, de geboortekaartjes bestellen
Spannend hoor admiraal..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 09:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zo naar de weimarstraat, de geboortekaartjes bestellen
Ehh, teveelquote:
Ik ben klaar met boodschappen enzo, wou je nog gaan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:01 schreef Elegy het volgende:
http://www.natuurijsschaatsen.nl/
Maar in Zuid Holland, ho maar
Vandaag gaat niet meer lukkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 15:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik ben klaar met boodschappen enzo, wou je nog gaan?
Ja, voor een paar stukjes van 20 meter op een dichtgevroren vijver kom ik mijn bed niet uit hèquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:02 schreef Atreidez het volgende:
30 - 50 kmIk wacht ook wel op de zomermeet dan...
Die 50 km tochten zijn meestal gewoon 20 keer een rondje van 2,5 kmquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:07 schreef Elegy het volgende:
Ja, voor een paar stukjes van 20 meter op een dichtgevroren vijver kom ik mijn bed niet uit hè
Maar dan nogquote:Op zaterdag 10 januari 2009 16:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die 50 km tochten zijn meestal gewoon 20 keer een rondje van 2,5 km
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Zit lekker op de bank in een deken gewikkeld een coole film te kijken, loopt de DVD speler 10 minuten voor het einde vast. Heb m ff uitgezet en laat m ff afkoelen en beter doet ie het zo...anders gaat ie vliegen
Maar geen deken! Dus.......quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is zo kut
![]()
je mag hier ook op me bank in mijn warme huis komen kijken. Heb een mooie tv, lieve kat en warme chocomel met rum
Ja duh, die deken is vervanging voor he..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:24 schreef Koploperkopper het volgende:
Maar geen deken! Dus.......
Oooh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:27 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ja duh, die deken is vervanging voor he..
Net ff gejaagd en de buit verorberdquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:49 schreef Atreidez het volgende:
Ben je aan t doen dan.. Je zit niet in Left4Dead iig!
Wat zou de Jill-lokroep zijn?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:20 schreef Walter-Ego het volgende:
Haha, probeert iedereen Jill nu naar z'n huis te lokken?
Edit: Is je date nog goed gekomen, Elegy?![]()
Dat het nu non-existent is vind ik anders geen ramp hoorquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:07 schreef Walter-Ego het volgende:
Een non-existent liefdesleven is toch ook een ramp? Als je ooit wel een liefdesleven had is er ergens op de route iets goed mis gegaan.
quote:10-01-09 19:20:22 Brandweer Haaglanden Prio 1 GV Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg 4 NS (Trein uit rails: ja) 0771 0742 0081 0094 Industrie
1500010 Brandweer Regionaal Monitorcode RAC
1500029 Brandweer Regionaal OvD Noord
1500104 Brandweer Den Haag Bevelvoerder Leidschenveen
1500141 Brandweer Leidschendam-Voorburg Kazernealarm
1500504 Brandweer Den Haag Lichtkrant Leidschenveen
1500522 Brandweer Leidschendam-Voorburg Lichtkrant
quote:10-01-09 19:22:09 Ambulance Haaglanden A2 Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg X GV 2491EA X (Trein uit rails: ja)
1520012 Ambulance Den Haag Ambulance 15-112 GGD Den Haag
quote:10-01-09 19:26:58 Ambulance Haaglanden A2 Werkplaats Nederlandse Spoorwegen Westvlietweg X GV 2491EA X (Trein uit rails: ja)
1520084 Ambulance Den Haag Ambulance Motorondersteuning / OVDG 15-384
Ik moest lachenquote:
Ik heb de juiste hoeveelheid levensvreugde voor mij alleenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:33 schreef Walter-Ego het volgende:
Goede poging, Atreidez...![]()
Happy single zijn is leuk, maar ik deel mijn levenvreugde toch liever met iemand.
Er zijn er nog wel een paar maar of die beter zijn? Thermen2000 misschien maar dat is wat verder weg.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:34 schreef Elegy het volgende:
Vitalizee vond ik een beetje tegenvallen eigenlijk, zijn er geen betere in de buurt?
Is het gelukt met de radio???quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef zeemonster het volgende:
Sauna is fijn. Ik ben een loslopende ramp, alles gaat stuk in mijn buurt en alles overkomt mij ook
. Ik lok Jill wel voor jullie
.
quote:Op zondag 11 januari 2009 01:15 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Radio zit erin , heb weer heerlijk rondgereden !
En welkom terug Qurious .
Dat lijkt me zo ontzettend grootquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Er zijn er nog wel een paar maar of die beter zijn? Thermen2000 misschien maar dat is wat verder weg.
Dan zit er nog ergens 1 vlakbij de weimarstraat in dat gebied, zal het morgen even aan een vriendin vragen .quote:
Welkom terug, nog bloedende oren overgehouden aan je 14-uurige roadtrip in je kutleasebak?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:26 schreef Qrious het volgende:
Woohoo weer back @ m'n geliefde DH
Jullie staan ook niet stil in dit topic hier
Wintersport was kickeeeeNog een jaartje wachten op de volgende
Morgen maar eens kijken voor pics in m'n fobo
Nu eerst mn heerlijke nest maar eens in na 14 uur rijden
Das zo fijnquote:Op zondag 11 januari 2009 01:19 schreef zeemonster het volgende:
Goed he en gewoon keihard meebleren in de auto.
Geweigerd worden bij Danzigquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Nee, heb het uiterlijk van een nederlander.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Geweigerd worden bij Danzigwhehe heb je noord-afrikaans uiterlijk ofzo
Dat was vroeger (weet niet hoe het nu is) een gay saunaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:23 schreef zeemonster het volgende:
@ Elegy , ik heb het even gevraagd. Het schijnt Blue River Sauna te zijn op de Valkenboslaan.
thnxquote:Op zondag 11 januari 2009 01:45 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Welkom terug, nog bloedende oren overgehouden aan je 14-uurige roadtrip in je kutleasebak?
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tentquote:Op zondag 11 januari 2009 01:34 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dan zit er nog ergens 1 vlakbij de weimarstraat in dat gebied, zal het morgen even aan een vriendin vragen .
Die is klein geloof ik.
Maar wat is er mis met groot , heerlijk ongegeneerd rondkijken.
Tot een paar jaar geleden ging ik heel veel naar Vitalizee , moet maar weer eens gaan.
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Wie zijn er gisteravond (zaterdagavond) naar de danzig geweest? Ik stond half 1 voor de deur en werd geweigerd omdat ik geen student was.
Handig zo'n pasquote:Op zondag 11 januari 2009 11:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb nog een studentenpas van de VU waar geen jaartal op staatWerkt al jaren, studeer al vijf jaar niet meer
Ik moet alleen wel elke keer even mezelf scherenquote:
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorpquote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
Oooh, ze hebben een caldariumquote:Op zondag 11 januari 2009 11:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Centre Du Lac in Pijnacker/Nootdorp
http://www.centredulac.nl
Centre du Lac in Pijnacker is erg ok!quote:Op zondag 11 januari 2009 11:39 schreef Elegy het volgende:
Ja, maar ik vind de faciliteiten in Vitalizee ook maar matig. Het is er nogal druk en er zijn maar een paar sauna's. Dat enorme zwembad had ook best kleiner gemogen en dan meer sauna's voor in de plaats. Toen ik in Haarlem woonde ging ik nog wel eens naar Ridderode of Van Egmond en zoiets zoek ik ook in Den Haag, of in de buurt. Gewoon kleiner en met meer keuze. En liever ook geen homo tent
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendjequote:Op zondag 11 januari 2009 11:35 schreef RATMEN het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er nou leuk is aan een sauna .. naakt tussen allemaal onbekende, veelal vieze mannetjes en uitgezakte ouwe taarten rondlopen ... niet mijn ding.
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Wanneer gaan we samenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
hee joh, ik ben 1. niet uitgezakt en 2. Bij Vitalizee ben ik maar weinig vieze mannetjes tegengekomen , wel een keer de vader van een exvriendje.
Schaam je je ergens voorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook zeker niet over jou. Enne dat bedoel ik, sta je opeens nakend tegenover een collega, of je buurvrouw, of idd de vader of moeder van je (in mijn geval) (ex)vriendin.
Nee hoor, bedankt!
Samen naar DuLac?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:14 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewilquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 12:20 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Wanneer je vriendin bevallen is en meewil.
@Ratmen : Het tegenkomen van de vader van een exvriendje was best een grappig moment. En dan gewoon kwebbelen he . Hallo hoe gaat het met u, waar is uw vrouw en hoe gaat het met [zoon].
DuLac Meet, de schaamte voorbijquote:
quote:
Ik schaam mij daar niet voor hoorquote:Op zondag 11 januari 2009 12:22 schreef zeemonster het volgende:
[..]
DuLac Meet, de schaamte voorbij.
Je vroeg tips om met je -Leuk voor zolang het duurt- vriendinnetje te gaan.
@A_A : Deal![]()
Verkeerd gelezen danquote:Op zondag 11 januari 2009 12:52 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik schaam mij daar niet voor hoor
Nee hoor, ik vroeg of er sauna's die leuk waren er in de buurt te vinden zijn. Ik wil juist helemaal niet met dat meisje naar de sauna
quote:
Dat zal mij iig niet overkomen met mijn jonge koppie en mijn brilquote:Op zondag 11 januari 2009 11:07 schreef magnifor het volgende:
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:35 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben vandaag wel ff in zuiderpark geweest en bij ypenburg.
Vraag me af wat er in waldeck eigenlijk was bij deMaurice Ravelweg, was een drukte van publiek en zag meerdere politiebusjes, brandweer en ambulance
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:40 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Rond half vier was er een drenkeling bij de Albert Rousselstraat.....das toch in de buurt daaro?
Lag je op je gat?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:30 schreef Charisma het volgende:
wie was hier vandaaag ???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb mezelf maar weggehaald
Onder andere inderdaadquote:Op zondag 11 januari 2009 20:25 schreef Walter-Ego het volgende:
Omdat voetbal voor lompe, achtergestelde Neanderthalers is?
Waarom bel je haar dan niet gewoon !quote:Op zondag 11 januari 2009 21:02 schreef Walter-Ego het volgende:
Pfff, ik verveel me! Ik hoopte dat ik vanavond cocktails met een leuk meisje kon drinken, maar ze heeft nog niet op m'n SMS'je gereageerd. Grrr!
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:03 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Waarom bel je haar dan niet gewoon !
Geen verbinding , daar bedoel je mee dat haar telefoon uitstaat? Nou in dat geval geduld dan maarquote:Op zondag 11 januari 2009 21:08 schreef Walter-Ego het volgende:
[..]
Ook geprobeerd, maar geen verbinding. En ik ga niet spammen want dat komt zo slecht over...
quote:
Dat! Gutemorgenquote:
Irritant is dat hèquote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
MoggeLekker vroeg beginnen, sta je alsnog in de file
quote:Op zondag 11 januari 2009 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]das in de buurt idd, alleen stonden ze meer richting George Bizetstraat (richting die school bij de oude buslus zeg maar) Maar zou idd goed kunnen, te zien op P2000 was het ook omstreeks die tijd
quote:Man overleden
Den Haag (Loosduinen) – Een 65-jarige Hagenaar is zondagavond 11 januari overleden aan de gevolgen van een val op het ijs. De man was zondagmiddag omstreeks 15.30 uur in de tuin, van zijn woning die aan het water ligt, aan de Albert Rousselstraat, een boom aan het snoeien. Tijdens het snoeiwerk brak een tak af en viel de man met zijn hoofd op het ijs. De man raakte bij de val zwaargewond en hij werd met ernstig hoofdletsel vervoerd naar het Leyenburgziekenhuis. Hier overleed hij in de loop van de avond aan zijn verwondingen.
Ah, vandaar dat jij de Goudenregenstraat altijd mijdt...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Welkom Sp00k13Als ik gold en shower in 1 zin lees krijg ik altijd van die rare ideeen
Lol zo had ik die zin nog niet eens bekeken hahahaha terwijl ik zoiets bijna altijd door hebquote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
Welkom Sp00k13Als ik gold en shower in 1 zin lees krijg ik altijd van die rare ideeen
De wens is de vader van de gedachte. En: waar het hart vol van is, loopt de mond van over...quote:Op maandag 12 januari 2009 10:30 schreef Atreidez het volgende:
jawol, weekje ziek geweest, dus moet wel ff knallen vandaag en morgenquote:Op maandag 12 januari 2009 10:53 schreef Sp00k13 het volgende:
en natuurlijk goedemorgen allemaal iedereen weer "hard" aan het werk??
Spannendquote:Op maandag 12 januari 2009 11:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
En weer terug van de verloskundige, waarschijnlijk laatste keer controle geweest
lol das ranzig hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. En: waar het hart vol van is, loopt de mond van over...
Vooral dat laatste hèquote:
Heb ik nou geen last van 's ochtends.. om 6:15quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
Ut was idd naar op de weg vanmorgen ... waar ik normaal een uur over doe, was het nu 1 uur en driekwartier ... bleh ... en dat alles omdat er bij de kruising A9 / A2 een beest op de A9 was aangereden, zo suf ...quote:Op maandag 12 januari 2009 08:29 schreef Atreidez het volgende:
quote:Op zondag 11 januari 2009 11:29 schreef Qrious het volgende:
[..]
thnx
En scheelt niet veelTering wat heb ik een hekel aan die bak.. Mn vrienden vroegen of ik wel een vrachtwagen rijbewijs had met al dat lawaai dat dat pokke ding maakt
Verder op zich wel relaxt; maar 2 x te hoeven tanken op eigen kosten terwijl de rest elke 400 km de tank weer vol moet gooien
![]()
Beetje fransozen en duitsers in files van de weg zitten drukken.. Ze dachten dat het me boeide als er een krasje op dat ding kwam en dat ze hun auto er voor konden krijgen, mooi nietKom uit DH en dat hebben ze geweten
Sommige mensen verdienen het gewoon om de rest van hun leven uitgelachen te wordenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Epic winquote:Op maandag 12 januari 2009 18:49 schreef Koploperkopper het volgende:
Inbreker breekt in bij politiebureau
Die debielen laten niks van zich horenquote:Op maandag 12 januari 2009 18:48 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Ondertussen al wel iets anders geregeld met het leasebedrijf?
Jeetje dus je hebt nu echt een ransbak.. alhoewel alles is beter als rookgeur in je autoquote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Die debielen laten niks van zich horen![]()
Ze wilden t verwijderen van de rookgeur vergoeden, dus heb t duurste bedrijf uit de omgeving gezocht die m op de stoep op kwam halen en dezelfde dag nog terug kwam brengen
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:37 schreef Qrious het volgende:
[..]
Ondertussen ben ik op wintersport vergeten mn blikje red bull onderweg op te drinken en was ie bevroren in de kou daar.. Blikje lag onder t stuur en is ontploft, zelfs de achterbank lag vol troepNu stinkt ie niet meer naar rook maar naar suiker
quote:Op maandag 12 januari 2009 21:59 schreef Qrious het volgende:
Naja die geur is er ook alweer bijna helemaal uit hoor, wel ff met een doekje doorheen gegaan![]()
Ben te netjes van mezelf, hier thuis ook
Whehe ken ik op zich wel, mn spul moet gewoon netjes zijn punt uitquote:Op maandag 12 januari 2009 22:05 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wordt echt helemaal gek als er rommel wordt gemaakt in mijn huis of auto. Terwijl ik echt niet altijd even opruimerig ben .
Neem een poes.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:17 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik probeer mn auto netjes te houden, maarja hond die graag naar het strand en bos gaat en daarna lekker door de auto stuitert.....it's never gonna be clean again.
Katten zijn er om plat te rijdenquote:
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Een beetje baas heeft ze natuurlijk gewoon onder de duimquote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die honden die je 's nachts moet opsluiten omdat je anders het risico loopt verscheurd te worden in je slaap...
Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:43 schreef Elegy het volgende:
Ik heb niks, maar dan ook helemaal niks met katten. Sowieso weinig met huisdieren. Honden zijn wel tof, maar dan ook échte honden en niet van die ratten.
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buitenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:11 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik heb niks met Indo's, maar jou rij ik toch ook niet dood!
Gelukkig ben je een kluizenaar.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zou je niet eens lukken, ik kom nooit buiten
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:57 schreef Elegy het volgende:
[..]
Just kidding hoor, maar ik zou in elk geval niet voor ze vol in de ankers gaan. Geef gewoon aan dat die beesten me niks doen
Ik vind het ook heel zielig, maar als ik met 130 over de snelweg rij en er steekt een kat over ga ik daar écht niet voor in de ankers. Indien mogelijk wellicht uitwijken maar als dat ook niet kan dan maar er vol overheen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:23 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Das toch zielig. Ik rem sowieso voor diertjes etc. Mega schuldgevoel als ik iets doodrij, alhoewel vorige keer bij die duif viel het schuldgevoel best mee.....is vast erger als het pluizig is en iemands huisdier kan zijn.
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot scheldenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:15 schreef Sp00k13 het volgende:
en als er nou een kind oversteekt![]()
(ik noem dus geen koter dus het mag)
Owja daarvoor ga je wel remmenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dan stap ik uit en ga de niet oplettende ouder helemaal verrot schelden
Pfff voor jou is het morgen alweer vrijdag!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 19:18 schreef zeemonster het volgende:
Katten en honden zijn lief.
Ik heb vandaag de hele dag van mijn collega's te horen gekregen dat het bijna weekend is en nu heb ik een vrijdag gevoel.
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehboquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Huh, wablief, wa zegge gij en nog meer van dat soort prut, meen je dat nou? Goed nieuws om te horen dat je wellicht lekker blijft maar om dat nou direct bij ons te doen.....:):)
Nee zonder dollen ik vind het leuk. Maar vertel gerust wat meer (wat voor werk etc )
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:03 schreef xxMirandaxx het volgende:
[..]
Gelukkig ben je een kluizenaar.
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niksquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Dat is je geraden want ik ben wel een van je leukste collega's , die niet mag meedoen met ehbo
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harsesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:33 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je wil niet bij de EHBO, zitten J en ik alleen maar aan je tieten joh, das niks
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nietquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Voordat J. die kans krijgt heeft hij dat hart defibrilleer ding al op zijn harses.
Bij jouw zou ik er van in de lach schieten en vlug roepen dat ik te licht ben voor jouw smaak
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:Pquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dat eerste kan dus niet want dan werkt een AED nieten het tweede is ook niet waar want je weet precies waar ik op val en dat is NIET dik
Achtja, prioriteiten hèquote:
Hahaha een heerlijke verwarring dusquote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:46 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik had het over de huidskleur... die gedachtes van jouw...:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |