quote:Admiraal_Anaal, 27 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 28 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 19 , vrouw, woonachtig in een dorpje bij Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX 25 jaar oud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:petre86 mannetje van 22 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charismacreabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:HaagseHarrie 26 jaar, Geboren en getogen in Den Haag. Samenwonend met vriendin en twee kittensin de vruchtenbuurt. Werkzaam in IT en in het bezit van hobbies
quote:nectarientje na wat omzwervingen in Den Haag verdwaald en blijven hangen! Trotse eigenaresse van een waar paleis, twee katten en een stratenboekje
quote:El_Matador Hagenees van 29, geboren op het Kijkduinse strand en weer wonend in de Hofstad. Houdt zich bezig met het zoeken naar en vinden van olie. PM gerust voor comments. Chao.
quote:Koploperkopper Full-time luiaard, favoriete bezigheid; KLB bezoekjes brengen! Woont z'n hele leven al in Scheveningen. Gaat binnenkort werken bij een transportbedrijf! Hobbies/interesses; muziek, luchtvaart, theater (cabaret), koken, auto's en films
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
petre86 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
nectarientje 29 december
Elegy 31 december
aangepast op de wiki en in TSquote:
Thanks voor de PMquote:Op woensdag 7 januari 2009 15:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
aangepast op de wiki en in TS
wat ben ik toch een goede TSer
Alleen je gebouw of in een deel van Scheveningenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:44 schreef Jill-RMC het volgende:
Net terug van boodschappen doen. Stroom uitgevallen op mn werk, dus kon eerder weg.
Nee alleen in ons gebouw. Ze zijn naast ons aan het bouwen en die zitten opdezelfde stroomaansluiting, als ze dus (zoals vandaag) een extra kacheltje aansluiten dan klapt de boel eruit. Nouja niet alles, want mn computer enzo deed het wel, maar de telefoons en de servers dus niet. Kon ik nog niets doen, want moest op de server wezenquote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Alleen je gebouw of in een deel van ScheveningenAnders moet ik snel naar huis!
Je tropische huisgenoten?quote:Op woensdag 7 januari 2009 16:48 schreef Atreidez het volgende:
Alleen je gebouw of in een deel van ScheveningenAnders moet ik snel naar huis!
Ja inderdaad jaquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:37 schreef Koploperkopper het volgende:
Arme ook_gek, eerst z'n auto kapot, en nu krijgt-ie op z'n flikker van het Den Haag-topic.
Nieuwe NCIS net binnenquote:Op woensdag 7 januari 2009 18:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Mmm qua tv-series is het nog niet heel boeiend, bijna alles begint volgende week pas. Behalve Grey's Anatomy die komt morgen al. Heroes en Dollhouse starten pas in februari...btje jammer.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:10 schreef AirwiN het volgende:
Je tropische huisgenoten?
He ! Morgen dus gebakquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
tja ik vind ook van niet. Maar mijn collega's kennelijk wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef zeemonster het volgende:
Zo bijzonder zijn die auto's toch niet ? Ik zou er niet van schrikken.
Edit: Sorrie klote humeur en spanning alom , mijn zusje heeft (voor )weeen . Ik hoop dat het doorzet.
Hahahaha mmmmm peachesquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:26 schreef zeemonster het volgende:
Ik werk ook keihard!D Ik werk part time en dan doe ik thuis ook nog alles
,dat weet je
en perzik is een vrouwenlucht!
Dan hadden we vandaag dezelfde autoquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja inderdaad ja![]()
Op me werk snappen ze het al helemaal niet meer. Eerst een cabrio dan een blauwe peug 206 en dan zullen ze morgen helemaal schrikken als ik met m'n pa z'n auto kom
ik heb het laatste model in de aanbieding voor jequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:06 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Dan hadden we vandaag dezelfde auto
Regel ook even een ML voor mij morgen....is wel eens leuk voor de afwisseling....of je m ooit weer terug krijgt weet ik alleen niet
Jij blijft jong natuurlijkquote:
al vast gefeliciteerd met je 21ste verjaardagquote:
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterktequote:Op donderdag 8 januari 2009 15:56 schreef becky27 het volgende:
thanx! heel jong blijf ik......21 en zo
Het lukt mij echt bijna nooit om tijdens werktijd te fokken , ja heel soms.quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:54 schreef Atreidez het volgende:
Best leuk zo'n drukke werkdag dat je niet eens kan fokken... Is toch alweer een paar jaar terug dat ik dat heb meegemaakt
en bedankt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 18:37 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nog 8 dagen en dan is je leven nooit meer zoals het ervoor geweest is ... sterkte.
Geflitst op de Melis Stokelaan ..ach ik vind mijn telefoon een stuk vervelender . In dat ding stond mijn halve leven aan afspraken verjaardagen etcetera en nu is hij ineens kapot .quote:
Dat is dus 2 wkn niet FOKKEN op het werkquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:48 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Over 2 weken heb ik hem terug zeggen ze ,, dus daar ga ik vanuit.
Positive thinking.
40 euro maar? Ik had laatst een bon omdat ik te dicht bij een kruising geparkeerd stond. Hatsaa, ¤65,-quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef zeemonster het volgende:
40 euroDus valt mee en tja het is een leermomentje meer niet
.
Of had je het over de telefoon? Die valt nog onder de garantie volgens mij.
Sorry, de waarheid doet soms gewoon even pijnquote:
Ziggo was idd kutquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Spooky!!! Ik woon niet in Scheveningen maar Ziggo lag er vanavond wel een paar keer uit.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Nee alleen in ons gebouw. Ze zijn naast ons aan het bouwen en die zitten opdezelfde stroomaansluiting, als ze dus (zoals vandaag) een extra kacheltje aansluiten dan klapt de boel eruit. Nouja niet alles, want mn computer enzo deed het wel, maar de telefoons en de servers dus niet. Kon ik nog niets doen, want moest op de server wezen![]()
Manneke van de Eneco moest dus komen en dan ook het mannetje wat onze computers doet, want door dat alles eruit klapt, krijgt de server een opdonder en snapt ie niet alles meer. Yay moderne technologie
quote:DEN HAAG - In de omgeving van de Badhuisweg in Den Haag hebben donderdagavond zo’n duizend huizen en gebouwen een tijd lang zonder stroom gezeten. Het ging voornamelijk om woonhuizen. Dat heeft een woordvoerder van Stedin, het voormalige Eneco NetBeheer, donderdag gezegd.
Rond negen uur ontstond de stroomstoring, om elf uur waren alle aansluitingen weer voorzien van stroom. Voor zover bekend hebben zich geen grote problemen voorgedaan als gevolg van de storing, aldus de zegsman.
-6 gaf de mijnes ook aan! Maar het krabben viel wel meequote:Op vrijdag 9 januari 2009 07:46 schreef Elegy het volgende:
Het was -6 bij mij in de straat volgens mijn auto
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 00:03 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil ook zo aantrekkelijk ouder worden als Becky (ik ga mijn haar blond verven)!
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:28 schreef Atreidez het volgende:
Bij mij was t ook -5,5Eerste keer zo koud 's ochtends. Toen Limburg -20 had stond t bij mij in de plus.. Baal alleen een beetje dat ik plannen heb gemaakt voor t weekend, kan ik nog niet schaatsen.
Ons kantoor zit helemaal aan de andere kant, we hebben er niets mee te makenquote:
Bij de Waterpartij kon je aardig schaatsen. Zelfs woensdag toen er een flinke laag water op het ijs lag, schaatste er nog 20 man. Gekkenwerk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 09:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar zou je gaan schaatsen dan? Ik zou ook wel weer eens op natuurijs willen schaatsen namelijkDat is echt al meer dan 15 jaar geleden
Kan wel naar de Uithof maar kunstijs rondjes maken is zo...saai.
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekparkquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:16 schreef Elegy het volgende:
Hmm, ik zou wel eens zo'n molentocht willen maken. Lijkt me geweldig, kilometers schaatsen
Jaaaquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:08 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als ik onder me plannen uitkan gaan we schaatsen in t westbroekpark
Tof! Ik kom niet!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:31 schreef Atreidez het volgende:
Dus, zaterdag schaatsmeet van Den Haag topic in het westbroekpark! Om 13.00 verzamelen
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:36 schreef AirwiN het volgende:
Tof! Ik kom niet!
Als je nou regelt dat T. mee komt om mij weer te helpen dan kom ik wel!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:40 schreef Atreidez het volgende:
De volgende meet gaan we weer iets doen waar je minder evenwicht bij nodig hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |